Jump to content

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. and64

    Αυτοκίνηση

    ? ντάξει δοκιμασμένη λύση και παιχνιδιάρικη όντως. Η πολλαπλών μετράει πολύ γενικά αλλά αν θες να το πλασάρεις δεν είναι τόσο εύκολο, ξεκολλάει πιο περίεργα σε σχέση με τον ημιάκαμπτο. Ίσως δείχνει και πιο έντονο σε μένα λογω αμορτισερ, δεν μπορώ να θυμηθώ πως πήγαινε με τα μαμά...
  2. and64

    Αυτοκίνηση

    Ισχύει το οτι υπάρχουν διαφορές απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από διάσταση σε διάσταση επίσης. Σε ρυθμούς επίθεσης πάντως σε μένα υπήρχε ενα διάστημα 5 λεπτου περίπου μέχρι να ζεσταθούν πραγματικά και να κρατάνε (205/55 16, δεν θυμάμαι δείκτη ταχύτητας) παρότι πρίν είχα κάνει πάντα μια διαδρομή μισάωρου τουλάχιστον. Τεσπά, συνολικά και γω προτιμώ τελικά τα conti από τα michelin στους 4-5 μήνες που τα εχω πάνω απλά θέλω να δω πως θα συμπεριφερθούν σε βάθος χρόνου Το fiesta τι έχει πίσω; Ημιάκαμπτο ή πολλαπλών;
  3. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Νέα προσθήκη στο στόλο! Είχα ένα marathon 705 για το laptop που τελευταία άρχισε να κάνει τρελά, οπότε το σούταρα ? To anywhere πολύ συμπαθές σαν μέγεθος και το πως κάθεται στο χέρι, το flow το δοκίμασα με 2 pc και δουλεύει άψογα όταν περνάς απο το ενα στο άλλο (δεν δοκίμασα ακόμα να μεταφέρω αρχεία για να δώ πως συμπεριφέρεται εκει) Μένει να δώ πως θα τα πάει απο μπαταρία αφού κάνει 2-3 πλήρεις κύκλους φόρτισης... Και μια φωτό με τον μεγάλο αδερφό!
  4. and64

    Αυτοκίνηση

    Σε τι οχημα όλα αυτά; 2 τετράδες ps3 άλλαξα στο golf ποτέ δεν είχα τόσο τραγικές συμπεριφορές! Σε σχέση με τα conti sc2 που έβαλα τώρα ήταν χειρότερα σαφώς σε ελκτική πρόσφυση ειδικά κρύα (τα μούτρα που αναφέρεις) αλλά οταν ζεσταίνονταν σωστά δεν θυμάμαι να με έφεραν ποτέ σε δύσκολη θέση... Μετά τα 30κ όντως δεν είναι για πολλά
  5. and64

    Αυτοκίνηση

    +1 σε megane με την ίδια διάσταση από την πρώτη αλλαγή παίζει 195/50 και δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα.Εγω θα έλεγα οχι σε 205, θα το "πνίξει" σε επιταχύνσεις αρκετά
  6. and64

    Αυτοκίνηση

    Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;; Μήπως μπαίνει από κάποιο μεγαλύτερο μοτέρ; Στα golf πχ είναι δημοφιλές update ic από s3 που μπαίνει στη θέση του παλιού, είναι όλο αλουμινένιο και δεν είναι υπερβολικά μεγαλύτερο ώστε να έχεις αξιοσημείωτο lag (βέβαια σε αυτό το μοτέρ βοηθάει και ο compressor στα χαμηλά που γεμίζει τα κενά) Γενικά θα δεις διαφορά μόνο σε απανωτα πατήματα η "πατημένο" ταξίδι φορτωμένος τις πολύ ζεστες μέρες (>35 εξωτερική) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. and64

