Jump to content


  • EpicGear Meduza & Hybrid Pad review


    icon-epicgear-review.png Μεγάλη κινητικότητα παρουσιάζεται το τελευταίο διάστημα στον τομέα των περιφερειακών και ειδικά στα είδη που προορίζονται για την κοινότητα των Gamers/Enthusiasts. Λίγες μέρες πριν, o crmaris μας παρουσίασε το ζεύγος των Corsair Vengeance ενώ ανάλογα προϊόντα είχαμε δει και στο παρελθόν από τις CoolerMaster και Τhermaltake, με πιο πρόσφατη τη CM η οποία μπήκε δυναμικά στο χώρο με τη σειρά Storm να αποτελεί την εξειδικευμένη σειρά προϊόντων της για τους Gamers.
     
    Στην ίδια λογική κινούνται και τα ολοκαίνουργια προϊόντα της Golden Emperor International Limited, της γνωστής σε όλους μας GeiL, με την επωνυμία EpicGear να φιγουράρει σε όλα εκείνα που εστιάζονται στο να καλύψουν τις ανάγκες του απαιτητικού Gamer.
     
    Η εταιρία είχε την καλοσύνη να μας διαθέσει ένα σετ mouse/mousepad της εν λόγω σειράς ώστε να δούμε πραγματικά από πρώτο χέρι την "επική" υλοποίηση της προσπάθειας που έκαναν σε συνεργασία με κορυφαίους gamers και enthusiasts.
     
    boxes.jpg?m=1329330442
     
    Οι ονομασίες των προϊόντων έχουν τις ρίζες τους στα αρχαία Ελληνικά, με του ποντικιού να είναι Meduza(που στα πολωνικά σημαίνει μέδουσα) ενώ του mousepad, Hybrid Pad. Αρκετά όμως για εισαγωγή, ας περάσουμε στα χαρακτηριστικά των προϊόντων.
     
     
    Χαρακτηριστικά EpicGear Meduza
     
    Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, η Meduza και το HybridPad έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη των απαιτήσεων του επαγγελματία Gamer και όχι μόνο. Η τέλεια εργονομική της σχεδίασή επετεύχθη από κοινού με κορυφαίους gamers έτσι ώστε κάθε γραμμή, κάθε καμπύλη και κάθε κοιλότητα της Meduza να εκπληρώνει ένα σκοπό. Την απόλυτη υποστήριξη και άνεση ακόμα και ύστερα από πολύωρη χρήση. Ο μελετημένος σχεδιασμός της κάνει τη μέδουσα προέκταση του χεριού σας δημιουργώντας ένα επικό όπλο ενάντια στους αντιπάλους σας.
     
    specs.jpg
     
    Ας δούμε όμως και ονομαστικά τα χαρακτηριστικά της Meduza.
    podarilas.png
     
    EpicGear Meduza HDST™
     
    Όσοι είναι παρατηρητικοί αρκετά, θα πρόσεξαν στην πρώτη πρώτη σειρά των χαρακτηριστικών της Meduza πως λειτουργεί σε τρία Sensing Modes. Laser, Optical και HDST™ (Laser + Optical). Χμμμ λίγο περίεργο έτσι; Σύμφωνοι να έχει laser, σύμφωνοι να είναι οπτικό... και τα δύο μαζί όμως; Βρε λές; Βρε λέω...
     
    meduza_img2.jpg
     
    Όπως βλέπουμε, η μέδουσα έχει δύο οπτικούς αισθητήρες. Έναν απλό οπτικό και έναν laser. Κάτω από αυτούς έχουμε το διακόπτη επιλογής που μας δίνει την ευελιξία είτε να χρησιμοποιούμε αποκλειστικά έναν από τους δύο ή και τους δύο ταυτόχρονα σε υβριδική μορφή! Βεβαίως, η εν λόγω δυνατότητα μας παρέχεται και από το συνοδευτικό λογισμικό αλλά θα το δούμε σε επόμενη σελίδα. Συνεπώς, η Geil μπορεί να υπερηφανεύεται πως δημιούργησε το πρώτο Hybrid Dual Sensor Technology Gaming Mouse. Ουσιαστικά, η EpicGear κατάφερε να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα των δύο τύπων αισθητήρων σε μια πλατφόρμα, παρέχοντας στο χρήστη την αστραπιαία ταχύτητα του λέιζερ (έως 6000dpi) μαζί με την εξαιρετικά σταθερή οπτική ακρίβεια (jitter-free) του απλού αισθητήρα. Η Meduza είναι ιδανική για όλους τους τύπους παιχνιδιών, σε οποιαδήποτε επιλογή αισθητήρα. Απλά επιλέξτε την επιθυμητή λειτουργία στο πίσω μέρος ανάμεσα σε Laser, Optical ή HDST ™. Ή στα λόγια της EpicGear:
    EpicGear έγραψε:
    Dare your opponents to aggravate MeduZa and she stares right back with HDST™, petrifying anyone who stands in your way.
     
