-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Ναι το γιατί συνεχίζει και μετά την κορυφή που είναι τα τουνελ δεν το έχω καταλάβει ούτε και γω, άλλωστε οι περισσότεροι δεν τα τηρούν... Δεν ξερω πόσο "ευαίσθητες" ειναι οι κάμερες επίσης, που έχει κάποιες σε διάφορα σημεία. Πρίν χρόνια μου είχε ανάψει με 97kmh gps στο μικρό τουνελ πρίν την έξοδο Γλυκών νερών, δεν ήρθε ποτέ κλήση όμως. Google Maps GOO.GL Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps. Νομίζω αυτό είναι αν και δεν είμαι βέβαιος τώρα, για αρκετό διάστημα πάντως είχαν πινακίδες στο σημείο τυπου ελαττώστε ταχύτητα κλπ και είχαν κάνει προσπάθειες να το φτιάξουν, υπήρχαν φορές που είχα περάσει και ήταν πιο μαλακό χωρίς να έχει μηδενίσει κιολας. Τώρα πάλι χτυπάει πολύ ειδικά αν περάσεις >140
-
Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τα τούνελ νομίζω @Lakisss ισχύει! Απο την άλλη, ερχόμενος απο Αθήνα δεν εννοούν με τίποτα να φτιάξουν εκείνο το ωραίο βύθισμα κάπου κοντά στα Αρφαρά που τερματίζει την ανάρτηση μου κάθε φορά τα τελευταία 5-6 χρόνια αλλά πλέον έχουν βγάλει τις ταμπέλες (το προσπάθησαν 3-4 φορές να το ισιώσουν η αλήθεια είναι αλλά μάλλον δεν τους έβγαινε και βαρέθηκαν!)
-
Ποσιμπολ μην πω προμπαμπολ Το θέμα ειναι μην έχουν τπτ αληθινά κουμπούρια, ποτέ δεν ξέρεις έτσι που έχει γίνει η φάση
-
Ok, θα το ξέρουμε για το επόμενο σετ!
-
Τωρα τα έχω στείλει...αλλά δεν θυμάμαι και ποιούς είχα ρωτήσει τοτε, κοιτάω email αλλά δεν βρήκα κατι, λογικά ειχα μιλήσει τηλέφωνα
-
Απο περιέργεια θα ήθελα να μάθω που τα έκανε γιατί ρώτησα για τα b6 σε 3 διαφορετικούς και ολοι μου είπαν μόνο τα μπροστά οτι επισκευάζονται και οτι δεν θα είναι αερίου/λαδιού αφού ανοιχτούν. Καινούρια, τουλάχιστον για το golf που κοιτούσα συγκεκριμένα, έχουν τσιμπήσει πάνω απο 100€, τα είχα πάρει ~450 το '11 και τωρα τα βρίσκω 550-580
-
Δηλαδή δεν έπρεπε λες να μου πει οτι τρέχει λάδια το πίσω; Δεν μιλάω για σταγόνες, ήταν λουσμένο ολο το αμορτισέρ και είχε φτάσει μεχρι τον άξονα κάτω... Και καλά εγω το ήξερα γιατί ασχολούμαι με το αυτοκίνητο και στο 80% των βλαβών δεν περιμένω να μου πει το συνεργείο τι βλάβη υπάρχει (εκτός αν χρειάζεται προφανως διαγνωστικά ή δοκιμές για να φανεί κατι) αυτός που το ήξερε οτι το έχω δει κάν ή μου το έχει επισημάνει κάποιος; Για τα κτεο διαφωνώ, ειναι για τα πανηγύρια ιδιωτικά και δημόσια, ποιός είναι ο ρόλος τους στην τελική; Να μου παίρνουν το 50αρικο κάθε 2 χρόνια εθιμοτυπικά; Τα bilstein οσο το εψαξα μου είπαν για κάτι αμφίβολα σφαξίματα κλπ και οτι μετά δεν θα είναι αερίου/λαδιού αλλά σκέτα λαδιού. Αυτά για τα μπροστά, τα πίσω και οι 3 που ρώτησα μου είπαν τα αλλάζεις, οπότε δεν βρήκα το λόγο να μπω στη διαδικασία. Σε μένα μπορεί να τα έφτυσαν και λόγω φορτωμάτων, γιατί το αυτοκίνητο ταξίδευε συχνά αρκετά φορτωμένο αλλά δεν με απασχολεί αυτό, ήταν πραγματικά πολύ καλά όσο δούλευαν και δεν περιμένω να κρατήσουν για πάντα.
-
Γι αυτο πρέπει να ακολουθείται μια κοινή λογική σε κάποια πράγματα, δεν υπάρχει (νορμάλ) αμορτισέρ που να δουλεύει σωστά μετα απο 80-100κ χλμ στους Ελληνικούς δρόμους. Το κακό είναι οτι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει απο αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο με τα ελατήρια οπότε σε μια δύσκολη στιγμή που θα χρειαστεί η ανάρτηση να ελέγξει το βάρος του αυτοκινήτου θα καταλήξει στα χωράφια στο αισιόδοξο σενάριο... Και φυσικά οσο τα κτεο παραμένουν διακοσμητικά δεν πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση ασφάλειας στο δρόμο.