    Αυτοκίνηση

    Eγω πιστεύω οτι είναι αυτό... Πιθανόν η audi να βάζει σχετικά "άγρια" πάστα (τύπου ds2500) γιατί το όχημα και βαρύ είναι και γρήγορο. Αυτά τα τακάκια συνήθως δεν είναι και τα πιο ήσυχα ειδικά οταν φθαρούν σχετικά. Το θέμα ειναι στις πολυπίστονες δαγκάνες οτι δεν μπορείς να δεις τη μάρκα αν δεν τα βγάλεις... Θα ελεγα να δοκιμάσεις 2-3 καλά 200-50 (με το απαραίτητο ρολαρισμα για κρύωμα μετα βέβαια) και να δεις πως θα πάνε!
  8. and64

    Αυτοκίνηση

    Σε άμεσου ψεκασμού τουρμπο μοτέρ υπάρχει διαφορά στο πόσο πιο στρωτά δουλεύει τις ζεστές μέρες (εξωτερική>35), τουλάχιστον στο golf αλλά και σε 2λιτρο tfsi audi που έχω δοκιμάσει. Με 95αρα (αμα είναι και λίγο νερωμένη ?) τα πυράκια κάνουν πάρτυ...
  9. and64

    Αυτοκίνηση

    Eίναι τέρμα ανάπηροι αυτοί, δεν παλεύονται ? Τελευταία έχουν κάνει (αναγκαστικά) κάποιες προσπάθειες να μαζευτούν λίγο (πχ το f150 βγήκε πριν μερικά χρονια με βασικό μοτέρ 3.5 turbo αντί για κανα 5λιτρο με 200 άλογα max) αλλά γενικά δεν νοιώθουν...
  10. and64

    Αυτοκίνηση

    F@ck my life...?
  11. Μετά απο καιρό 2 από μένα, από το (αναπάντεχα) ηλιόλουστο Λονδίνο! City sunset by Andreas Tsonis, on Flickr Tower bridge by Andreas Tsonis, on Flickr
  12. and64

    Αυτοκίνηση

    Αν πας για Stage 2 πάντως καλό θα ήταν να βάλεις και ενα cooler s3 γιατί το καλοκαίρι θα τα δεί κωλυόμενα το μοτέρ!
  13. and64

    Αυτοκίνηση

    Μια χαρά νούμερα είναι αυτά για το είδος του αυτοκινήτου, άπιαστα με λίγο παλιότερα ατμοσφαιρικά μοτέρ... Οσο για το clima on ή off...αλήθεια τώρα;; τι περιμένεις να κόψει;;
  14. and64

    Αυτοκίνηση

    Το ταξίδι αυτό όντως είναι μεγάλο, θέλει σωστό plan και χρόνο ιδανικά, να περάσεις απο τπτ βουνά και b roads που αξίζουν και να το ευχαριστηθείς διπλά!
  15. and64

    Αυτοκίνηση

    Αμα ψηθείς να το φέρεις κάποια στιγμή, κανονίζω ενα photoshoot χωρίς πολύ σκέψη
  16. and64

    Αυτοκίνηση

    Ωπ? Άκυρη η βόλτα με το s8?? Αυτή την τροπολογία απλά φέτος "ξέχασαν" 4-5 μήνες να την καταθέσουν...οτι να ναι!
  17. and64

    Αυτοκίνηση

    αμα είναι να αλλάξεις carbon δίσκους...κλάφτα! Από την άλλη αν πλακωθείς σε τπτ ανέβα κατέβα τα βουνά (οχι οτι είναι το ιδανικό πεδίο για s8 βέβαια αυτό) νομίζω τα νορμάλ θα την ακούσουν σχετικά γρήγορα Οροφή αν δεν σου αρέσει πάσο, προσωπικά μου αρέσει τέρμα! Και το καλό ηχοσύστημα θα το ήθελα αλλά οκ και το bose προφανώς θα παίζει ικανοποιητικά...
  18. and64

    Αυτοκίνηση

    To v10 είναι άλλη ιστορία απο ήχο αλλά αυτό όταν το βαρεθείς (λέμε τώρα ) του πετάς ένα remap και φλερτάρεις τα 700ps για πλάκα!! Καλοτάξιδο Φουλ υποκειμενικό αλλά μάλλον θα πήγαινα σε chrome delete και μαύρες ζάντες (ή έστω gun metal) για total black look... Γενικώς ωραίο spec μεσα έξω (βλεπω και αρκετό carbon) αν και δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει ηλιοροφή
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    https://www.topgear.com/car-news/modified/800bhp-lamborghini-huracan-roof-box Μην τρελένεσαι, λύσεις υπάρχουν....
  20. and64