     
    Συσκευασίες & Περιεχόμενα
     

    meduza_box1.jpg?m=1329330455 meduza_box2.jpg?m=1329330462 periexomena.jpg?m=1329330686

     

    Η εντυπωσιακή εμφάνιση της συσκευασία της Meduza προϊδεάζει για τη συνέχεια ενώ την αφήνει εκτεθειμένη στα βλέμματα προς τέρψιν ημών. Στο οπίσθιο μέρος αναγράφονται τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ενώ τα περιεχόμενα της συσκευασίας περιορίζονται στο ποντίκι και το CD με το συνοδευτικό λογισμικό διαχείρισης.

     

    PAD_box1.jpg?m=1329330653 PAD_box2.jpg?m=1329330658 PAD_box3.jpg?m=1329330663

     

    Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η συσκευασία του Hybrid Pad.

     

    PAD_front1.jpg?m=1329330670

     

    Το εικονιζόμενο Hybrid Pad που μας παραχώρησε η EpicGear είναι διαστάσεων 292 x 208 x 3 χλσ ενώ κυκλοφορεί σε άλλα δύο μεγέθη, 350 x 250 x 3 χλσ και 420 x 300 x 3 χλσ.

     
     
    azudeM ητσ άιταμ αιΜ
     

    meduza1.jpg?m=1329330608 meduza2.jpg?m=1329330613

     

    Η EpicGear έχει κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε η παλάμη μας να "χωνεύει" όσο καλύτερα γίνεται στη σιλουέτα της Meduza. To ματ υλικό που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειάς της είναι ελαστικό για να μεγιστοποιεί την τριβή και κατ' επέκταση τη σταθερότητά της στην παλάμη μας. Τα αρχικά της ονομασίας φιγουράρουν ως έμβλημα στο πάνω μέρος του ποντικιού. Στο κάτω μέρος βλέπουμε ξανά τις δύο οπές των αισθητήρων καθώς και τον διακόπτη επιλογής. Οι γλίστρες που διαθέτει η Meduza είναι κατασκευασμένες από τεφλόν για μέγιστη διάρκεια ζωής και απόδοση διευκολύνοντας την κίνησή της επάνω σε κάθε επιφάνεια. Καλό θα ήταν να υπήρχε μια μικρή, έστω, επιφάνεια στο σημείο κάτω από τον αντίχειρα λόγω βάρους. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως ο σχεδιασμός είναι τέτοιος ώστε βολεύει και στη χρήση από αριστερόχειρες.

     

    meduza4.jpg?m=1329330620 meduza5.jpg?m=1329330624 meduza6.jpg?m=1329330629

     

    Διάφορες οπτικές γωνίες της Meduza.

     
     
    Μια πιο κοντινή ματιά
     

    meduza8.jpg?m=1329330639

     

    Στο πλάι του ποντικιού έχουμε τρία κουμπιά που τα δύο μεγάλα χρησιμεύουν ως next/back ενώ το μικρότερο κουμπί μπροστά τους κάνει rotate μεταξύ των πέντε προφίλ που υποστηρίζει η Meduza. Τα τέσσερα λευκά "πλαίσια" που διακρίνονται στο κάτω μέρος είναι οπτική ένδειξη της επιλεγμένης ευαισθησίας αισθητήρα.

     

    meduza7.jpg?m=1329330634

     

    Το κουμπί που διακρίνουμε πίσω από τον αντιολισθητικό τροχό κάνει rotate μεταξύ των τεσσάρων επιλογών ευαισθησίας αισθητήρα που παρέχει η Meduza.

     

    meduza3.jpg?m=1329330616

     

    Το HDST™ από κοντά. Ύστερα από αρκετό ψάξιμο για την προέλευση των δύο αισθητήρων καταλήξαμε ότι για την περίπτωση του laser πρόκειται μάλλον για τον ADNS-9500 της Avago ενώ, υποθετικά πάλι, ο οπτικός προέρχεται από την ίδια κατασκευάστρια με κωδικό ADNS-3080.

