-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
@Delijohn επειδή ζώ 7 χρόνια τώρα με το dsg θέλει λίγο συνήθεια για το πόσο πατάς το γκάζι και πότε! Δεν είχε πρόγραμμα sport? Στα τελευταία vw δεν εχει extra θέση s ο λεβιές όπως στα παλιότερα, αλλά ξανατραβάς το μοχλό μια πίσω οπως ειναι στο d και μπαίνει στο s (θα έπρεπε δίπλα στο λεβιέ να έλεγε d/s) Οσο για τις προσπεράσεις, δεν ξερω και τι μοτέρ είχε, αλλά θέλει ή να παίζεις με τα paddles και να εχεις κατεβάσει ήδη με το χέρι ή να μάθεις να πατας το γκάζι τέρμα αλλα χωρίς να ενεργοποιείς το kick down (λογικά είχε ένα κουμπί στο τέλος της διαδρομής του πεντάλ, στο golf τουλάχιστον έχει και το καταλαβαίνεις πότε το πατάς) oπότε κατεβάζει 1-2 σχέσεις αλλιώς με το kickdown θα κατεβάσει τη μικρότερη δυνατή, από 7η θα βάλει ακόμα και 2α αν το επιτρέπουν οι στροφές...
-
Παίδες πετρέλαιο έχει ουσιαστικό νόημα απο 2 λίτρα και πάνω, μην πω 2,5 και 5 κύλινδρους τουλάχιστον για να τρώγεται και ακουστικά Τα μικρά πετρέλαια πιστεύω είναι για πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους που γράφουν πολύ χλμ σε καθημερινή βάση... Και όντως μόνο το άγχος του να πέσεις σε μούφα πετρέλαιο και να πάρεις στο χέρι αντλίες κλπ με ότι αυτό συνεπάγεται είναι ένα μεγάλο θέμα στην Ελλάδα!!
-
what? Σε έχασα! H 6η εννοείται οτι κάνει διαφορά (που να δεις η 7η!) αλλά είναι θέμα πολλών παραγόντων,αυτό θέλω να πω! Και μενα το golf που ειναι τουρμπατο με 6η, αν πας 2 άτομα με 100 θα βγάλει όντως 6.5-7, αλλά αν πάω με 100 προσωπικά δεν θα φτάσω ποτέ γιατί 99% θα έχω κοιμηθεί στο τιμόνι πάνω στο μισαωρο
-
Τι σημαίνει αποδεκτό;; Στα 8.1 καίγεσαι; Αποδεκτό ειναι νομίζω όσο σηκώνει η τσέπη σου να πληρώνει... Άλλωστε το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί εύκολα να κάνει την ίδια διαδρομή με 7ή8lt/100 μπορεί να τη κάνει και με 12, είναι θέμα οδηγού/φορτίου/συνθηκών κλπ
-
Δεν φταίει οτι 40ρησες, απλά η merc αποφάσισε να γίνει έντονα ανταγωνιστική απο την προηγούμενη γενιά c και μετά, πρίν ήταν όντως όλες παπουδιέρες Ακόμα και οι amg οι παλιές ήταν gt ουσιαστικά, δεν είχαν καμία σχέση με τα rs της audi και τις m της bmw....
-
Kαλά οι τιμές, ειδικά στην Ελλάδα με τους εξτρα φόρους, ειναι σε άλλο level!! Πήρε φίλος cla 200 πέρισυ που ειναι 1.6t με τα 156hp, αυτόματο, 2-3 πακέτα με αισθητήρες βροχής-φωτός, εσωτερικό κρυφό φωτισμό/xenon/led φώτα πίσω, πανοραμική οροφή, 17αρες, αισθητήρες παντου+ αυτόματο παρκαρισμα, ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες και τη μεγάλη οθόνη για το infotainment (που πήγαινε πακετο με bluetooth νομίζω) Δεν έβαλε λίγα έξτρα αλλά είχε ακομα να βάλει 1-2 amg pack, δερματα, navi κλπ. Εστω και έτσι το αυτοκίνητο πήγε 43k€!!!! Προσωπικά δεν τα έδινα ποτέ, αλλά ο καθένας ψωνίζει με τα δικά του δεδομένα και θέλω...
