-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Ωπα λάθος, εσύ έχεις το 7αρι κιβώτιο, που είναι ξηρό οπότε δεν έχει την ίδια διαδικασία με το δικό μου... Όπως και να χει...περαστικά! Θα σου το καλύψουν τελικά;
-
Ouch!! Και χτές άλλαξα βαλβολίνες στο dsg και το σκεφτόμουν το ενδεχόμενο να κάτσει κάτι τέτοιο... Πόσα χλμ έχεις; Αλλαγές σε βαλβολίνες/φιλτράκι είχαν γίνει; @UltraB μεταχειρισμένο οκ ναι αλλά ποιός σου λέει οτι θα δουλεύει άψογα; Μόνο το ανέβα κατέβα και να το γεμίσεις βαλβολίνες πάει 300-400 για πλάκα
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Μπορείς να δοκιμάσεις κάποιο glaze αλλά για να πάρεις το max αποτέλεσμα πρέπει να δουλευτεί με αλοιφαδόρο. Και με το χέρι βέβαια θα δώσει βάθος και γυαλάδα.... Προσωπικά χρησιμοποιώ το pooroys black hole σε μαύρο αυτοκίνητο και εχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος -
Μόλις τα τσίμπησα 28€ Public, τα ακουστικά κολλάνε μαγνητικά μεταξύ τους για να μην μπερδεύονται, παίζουν καλύτερα απο το αναμενόμενο μουσική, καλή ποιότητα κλήσης, δεν ξέρω απο εμβέλεια τι κάνουν...
-
Αν είσαι Αθήνα ξέχνα το net και κάνε μια βόλτα Φρατζή και Κάρπου που παίζουν και φρέσκα αλλά και οι κλασικές μάντρες με τα τρακαρισμένα να δεις τι ζητάνε (το να μην βρεις αυτό που ζητάς εκεί το θεωρώ απίθανο)
-
Μια χαρά το προσέξαμε! Έτσι κι αλλιώς αυτή η γενιά δεν έβγαινε με εργοστασιακό bixenon, από την επόμενη έβαζε σαν έξτρα. Το όχημα στη φωτό έχει κάποιο after market φανάρι ίσως και χωρίς xenon kit. Η παρατήρηση ήταν γενική από προσωπική εμπειρία (αναγκάστηκα να ταξιδέψω πρόσφατα με "ξένο" όχημα με πολύ μέτρια φώτα σε τέτοιες συνθήκες και η κούραση που μου βγήκε ήταν απίστευτη, αν έχεις συνηθίσει τα xenon)
-
Δυστυχώς αμα δεν έχεις καλό xenon ή led φανάρι είσαι χαμένος από χέρι στους επαρχιακούς δρόμους, ειδικά με βροχή... Πάντως όντως περίεργο να μην έχει καθόλου ζημιά το μπροστινό μέρος, ίσως το έσωσε η μικρή ταχύτητα
-
Mήπως σου καλύπτει η ασφαλιστική σου ενοικίαση αυτοκινήτου;
-
Τα s8 βλέπω φοριούνται πολύ στο forum Προερχόμενος από note 3 τσίμπησα το απλό (αφού το Note 8 κάνει όσο ενα αυτοκίνητο) και η διαφορά είναι τεράστια, σε οθόνη, κάμερα, απόδοση, σχεδιασμό...
-
Ρεαλιστικά στην Ελλάδα παίζει τα περισσότερα αυτοκίνητα να μην έχουν αλλάξει ποτέ υγρά ή να αλλάζουν μια φορά στην 5ετία και αν, δυστυχώς... Προσωπικά επειδή τα λιώνω γενικά τα φρένα μου αλλάζω max κάθε 2 χρόνια και έχω βάλει υγρά με υψηλότερο σημείο βρασμού (συγκερκιμένα motul 5.1, δεν εχω δοκιμάσει το rbf 600 που είναι ακόμα πιο "άγριο") και έχουν αρκετή διαφορά σε σχέση με το στάνταρ της vw (νομίζω ate dot4 , δεν είμαι σίγουρος) σε συνθήκες σκισίματος...