-
Αν και δεν ξέρω την μάρκα να το πάω ανάποδα: πόση διαφορά εχουν περασμένα τα μεν από τα δε; Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι κάτι το τρελό σαν κόστος γενικά (υποθέτω ~200-250€?) Επίσης γιατί θέλεις να τα αλλάξεις; Σου έχουν ξεράσει λάδι πχ, ή νοιώθεις το αυτοκίνητο να πηγαίνει σα βάρκα;
-
Ευχαριστώ για το update, μπόμπα φαίνεται!! ?
-
Είχα κάποια έκδοση των turanza σε megane παλιότερα (15αρες ζαντες) και ήταν απαράδεκτα οπότε και απο ψυχολογικής άποψης δεν θέλω να τα ξαναβάλω! Άλλο conti επίσης δεν έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη αλλά 2 σετ ps3 όπως λέει και ο @sotiris για τα πανηγύρια μόλις πέρναγαν τα 12-15κ χλμ. Pzero θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή Είναι και τι χιλιόμετρα κάνεις πάντως, εμένα απο τα 42κ τώρα παίζει εύκολα τα 25κ να είναι εθνική και ταξίδια. Παράλληλα έχουν κάνει και μπόλικες αναβάσεις/καταβάσεις στις τσίτες οπότε εχουν φάει και τέτοια καταπόνηση + αρκετή Αθήνα επίσης. Αλλά γενικά ποτέ δεν έχασαν το πάτημα τους είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο
-
+1 sportcontact 2 που φοράω σε 16αρα στο Golf (205/55) είναι άψογα, μακράν καλύτερα απο ps3 και παραμένουν αρκετά καλά σε απόδοση ακομα και με 42κ χλμ που έχουν τώρα και πλησιάζουν την αλλαγή τους
-
Καλοδούλευτο, ωραίο δείχνει! Πες και καμιά γνώμη όταν το δουλέψεις (κυρίως τι λέει απο ηχο και πως δείχνει η οθόνη στον ηλιο)
-
2 lp που δεν έβρισκα εύκολα + Vangelis που ήθελα να παρω και πάντα το ξεχνούσα για να συμπληρωθεί η παραγγελία
-
Getaway...είχα ξεχάσει τι καμένος ήταν αυτος ο τύπος... αλλά και τι ήχο η m3, pure induction noise
-
Προφανώς γιατί αν ήταν original παίζει στο μισό μύριο $ πάνω κάτω ?
-
pure porn!! Αν καταλαβα καλα το κάνουν (έκαναν;) ολικο rebuild και upgrade σε ολους τους τομεις (μοτερ/αναρτησεις/φρενα/σασι)
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
-
Καλοδούλευτο! Το touchbar είναι άρρωστο αν είσαι της παραμετροποίησης και του shortcut, λίγο που ειχα παίξει κάποια στιγμή βολεύει πολύ!
-
Έτυχε να δω τον τρίβλαχο στις ειδήσεις και έκλαιγα απο τα γέλια, κόντεψε περάσει μέσα απο τη μάντρα 1-2 φορές για πλάκα ??
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Sealing της επιφάνειας, τίποτα περισσότερο. Έχει και κάποια uv προστασία αλλά το βασικό είναι οτι γίνεται υδροφοβική πλέον και το νερό/βρώμα φεύγουν αμέσως μέχρι να εξασθενίσει μετά απο κάποιο διάστημα και να θέλει επανάληψη -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
'Ολα θέλουν! Την έπαθα έτσι σε focus active φίλου που εχει τα πλαστικά trim στους θόλους, 10 λεπτά σκούπιζα, πέρασα apc και ξανα dressing βρίζοντας? -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
? Είναι ceramic based υποτίθεται, 6 μήνες λέει max αλλά και 3-4 να βγάλει πάλι άψογο θα είναι για foam/σκουπισμα/τέλος! Στη δικιά μου εμπειρία τα νορμάλ κεριά αν κυκλοφορεί το αυτοκίνητο δεν βγάζουν πάνω απο 1μιση-2 μήνες στα δύσκολα πανελ, άντε να πάνε 3 με τέρμα ιδανικές συνθήκες, μετά το βλέπεις οτι έχει φύγει σχεδόν (εκτός αν τα σκάσεις για κανένα του 100αρικου) αλλά η όλη διαδικασία θέλει το χρόνο της και ιδανικά πάνω απο 1 χέρι -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Τι πέρασες συγκεκριμένα και πόσα χέρια; Δεν έχω προλάβει να ρίξω και το lavish να δούμε τι ψάρια πιάνει (και για πόσο βασικά!) Αν ισχύει αυτό που λέει η autofinesse 6μήνες προστασία περίπου αντίο κεριά -
Καλοδούλευτη!! H Scythe πάντα ήταν vfm (είχα 2 ninja + mugen 2 σε παλιότερα συστήματα) αλλά ο 3700 έτσι κι αλλιώς τρέχει αρκετά ζεστός οπότε μόνο και μόνο ο θόρυβος σε σχέση με την stock αρκεί!