     

    cable.jpg?m=1329330448 Plug.jpg?m=1329330689

     

    Η EpicGear έχει προσέξει ιδιαιτέρως τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες της Μeduza. Sleeved usb καλώδιο και επιχρυσωμένο βύσμα USB. Όσοι έπαιζαν competitive με logitech MX500/MX510/MX518 θα θυμούνται τις πλειάδες κομμένα καλώδια στη βάση του mouse.

     

    PAD_front2.jpg?m=1329330680 PAD_back.jpg?m=1329330649

     

    Και μια κοντινή άποψη από το hybrid Pad. Το μικρό του μέγεθος(περίπου μισό από το Steel QcK+) το καθιστά ιδανικό για να το μετακινούμε με ευκολία. Πολύ καλό το υλικό του πάνω μέρους που μαζί με τις βάσεις τεφλόν της Meduza κάνουν πολύ εύκολη τη μετακίνησή της. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για την ελαστική επιφάνεια του πίσω μέρους. Δεν διακρίνεται εύκολα αν είναι θέμα βάρους/μεγέθους του pad ή του υλικού αλλά μετακινείται αισθητά όταν η ταχύτητα τω κινήσεών μας είναι αυξημένη. Επιπλέον, το μέγεθος αυτό θα βολέψει μόνο όσους παίζουν με μέσο προς υψηλό sensitivity ενώ και το πάχος των 3χλσ αποτελεί μικρό πρόβλημα αφού το σκαλί σε περίπτωση που το ποντίκι μας βγει εκτός, είναι αισθητό. Σε αντιπαράθεση, το πάχος του Steel QcK+ είναι 2χλσ.

     

     
    Epic @Night
     
    Αν νομίζατε ότι είδατε τα πάντα από τη μέδουσα, κάνατε λάθος. Τώρα αρχίζουν οι πραγματικά εντυπωσιακές εικόνες. Απολαύστε λοιπόν τη μέδουσα σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού.
     

    meduza_lighted_wheel.gif

     

    Όλοι φωτισμοί εκτός του εμβλήματος της σειράς, αποτελούν οπτικές ενδείξεις λειτουργιών. Στην κινούμενη εικόνα βλέπουμε τα χρώματα που αλλάζει ο τροχός και τα οποία αποτελούν οπτική ένδειξη του επιλεγμένου προφίλ, που αναφέραμε νωρίτερα.

     

    meduza_lighted_leds.gif meduza_lighted_leds2.gif

     

    Άποψη από τα πλαϊνά led ευαισθησίας αισθητήρα όπως προαναφέραμε. Επίσης μια άποψη από τους φωτισμούς του τροχού σε φωτεινό περιβάλλον. Πάντα σε κινούμενες εικόνες για να δείξουμε και το rotate που κάνουν.

     

    meduza_lighted1.jpg?m=1329330599

     

    Μια άποψη της Meduza κοιτώντας από μπροστά με το ποντίκι να έχει ενεργοποιημένο το φωτισμό και με επιλεγμένη ευαισθησία 400dpi.

     

    meduza_lighted2.jpg?m=1329330603

     

    Και η άποψη του ποντικιού που θα βλέπουμε πάντα με το που καθόμαστε το γραφείο. Διακριτική και πολύ όμορφη η όλη εικόνα με τα αρχικά της EpicGear και την ονομασία του ποντικιού να φωτίζονται με ξεχωριστό τρόπο.

     

    EyeCandy

    Meduza_night1.jpg?m=1329427611 Meduza_night2.jpg?m=1329427613 EpicGear_thelabgr.jpg?m=1329427585

     
    Λογισμικό
     
    Η EpicGear παρέχει με τη Meduza ένα γραφικό περιβάλλον πλήρης διαχείρισής της μέσα από τα windows. Αρχικά να πούμε ότι το GUI είναι πλήρους οθόνης και δεν γίνεται να το δουλέψουμε σε παραθυρική μορφή. Το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί μικρό πρόβλημα όπως θα εξηγήσουμε παρακάτω.
     

    medusa_GUI_main.jpg?m=1329427597

     

