-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
? ντάξει δοκιμασμένη λύση και παιχνιδιάρικη όντως. Η πολλαπλών μετράει πολύ γενικά αλλά αν θες να το πλασάρεις δεν είναι τόσο εύκολο, ξεκολλάει πιο περίεργα σε σχέση με τον ημιάκαμπτο. Ίσως δείχνει και πιο έντονο σε μένα λογω αμορτισερ, δεν μπορώ να θυμηθώ πως πήγαινε με τα μαμά...
-
Ισχύει το οτι υπάρχουν διαφορές απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από διάσταση σε διάσταση επίσης. Σε ρυθμούς επίθεσης πάντως σε μένα υπήρχε ενα διάστημα 5 λεπτου περίπου μέχρι να ζεσταθούν πραγματικά και να κρατάνε (205/55 16, δεν θυμάμαι δείκτη ταχύτητας) παρότι πρίν είχα κάνει πάντα μια διαδρομή μισάωρου τουλάχιστον. Τεσπά, συνολικά και γω προτιμώ τελικά τα conti από τα michelin στους 4-5 μήνες που τα εχω πάνω απλά θέλω να δω πως θα συμπεριφερθούν σε βάθος χρόνου Το fiesta τι έχει πίσω; Ημιάκαμπτο ή πολλαπλών;
-
Νέα προσθήκη στο στόλο! Είχα ένα marathon 705 για το laptop που τελευταία άρχισε να κάνει τρελά, οπότε το σούταρα ? To anywhere πολύ συμπαθές σαν μέγεθος και το πως κάθεται στο χέρι, το flow το δοκίμασα με 2 pc και δουλεύει άψογα όταν περνάς απο το ενα στο άλλο (δεν δοκίμασα ακόμα να μεταφέρω αρχεία για να δώ πως συμπεριφέρεται εκει) Μένει να δώ πως θα τα πάει απο μπαταρία αφού κάνει 2-3 πλήρεις κύκλους φόρτισης... Και μια φωτό με τον μεγάλο αδερφό!
-
Σε τι οχημα όλα αυτά; 2 τετράδες ps3 άλλαξα στο golf ποτέ δεν είχα τόσο τραγικές συμπεριφορές! Σε σχέση με τα conti sc2 που έβαλα τώρα ήταν χειρότερα σαφώς σε ελκτική πρόσφυση ειδικά κρύα (τα μούτρα που αναφέρεις) αλλά οταν ζεσταίνονταν σωστά δεν θυμάμαι να με έφεραν ποτέ σε δύσκολη θέση... Μετά τα 30κ όντως δεν είναι για πολλά
-
+1 σε megane με την ίδια διάσταση από την πρώτη αλλαγή παίζει 195/50 και δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα.Εγω θα έλεγα οχι σε 205, θα το "πνίξει" σε επιταχύνσεις αρκετά
-
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;; Μήπως μπαίνει από κάποιο μεγαλύτερο μοτέρ; Στα golf πχ είναι δημοφιλές update ic από s3 που μπαίνει στη θέση του παλιού, είναι όλο αλουμινένιο και δεν είναι υπερβολικά μεγαλύτερο ώστε να έχεις αξιοσημείωτο lag (βέβαια σε αυτό το μοτέρ βοηθάει και ο compressor στα χαμηλά που γεμίζει τα κενά) Γενικά θα δεις διαφορά μόνο σε απανωτα πατήματα η "πατημένο" ταξίδι φορτωμένος τις πολύ ζεστες μέρες (>35 εξωτερική) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Eγω πιστεύω οτι είναι αυτό... Πιθανόν η audi να βάζει σχετικά "άγρια" πάστα (τύπου ds2500) γιατί το όχημα και βαρύ είναι και γρήγορο. Αυτά τα τακάκια συνήθως δεν είναι και τα πιο ήσυχα ειδικά οταν φθαρούν σχετικά. Το θέμα ειναι στις πολυπίστονες δαγκάνες οτι δεν μπορείς να δεις τη μάρκα αν δεν τα βγάλεις... Θα ελεγα να δοκιμάσεις 2-3 καλά 200-50 (με το απαραίτητο ρολαρισμα για κρύωμα μετα βέβαια) και να δεις πως θα πάνε!
-
Σε άμεσου ψεκασμού τουρμπο μοτέρ υπάρχει διαφορά στο πόσο πιο στρωτά δουλεύει τις ζεστές μέρες (εξωτερική>35), τουλάχιστον στο golf αλλά και σε 2λιτρο tfsi audi που έχω δοκιμάσει. Με 95αρα (αμα είναι και λίγο νερωμένη ?) τα πυράκια κάνουν πάρτυ...
-
Eίναι τέρμα ανάπηροι αυτοί, δεν παλεύονται ? Τελευταία έχουν κάνει (αναγκαστικά) κάποιες προσπάθειες να μαζευτούν λίγο (πχ το f150 βγήκε πριν μερικά χρονια με βασικό μοτέρ 3.5 turbo αντί για κανα 5λιτρο με 200 άλογα max) αλλά γενικά δεν νοιώθουν...
-
F@ck my life...?
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Μετά απο καιρό 2 από μένα, από το (αναπάντεχα) ηλιόλουστο Λονδίνο! City sunset by Andreas Tsonis, on Flickr Tower bridge by Andreas Tsonis, on Flickr -
Αν πας για Stage 2 πάντως καλό θα ήταν να βάλεις και ενα cooler s3 γιατί το καλοκαίρι θα τα δεί κωλυόμενα το μοτέρ!