-
Nαι η merc συνεχίζει να έχει απίστευτο ήχο και στα turbo μοτέρ της, η ferrari καπου το έχασε!! Επίσης η τελευταία c και η 4θυρη και η coupe εχει ξεφύγει σε εμφάνιση, ακόμα και οι απλές εκδόσεις είναι όμορφες πόσο μάλλον τα amg...
-
Σωστά, αυτά ειναι γούστα! Το 90% των αγοραστών ειδικών εκδόσεων άλλωστε τα ψωνίζουν γιατί τα θέλουν και ειναι διατεθειμένοι να τα πληρώνουν. Το υπόλοιπο 10% απλά έχει τόσα $$ που απλά αγοράζει το πιο ακριβό ασχετα αν δεν πρόκειται να το εκμευταλευτεί ποτέ στο έπακρο. True για την 63, όταν είχε πρωτοβγεί είχα την τύχη να ρίξω μερικές ξερογκαζιες σε parking ξενοδοχείου (με το αυτοκίνητο στο ισόγειο ουσιαστικά) και βγήκαν απο την κουζίνα που είναι στο -2 να δουνε τι σκατα κάνει έτσι και αν γκρεμίζεται η ράμπα Και αν αρχίσεις τπτ straight pipe ή μια καλή ολόσωμη τιτανίου τα πράγματα ξεφεύγουν ακόμα περισσότερο!! Συνολικά ομως δεν ξερω αν θα το διάλεγα σαν αυτοκίνητο γιατί παραείναι tailhappy και προτιμώ το audi σαν look. Με όποιο απο τα 2 πάντως δύσκολα θα καταλάβουν πάνω απο 1-2 άνθρωποι στους 10 γύρω σου τι οδηγείς
-
Τπτ απ'ολα αυτά, παίρνεις μια m3 e92, ή ενα rs4 b7 που είναι τα τελευταία των ατμοσφαιρικών απ'οτι φαίνεται και τα ρέστα τα κάνεις service λάστιχα και βενζίνες! v8 uber alles
-
Μεγειές!! Δυστυχως οι περισσότεροι δεν έχουμε χώρους φτιαγμένους αμιγώς για τέτοια κατάσταση οπότε αρχικά θα πρέπει να ζήσεις με αυτό!! Πάντως μπορείς να παίξεις με κάποιο σύστημα digital room correction, πλέον έχουν κυκλοφορήσει αρκετές λύσεις...
