-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Αυτά επειδή είναι 2 μπουκαλακια νορμαλ ψάξε ebay/amazon, θα βρεις λογικές τιμές πιστεύω (από πλευράς μεταφορικών εννοώ) Ελλάδα δεν εχω ιδέα αν τα έχει κάποιος (το dazzle Ίσως;; ) και απο το κινητό δεν βολεύει το ψάξιμο με τπτ! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Το κιτ της glyptone που εχω, το έχω δοκιμάσει σε δερματινα φίλου και έκανε άψογη δουλειά, αλλά το conditioner έχει κάπως περίεργη μυρωδιά η οποία δεν αρέσει σε όλους... Δες επίσης και το κιτ της leatherique, μου είχαν δώσει δείγματα κάποια στιγμή και ήταν και αυτό πολύ καλό Sent from my SM-N9005 using Tapatalk -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Δεν το έχω ξεχάσει, αλλά μαζευτηκα τη Δευτέρα Αθήνα μετά από αρκετές μέρες και είμαι ακόμα στην οργάνωση [emoji14] Sent from my SM-N9005 using Tapatalk -
Καλοταξιδο να είναι! Το dsg σε τι φάση βρίσκεται;; τα 7άρια είχαν θεμα με τον πολυδισκο, σκορτσαραν όταν πήγαινες να ξαναξεκινησεις με 2α και λίγα χλμ που το κιβώτιο δεν βάζει 1η μονο του. Τον άλλαζαν στην εγγύηση σε όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου που έχουν το 7αρι κιβώτιο γιατι είναι αρκετά τσουχτερο σαν ανταλλακτικό + εργασία. Τσέκαρε το στην οδηγηση ή ρωτα κιόλας αν έχει γίνει κάποια εργασια στο κιβώτιο... Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
-
Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr - Εβδομάδα 4η
Το μέλος and64 σχολίασε στην δημοσίευση του DJD στην ενότητα Ειδήσεις
Εδω είμαστε: -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Μην τα κάνεις αυτά!! Μακροπρόθεσμα παίζει να "τρώει" το βερνίκι και να δεις από θαμπάδες μέχρι αποχρωματισμό Επίσης δεν ξέρω τι επιπτώσεις εχει στα υπόλοιπα που έρχεται σε επαφή (λάστιχο, τακάκια, δαγκάνες, δίσκοι κλπ) -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Εφ'οσον εχεις πιεστικό μπορείς να πάρεις ενα foam lance απο ebay και ενα 5λιτρο υγρο για αφρο που βγάζει πραγματικά καλό αφρό και βοηθάει στην αρχή για πρόπλυση. Το 5λιτρο θα σε βγάλει για τουλάχιστον 30 πλυσίματα σε νορμαλ αμαξι... Αυτο το είχα πάρει ~ 30 ευρώ αν θυμάμαι σωστά + αφρό valetpro ph neutral και το combo κάνει άψογη δουλειά -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
E αυτο εννοώ, οταν το ξεπλενες στο τέλος φαίνεται αν χτυπαει το νερό και βγαίνει ακομα σαπουνάδα ή οχι -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Αν δεν αφριζε άλλο το αυτοκίνητο τοτε έχει ξεπλυθεί.... -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Δεν θα πρέπει λογικά. Το sonax είναι απο τα κλασικά σαμπουαν, το είχα χρησιμοποιήσει και γω στο παρελθόν και δεν είχα κάποιο θέμα... -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Οκ αντιληπτό. Όταν βρω χρόνο θα προτείνω μερικά στανταρακια Το ποτέ δεν υπάρχει! Απλά αν πλένεις σωστά έστω, καθυστερείς την ώρα του γυαλισματος σε ένα ικανοποιητικό βαθμό! