-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Εδω τα παλικάρια παίζουν με τουρμπάκι απο scania λογικά
-
Πάσο αλλά νομιζω τα gw4 είναι τα λιγότερο πανηγυριτζίδικα Και ξαναλέω δεν θα το έπαιρνα ποτέ σε full price... Απο κει και πέρα οταν "δένεσαι" με ενα σύστημα καλώς ή κακώς τρώς τα καλά και τα άσχημα του
-
Συσκευή (μάλλον σε στυλ ρολόι) που να ανιχνεύει τυχόν ατύχημα και να έχει την δυνατότητα να δίνει sos και στίγμα
and64 απάντησε στο θέμα του andreasomageiras topic στην ενότητα Gadgets
Ας σου πω και γω για το galaxy watch 4: ναι μεν μετράει πολλά (πίεση, οξυγόνο, δεικτη μάζας σώματος, βήματα, παλμούς, καρδιογράφημα. ύπνο) αλλά έχει 152 προειδοποιήσεις οτι δεν είναι ιατρικό εργαλείο και δεν ξέρω πόσο μπορείς να το εμπιστευτείς για αυτό που ζητάς εσύ! Επίσης δεν είναι όλες οι μετρήσεις αυτοματοποιημένες, οι περισσότερες είναι (υποτίθεται να εισαι ακίνητος/καθιστός για πάνω απο 10') sos κλήση κάνει πάντως θεωρητικά αν το έχεις ενεργοποιήσει και πάθεις κάτι (εισαι ακίνητος υποθέτω ή διαβάζει ενδείξεις πολύ χαμηλές σε παλμους κλπ) -
Ναι προφανώς εννοώ smartwatch οχι για πραγματικό ρολόι!
-
Ή για κάμερες ή για τουρμπίνες θα ρωτάει λογικά
-
46αρι και το εχω στο σκρουτζ και το χαζεύεω απ'οταν βγήκε αλλά επειδή δεν παύει να είναι άλλο ενα gadget που σίγουρα ζω και χωρίς, δεν σκόπευα να σκάσω ποτε 300 ευρω για ρολοι, ουτε καν 200! Στα 160 το χτύπησα σχεδόν χωρις σκέψη!
-
Φυσικά αλλά μην περιμένεις αν σου πω αν δουλεύει καλά στο γυμναστήριο γιατί δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω για fitness tracking
-
Έπαιξε για λίγο στα ~160 στο σκρουτζ και είπα να το δοκιμάσω! Σε αυτή την τιμή είναι αρκετά καλό το vfm και φαίνεται ποιοτική κατασκευή. Δεν εχω προλάβει και να το σετάρω εντελώς ακομα...
-
1.2t 130 μουλαρια αυτοματο 40κ.... πάει το χάσανε τελείως
-
Μήπως ηταν cla 45 που σφάζονται με το rs3 γιατι cls δεν εχει ελπίδα να πατήσει εκει ακομα και με την σχετικα οκ ασφαλτο που εχουν ριξει... Κατα τ'αλλα Κυριακή μεσημέρι πάτημα στη Βουλιαγμένη με 400-500 αλογα κιολας...no comments
-
Ναι ωραίο το μεγάλο αλλά εγω το ήθελα για tablet + laptop οπότε ειναι ιδανικό γι αυτο. Παραμένει γυφτιά ομως το σπρώξιμο στο bolt μάλλον χωρίς κάποιο ουσιαστικό λογο (η υπεροχή του bolt απ'οτι καταλαβαίνω απο τα λίγα που διάβασα είναι στο encryption/security των δεδομένων σε σχεση με τους unifying) Τελευταίο σωτήριον έτος που ασχολήθηκα με microsoft hardware πρέπει η χρονιά να ξεκίναγε με χιλια εννιακοσια ενενηντα
-
Βγαίνει το κ400 όπως ειπώθηκε, αλλά δεν έχει την ίδια premium αίσθηση του Mx keys, δεν έχει φωτισμό και παίρνει μπαταρίες απλές.
-
Χτύπησα το mx keys mini σήμερα απο mediamarkt γιατι είχα ενα επιστροφικό. Πολύ ωραία κατασκευή και φωτισμός, ωραία αίσθηση στην πλητρολόγηση και καλό μέγεθος για μενα που εχω μεγάλα χέρια. Τέρμα απαράδεκτο οτι απαιτεί bolt receiver αν θες να μη χρησιμοποιήσεις το bluetooth και δεν είναι συμβατό με τα unifying receivers της logi, αν το πλήρωνα στην κανονική του τιμή (~100€) δεν νομίζω οτι θα το έπαιρνα γι αυτό και μόνο το λόγο.
-
Κρίμα, τον είχα δει σε δοκιμες στο διαδρόμιο με τα crosscart και πετούσε αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τα (πολλά) χιλιομετρα τα οποία είχε εκεί, ίσα ίσα που απο κάποιον που "ζει" στις πιστες περιμένεις να οδηγεί πολύ πιο συνετά σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στην πόλη
-
Μεγειές! Δυνατό σώμα γενικά κυρίως για στημένα/στουντιακά αν και το συγκεκριμένο έχει λιώσει μεταφορικά και κυριολεκτικά!
-
Ποιά 200κ???? Μάλλον τα τελευταία 100κ πήγαινες μονο με τα ελατήρια
-
Ισχύει! Δεν ξερω σε ποιά εθνική ήσουν αλλά επέστρεψα απο Καλαμάτα αρκετά νωρίς (2 είχα φύγει απο κάτω) και ήδη έφαγα ενα 20λεπτο σταματα ξεκινα στην Κινέτα και τα κλασσικά φρεναρίσματα πρίν το Goodys στα Μέγαρα, φαντάζομαι τι θα έγινε μετά...
-
ΚΛΑΙΩ!!
-
Ελπίζω πως ναι, αν όχι πεζώ 2 ftw
-
καλοδούλευτη!!
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Ναι θεωρητικά μπορείς αλλάζοντας το όνομα της γραμμής σε άλλο άτομο, σου βγάζει νεο κουπόνι κανονικά το sfbb. Δεν ξερω 100% ομως αν θα την πάρει στο τελος το σύστημα για τον ίδιο βρόγχο... Επίσης η voda που ήθελα να μείνω γιατί εχω συνδυαστικές εκπτώσεις και με τα κινητά μου δεν εδινε καλύτερη τιμή γιατι στο χρεώνει "κατάλογο" υποτίθεται 48€ - 13 επιδότηση έρχεται σχεδόν 36, 35.60 κάτι τέτοιο. Η wind έδινε καλύτερη τιμή στα 29€ επιδοτούμενο αλλά δεν με ψήνει σαν εταιρία γενικώς! -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Nαι αν το οπτικοποιήσεις δεν θα διαφωνήσω -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Δεν παίζει, εδώ δεν εχω υποδομή vdsl καθόλου, πήγαμε απο το adsl (και τα ~12mbit που είχε φτάσει να συγχρονίζει) στο ftth κατευθείαν! -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Μετά, μόλις εληξαν τα 2 χρονια επιδότησης! Και οι "απέναντι" πάντως ίδιες τιμές εδωσαν δυστυχώς -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
and64 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Σε ftth πάντως δεν πέφτουν κατω απο τα 37 με τίποτα, ανανέωσα πρίν λίγες μερες...