    Αφού διπλο-κλικάρουμε το εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας και παίξει το εισαγωγικό animation, η παραπάνω εικόνα μας υποδέχεται. Είναι η κεντρική οθόνη διαχείρισης που περιλαμβάνει τις επιλογές για εκχώρηση κουμπιών, επιλογή λειτουργίας αισθητήρα του ποντικιού. Στο κάτω μέρος της οθόνης έχουμε ένδειξη του ενεργού Gaming προφίλ ενώ στο πάνω μέρος βλέπουμε τις τέσσερις καρτέλες διαχείρισης. Δεξιά χάρη στο κουμπί blackout μπορούμε να απενεργοποιήσουμε πλήρως το φωτισμό της Meduza. Πιο συγκεκριμένα, στη λειτουργία εκχώρησης κουμπιών (Button Assignment) μπορούμε να προσαρμόσουμε τις λειτουργίες σχεδόν όλων των κουμπιών της μέδουσας, εκτός από το πλαϊνό που αλλάζει το gaming profile για προφανείς λόγους. Από εδώ ορίζουμε και τα αποθηκευμένα Macros σε όποιο κουμπί θέλουμε για εξειδικευμένες ενέργειες. Δεξιά στο optical sensor, επιλέγουμε τον τρόπο λειτουργίας των αισθητήρων (Optical, Laser,HDST) ενώ στα DPi Levels ορίζουμε τη σειρά στο rotation.

     

    medusa_GUI_perf.jpg?m=1329427602

     

    Και περνάμε ίσως στο πιο σημαντικό τομέα των ρυθμίσεων της Meduza. Με το Usb Report/Polling Rate ορίζουμε το ρυθμό ανανέωσης της usb θύρας μας. Ουσιαστικά όσο ανεβαίνει το polling rate πέφτει η καθυστέρηση απόκρισης του ποντικιού μας. Ο ακόλουθος πίνακας μας δίνει μια εικόνα.

     

    Usb Polling rate to Responce time
    125 Hz
    8 ms
    250 Hz 4 ms
    500 Hz
    2 ms
    1000 Hz 1 ms

     

    Επιπλέον μας δίνεται η δυνατότητα να ρυθμίσουμε την ταχύτητα απόκρισης του τροχού, του διπλού κλικ καθώς και της επιτάχυνσης του κέρσορα. Καλό θα ήταν πάντως να υπήρχε αρνητική ρύθμιση για ευνόητους λόγους. Δεξιά, βλέπουμε τις επιλογές ρύθμισης φωτισμού τον οποίο μπορούμε είτε να έχουμε μόνιμα ενεργό είτε να κλείνει με χρονοδιακόπτη δύο θέσεων. Πολύ σημαντική η ρύθμιση της απόστασης που ο αισθητήρας της Meduza σταματάει να "διαβάζει". Απολύτως αναγκαία για όσους παίζουν με χαμηλό sens σε μικρό mousepad και σηκώνουν συχνά πυκνά το ποντίκι για να κάνουν περιστροφές. Τελευταία δυνατότητα ρύθμισης, το Angle Snapping. Τι εστί angle snapping; Angle Snapping είναι η διόρθωση/πρόβλεψη κίνησης είτε σε επίπεδο hardware είτε driver που εξομαλύνει τις κινήσεις μας όταν αυτές παραμένουν σε ένα ελάχιστο, πολύ συγκεκριμένο εύρος. Τι εννοούμε με ένα πιο πρακτικό παράδειγμα. Αν στο photoshop, πχ, προσπαθείτε να πιάσετε το περίγραμμα ενός αντικειμένου με το magnetic lasso tool και το angle snapping είναι απενεργοποιημένο ή στην ελάχιστη ρύθμισή του, τότε η επιλογή θα μοιάζει με καρδιογράφημα γιατί ο αισθητήρας αντιλαμβάνεται και την παραμικρή κίνησή μας. Ενεργοποιώντας το angle snapping, το ποντίκι εξομαλύνει την κίνησή μας, ελαχιστοποιώντας τα φαινόμενα "καρδιογραφήματος" κατά την επιλογή οδηγώντας σε μια συνολικά πιο ομαλή επιλογή. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δεν είναι και τόσο καλό σε όσους παίζουν fps διότι και το τελευταίο πίξελ μπορεί να κρίνει το near miss από το headshot. Οπότε, Hardcore Gamers, κρατήστε την επιλογή στο ελάχιστο. Όσοι από την άλλη χρησιμοποιούν photshop ας πούμε, θα σας βοηθήσει αρκετά.

