Jump to content

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. and64

    Αυτοκίνηση

    Δες το ναι αλλά γενικά σε (πραγματική) θερμοκρασία μέχρι και 100-102 είναι νορμάλ. Βέβαια εσύ ξέρεις πως συμπεριφέρεται το όχημα, οπότε μάλλον πρέπει να θυμηθείς τι έκανε παλιότερα!
  2. and64

    Αυτοκίνηση

    Δεν είναι απαραίτητο, πχ στα vag δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον στα παλιότερα που ξέρω (<2012) Είτε υπάρχει εγκέφαλος ξεχωριστός ή είναι ενσωματωμένος σε κάποιο απο τα βεντιλατέρ (συνήθως στο μεγαλύτερο) @Simon Δεν θυμάμαι αν το γράψαμε πιο πίσω αλλά είσαι σίγουρος οτι δουλεύει η 1η σκάλα και δεν πάει κατευθείαν στη 2η; Επίσης με a/c αναμένο πως συμπεριφέρεται; Έχεις 1 ή 2 βεντιλατέρ;
  3. and64

    Αυτοκίνηση

    Ωραίο!! ατελείωτη ροπή και ήχος απο άλλο ανέκδοτο ακομα και με στοκ εξάτμιση. Βέβαια πρέπει να πίνει τη βενζίνη με τρελό ρυθμό αλλά who cares
  4. and64

    Αυτοκίνηση

    @sotiris ααα απο παλιά είναι αυτό με τα smart, απλά τώρα τους χτύπησε και η ζέστη στο κεφάλι μάλλον Το χειρότερο που έχω πετύχει ever είναι στην Κατεχάκη πρίν μερικους μήνες, βγαίνω απο Βύρωνα στο φανάρι του Σακέτα και στρίβω αριστερά (βόρεια/προς Αττική οδο) Εχω αργήσει να ξεκινησω και ειμαι 2ο αυτοκίνητο με το Audi πίσω απο ενα range παλιο. Όπως μπαίνω στο κεντρικό ρεύμα, με το δεξί μου μάτι πιάνω κατι να έρχεται και ενστικτωδώς τσιμπαω φρένο. Περνάει smart ΑΚΟΠΟ με 100+ σε κατακόκκινο φανάρι, σλαλομ αναμεσα στα σταματημενα και τελικά σφήνα αναμεσα σε μένα και το range. Απο τη μία τσαντίζομαι που φρέναρα γιατί θα τον είχα κόψει στα 2 τον @#$%^!@ από την άλλη παίζει να τον πλήρωνα για άνθρωπο ακόμα και το allroad θα είχε βγει total loss λογικά... Τον πέτυχα μετα διοδια Αττική οδο που εκανε πάλι ενα αεροπλανικό απο τερμα δεξια, τερμα αριστερά στα διοδια αλλα εκει τον περίμενα, μπήκα μπροστά του και τον πήγαινα καροτσα για λίγομεχρι που βαρέθηκα και εξαφανίστηκα για να μην τον αρχίσω στις γρήγορες εκεί που θα σταμάταγε Ο τύπος πρέπει να είχε πιεί 12 γραμμές κόκα, δεν εξηγειται ολο αυτό αλλιως. Ή είχε κόψει τα χάπια του!!
  5. and64

    Αυτοκίνηση

    +1 για τα φρένα, μου το λέει και ο φίλος που έχει το st, θέλει ενα 4pot κιτάκι. Επίσης το διαφορικό φοβερό αλλά τα μπροστά λάστιχα γίνονται φυτίλια αρκετά γρήγορα αν το στρίβεις..αναμενόμενο βέβαια!
  6. and64

    Αυτοκίνηση

    Τι φρούτο ήταν αυτο; Αμα της δωσεις αυτόματο παίζει να μπει μεσα σε κανα μαγαζί....
  7. and64

    Αυτοκίνηση

    Ούτε ebay υπάρχει; (Γερμανικό κατα προτιμήση) Είχα παρόμοιο θέμα στο audi, κανείς εδω δεν έχει ανταλλακτικά ούτε η αντιπροσωπεία! Η λύση βρέθηκε απο forum και googlαρισμα, η ίδια η Audi έχει σηκώσει site που πουλάει ολα τα γνήσια ανταλλακτικά για αυτοκίνητα >20 ετών νομίζω, αποστολή απο Γερμανία κομπλέ, αλλά οι αντιπρόσωποι εδώ πετάνε χαρταετό! Βρήκα μέχρι και μπλοκ rs6 κούτα αχρησιμοποίητο που με έβαλε σε σκέψεις, αλλά μετά είδα τα 10κ που ζητάει και το ξαναξέχασα Το θέμα είναι οτι είναι ήδη στο δρόμο το κολάρο του ψυγείου που δεν υπήρχε απλά πουθενά, ούτε καν στο ebay!
  8. and64

