Jump to content

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. and64

    Αυτοκίνηση

    Ναι το γιατί συνεχίζει και μετά την κορυφή που είναι τα τουνελ δεν το έχω καταλάβει ούτε και γω, άλλωστε οι περισσότεροι δεν τα τηρούν... Δεν ξερω πόσο "ευαίσθητες" ειναι οι κάμερες επίσης, που έχει κάποιες σε διάφορα σημεία. Πρίν χρόνια μου είχε ανάψει με 97kmh gps στο μικρό τουνελ πρίν την έξοδο Γλυκών νερών, δεν ήρθε ποτέ κλήση όμως. Google Maps GOO.GL Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps. Νομίζω αυτό είναι αν και δεν είμαι βέβαιος τώρα, για αρκετό διάστημα πάντως είχαν πινακίδες στο σημείο τυπου ελαττώστε ταχύτητα κλπ και είχαν κάνει προσπάθειες να το φτιάξουν, υπήρχαν φορές που είχα περάσει και ήταν πιο μαλακό χωρίς να έχει μηδενίσει κιολας. Τώρα πάλι χτυπάει πολύ ειδικά αν περάσεις >140
  2. and64

    Αυτοκίνηση

    Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τα τούνελ νομίζω @Lakisss ισχύει! Απο την άλλη, ερχόμενος απο Αθήνα δεν εννοούν με τίποτα να φτιάξουν εκείνο το ωραίο βύθισμα κάπου κοντά στα Αρφαρά που τερματίζει την ανάρτηση μου κάθε φορά τα τελευταία 5-6 χρόνια αλλά πλέον έχουν βγάλει τις ταμπέλες (το προσπάθησαν 3-4 φορές να το ισιώσουν η αλήθεια είναι αλλά μάλλον δεν τους έβγαινε και βαρέθηκαν!)
  3. and64

    Αυτοκίνηση

    Ποσιμπολ μην πω προμπαμπολ Το θέμα ειναι μην έχουν τπτ αληθινά κουμπούρια, ποτέ δεν ξέρεις έτσι που έχει γίνει η φάση
  4. and64

    Αυτοκίνηση

    Ok, θα το ξέρουμε για το επόμενο σετ!
  5. and64

    Αυτοκίνηση

    Τωρα τα έχω στείλει...αλλά δεν θυμάμαι και ποιούς είχα ρωτήσει τοτε, κοιτάω email αλλά δεν βρήκα κατι, λογικά ειχα μιλήσει τηλέφωνα
  6. and64

    Αυτοκίνηση

    Απο περιέργεια θα ήθελα να μάθω που τα έκανε γιατί ρώτησα για τα b6 σε 3 διαφορετικούς και ολοι μου είπαν μόνο τα μπροστά οτι επισκευάζονται και οτι δεν θα είναι αερίου/λαδιού αφού ανοιχτούν. Καινούρια, τουλάχιστον για το golf που κοιτούσα συγκεκριμένα, έχουν τσιμπήσει πάνω απο 100€, τα είχα πάρει ~450 το '11 και τωρα τα βρίσκω 550-580
  7. and64

    Αυτοκίνηση

    Δηλαδή δεν έπρεπε λες να μου πει οτι τρέχει λάδια το πίσω; Δεν μιλάω για σταγόνες, ήταν λουσμένο ολο το αμορτισέρ και είχε φτάσει μεχρι τον άξονα κάτω... Και καλά εγω το ήξερα γιατί ασχολούμαι με το αυτοκίνητο και στο 80% των βλαβών δεν περιμένω να μου πει το συνεργείο τι βλάβη υπάρχει (εκτός αν χρειάζεται προφανως διαγνωστικά ή δοκιμές για να φανεί κατι) αυτός που το ήξερε οτι το έχω δει κάν ή μου το έχει επισημάνει κάποιος; Για τα κτεο διαφωνώ, ειναι για τα πανηγύρια ιδιωτικά και δημόσια, ποιός είναι ο ρόλος τους στην τελική; Να μου παίρνουν το 50αρικο κάθε 2 χρόνια εθιμοτυπικά; Τα bilstein οσο το εψαξα μου είπαν για κάτι αμφίβολα σφαξίματα κλπ και οτι μετά δεν θα είναι αερίου/λαδιού αλλά σκέτα λαδιού. Αυτά για τα μπροστά, τα πίσω και οι 3 που ρώτησα μου είπαν τα αλλάζεις, οπότε δεν βρήκα το λόγο να μπω στη διαδικασία. Σε μένα μπορεί να τα έφτυσαν και λόγω φορτωμάτων, γιατί το αυτοκίνητο ταξίδευε συχνά αρκετά φορτωμένο αλλά δεν με απασχολεί αυτό, ήταν πραγματικά πολύ καλά όσο δούλευαν και δεν περιμένω να κρατήσουν για πάντα.
  8. and64

    Αυτοκίνηση

    Γι αυτο πρέπει να ακολουθείται μια κοινή λογική σε κάποια πράγματα, δεν υπάρχει (νορμάλ) αμορτισέρ που να δουλεύει σωστά μετα απο 80-100κ χλμ στους Ελληνικούς δρόμους. Το κακό είναι οτι ο μέσος οδηγός δεν θα καταλάβει απο αίσθηση οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο με τα ελατήρια οπότε σε μια δύσκολη στιγμή που θα χρειαστεί η ανάρτηση να ελέγξει το βάρος του αυτοκινήτου θα καταλήξει στα χωράφια στο αισιόδοξο σενάριο... Και φυσικά οσο τα κτεο παραμένουν διακοσμητικά δεν πρόκειται να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση ασφάλειας στο δρόμο.
  9. and64

