-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
and64 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Ναι ωραίο το σώμα αλλά το έκαναν λίγο λύσσα με την τιμή Όταν πέσει λίγο πάντως θα είναι μια καλή επιλογή για nikonακιδες που θέλουν μια μηχανή για action που ουσιαστικά μετά την d300s δεν υπήρχε...- 9.834 απαντήσεις
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Άλλη μία απο την προχθεσινή βόλτα, Λιβαδειά αυτή τη φορα: Flowing by Andreas Tsonis, on Flickr -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Μια σημερινή απο Αράχωβα που πήγα, ετσι για να πάρω μια τζούρα glamour (not) Up in the mountains by Andreas Tsonis, on Flickr Χρόνια πολλά σε όλους -
Turbo? Πόσα bar δουλεύει;;; [emoji13] [emoji13] Απαλευτοι αυτοί οι κινέζοι με τις ετικέτες...lol
-
-
H οροφή μια χαρά ωραία είναι αν είναι σωστή (αεροδυναμικά εννοώ απο θορύβους κλπ) και ειδικά αν καπνίζεις! Και μένα μου τη δίνει που δεν είχε το golf αλλά ήθελα το dsg οπότε δεν το σκέφτηκα και πολύ Τι μοτέρ φοράει; Χτύπησες γυάλισμα;
-
-
Δες το καρέ που δείχνει πίσω απο το λεβιέ, δες πίσω αριστερά και το πλάνο που δείχνει εξω απο την πορτα του οδηγού προς τα πίσω. Δεν θυμάμαι τώρα τα λεπτάΕίναι μέσα απο τα πίσω τζάμια
-
Ωραίος ο τυπας και το vid αλλά οχι και supercar η 325... Eνα άλλο ωραίο που είδα χθες Απίστευτο το πορσικό by bbi! Oλα τα λευτά ο ήχος της εισαγωγής με τις φιλτροχοάνες να είναι μεσα στην καμπίνα!!!
-
Δεν το χω ανοίξει, οχι! Ίσως το χα δει και γω αυτο που λες, κάτι μου θυμίζει
-
Γενικώς λέγονται πολλά για τα 300v, άλλοι τα έχουν Θεό, άλλοι τα θάβουν. Τα βάζω και στο megane που ειναι 1.4 ατμοσφαιρικό για πάνω απο 100κ χλμ (το μοτέρ συνολικά έχει σχεδόν 225κ χλμ) Ούτε αυτό πάει ήσυχα σε γενικές γραμμές, ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα θέμα απόδοσης ή κάποιο άλλο πρόβλημα. Αλλαγές και στα 2 ανά 7.5k χλμ που χρονικά δεν είναι σχεδόν ποτέ πάνω απο 6μηνο, πολλές φορές είναι και 4μηνο...
-
Koίτα overkill είναι σίγουρα, απλά ειναι ίσως το μόνο πράγμα που μπορεί να δώσει μακροζωία και σωστή λειτουργία στο μοτέρ και αφού μπορώ (ακόμα ) και το αγοράζω δεν με πειράζει να τα δώσω. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που πάει ήσυχα, οπότε όταν το πιέζω θέλω να ξέρω οτι δουλεύει όσο γίνεται καλύτερα
-
Το mobil θεωρείται καλό λάδι Στo golf είχα βάλει 3-4 αλλαγές castrol edge (επισης 5-30) και το βρήκα λίγο απαράδεκτο, ανεβαζε για πλάκα θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν πίεζα και δεν κράταγε πίεση, οπότε το αμάξι ψόφαγε γενικώς. Τώρα βάζω motul 300v και το μοτέρ δεν νιώθει σε ζέστη. Βλέπω 5-8c κάτω σε σκίσιμο, δουλεύει και ενα κλικ πιο στρωτά κρύο... Αλλαγές κάνω καθε 7.5k
-
Nτάξει...total loss Κλασικοί κάφροι Έλληνες πλέον οι περισσότεροι ανασφάλιστοι. Εχω βρει το megane παλιότερα ενω ηταν παρκαρισμένο κανονικά δεξια σε δρόμο, με χτύπημα/γδάρισμο απο το πίσω αριστερό φανάρι μέχρι την πόρτα του οδηγού σχεδον αρκετά light και μολις βάζω μπρος ακούω οτι τρίζει η εξάτμιση. Κατεβαίνω ξανακοιτάω και συνειδητοποιώ οτι εχει πάρει ολο τον πισω άξονα, 2 ζάντες και 1 λάστιχο!!! Δλδ το βρήκε ο αλλος στην πισω ζαντα και πέταξε ολο το αμάξι δεξιά, χτύπησε στο πεζοδρόμιο και τα πήρε ολα απο κάτω....
-
Night breaker είναι καλή αναβάθμιση αλλά θέλω να δω απο περιέργεια ποσο θα σου κρατήσουν! Είχα βάλει ενα ζευγάρι στο golf πριν αλλάξω φανάρια και βάλω xenon και τώρα τις έχω ακόμα στη μεγάλη σκάλα, πάνε 4 χρόνια απο τότε. Ταυτόχρονα είχα βάλει και ενα ζευγάρι σε ενα megane που υπάρχει στην οικογένεια αλλά κάηκαν σε αστείο χρόνο ούτε 7-8 μήνες δεν έβγαλαν... Το καινούρια αυτοκίνητα μην το λες πάντως...δες στο δρόμο τπτ καινούρια audi/bmw που δεν έχουν xenon με τι καντήλια τα πουλανε (απαράδεκτο εντελώς φυσικά να χρυσοπληρώνει κανεις τα xenon ακόμα και σήμερα οταν εχουμε φτάσει σε full led και laser φώτα, τη στιγμή που είναι ένα αξεσουάρ που έχει σχέση με την ασφάλεια και αρκετές εταιρίες να μην τα προσφέρουν καν ακομα σαν εξτρα!)
-
Τα πάντα ολα δλδ! Το δεδομένο καλό του vag είναι οτι βρίσκεις ανταλλακτικά και κομμάτια για βελτίωση για πλάκα (οπως οι φρενάρες του tt πχ) Πιστεύω ομως επειδή εχω dsg (και συ παλιότερα στο tt) θα του πήγαινε γάντι του rocco αν και θα ήθελε κι αυτο το σκάλισμα του (ενισχυμένα δισκάκια, remap)
-
Aυτό το σύνδρομο που έχεις με τι ζάντες να το προσέξεις!! Ενδιαφέροντα οχήματα (εκτός ίσως απο το gt) To r σε τι νούμερα παίζει τώρα; Στο περίπου έστω...
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Tι λέει το bistroteca πάνω; Δεν πρόλαβα να το επισκεφθώ στην τελευταία κάθοδο Καλαμάτα αλλά επιφυλάσσομαι για το σκ!! -
-
Καλώς η κακώς dsg rules...
-
Μόνο το cvt μάλλον αρκεί για να φάει delete ως προς το οδηγικό!!
-
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Θα συμφωνήσω (ειδικά αν δεν έισαι χιλιομετροφάγος ) -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Κλασική φάση τα Μετέωρα. Δες και πιο πάνω, προς Κόνιτσα ή Πάπιγκο κλπ κοντινά, έχει φουλ γεφύρια ποτάμια -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Και που νετάρισε στη μύτη η 5100 χάρη μου έκανε πραγματικά!!! Δεν με χαλάει προσωπικά ομως... Ο νέος είναι +12kg απο τότε, θα τον ξαναshootαρω κάποια στιγμή!