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Έδωσα πιο πάνω link απο 3 μαγαζιά εξωτερικού που πουλάνε μονο πράγματα για detailing. Μπες να χαζέψεις. Απο amazon κλπ θα τα πληρώσεις πιο ακριβά συνήθως αλλά το βασικό ειναι οτι δεν βρίσκεις την ποικιλία που έχουν οι άλλοι. Επίσης ενα Ελληνικό μαγαζί που φέρνει πράγματα γενικώς αλλά οι διαθεσιμότητες παίζουν κατα καιρούς είναι το dazzle (είναι Θεσ/κη) Πάντως αν ξεκινάς απο το 0 θα χρειαστείς αρκετά πράγματα για να "χτισεις" ενα min εξοπλισμου -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Αρρωστήστε ελεύθερα!! -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Θα συμφωνήσω για το πινελάκι αλλά εφημερίδα;;; Πολύ old school Τα microfibre που μοιάζουν να έχουν κυψέλες (καπως λέγονται τωρα αυτά αλλά δεν μπορώ να θυμηθω, τσάμπα το phd!!) κάνουν άψογη δουλειά στα τζάμια. Btw, μου έδωσε τελευταίως ενας φίλος να δοκιμάσω το glass cleaner της instafinish και αποδείχθηκε πολύ καλό! Ακόμα και χάλια τζάμια πχ μετά απο ταξίδι κάνει αψογη δουλειά συνήθως με ενα πέρασμα -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Όχι Δυστυχώς εχω πανω απο χρόνο να πάρω απο elite, δες το site για σίγουρα. Τελευταία αγορά ήταν απο slim's... Απο Αμερική δεν θα συμφέρει λογικά απο μεταφορικά και -πιθανο- τελωνειο Sent from my SM-N9005 using Tapatalk -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Για εξωτερικό σκούπισμα 1 μεγάλη πετσέτα και 2 μεσαίες όντως αρκούν για ενα νορμαλ αυτοκίνητο. Το golf το στεγνώνω άνετα με αυτο το συνδυασμό (θα ανεβάσω photos οταν γυρίσω σπίτι) Για γενικό καθαριστικό (και εσωτερικού) πάρε ενα all purpose cleaner σαν αυτό που δείχνω στη φωτό πιο πάνω. Με την ανάλογη αραίωση κάνει για χρήση από υφάσματα μέχρι και στο εξωτερικό για δύσκολα σημεία (θολους, πλαστικά κλπ) Τα καθίσματα πάντως αν εχουν ποτίσει, ιδανικά θέλεις σκούπα που να τραβάει υγρά για να γίνει σωστή δουλειά Το οικονομικό είναι σχετικό. Στην Ελλάδα δεν ξέρω τι υπάρχει αυτή τη στιγμή απο διαθεσιμότητες γιατί 2-3 μαγαζιά ήταν αυτά που είχαν τέτοια προιόντα έτσι κι αλλιώς. Εγω κάνω συνήθως μεγάλες παραγγελίες κάθε 1-1μιση χρόνο απο εξωτερικό (slim's, lupus, elite ) αναλογα πιο μαγαζί έχει πιο συμφέροντα μεταφορικά και ταυτόχρονα διαθέσιμα αυτά που θέλω. Κάθε τόσο αλλάζει η πολιτική του καθενός πχ το lupus πάνω απο 100 ευρώ αν θυμάμαι καλά έστελνε τσάμπα που νομίζω πλέον δεν το κάνει κλπ κλπ Επίσης παίρνω 5λιτρες συσκευασίες απο αυτά που χρησιμοποιώ πολύ (σαμπουάν, καθαριστικό για ζάντες, αφρό) γιατί η διαφορά στην τιμή είναι μεγάλη και με βγάζουν άνετα 1μιση-2 χρόνια η κάθε συσκευασία για 2 αμάξια/1 scooter και κατά καιρούς άλλα αμαξια φίλων κλπ btw η βούρτσα είναι αυτή: http://www.slimsdetailing.co.uk/speed-master-wheel-brush.html -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
-
Δεν ξέρω αν το έχετε δει ή οχι αλλά ο τύπος περνάει οτι κινείται μπροστά του με 911 του 65, πηγαίνοντας ουσιαστικά με τιο πλάι σχεδόν όλη την πίστα, διπλοσυμπλεκτάρει στα κατεβάσματα και γενικώς πετάει!! Μόνο και μόνο που μπαίνει με ανάποδα στην eau rouge Ανοίξαμε και σας περιμένουμε lol
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Εσωτερικό προσωπικά χρησιμοποιώ αυτά που βλέπεις στη φωτό μαζί με πετσετες microfibre παντα: καθαρισμός με apc σε αρκετά μεγάλη αραίωση συνήθως γιατί σπάνια έχω ιδιαίτερη βρωμιά μέσα, μετά ενα πέρασμα με υγρή πετσέτα και στη συνέχεια πέρασμα με autofinesse spritz το οποίο εχει ενα διακριτικό άρωμα βανίλιας που όμως δεν κρατάει πάνω απο 3-4 μέρες. Θεωρητικά κάνει και για καθαρισμό γιατί είναι all-in-one αλλά δεν το χρησιμοποιώ ποτέ με τη μια. Το καλοκαίρι αντί για spritz περνάω τα πλαστικά με το 303 γιατί είναι