    Αυτοκίνηση

    Απο τo googlαρισμα + το video δεν εχει καθόλου intercooler νομίζω, βασίζεται στις σωληνώσεις για να κρυώσει ο αέρας αλλά όντως και τα καυσαέρια φτάνουν με λιγότερη πίεση και θερμοκρασία πίσω οπότε το πόσο αποδοτικό είναι το όλο setup πραγματικά δεν το ξέρω... Υποθέτω οτι το εκανε για λόγω στενότητας χώρου ναι, οσο για το lag ήθελε να κρατήσει τον ατμοσφαιρικό χαρακτήρα οπότε είναι μέρος του παιχνιδιού αν και λέει οτι σηκώνει full boost στις 4000 και το κρατάει μέχρι κοφτη 8200 (υποθέτω ρίχνοντας σταδιακά πίεση μετά τις 7, 7.5?) Δεν φαινόταν να lagαρει ιδιαίτερα πάντως στο βιντεο, άλλωστε είναι 4.2, οχι 1000αρι και επίσης precision που φοράει (αν θυμαμαι σωστα) δεν είναι αστεία τουρμπίνα
  9. and64

    Αυτοκίνηση

    Και γω τωρα αυτο εβλεπα, τρελό setup, ο ήχος του rs4 (που είναι ήδη πολύ καλός) μαζί με το spool απο την τουρμπίνα είναι άρρωστος
  10. and64

    Αυτοκίνηση

    Μακάρι να ήταν 5ετία, 2001 είναι το όχημα Ναι ο θερμοστάτης αλλάζεται οταν κάνεις ιμάντες, αντλία κλπ για προφανέστατους λόγους...
  11. and64

    Αυτοκίνηση

    Αν αλλάζει εύκολα θα τον άλλαζα πάντως. Επειδή διαφέρει απο μοντέλο σε μοντέλο (και απο μοτερ σε μοτέρ πολλές φορές) ίσως να είναι και τρελή μανούρα όπως πχ στον 2.7 v6 στο allroad που κρύβεται στην "καρδιά" του v και με έπιασε η ψυχή μου οταν το είδα λυμένο Βέβαια στα α4-α6 αυτής της γενιάς σχεδόν οτι και να θες να κάνεις το manual αναφέρει τις λέξεις "service position" που σημαίνει οτι πρέπει να κατέβει ολη η μούρη όπως στη φωτό, προφυλακτήρας,φανάρια, ψυγεία, condenser οπότε το παίρνεις απόφαση κάποια στιγμή
  12. and64

    Αυτοκίνηση

    μμ ίσως και να μην ανοίγει εντελώς για ελάχιστα οπότε να μην είναι εμφανές το πρόβλημα παρα μόνο σταματημένος. Αν και τείνω να συμφωνήσω οτι μάλλον κάτι με τα βεντιλατέρ παίζει... Απο διαγνωστικό δεν ξέρω τι μπορει να δει, με vcds σε vag βλέπεις duty cycle στα βεντιλατέρ και αρκετούς επιμέρους αισθητήρες θερμοκρασίας στο μοτέρ και ψυγείο για να έχεις μια ιδέα τι κάνει το ψυκτικό
  13. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Και πάλι...για σένα! Εμένα αν μου δώσεις οποιοδήποτε απο αυτά μάλλον θα το χαρίσω την ίδια μέρα με μια επιφύλαξη για τα καινούρια huawei, δεν εχω δει τι ακριβώς εχουν αλλάξει. To οτι εχω standalone whatsapp πχ στο ρολόι είναι τέρμα σημαντικό για μένα, άλλος μπορεί να αγνοεί και την ύπαρξη του ακομα, οι ανάγκες δεν είναι ίδιες Για να μην είμαστε παράλογοι, samsung τα μικρά μεγέθη όχι pro/classic οντως έχουν μικρή μπαταρία και δεν θα έλεγε κανείς οχι σε παραπάνω αυτονομία αλλά δεν είναι το νο1 πρόβλημα για όλους. Τεσπα, πολύ offtopic παίξαμε εδω με τα ρολόγια
  14. and64

