Jump to content
Από τις 19:00 και για μικρό χρονικό διάστημα ο Λάμπης θα βρίσκεται εκτός για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα. ×

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. and64

    Αυτοκίνηση

    H καταναλωση σε diesel είναι ασύλληπτη γενικώς και ασχέτως κυβισμού!! Το q7 4.2 βενζίνη με οδήγηση ευλαβικά στα ορια, 120-130 δεν επεφτε κάτω απο 13 lt/100 και αν πήγαινες σαν άνθρωπος 140-150 με κανενα ανοιγμα 200+ το 18 το είχες με το καλημέρα! Μέσα στην πόλη 28-30/100, η χαρά του βενζινά Το α8 μια χαρά πάει, μπορεί να μην πασχει απο ήχο το πετρέλαιο αλλά η ροπή είναι απίστευτη και η άνεση που σου προσφέρουν οι limo στο ταξίδι δεν συγκρίνεται με τπτ άλλο Για την Πέγκυ στα ηχεία θα διαφωνήσω αλλά οκ, γούστα ειναι αυτά
  2. and64

    Αυτοκίνηση

    Καιρό είχα να μπω εδώ...ωραίο το πλοίο με την 20αρα!! Επειδή διάβασα οτι έρχεσαι Ελλάδα έχε το νου σου με το 35αρι προφίλ!! Είχε φίλος τις ίδιες διαστάσεις σε ενα α5 απλα με 19αρα ζάντα και όταν το οδηγούσα πάντα είχα ένα αγχος με τις @!_%$ λακούβες...(Χρειαστηκαν ισιωμα 4-5 φορές μεσα σε 4 χρόνια!!)
  3. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Οντως είμαστε offtopic αλλά επειδή εχω πάρει πολλά logitech προιοντα κατα καιρούς, με όποια απο αυτά ειχα το παραμικρό θέμα πάντα άνοιγα incident στο support της logi κατευθείαν δεν ασχολήθηκα ποτέ με μαγαζιά! (εχω αλλάξει ενα mx performance γιατι ξεφλούδιζε το λαστιχο στους 2 μήνες, ενα illuminated πληκτρολόγιο για τον ίδιο λόγο, ενα vx revolution γιατι δεν δούλευε το thumb button, και 2 Μ705 που ήταν αντικατάσταση του vx για θέματα με τη ροδέλα τους!!) Ζητανε εννοείται απόδειξη και σε 2 περιπτώσεις μου εδωσαν εναν κωδικό να τυπώσω και να το φωτογραφίσω διπλα στο προιον για να αποκλεισουν οτι δεν σπαμαρω και παω να τους παρω τσαμπα πραγματα Εκτός απο το πρώτο revolution που μου ζητησαν να τους ταχυδρομήσω πισω τον δεκτη, όλα τα άλλα μου εχουν μείνει λειτουργικά και ή τα εχω χαρίσει ή τα εχει πάρει ο αδερφός μου Ολα ερχονται με courier σε 1 βδομαδα max... Πλέον όμως με το που έστειλα mail η πρώτη απάντηση είναι απευθυνθείτε στο κατάστημα αν και τελικά δεν γινόταν αυτό γιατι το ειχα πάρει απο amazon us. Οπότε τους λεω δεν παίζει και μετά απο τη διαδικασία με τεστακια κλπ μου το αντικατέστησε η logi κατευθείαν (ειχε και αυτο θεμα με το thumb button)
  4. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Μολις παρελήφθη! Δεν το λες βέβαια ακριβώς αγορά...(το customer care της logi τα σπάει όπως πάντα) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  5. Mερικά καρέ από Πάρο που είχα πάει την προηγούμενη βδομάδα! Sun is up! by Andreas Tsonis, on Flickr Morning tranquility by Andreas Tsonis, on Flickr Waiting for the sun by Andreas Tsonis, on Flickr Windowed sunset by Andreas Tsonis, on Flickr
  6. and64