-
Kαι ηλιοροφή απ'ότι βλέπω Καλοτάξιδο να ειναι... Θα καλομάθεις τώρα στη ροπή του diesel και μετά θα θες 3λιτρο βενζίνη να για να νιώθεις οτι κουνιέται
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Ναι κρύο είχε και τώρα, αλλά είναι σωστή θερμοκρασία για περπάτημα! Η βροχή μου έσπασε το νεύρο γιατί παίζει να εβαλα/εβγαλα καμια 10αρια φορές το raincover στην τσάντα μεσα σε 2 μέρες... Για τα κάδρα θα συμφωνήσω αλλά δεν είχα πολλά κουράγια για παιχνίδια με τόσο περπάτημα + οτι η υπόλοιπη παρέα δεν ήταν και πολυ της φωτογραφίας οπότε και αυτά που έβγαλα καλά ήταν Η πόλη γενικώς ναι φυσάει! -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Την προγούμενη βδομάδα έκατσε ενα ταξιδάκι Ρώμη οπότε έπαιξε και το ανάλογο shooting όσο επέτρεπε το πρόγραμα (ωστε να δούμε και 5 πράγματα) και ο καιρός ο οποίος δεν μας έκανε και πολύ τη χάρη (έβρεχε ολη μέρα με διαλείμματα τις 2 από τις 3μιση μέρες που είμασταν εκεί ) Μερικά καρέ που έχω ανεβάσει: Piazza della Repubblica by Andreas Tsonis, on Flickr Vatican vertigo by Andreas Tsonis, on Flickr Rome by night by Andreas Tsonis, on Flickr Coloseum by Andreas Tsonis, on Flickr Looking up by Andreas Tsonis, on Flickr @Jason η Ρώμη όπως βλέπεις φορέθηκε πολύ Ωραίες φωτό!! Πότε πήγες ακριβώς; -
Για πες και τπτ για το ηχητικό σύστημα! Τι setup βλεπουμε στην τελευταια φωτο;; πως και αλλαξες τα Martin logan? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
-
Και πως εξηγείς τη συμπεριφορά που περιγράφω εδώ ; Έκανα διαδρομή Μαρούσι-Παγκράτι και το ρελαντί μου δεν επεσε ποτέ κατω απο τις 1200. Καθόμουν στα φανάρια και με κοίταγαν σαν εξωγήινο γιατί εκτός απο τις στροφές βουιζαν και τα βεντιλατερ, σαν τρένο εκανε
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
and64 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Cruising around by Andreas Tsonis, on Flickr -
Start stop δεν έχω αλλά το dsg φοράει 62αρα μπαταρία αντί για 45 του χειροκίνητου,οποτε κάποια &@%=?@ έχει κάνει η vw. Η αντλία που ακούς αμφιβάλω ότι είναι το κιβώτιο. Και το golf το κάνει και είναι η αντλία βενζίνης που δουλεύει (η πίσω του ρεζερβουάρ) Έτσι με μπαταρία χωρίς alternator έχω πάει και γω δυστυχώς με το megane τις 2 φορές που είχε σπάσει το ραουλο... Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
-
θΑ σου πω γιατί το λέω αυτο: όταν εμεινα και με έβαλε η οδική το αμάξι δουλεύε συνεχώς 1500-2000 στροφές σταματημενο και με μικρές ταχύτητες που το κιβώτιο ανεβοκατεβαζει συνεχώς, χωρίς να έχω αναμενο τπτ (φώτα, a/c, αλλά τα βεντιλατερ δούλευαν μόνιμα στο τέρμα κολλημένα από μόνα τους!) απλά για να πηγαινει... Κάποια στιγμή έβαλα όπισθεν και ανέβασε 2500 μόνο του!! Οταν ρολαριζα >60kmh δούλευε κανονικά, εβαζε 6η και πήγαινε με 1200 στροφές οπότε μάλλον δεν φτανει το Δυναμό από μόνο του οταν δεν έχεις αρκετές στροφές, το dsg θελει ρεύμα φουλ...
-
Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Πόσα χρόνια έχεις αυτή που φοράς τώρα; Στο golf, λόγω dsg εχω 62αρα μπαταρία (το χειροκίνητο φοράει 45αρα!!) οτι μάρκα και να του βάλω, χωρίς υπερβολές στη χρήση (εννοώ να ακούω 1 ώρα ραδιόφωνο σταματημένος, φώτα αναμένα με σβηστό μοτέρ κλπ κλπ) βγάζει max 4 χρόνια γιατί το αυτοκίνητο οταν δουλεύει με χαμηλό φορτίο (ρελαντί, κίνηση με λίγα χλμ/στροφές) ρουφάει ρεύμα συνέχεια απο τη μπαταρία, το δυναμό μόνο του δεν επαρκεί. Όταν το πήρα είχε bosch η οποία άντεξε 4 χρόνια πριν πεθάνει, ευτυχως οχι ξαφνικά, πρόλαβα και πήγα να την αλλάξω. Μετα του είχα βάλει exide, στα 3μισή χρονια πέθανε εντελώς, έπρεπε να ερθει οδική να με βάλει. Τώρα εχω μια no name εντελώς την οποία και θα αλλάξω στα 3 χρόνια (κάνει τα μισά λεφτά απο μια varta) και δεν θα περιμένω να πεθάνει κάν...