-
Msystems 195, ήταν άμεσα διαθέσιμο οπότε ήρθε σπίτι την επόμενη της παραγγελίας Όντως δεν βρήκα το λόγο να πάρω πάλι apc σε αυτά τα λεφτά... btw βγάζει μικρότερο και μεγαλύτερο μοντέλο 900 και 1500va αντίστοιχα
-
Δεν έχω μπορέσει να το συνδέσω καν δυστυχώς γιατι το apc είχε din sockets οπότε έχω παραγγείλει και shucko μακριά καλώδια για να φτάσουν Εκεί που θα μπει το ups. Γενικά το πήρα γιατί είναι το πιο προσιτό με pure sine wave και το corsair psu που έχω έκανε κάτι περίεργους και ανησυχητικους θορύβους 1-2 φορές που μπήκε το apc στη μπαταρία! Σαν κατασκευή φαίνεται μια χαρά, η οθόνη δείχνει διάφορες πληροφορίες, έχει και τα 2 usb μπροστά για φόρτιση συσκευών... Ελπίζω να αποδειχθεί οκ σε βάθος χρόνου! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Σήμερα παρέλαβα τον αντικαταστάτη ενός apc rs800 που έχω, το οποίο μετά από 10 σχεδόν χρόνια τα τίναξε
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Simonopetra@dusk by Andreas Tsonis, on Flickr -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Η chemical guys έχει ποιοτικά προϊόντα γενικά, δεν νομίζω ότι θα έχεις θέμα! Το δέρμα είναι πολύ old school και ο τι χειρότερο για αράχνη γιατί δεν απορροφαει τπτ, οπότε παίρνεις την όποια βρώμα σηκώσει (πετραδάκι, σκόνη...οτιδήποτε) και συνεχίζεις να την τρίβεις πάνω στο βερνίκι.... Sent from my SM-N930F using Tapatalk -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Ωραίο photostream! To lr είναι εγγύηση -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Busy sky by Andreas Tsonis, on Flickr -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Αν την εχουν ακούσει τα πλαστικά δεν σώζονται νομίζω έυκολα χωρίς συνεχή φροντίδα ή αλλιώς αντικατάταση. Προσωπικά χρησιμοποιώ 303 aerospace protectant. Δεν θέλει πολύ υλικό κατά την εφαρμογή αν το βάλεις με ενα καλό applicator pad και αν το σκουπίσεις με πετσέτα μετά αφήνει ενα ματ/φυσικό αποτέλεσμα με ικανοποιητική διάρκεια ανάλογα της χρήσης του αυτοκινήτου... Σε μενα που παρκάρει υπόγειο, καλοκαίρι (χωρίς βροχή δλδ) μου κράταει κανα μήνα ίσως και κάτι παραπάνω, χειμωνα λίγο λιγότερο, πρίν αρχίσει να χάνει το βαθύ μαυρο χρώμα το πλαστικό -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Δες και Zaino z-16, αφήνει ματ φινίρισμα Sent from my SM-N930F using Tapatalk -
Για ebc δεν εχω ακούσει και τα καλύτερα αν και οι γνώμες προέρχονταν από "καύτες"!
-
Τότε είναι πιο εξελιγμένο από το δικό μου! Sent from my SM-N930F using Tapatalk
-
Ναι αλλά το a8 είχε φτιαχτεί με προδιαγραφές tank εξ'αρχής Τα πιο σκληρά τακάκια όπως είπε και ο Deus είναι καλά όταν τρώνε ξύλο αλλά σε καθημερινή χρήση πάσχουν και ίσως σφυρίζουν (εξαιρετικά ενοχλητικό σε αυτόματο αυτοκίνητο!!) Επίσης τα πίσω τακάκια συνήθως έχουν λιγότερη πάστα οπότε παίζει να τελειώνουν και πιο γρήγορα απο τα μπροστά, είχε γίνει και σε μένα πρίν αλλάξω τα δικά του και βάλω gti φρένα Έχεις adaptive cc? Γιατί το απλό που έχω στο golf δεν φρενάρει. (Το note το περιμένουμε αλλά με το 1000αρικο που θα ζητάει η samsung προσωπικά βλέπω να το περιμένω καιρό...) Είχες σφυρίγματα κλπ θορύβους όταν φρενάριζες απαλά; Το έψηνα να τα βάλω στο golf αλλά επειδή ειναι dsg το ξανασκέφτηκα γιατί απλά δεν θα το άντεχα να σφυρίζουν κάθε φορά που πατάω φρένο και με το αυτόματο χρειάζεται αρκετά...
-
Το arteon είναι το a7 σε εκδοχή vw, πολύ όμορφο όντως! Τώρα από ποιότητα...μάλλον έχεις συνηθίσει το a8 και σου φαίνεται κάπως
-
Αμα πεθάνει έτσι γίνεται δυστυχώς, το χω πάθει και γω στο golf. Δεν είναι σίγουρο οτι θα σου δουλέψει παρά τη φόρτιση, έχε στο νου σου οτι παίζει έντονα να σε ξαναφήσει...
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Keep shooting!! Mια δική μου μετά απο καιρό αν και οχι στην κατάλληλη γωνία αλλά δεν πρόλαβα να παώ εκεί που ήθελα... Follow the light by Andreas Tsonis, on Flickr