    Mechanical Keyboard Club

    Το g13 το έψαχνα καιρό κυρίως για photoshop (οι συντομεύσεις που μπορείς να κάνεις assign είναι σωτήριες για πολλά πράγματα, αν και δεν εχω κάτσει να το παραμετροποιήσω όσο θα ήθελα...θα γίνει κάποια στιγμή) και ενίοτε για λίγο gaming. Το χτύπησα τελικά used στο ebay ~ 30-35 ευρώ και δεν το μετάνιωσα στιγμή!
  7. and64

    Mechanical Keyboard Club

    Ισχύει εντελώς! Το έχω σκεφτεί αυτό που λες αλλά δεν θέλω να το πειράξω, προτιμώ να παραμείνει οσο πιο original γίνεται
  8. and64

    Mechanical Keyboard Club

    Ωραία πράγματα βλέπω εχουν βγάλει οι σχιστομάτηδες!! Σήμερα είπα να βγάλω τον παππού (ibm model m 1st gen, 1986 ή '87) απο τη ντουλάπα για λίγο κλίκι κλίκι
  9. Tην Κυριακή συντονιστήκαμε επιτέλους και κατάφερα να παω μια μικρή βολτα το τερατάκι ενος φίλου (και φυσικά να ρίξω μερικά κλικ!) Happy times! Eat my dust by Andreas Tsonis, on Flickr
  10. City lights by Andreas Tsonis, on Flickr
  11. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Το revolution ήταν άψογο δεν το συζητάω, το εχω λιώσει το δικό μου, το performance που ακολούθησε ήταν μούφα. Ασύρματο οταν λες εννοείς bluetooth ή με τον δέκτη του; Εγω το εχω στο γραφείο σε νορμάλ προς κοντινή απόσταση απο το δέκτη (max 1 μετρο) και δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα... Δοκίμασες rma με την Logi? Μου έχουν αλλάξει τα πάντα στο παρελθόν χωρίς πολλές ερωτήσεις
  12. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Τι σε χάλασε τόσο στο mx master? Αντικατεστησε το mx revolution που είχα και σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί κάτι φοβερά.... Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  13. Mια φρέσκια απο το σκ... Last light of the day by Andreas Tsonis, on Flickr
  14. Go with the flow by Andreas Tsonis, on Flickr
  15. and64

    Αυτοκίνηση

    Ισχύει! Είμαι 1,90 και έχω οδηγήσει το mk3 φίλου κάποιες φορές. Ποτέ δεν βολεύτηκα σαν θέση οδήγησης αλλά με την οροφή κλειστή είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα [emoji13]
  16. Mια ακόμα απο Μετέωρα. Ο καιρός (και το γενικότερο πρόγραμα) δεν υπήρξε σύμμαχος δυστυχώς αλλά ολο και κάτι βγάλαμε... Peeking through the rocks by Andreas Tsonis, on Flickr
  17. Sunset @Meteora by Andreas Tsonis, on Flickr
  18. and64

    Αυτοκίνηση

    +1000! Eννοείται επίσης οτι αν τα λάστιχα δεν είναι φρέσκα ή εντός έστω ορίων λογικής φθοράς ή έχεις μια ανάρτηση υπό κατάρευση, κανένα abs ή esp δεν θα μπορέσει να δουλέψει σωστά, ειδικά στους δρόμους-γυαλί που έχουμε. Δυστυχώς όμως σήμερα στην Ελλάδα ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν σοβαρά λάστιχα και ακόμα λιγότερα κανονικό πέλμα...
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    Ναι ξέρω, είχαμε και μεις ενα 309. Το esp είναι πάντα off μόλις ο δρόμος αρχίσει και στρίβει (αν και στην πλειοψηφία των vw δεν είναι ποτέ off, αφού μόλις φρενάρεις ξαναμπαίνει. Αν δεν φρενάρεις, με γκάζι και αδράνεια μπορείς να κάνεις οτι θες) Τα χω δει και γω αυτα που λες, γι αυτο λεω μονο βράδυ και ψιλοαργά κιολας.
  20. and64