-
Σωστός! Εχω ενα megane με ημιακαμπτο πίσω (και χωρίς esp!) και είχα την εντύπωση ότι ετσι ήταν και saxo/106 Αν γυρίσει όντως θέλει γρήγορες κινήσεις αλλά και τα rallye/vts δεν φημίζονταν νομίζω για την σταθερότητα τους (Δεν έχω οδηγήσει ποτέ δυστυχώς, αλλά είχαν φίλοι και είχα μπει σαν συνοδηγός 1-2 φορές) Αρκετα είχαν καρφωθεί με τον κωλο σε δέντρα και μπαριερες [emoji14] Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
-
Tα γαλλικά με τον ημιάκαμπτο πίσω ήταν ανέκαθεν παινχιδιάρικα σε μεταφορές βάρους Το χειρόφρενο δεν έχει νόημα, μόνο σε πολύ στενά κομμάτια αλλά σε 1100 θα σε κόψει περισσότερο απ'οσο θα σε βοηθήσει! Έχουν κι τα μικρά τη φάση τους πάντως, γιατί μαθαίνεις να οδηγείς με γραμμές για να μην το κόβεις και δεν σηκώνεις ποτέ εννοείται το πόδι απο το πάτωμα
-
Ανάβαση καλή είναι αν έχεις 200 hp τουλάχιστον για να εχει λίγο ενδιαφέρον, αλλιώς η κατάβαση είναι πιο απολαυστική αρκεί να έχεις σοβαρά φρένα
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Για όποιον έχει όρεξη, ενα ωραίο πολύ λεπτομερές vid (γενικά το κανάλι του τυπά είναι καλό) για ενα "επιθετικό" καθάρισμα σε lotus exige μετά απο track day -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Να 'σαι καλά! Για το αρωμα, το spritz όπως εχω ξαναγράψει έχει πολύ μικρή διάρκεια αλλά μπορείς να παρεις ενα stripper scent http://www.slimsdetailing.co.uk/interior/hanging-spray-car-air-fresheners/chemical-guys-stripper-scent-air-freshener.html για άρωμα κωλόμπαρο Πέρα από την πλάκα ειναι ωραίο αυτό, το ψεκάζεις στα πατακια Επίσης και αυτό φαίνεται συμπαθές και φθηνότερο http://www.slimsdetailing.co.uk/interior/hanging-spray-car-air-fresheners/chemical-guys-mangochello-473ml.html -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Πόσα;;;;; Η τελευταία "official" τιμή που έχω από Αθήνα είναι περσινή όταν ψάχναμε για μια boxster φίλου που είχε μαύρα χάλια και τελικά έγινε δίορθωση + προστασία nano με 450 ευρώ!! (+ αδιαβροχοποίηση κουκούλας μεσα στην τιμή) Ρωτήσαμε σε 3 μαγαζιά και οι τιμές έπαιζαν απο 300-500. Το a8 είναι μεγαλύτερο μεν οκ, αλλά είπαμε οχι και 1300!! Δεν εχω mclaren πεστου @sstav τα χρωστούμενα Mε αυτά θα είσαι καλυμένος για ενα σωστό πλύσιμο για αρκετό καιρό 1) Γάντι πλυσίματος: http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/wash-mitts/meguiars-super-thick-microfibre-wash-mitt.html ή εναλλακτικά: http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/wash-mitts/auto-finesse-deluxe-mitt.html 2) Σαμπουάν: http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/shampoo/valetpro-concentrated-car-wash.html (5 λιτρη συσκευασία) 3) Καθαριστικό για ζάντες (αν εχεις αλουμινίου αλλιώς το κάνεις skip αυτό και το deironizer) http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/wheels-tyres/valetpro-bilberry-wheel-cleaner.html (5 λιτρη συσκευασία) 4) Deironizer: http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/tar-bug-iron-remover/bilt-hamber-korrosol-iron-fallout-remover.html#product_tabs_description 5) Πετσέτες: 1χμεγάλη: http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/drying-towels/martin-cox-extra-large-megadry-microfibre-drying-towel.html (την έχω, ειναι τεράστια, φθηνή και πολύ βολική για αρχικό σκούπισμα!!) 