    Αυτοκίνηση

    Εξαρτάται αν το όργανο διαβάζει την πραγματική θερμοκρασία ή είναι "regulated" όπως στα vag που μένει στο 90 όταν το ψυκτικό είναι από 78-80 έως 105 βαθμούς αν θυμάμαι σωστά. Υποτίθεται για να μην ανησυχεί ο οδηγός... Θερμοστάτης αν κολλάει κλειστός πρέπει να μην κρυώνει σωστά/γρήγορα, μήπως παίζει κάτι με εγκέφαλο βεντιλατερ και παίρνει αργότερα απ'οταν πρέπει
  15. and64

    Αυτοκίνηση

    Άσχετα απο ζημιές που όλα τα αυτόματα είναι επιρρεπή, τo cvt παίζει να είναι οτι πιο ξενέρωτο οδηγικά υπάρχει, σε συνδιασμό με την πάραδοση της toyota στο να φτιάχνει αδιάφορα αυτοκίνητα...είναι καθαρά θέμα επιλογών! Αν μετακινείσαι απλά δεν ενοχλεί, ειδικά σε συνδυασμό με μπαταρία. Αν θέλεις να οδηγήσεις θέλεις και να πετάξεις στα σκουπίδια το σασμάν στα πρώτα 5 χλμ
  16. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Είναι ξεκάθαρα θέμα επιλογών αυτό, γι αυτό λέω οτι δεν είναι απαραίτητα θέμα η μπαταραία. Εγω που θέλω την οθόνη του samsung δεν μπορώ να ζήσω με garmin (έχουν κάποιοι φίλοι) + οτι δεν με ενδιαφέρει καθόλου το αθλητικό κομμάτι, κυρίως ειδοποιήσεις , gpay και σπάνια οδηγίες gmaps αν το χρησιμοποιώ πεζός
  17. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Αυτό με τη μπαταρία δεν είναι τόσο τραγικό πάντως στην πράξη. Με gw4 classic που κρατάει βία 2 μέρες αν το ξεζουμισω (χωρίς aod, όλα τα άλλα ανοιχτά + tracking ύπνου αλλά σε airplane mode το βράδυ) πάντα βρίσκω 30-40' να το βάλω να φορτίσει μέσα στη μέρα. Αλλιώς έπαιρνα κινεζια με τα μισα λεφτά που έκανε και τα μισά πράγματα όμως....
  18. and64

    Αυτοκίνηση

    Τσάμπα έκραζα τον twincharger δηλαδή, υπάρχουν και χειρότερα
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    Σίγουρα οχι, αλλά διάφοροι που χαζευω youtube κατα καιρό και είναι περιξ της Θεσσαλονικης το λένε φουλ ετσι, απο εκει το ακουσα το λαντς πρωτη φορά. Τεσπα, αρκετα ασχοληθήκαμε με τα καρναβάλια...
  20. and64

    Αυτοκίνηση

    έτσι το διαβάζουν οι πολυμαθείς το launch (ειδικά οι βόρειοι) τρώνε το u στο επομενο remap θα βάλει και rolling antilag ο θεος στον κουβά αλλά που να ξέρεις τώρα εσυ απ'αυτα Έχω κλάψει με τον τυπο
  21. and64

    Αυτοκίνηση

    Στην Αθήνα με τους ρύπους που έχει ο "ενεργός" αφρός είναι μόνο για πρόπλυση, να μαλακώσεις τα πολλά για να φύγουν με το πιεστικό. Αν δεν βάλεις χέρι δεν πλένεις ουσιαστικά αλλά αυτή ειναι μεγάλη συζήτηση γενικότερα
  22. and64

    Αυτοκίνηση

    @jax7480 πάντα τόσο στροφάριζε ή έχεις ανεβάσει κόφτη πλέον; Εχω χάσει επεισόδια με το build
  23. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Ναι αμέ, γι αυτό έχει το agm πρόγραμμα Είχε το amazon μια σχετική έκπτωση και το πήρα απο κει Amazon.de WWW.AMAZON.DE γιατί εχει τσιμπήσει τελευταίως, παλιότερα επαιζε ~70κατι, τώρα ειναι 90+ με μεταφορικά στον σκρουτζ
  24. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Το είχα δοκιμάσει δανεικό σε πεσμένη μπαταρία και έκανε σωστή δουλειά, οπότε τσίμπησα και γω ενα + το ledακι που μπαίνει στους πόλους για να δείχνει πότε πραγματικά χρειάζεται φόρτιση
  25. and64

    Αυτοκίνηση

    Αρχικά λέει πάνω fuel filter, μη λέμε οτι θέλουμε... Κατα τ'αλλα γιατί είστε εγκάθετοι και περίεργοι, μια χαρά δουλειά κάνουν τα παλικαράκια, βάλανε και τα σήματα τους απ'εξω και τις προδιαγραφές...μιλάμε για επιστήμη!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.