     

    medusa_GUI_macro.jpg?m=1329427592

     

    Στη συγκεκριμένη οθόνη μπορούμε να καταγράψουμε τα custom macros μας. Μπορεί να φανούν χρήσιμα σε περιπτώσεις από παιχνίδια έως την εκτέλεση συγκεκριμένων ενεργειών/προγραμμάτων εντός windows.

     

    medusa_GUI_macro2.jpg?m=1329506944

     

    Τα macros αποθηκεύονται σε αντίστοιχα προφίλ ενώ μπορούμε να τα ορίσουμε σε οποίο πλήκτρο θέλουμε από το main menu. Αφού τα ορίσουμε στο πλήκτρο και πατήσουμε το apply, το προφίλ μας "κατεβαίνει" στα 128KB της ενσωματωμένης μνήμης της Meduza ενώ ο ARM 32-bit Cortex™-M3 CPU μας εγγυάται την αστραπιαία εκτέλεσή τους σε επίπεδο Hardware. Παιχνίδια όπως το Battlefield 3 που λειτουργούν με raw mouse input διαβάζοντας απευθείας το hardware παρακάμπτοντας τον driver δεν αποτελούν κανένα πρόβλημα για την επική μέδουσα. Υπενθυμίζουμε ότι μπορούμε να αποθηκεύσουμε έως 15 σετ από Long Macros ενώ μπορούμε να διορθώσουμε οποιοδήποτε ανεπιθύμητη εγγραφή με το record delete. Το πρόβλημα που συναντάμε εδώ είναι το εξής. Το GUI όπως προείπαμε είναι σε πλήρη οθόνη οπότε δεν μας επιτρέπει να καταγράψουμε τις ενέργειές μας εντός παιχνιδιού μιας και το παράθυρο χάνει την εστίασή του. Οπότε για να δημιουργήσουμε το macro πρέπει να έχουμε απομνημονεύσει τις κινήσεις/ενέργειες που θέλουμε να κάνουμε, να ανοίξουμε το Meduza GUI και να δημιουργήσουμε το Macro μας πατώντας το record.

     

    medusa_GUI_supp.jpg?m=1329427607

     

    Στο τελευταίο μενού βλέπουμε τις υποστηρικτικές υπηρεσίες που παρέχει η EpicGear στη Meduza όπως Firmware & Driver updates ενώ αναφέρει και το δικτυακό τόπο της κατασκευάστριας. Για το διάστημα του review πάντως δεν υπήρχε κάποια νεότερη έκδοση Firmware ή Driver.

     
     
    Επιδόσεις & Αίσθηση
     
    Και περνάμε στην ουσία της δοκιμής. Η meduza αποδείχθηκε απολύτως εξαντλητική και πλησίασε τα όρια λειτουργίας του χεριού μας παρά του ίδιου του ποντικιού. Γιατί αυτό; Γιατί όταν έχεις έναν αισθητήρα οι μετρήσεις είναι πραγματοποιήσιμες. Όταν όμως έχεις δύο αισθητήρες και υβριδική λειτουργία τότε οι μετρήσεις αυτομάτως τριπλασιάζονται. Οι εικόνες αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Η δοκιμή έγινε επάνω σε μία από τις δύο usb2.0 θύρες της Asrock A75M-HVS και το λειτουργικό ήταν Windows 7 x64 SP1. Να δώσουμε ορισμένες διευκρινήσεις όσο αναφορά τον τρόπο μετρήσεων. Το Usb Polling Rate όπως τα DPi των αισθητήρων εναλλάσσονταν κατά βούληση μέσω του συνοδευτικού λογισμικού. Από τον πίνακα ελέγχου των windows είχαμε απενεργοποιήσει την βελτίωση ακρίβειας δείκτη ενώ η ταχύτητά του είχε ρυθμιστεί στη μέγιστη τιμή. Μέσα στο GUI της Meduza είχαμε θέσει στην ελάχιστη τιμή τους τα Pointer Acceleration και Angle Snapping. Το Lift Off distance παρέμεινε στη μεσαία σκάλα(5). Όλα τα τεστ πραγματοποιήθηκαν επάνω στο Steel Series QcK+. Τα προγράμματα που επιλέξαμε για τη δοκιμή της Meduza ήταν το Enotus Μouse Test που αποτελεί μια σουίτα γενικών μετρήσεων που καλύπτει τους περισσότερους τομείς που έπρεπε να δοκιμάσουμε, ενώ το MS paint μας δίνει εικόνα από το Jitter των αισθητήρων. Δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση εργαστηριακές μετρήσεις με ειδικό εξοπλισμό αλλά αποτελούν την καλύτερή μας προσπάθεια. Οπότε εφόσον αναλύσαμε τη μεθοδολογία των δοκιμών, είναι ώρα να περάσουμε στα αποτελέσματα.
     