    Αυτοκίνηση

    Με χαλάει όλο το πίσω , από το τελείωμα της μπροστινης πόρτας, ειδικά από το πλαι δεν νομίζω ότι το λες όμορφο αυτοκίνητο... Και οι "μικρές" boxster/Cayman δε με χαλάνε καθόλου, ειδικά στις πιο πρόσφατες γενιές, για τα τζιποειδη δεν σκοτώνομαι αλλά αυτό ισχύει και γενικότερα σαν τύπο αυτοκινήτου. (Δεν ξέρω αν έχει νόημα να πληρώσεις για το "σήμα" της porsche ας πούμε στη cayenne όταν αγοράζεις ένα tweaked q7 στην ουσία) Προσωπικά θα προτιμούσα ένα μοντέλο που είναι flagship και να προσφέρει αυτό που δεν έχουν οι άλλοι αν έπαιρνα porsche. Προφανώς η panamera θα πηγαίνει άψογα στο δρόμο αλλά παρόμοιο έστω feeling μπορείς να έχεις και από αντίστοιχα στημένα ανταγωνιστικά μοντέλα πιστεύω, ειδικά για τη 1st gen, η καινούρια πρέπει να είναι άλλη ιστορία. Τεσπα δεν είναι εύκολο να εξηγήσω από πληκτρολογίου τι εννοώ. Γούστα είναι αυτά σίγουρα και το τι αρέσει σε μενα περιττεύει αν αρέσει στον επίδοξο αγοραστή [emoji12] Ps Καλημέρα, Χριστός ανέστη Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. and64

    Αυτοκίνηση

    H porsche μόνο τυχαία δεν έχει το όνομα που έχει... Απλά η panamera δεν είναι η τυπική porsche (πέρα από το οπτικό του θέματος, εννοω και σε διάταξη μοτέρ/οδήγηση κλπ κλπ) Μιας και ανέφερες bmw, αν ο v8 βενζίνη δεν είναι απαραίτητη συνθήκη δες και m550d (στα χαρτιά τουλάχιστον δείχνει ενδιαφέρον αυτοκίνητο) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  22. and64

    Αυτοκίνηση

    Θα μας κολλάσεις εσύ μέρες που είναι!! Επί του θέματος, rs6 ή ακόμα καλύτερα cls63 shooting brake που είναι αλλού σχεδιαστικά...
  23. and64

    Αυτοκίνηση

    Ξεκάθαρα υποκειμενική γνώμη s8 με τα 1000! Αν έλεγες για την καινούρια panamera το συζητάγαμε, αλλά η παλιά δεν βλέπεται κατ εμε... Το s8 επίσης κουβαλάει μια κυριλέ υπόσταση και ελάχιστοι θα καταλάβουν τι είναι μέχρι να τους περάσει απο πάνω...my kind of car (ειδικα αν είναι και σε κανένα άκυρο χρώμα) Απο εξοπλισμούς τι λένε; Γιατί η porsche αν δεν είναι σοβαρά "φορτωμένο" το αυτοκίνητο θα είναι πιο φτωχή (λογικά) σε σχέση με το audi ps όποιο και απ τα 2 αν τσιμπήσεις μπορώ να αιτηθώ μια βολτίτσα όταν το φέρεις Ελλάδα;;
  24. and64

    Αυτοκίνηση

    Τότε πάρε όποιο έχει τον πιο καλό ήχο...case solved! (Η merc πάντως έχει μάλλον τους πιο εύηχους τουρμπάτους v8, τουλάχιστον με stock εξάτμιση)
  25. and64

    Αυτοκίνηση

    και γω ετσι θέλω να πιστεύω! Κλασική ατμόσφαιρα, η ροπή κορυφώνεται ενοχλητικά ψηλά για νορμάλ αυτοκίνητο (πόσο μάλλον για suv) και επειδή δεν έχει πολλά κυβικά κάτω απο τη max ροπη τα νούμερα δε τα λες και καλά... Πάμε γι άλλα!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.