αρκετά πιο αντιστατικό και προστατεύει καλύτερα από τον ήλιο πιστεύω. Και τα 2 αυτά αφου σκουπιστούν αφήνουν ματ αποτέλεσμα και ποτέ γυαλάδα που σιχαίνομαι!! Τελος το σετάκι της gliptone κάλη πολύ καλή δουλειά στα δέρματα (τιμόνι/λεβιε/χειρόφρενο στην περίπτωση μου) Πάρε πετσέτες microfibre έστω και της πλάκας απο το praktiker και άσε το δέρμα. Το θέμα είναι ότι αν υπάρχει κάτι πανω στην επιφάνεια μετά το πλύσιμο (πετραδάκι, ελάχιστο χωμα κλπ) το δέρμα το σηκώνει και το πας βόλτα τρίβοντας το σε αρκετά ακόμα πάνελ οπότε το χρώμα αποκτά "αραχνη" πολύ πιο γρήγορα Οσο για τις ζάντες, δεν ξερω αν χρησιμοποιείς κάποια βούρτσα αλλά επειδή εχω δοκιμάσει διάφορες, εχω καταλήξει τον τελευταίο 1μιση χρόνο στην speed master της ezdetail. Ακριβή μεν αλλά αξίζει και το τελευταίο euro (την εχω δοκιμάσει μεχρι και 19αρα ζάντα και φτάνει να καθαρίσεις μέχρι μεσα) + οτι δεν έχει πάθει τπτ μετά απο αρκετή χρήση σε αυτό το διάστημα!! -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Να το και το thread το σωστό Το κάθε πότε εξαρτάται απο την εποχή/διάθεση/ώρα/όρεξη. Συνήθως τα αυτοκίνητα κάθε 1-1μιση μήνα, το scooter καθε 2 (χειμώνα μπορεί όμως να είναι και κανα 3μηνο άπλυτα όλα) Λοιπόν για πλύσιμο ξεκινάω εννοείται απο τροχούς με 2 βούρτσες + πινελο χρησιμοποιώντας είτε μονο καθαριστικό είτε και deironizer απο καιρό σε καιρό. Μετά στα αυτοκίνητα παίζω συνήθως ενα χέρι αφρό για πρόπλυση και μετά ξεβγαλμα (εκτός αν είναι αρκετά καθαρό, πράγμα σπάνιο), στο scooter δύσκολα ρίχνω αφρο. Μετά παίζει σαπούνισμα χεράτο με γάντι microfibre, στέγνωμα με διάφορες πετσέτες microfibre και αν υπάρξει συνέχεια για κέρωμα πάει η κλασική διαδικασία πηλός-γρήγορο ξεβγαλμα/στεγνωμα-prewax cleanser-glaze και τέλος 1ή2 χέρια κερί Από προιόντα χρησιμοποιώ διάφορα κατά καιρούς, τελευταίως έχω περιορίσει λίγο τις αγορές λόγω ελλειψης χώρου (τίγκαρε η ντουλάπα σε κάποια φάση!!) -
Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr - Εβδομάδα 3η
Το μέλος and64 σχολίασε στην δημοσίευση του karmen1983 στην ενότητα Ειδήσεις
Δεν θα πρωτοτυπήσω, μια από τις πρώτες ατάκες που είδα μπαίνοντας στο thelab ήταν η υπογραφή της karmen ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΛΕΜΕ...ΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΘΑ ΣΕ ΠΩ ΜΑΡΙΚΑ -
Πωωω ανοίγεις μεγάλο θέμα τώρα! Είναι αρρώστεια το detailing
-
+1 γενικώς αν και αντλία backup παίζει να υπάρχει. Στον tsi πχ οταν σβήσεις υπάρχει ηλεκτρική αντλία που δουλεύει max 10' (ανάλογα με τις θερμοκρασίες) και γυρνάει τα νερά για να μην βράζει το turbo και το μοτέρ γενικότερα
-
Κάτι vitara/terios κλπ 4κίνητα με μοτέρ που παίζει να ειναι euro 3 φλερτάρουν τα 200 λόγω βάρους, τριβών κλπ. Αμα είναι και αυτόματα άστο....
-
Άσε γιατί οδηγούσα για 5 μέρες ενα volvo s60 2λιτρο πετρέλαιο (d4 έκδοση, 163hp, 40κατι kg ροπή) Πάρο + κυρίως Νάξο και παραμιλάω ακόμα!! Πέρα απο προφανές οτι με τόση ροπή περνάς σχεδόν ότι κινείται με 3η-4η για πλάκα ήταν και 5κύλινδρο αυτό οπότε δεν ακουγόταν σαν ταξί παρότι είχε 190κ νοικιαρικα χλμ! Του ήπια το αίμα γενικώς, η 6η δεν κούμπωσε ποτέ λόγω δρόμων στα νησιά, a/c συνέχεια, min 2 ατομα αρκετά χλμ έγιναν με 4 και τελικά έβγαλε 7.5 lt/100 μέση!!! Έκανα 550 χλμ και έκαψα σχεδόν 50 ευρώ "καλό" πετρέλαιο που έπαιζε στο 1.3 euro/lt εκεί