    Jitter / Prediction Optical Sensor
     
    Tool_Optical_125hz_3200dpi58.jpg?m=13294 Tool_Optical_250hz_3200dpi59.jpg?m=13294 Tool_Optical_500hz_3200dpi60.jpg?m=13294 Tool_Optical_1000hz_3200dpi57.jpg?m=1329 Optical_125hz_400dpi39.jpg?m=1329499519 Optical_250hz_400dpi43.jpg?m=1329499527 Optical_500hz_400dpi47.jpg?m=1329499535 Optical_1000hz_400dpi35.jpg?m=1329499543 Optical_125hz_800dpi40.jpg?m=1329499521 Optical_250hz_800dpi44.jpg?m=1329499529 Optical_500hz_800dpi48.jpg?m=1329499537 Optical_1000hz_800dpi36.jpg?m=1329499545 Optical_125hz_1600dpi37.jpg?m=1329499523 Optical_250hz_1600dpi41.jpg?m=1329499531 Optical_500hz_1600dpi45.jpg?m=1329499539 Optical_1000hz_1600dpi33.jpg?m=132949954 Optical_125hz_3200dpi38.jpg?m=1329499525 Optical_250hz_3200dpi42.jpg?m=1329499533 Optical_500hz_3200dpi46.jpg?m=1329499541 Optical_1000hz_3200dpi34.jpg?m=132949954
     
    Laser Sensor
     
    Tool_laser_125hz_6000dpi54.jpg?m=1329499 Tool_laser_250hz_6000dpi.png?m=132950533 Tool_laser_250hz_6000dpi55.jpg?m=1329499 Tool_laser_1000hz_6000dpi53.jpg?m=132949 laser_125hz_800dpi24.jpg?m=1329499487 laser_250hz_800dpi28.jpg?m=1329499495 laser_500hz_800dpi32.jpg?m=1329499503 laser_1000hz_800dpi20.jpg?m=1329499511 laser_125hz_1600dpi21.jpg?m=1329499489 laser_250hz_1600dpi25.jpg?m=1329499497 laser_500hz_1600dpi29.jpg?m=1329499505 laser_1000hz_1600dpi17.jpg?m=1329499513 laser_125hz_3600dpi22.jpg?m=1329499491 laser_250hz_3600dpi26.jpg?m=1329499499 laser_500hz_3600dpi30.jpg?m=1329499507 laser_1000hz_3600dpi18.jpg?m=1329499515 laser_125hz_6000dpi23.jpg?m=1329499493 laser_250hz_6000dpi27.jpg?m=1329499501 laser_500hz_6000dpi31.jpg?m=1329499509 laser_1000hz_6000dpi19.jpg?m=1329499517
     
     
    HDST Mode
     
    Tool_HDST_125hz_4800dpi50.jpg?m=13294995 Tool_HDST_250hz_4800dpi51.jpg?m=13294995 Tool_HDST_500hz_4800dpi52.jpg?m=13294995 Tool_HDST_1000hz_4800dpi49.jpg?m=1329499 HDST_125hz_400dpi06.jpg?m=1329499454 HDST_250hz_400dpi10.jpg?m=1329499463 HDST_500hz_400dpi14.jpg?m=1329499471 HDST_1000hz_400dpi02.jpg?m=1329499479 HDST_125hz_800dpi08.jpg?m=1329499457 HDST_250hz_800dpi12.jpg?m=1329499465 HDST_500hz_800dpi16.jpg?m=1329499473 HDST_1000hz_800dpi04.jpg?m=1329499481 HDST_125hz_1600dpi05.jpg?m=1329499459 HDST_250hz_1600dpi09.jpg?m=1329499467 HDST_500hz_1600dpi13.jpg?m=1329499475 HDST_1000hz_1600dpi01.jpg?m=1329499483 HDST_125hz_4800dpi07.jpg?m=1329499461 HDST_250hz_4800dpi11.jpg?m=1329499469 HDST_500hz_4800dpi15.jpg?m=1329499477 HDST_1000hz_4800dpi03.jpg?m=1329499485
     