-
Μια χαρά νούμερα είναι αυτά για το είδος του αυτοκινήτου, άπιαστα με λίγο παλιότερα ατμοσφαιρικά μοτέρ... Οσο για το clima on ή off...αλήθεια τώρα;; τι περιμένεις να κόψει;;
-
Το ταξίδι αυτό όντως είναι μεγάλο, θέλει σωστό plan και χρόνο ιδανικά, να περάσεις απο τπτ βουνά και b roads που αξίζουν και να το ευχαριστηθείς διπλά!
-
Αμα ψηθείς να το φέρεις κάποια στιγμή, κανονίζω ενα photoshoot χωρίς πολύ σκέψη
-
Ωπ? Άκυρη η βόλτα με το s8?? Αυτή την τροπολογία απλά φέτος "ξέχασαν" 4-5 μήνες να την καταθέσουν...οτι να ναι!
-
αμα είναι να αλλάξεις carbon δίσκους...κλάφτα! Από την άλλη αν πλακωθείς σε τπτ ανέβα κατέβα τα βουνά (οχι οτι είναι το ιδανικό πεδίο για s8 βέβαια αυτό) νομίζω τα νορμάλ θα την ακούσουν σχετικά γρήγορα Οροφή αν δεν σου αρέσει πάσο, προσωπικά μου αρέσει τέρμα! Και το καλό ηχοσύστημα θα το ήθελα αλλά οκ και το bose προφανώς θα παίζει ικανοποιητικά...
-
To v10 είναι άλλη ιστορία απο ήχο αλλά αυτό όταν το βαρεθείς (λέμε τώρα ) του πετάς ένα remap και φλερτάρεις τα 700ps για πλάκα!! Καλοτάξιδο Φουλ υποκειμενικό αλλά μάλλον θα πήγαινα σε chrome delete και μαύρες ζάντες (ή έστω gun metal) για total black look... Γενικώς ωραίο spec μεσα έξω (βλεπω και αρκετό carbon) αν και δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει ηλιοροφή
-
https://www.topgear.com/car-news/modified/800bhp-lamborghini-huracan-roof-box Μην τρελένεσαι, λύσεις υπάρχουν....
-
Με χαλάει όλο το πίσω , από το τελείωμα της μπροστινης πόρτας, ειδικά από το πλαι δεν νομίζω ότι το λες όμορφο αυτοκίνητο... Και οι "μικρές" boxster/Cayman δε με χαλάνε καθόλου, ειδικά στις πιο πρόσφατες γενιές, για τα τζιποειδη δεν σκοτώνομαι αλλά αυτό ισχύει και γενικότερα σαν τύπο αυτοκινήτου. (Δεν ξέρω αν έχει νόημα να πληρώσεις για το "σήμα" της porsche ας πούμε στη cayenne όταν αγοράζεις ένα tweaked q7 στην ουσία) Προσωπικά θα προτιμούσα ένα μοντέλο που είναι flagship και να προσφέρει αυτό που δεν έχουν οι άλλοι αν έπαιρνα porsche. Προφανώς η panamera θα πηγαίνει άψογα στο δρόμο αλλά παρόμοιο έστω feeling μπορείς να έχεις και από αντίστοιχα στημένα ανταγωνιστικά μοντέλα πιστεύω, ειδικά για τη 1st gen, η καινούρια πρέπει να είναι άλλη ιστορία. Τεσπα δεν είναι εύκολο να εξηγήσω από πληκτρολογίου τι εννοώ. Γούστα είναι αυτά σίγουρα και το τι αρέσει σε μενα περιττεύει αν αρέσει στον επίδοξο αγοραστή [emoji12] Ps Καλημέρα, Χριστός ανέστη Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
H porsche μόνο τυχαία δεν έχει το όνομα που έχει... Απλά η panamera δεν είναι η τυπική porsche (πέρα από το οπτικό του θέματος, εννοω και σε διάταξη μοτέρ/οδήγηση κλπ κλπ) Μιας και ανέφερες bmw, αν ο v8 βενζίνη δεν είναι απαραίτητη συνθήκη δες και m550d (στα χαρτιά τουλάχιστον δείχνει ενδιαφέρον αυτοκίνητο) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Θα μας κολλάσεις εσύ μέρες που είναι!! Επί του θέματος, rs6 ή ακόμα καλύτερα cls63 shooting brake που είναι αλλού σχεδιαστικά...
-
Ξεκάθαρα υποκειμενική γνώμη s8 με τα 1000! Αν έλεγες για την καινούρια panamera το συζητάγαμε, αλλά η παλιά δεν βλέπεται κατ εμε... Το s8 επίσης κουβαλάει μια κυριλέ υπόσταση και ελάχιστοι θα καταλάβουν τι είναι μέχρι να τους περάσει απο πάνω...my kind of car (ειδικα αν είναι και σε κανένα άκυρο χρώμα) Απο εξοπλισμούς τι λένε; Γιατί η porsche αν δεν είναι σοβαρά "φορτωμένο" το αυτοκίνητο θα είναι πιο φτωχή (λογικά) σε σχέση με το audi ps όποιο και απ τα 2 αν τσιμπήσεις μπορώ να αιτηθώ μια βολτίτσα όταν το φέρεις Ελλάδα;;
-
Τότε πάρε όποιο έχει τον πιο καλό ήχο...case solved! (Η merc πάντως έχει μάλλον τους πιο εύηχους τουρμπάτους v8, τουλάχιστον με stock εξάτμιση)
-
και γω ετσι θέλω να πιστεύω! Κλασική ατμόσφαιρα, η ροπή κορυφώνεται ενοχλητικά ψηλά για νορμάλ αυτοκίνητο (πόσο μάλλον για suv) και επειδή δεν έχει πολλά κυβικά κάτω απο τη max ροπη τα νούμερα δε τα λες και καλά... Πάμε γι άλλα!