    Αυτοκίνηση

    Αν και δεν ξέρω την μάρκα να το πάω ανάποδα: πόση διαφορά εχουν περασμένα τα μεν από τα δε; Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι κάτι το τρελό σαν κόστος γενικά (υποθέτω ~200-250€?) Επίσης γιατί θέλεις να τα αλλάξεις; Σου έχουν ξεράσει λάδι πχ, ή νοιώθεις το αυτοκίνητο να πηγαίνει σα βάρκα;
  10. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Ευχαριστώ για το update, μπόμπα φαίνεται!! ?
  11. and64

    Αυτοκίνηση

    Είχα κάποια έκδοση των turanza σε megane παλιότερα (15αρες ζαντες) και ήταν απαράδεκτα οπότε και απο ψυχολογικής άποψης δεν θέλω να τα ξαναβάλω! Άλλο conti επίσης δεν έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη αλλά 2 σετ ps3 όπως λέει και ο @sotiris για τα πανηγύρια μόλις πέρναγαν τα 12-15κ χλμ. Pzero θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή Είναι και τι χιλιόμετρα κάνεις πάντως, εμένα απο τα 42κ τώρα παίζει εύκολα τα 25κ να είναι εθνική και ταξίδια. Παράλληλα έχουν κάνει και μπόλικες αναβάσεις/καταβάσεις στις τσίτες οπότε εχουν φάει και τέτοια καταπόνηση + αρκετή Αθήνα επίσης. Αλλά γενικά ποτέ δεν έχασαν το πάτημα τους είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο
  12. and64

    Αυτοκίνηση

    +1 sportcontact 2 που φοράω σε 16αρα στο Golf (205/55) είναι άψογα, μακράν καλύτερα απο ps3 και παραμένουν αρκετά καλά σε απόδοση ακομα και με 42κ χλμ που έχουν τώρα και πλησιάζουν την αλλαγή τους
  13. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Καλοδούλευτο, ωραίο δείχνει! Πες και καμιά γνώμη όταν το δουλέψεις (κυρίως τι λέει απο ηχο και πως δείχνει η οθόνη στον ηλιο)
  14. and64

    Οι αγορές μας..!!

    2 lp που δεν έβρισκα εύκολα + Vangelis που ήθελα να παρω και πάντα το ξεχνούσα για να συμπληρωθεί η παραγγελία
  15. and64

    Αυτοκίνηση

    Getaway...είχα ξεχάσει τι καμένος ήταν αυτος ο τύπος... αλλά και τι ήχο η m3, pure induction noise
  16. and64

    Αυτοκίνηση

    Προφανώς γιατί αν ήταν original παίζει στο μισό μύριο $ πάνω κάτω ?
  17. and64

    Αυτοκίνηση

    pure porn!! Αν καταλαβα καλα το κάνουν (έκαναν;) ολικο rebuild και upgrade σε ολους τους τομεις (μοτερ/αναρτησεις/φρενα/σασι)
  18. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Καλοδούλευτο! Το touchbar είναι άρρωστο αν είσαι της παραμετροποίησης και του shortcut, λίγο που ειχα παίξει κάποια στιγμή βολεύει πολύ!
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    Έτυχε να δω τον τρίβλαχο στις ειδήσεις και έκλαιγα απο τα γέλια, κόντεψε περάσει μέσα απο τη μάντρα 1-2 φορές για πλάκα ??
  20. Sealing της επιφάνειας, τίποτα περισσότερο. Έχει και κάποια uv προστασία αλλά το βασικό είναι οτι γίνεται υδροφοβική πλέον και το νερό/βρώμα φεύγουν αμέσως μέχρι να εξασθενίσει μετά απο κάποιο διάστημα και να θέλει επανάληψη
  21. 'Ολα θέλουν! Την έπαθα έτσι σε focus active φίλου που εχει τα πλαστικά trim στους θόλους, 10 λεπτά σκούπιζα, πέρασα apc και ξανα dressing βρίζοντας?
  22. ? Είναι ceramic based υποτίθεται, 6 μήνες λέει max αλλά και 3-4 να βγάλει πάλι άψογο θα είναι για foam/σκουπισμα/τέλος! Στη δικιά μου εμπειρία τα νορμάλ κεριά αν κυκλοφορεί το αυτοκίνητο δεν βγάζουν πάνω απο 1μιση-2 μήνες στα δύσκολα πανελ, άντε να πάνε 3 με τέρμα ιδανικές συνθήκες, μετά το βλέπεις οτι έχει φύγει σχεδόν (εκτός αν τα σκάσεις για κανένα του 100αρικου) αλλά η όλη διαδικασία θέλει το χρόνο της και ιδανικά πάνω απο 1 χέρι
  23. Τι πέρασες συγκεκριμένα και πόσα χέρια; Δεν έχω προλάβει να ρίξω και το lavish να δούμε τι ψάρια πιάνει (και για πόσο βασικά!) Αν ισχύει αυτό που λέει η autofinesse 6μήνες προστασία περίπου αντίο κεριά
  24. and64

    Αναζήτηση καλής αερόψυκτρας για Ryzen 7 3700Χ

    Καλοδούλευτη!! H Scythe πάντα ήταν vfm (είχα 2 ninja + mugen 2 σε παλιότερα συστήματα) αλλά ο 3700 έτσι κι αλλιώς τρέχει αρκετά ζεστός οπότε μόνο και μόνο ο θόρυβος σε σχέση με την stock αρκεί!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.