    Πιστεύουμε ότι παραθέτοντας τα παραπάνω αποτελέσματα/δοκιμές καλύψαμε όσο το δυνατόν καλύτερα τη συμπεριφορά της Meduza σε κάθε περίσταση. Υπενθυμίζουμε ότι από το GUΙ είχαμε απενεργοποιήσει το prediction οπότε ότι βλέπουμε είναι καθαρά απόδοση των αισθητήρων. Τα καλύτερα αποτελέσματα που θεωρούμε ότι πέτυχε η Meduza στα 500 & 1000Hz είναι με χρήση του Laser Sensor στα 1000hz με 3600dpi ενώ στα 500Hz ο οπτικός αισθητήρας με 3200dpi έδειξε το μικρότερο jitter. Γενικότερα το συνολικά μικρότερο Jitter παρατηρήθηκε με τo usb polling στα 125Hz που όμως προσθέτουν 8ms επιπλέον στις κινήσεις μας. Το HDST έδειξε μια μικτή εικόνα από την απόδοση των δύο αισθητήρων που ανάλογα την περίπτωση θα ταιριάξει καλύτερα στο δικό σας configuration/mousepad. Θεωρούμε ότι prediction δεν υπήρχε απλά σε χαμηλά usb polling rates σε συνδυασμό με λίγα dpi το sampling είναι ανεπαρκές ώστε να καταγραφούν και οι μικρότερες των κινήσεών μας.
     
    Δοκιμάζοντας το Lift Off distance, βρήκαμε ότι οποιαδήποτε ρύθμιση κάτω από 9 δεν φτάνει για λειτουργήσει ο σένσορας σε απόσταση 1 dvd Taiyo Yuden Ceramic ενώ σε καμία σκάλα δεν μπορέσαμε να λειτουργήσουμε το ποντίκι σε απόσταση δύο dvd Taiyo Yuden Ceramic. Τέλος, με το usb report rate στα 1000Hz, η πραγματική συχνότητα που λειτουργεί η θύρα usb είναι η ακόλουθη
     
     
    Hz.jpgBattlefield-3-wallpaper.jpg
     
    Βεβαίως δεν μπορούσαμε να μην πραγματοποιήσουμε τις απαραίτητες δοκιμές σε κάποιο PcGame. H επιλογή μας ήταν το πασίγνωστο Battlefield 3 στο οποίo η EpicGear Meduza αποδείχθηκε ιδιαιτέρως σταθερή στην απόδοσή της. Σε σχέση με το Logitech MX518 δεν εμφάνισε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά σε σταθερότητα ή απόκριση των κινήσεων όμως η ρύθμιση του pointer acceleration μας επέτρεψε να μηδενίσουμε τη θετική επιτάχυνση που αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα του MX518. Επιπλέον, το αισθητά μεγαλύτερο Lift-Off Distance που μπορούν και λειτουργούν επιτυχώς οι αισθητήρες της Meduza είχε ως αποτέλεσμα να "χάνουμε" λιγότερες φορές το ποντίκι κατά τη μετακίνησή του.
     
     
    EpicGear is Epic
     
    outro.jpg
     
    Φτάσαμε στο τέλος ενός πραγματικά χρονοβόρου και εξαντλητικού review. Μετά το πέρας των μετρήσεων παρατήρησα κάτι σαν πούδρα επάνω στη Meduza... Αποδείχθηκε πως ήταν η ταλαιπωρία που τράβηξε το QcK+ σε μορφή σκόνης, Damn! Στα της μεδούσης τώρα και ξεκινάμε από το εμφανισιακό κομμάτι. H Epicgear Meduza αποτελεί ένα ιδιαιτέρως θελκτικό οπτικά mouse με τον προσεγμένο φωτισμό και χρωματισμούς να τραβούν τα βλέμματα.
     
    Μπορεί ο σχεδιασμός να μην είναι φουτουριστικός με έντονες γωνίες ή ολόκληρα κομμάτια από το σώμα της να λείπουν, όπως το Corsair Μ60 ή το Cyborg RAT, αλλά προσφέρει άρτια στήριξη και κράτημα στην παλάμη μας. Επιπλέον αποδεικνύεται πως είναι πραγματικά άνετο στην πολύωρη χρήση αφού υποστηρίζει επαρκώς τον αντίχειρα και τον μικρό. Το ελαστικό υλικό το οποίο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της σταθεροποιεί το ποντίκι στην παλάμη μας ακόμα και όταν είναι ιδρωμένη. Η ποιότητα κατασκευής κρίνεται επαρκής χωρίς να αγγίζει αυτή ενός Logitech G9 ή φαίνεται ικανή να αντεπεξέλθει στα πάνδεινα που αντέχει ένα Logitech MX510.
     