    Αυτοκίνηση

    ξέμαθες;; Αυτό ειναι το καλύτερο κομμάτι του Υμηττού, το κατεβαίνω αέρα βραδινές ώρες Μια χαρά πάει το 309 αλλά στις κλειστές δεν έχεις ορατότητα το πρωί, ενώ το βράδυ βασίζεσαι στα φώτα.
  21. and64

    Αυτοκίνηση

    Ο Υμηττός παραμένει καλό run το χειμώνα που δεν κλείνει ο δρόμος, αμα ανέβεις βράδυ που εχουν μαζευτεί οι ποδηλάτες και οι περιπατητές κλπ Το πρωί είναι επικίνδυνο να πάς γρήγορα, έχει αρκετό κόσμο πάνω
  22. and64

    Αυτοκίνηση

    noooope! Το marketing της μαμάς vw δουλεύει για σένα http://www.topgear.com/car-reviews/octavia/first-drive
  23. and64

    Αυτοκίνηση

    Πέρα απο την πλάκα, προσωπικά είμαι full υπέρ station και οχι suv στην κατηγορία που κοιτάς. Αν ειναι να πας suv, do it right και πηγαινε σε xc90, άσε τα ενδιάμεσα! Το vag group ως συνήθως εχει τα + του (dsg, βελτίωση για πλάκα, ανταλλακτικά/βελτιωτικά παίζεις να βρίσκεις και στο περίπτερο ) και τα - του (αξιοπιστία κυρίως!) Αν ειναι lease βέβαια λογικά το θέμα προβλημάτων δεν σε απασχολεί (χρηματικά τουλάχιστον, δεν ξερω και τι όρους σου δίνουν) Golf R dsg το έπαιρνα εύκολα για το όλο πακέτο (4κουνα, κιβώτιο, μοτέρ) αλλά θα βγεί πανάκριβο οντως και δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλο το golf. Το octavia rs που βγαίνει 4κινητο diesel είναι επίσης μια ενδιαφέρουσα εκδοχή. Τo seat δεν ξερω πως θα συμπεριφέρεται με τόση δύναμη μπροστά, αν και διαβάζω καλά λόγια στα test...
  24. and64

    Αυτοκίνηση

    lol, εμένα μου λες;; Το rs4 πάντως τo καρότσι το χωράει σίγουρα, το χρώμα λύνεται και με ενα wrap, οπότε;; win win situation Το καινούριο q7 όμως θα πρέπει να πηγαίνει σαν αυτοκίνητο γιατί το προηγούμενο πήγαινε σαν να οδηγείς ευχάριστα μια βάρκα ενα πράγμα Είχα ενα 4.2 δανεικό για κανα μήνα πρίν μερικά χρόνια αλλά έπινε απλά ασύλληπτη βενζίνη και χωρίς να το πατας (μονοδρομος το tdi εννοείται) και πάντα αισθανόμουν οτι είναι μεγαλύτερο απ'οσο χρειάζεται (ειδικά για Ελλάδα) Έκανα το λάθος να χωθώ σε κάτι στενά στο Κολωνάκι και ήταν η πρώτη φορά που αγχώθηκα με αυτοκίνητο για το αν θα καταφέρω να περάσω!! Το καινούριο εχει φάει τρελή δίαιτα και το εσωτερικό (με τα σωστά εξτρα βέβαια) απλά ειναι αλλού
  25. and64

    Αυτοκίνηση

    Μαζί σου, αλλά σκέφτηκα οτι το 5λιτρο 10 κυλινδρο ίσως είναι too much, μη φάει και καμια παντόφλα τσάμπα! Ενώ ο v8 βολεύεται καλύτερα
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.