2χμεσαίες http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/drying-towels/chemical-guys-elite-super-deluxe.html#product_tabs_description 1χγια τζάμια: http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/drying-towels/martin-cox-waffle-quick-dry-drying-towel.html 6χγενικής χρήσης: http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/towels/eurorw-all-purpose-microfibre-towel-14x14.html#product_tabs_description εναλλακτικά μπορείς να πάρεις και απο praktiker που έχει πιο "της πλάκας" microfibre αλλά κάνουν μια χαρά για μαρσπιε/εσωτερικό/ζάντες κλπ + applicator pads http://www.slimsdetailing.co.uk/polishing/applicators/atomiza-foam-wax-applicator-pad.html#product_tabs_description (6pack) 6) Καθαριστικό τζαμιών (οχι εντελώς απαραίτητο) http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/glass-cleaners/autoglym-fast-glass-500ml.html 7) apc (all purpose cleaner) http://www.slimsdetailing.co.uk/cleaning/all-purpose-cleaners/valetpro-classic-all-purpose-cleaner.html (5 λιτρη συσκευασία, ανάλογα την αραίωση χρησιμοποιείται παντού, εσωτερικό και εξωτερικό) 8) Dressing πλαστικών: http://www.slimsdetailing.co.uk/interior/interior-dressings/303-aerospace-protectant-473ml.html (χρησιμοποιείται εξωτερικά σε άβαφα πλαστικά αλλά κάνει και για εσωτερικό) Μπορείς επίσης να πάρεις και ενα af spritz για εσωτερικό που είναι απο τα αγαπημενα μου: http://www.slimsdetailing.co.uk/interior/interior-dressings/auto-finesse-spritz-interior-detailer.html 10) Διάφορα: 3χμπουκάλια http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/bottles/atomiza-handi-hold-spray-bottle-947ml.html 1xfoaming κεφαλή: http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/spray-heads/atomiza-model-big-blaster-foamer-trigger-sprayer.html 2xαπλές: http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/spray-heads/atomiza-model-320cr-chemical-resistant-trigger-sprayer.html 1χπινέλο για εσωτερικό: http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/brushes/valet-pro-dash-brush.html 1xπινέλο για ζάντες http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/brushes/swissvax-wheel-brush.html (εγώ εχω αυτό: http://www.elitecarcare.co.uk/valet-pro-chemical-resistant-brush-with-plastic-handle.php όμως δυστυχώς δεν το έχει πλέον ο slim's, είναι πολύ βολικό και ανθεκτικό) 1χβουρτσα για ζάντες http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/brushes/small-speed-master-brush.html (είναι το μικρό μοντέλο αλλά αν εχεις νορμάλ διάσταση ζάντας 16-17" θα σε καλύψει μια χαρά) Αυτά για πλύσιμο. Αν θες και κέρωμα χρειάζεσαι μερικά επιπλέον πράγματα (προφανώς κερί, cleanser, glaze, πηλό,+2-3 buffing πετσέτες) αλλά αυτά είναι τα βασικά!! Οι ποσότητες θα σε καλύψουν σίγουρα για 2 χρόνια για ενα νορμάλ αμάξι, ίσως και παραπάνω τα 5λιτρα