    Να αναφέρουμε εδώ πως η EpicGear Meduza δεν έχει εμφανή χρήση μετάλλου σε κανένα σημείο της. Επιπλέον δεν διαθέτει μετακινούμενα/αφαιρούμενα βαρίδια ώστε να μπορούμε να εστιάσουμε το βάρος στην περιοχή που μας βολεύει, αλλά το πολύ καλό υλικό και η μεγάλη επιφάνεια των γλιστρών της(τεφλόν) σε συνδυασμό με ένα καλό mousepad κάνουν την κίνησή της παιχνίδι. Αν και δεν είναι από τα ελαφρύτερα ποντίκια, το βάρος της EpicGear Meduza έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλά στα 123gr (ΜΧ518 104gr). Επίσης, η μέδουσα κερδίζει βαθμούς σε μακροζωία και εμφάνιση χάριν στο sleeved καλώδιο και στο επιχρυσωμένο usb βύσμα.
     
    Από πλευράς απόδοσης, η EpicGear με τη Meduza μπαίνει δυναμικά σε ένα κομμάτι της αγοράς που έχει αρχίσει να έχει πολλούς μνηστήρες ενώ παραδοσιακά ανήκε σε δύο το πολύ τρεις κατασκευαστές.
     
    Η απόδοση των δύο αισθητήρων αποδείχθηκε πολύ καλή με τη συνδυαστική τους χρήση να αποτελεί μοναδική δυνατότητα της Meduza. Επιπροσθέτως με τη λειτουργία HDST δίνει την ευελιξία προσαρμογής σε κάθε περιβάλλον ενώ το παρεχόμενο λογισμικό επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση και έλεγχο της λειτουργίας της. Αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν προσέξαμε κανέναν από τους δύο αισθητήρες να "πηδάνε" κατά την κίνηση του ποντικιού πάνω από τα πορτοκαλο-κόκκινα γράμματα του Hybrid Pad ή τα φθαρμένα σημεία του QcK+.
     
    Δεν θα λέγαμε το ίδιο και για το Hybrid Pad το οποίο εκτός του πολύ μικρού του μεγέθους που δεν δίνει χώρο για μεγάλες κινήσεις που πραγματοποιούνται όσο πέφτει το sensitivity, και αυτομάτως το χαρακτηρίζει ως ένα βασικό καλής ποιότητας mousepad, αποδείχθηκε και αρκετά ασταθές αφού μετακινούταν σε κάθε έντονη κίνηση που κάναμε.
     
    Επιπλέον το πάχος του αποτελεί πρόβλημα αφού και το 1χλσ μεγαλώνει αρκετά το σκαλί μεταξύ γραφείου και επιφάνειας που μετακινείται το ποντίκι ταλαιπωρώντας τον καρπό μας. Συνολικά, η EpicGear Meduza αποδείχθηκε μια αρκετά δουλεμένη προσπάθεια από την GEIL με το HDST και τους δύο αισθητήρες να αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο και συνάμα λειτουργικό. Το Hybrid Pad δεν έδειξε ανάλογη εικόνα αλλά πιστεύουμε ότι μεγάλο ρόλο έπαιξε και το μικρό το μέγεθος. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί ένα ποιοτικό και εμφανίσιμο mouse pad που συνοδεύει άριστα την εμφάνιση της μέδουσας.
     
    88_impressive.png
    EpicGear Meduza & Hybrid Pad 18/2/2012 Ευχαριστούμε την Geil για την παραχώρηση των δειγμάτων της παρουσίασης
     
    Καρόπουλος (NoDsl) Διονύσιος
     
    Συντελεστές Review
    Reviewers: NoDsl
    Photographers: NoDsl
    Editing: TheLab.gr Team
    Αξιολόγηση
    Χαρακτηριστικά:Select
    Χρηστικότητα:Select
    Ποιότητα:Select
    Επιδόσεις:Select
    Γραφικά:Select
    Ήχος:Select
    Gameplay:Select
    Αντοχή στο Χρόνο:Select
    Απόδοση/Τιμή:Select
    Editor's ChoiceNo
    Innovation AwardNo
    Design AwardNo
    Value for MoneyNo


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.