Jump to content



Ebay καγκουριά σε παραγγελία


dimitris_s

Recommended Posts

Γιατί κάνουν λάθος, στέλνουν άλλο και μετά χρεώνονται να στείλουν και το σωστό. Αυτό θα εννοεί μάλλον :S

Ενώ σε άλλες χώρες τι θα γινόταν; δεν θα χρεώνονταν για να στείλουν το σωστό;

Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Εγώ περιμένω κάτι από ebay εδώ και 38(!!!) ημέρες αφότου ταχυδρομήθηκε σύμφωνα με τον πωλητή.

Πριν καμιά 10αριά ημέρες του έστειλα σχετικό email και απάντησε:

''HI, friend, firstly, thanks for doing business with me. i am glad to see your orders.

but I am so sorry we can not offer

Tracking number for your order for such a cheap price. Generally we will do that unless the totally money is above 30USD . so I make an apologized for this.

. Friend, can you check your address for us first ?

We did ship it out in time, but may be it is delayed on the way or it is just delayed by the custom, you know each country has different policies. If your address is exact right , then i am sure you can receive it soon .how about you wait for more 2 or3 days , if still now items by then , you can contact me again , Cindy will solve your problem in fair. Thank you for your message.

Keep In touch! Have a nice day !( friend, no matter what’s happens, please do not leave us any low DSR in shipping or communication(less than 4 stars), trust us we will solve all the problems for you )

Cindy Wong from China.''

Τον άφησα ακόμη 3-4 ημέρες μήπως έρθει, και του ξαναέστειλα email ότι θα αναγκαστώ να τον κρίνω αρνητικά.

Απάντηση:

''Hello. Friend, can you check your address for us first ?We did ship it out in time, but may be it is delayed on the way or it is just delayed by the custom, you know each country has different policies.Anyway, if are willing,pls just wait for 3-5 days.

if you are tired of waiting,how about we full refund you or send a new one ? . if the item shows up after a while,we will be appreciated for your payback our paypal account homegarden[MENTION=85]Tom[/MENTION]top.com .Wish you will still be satisfied with us.

what is your opinion?

waiting for your reply

best regards''

Τι να κάνω? γνώμες?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω κάτι από ebay εδώ και 38(!!!) ημέρες αφότου ταχυδρομήθηκε σύμφωνα με τον πωλητή.

Πριν καμιά 10αριά ημέρες του έστειλα σχετικό email και απάντησε:

''HI, friend, firstly, thanks for doing business with me. i am glad to see your orders.

but I am so sorry we can not offer

Tracking number for your order for such a cheap price. Generally we will do that unless the totally money is above 30USD . so I make an apologized for this.

. Friend, can you check your address for us first ?

We did ship it out in time, but may be it is delayed on the way or it is just delayed by the custom, you know each country has different policies. If your address is exact right , then i am sure you can receive it soon .how about you wait for more 2 or3 days , if still now items by then , you can contact me again , Cindy will solve your problem in fair. Thank you for your message.

Keep In touch! Have a nice day !( friend, no matter what’s happens, please do not leave us any low DSR in shipping or communication(less than 4 stars), trust us we will solve all the problems for you )

Cindy Wong from China.''

Τον άφησα ακόμη 3-4 ημέρες μήπως έρθει, και του ξαναέστειλα email ότι θα αναγκαστώ να τον κρίνω αρνητικά.

Απάντηση:

''Hello. Friend, can you check your address for us first ?We did ship it out in time, but may be it is delayed on the way or it is just delayed by the custom, you know each country has different policies.Anyway, if are willing,pls just wait for 3-5 days.

if you are tired of waiting,how about we full refund you or send a new one ? . if the item shows up after a while,we will be appreciated for your payback our paypal account homegarden[MENTION=85]Tom[/MENTION]top.com .Wish you will still be satisfied with us.

what is your opinion?

waiting for your reply

best regards''

Τι να κάνω? γνώμες?

Ζήτα το refund αν δεν θες να περιμένεις να σου ξαναστείλει. Άμα παρ' όλα αυτά σου έρθει το αρχικό πακέτο καλό θα ήταν να του δώσεις τα λεφτά του.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα ότι το παρών thread απεικονίζει γιατί πολλοί αξιόλογοι πωλητές στο Ebay δεν θέλουν να στέλνουν στην Ελλάδα!!

Διάβασε λίγο καλύτερα αν θες το thread, μη λέμε κι ό, τι να' ναι τι σχέση έχει η Ελλάδα με την συγκεκριμένη περίπτωση; Αλλά όπως και να' χει μη βιάζεσαι για να βγάλεις συμπεράσματα, γιατί για Βουλγαρία τα παρήγγειλα τα πράγματα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω κάτι από ebay εδώ και 38(!!!) ημέρες αφότου ταχυδρομήθηκε σύμφωνα με τον πωλητή.

Πριν καμιά 10αριά ημέρες του έστειλα σχετικό email και απάντησε:

''HI, friend, firstly, thanks for doing business with me. i am glad to see your orders.

but I am so sorry we can not offer

Tracking number for your order for such a cheap price. Generally we will do that unless the totally money is above 30USD . so I make an apologized for this.

. Friend, can you check your address for us first ?

We did ship it out in time, but may be it is delayed on the way or it is just delayed by the custom, you know each country has different policies. If your address is exact right , then i am sure you can receive it soon .how about you wait for more 2 or3 days , if still now items by then , you can contact me again , Cindy will solve your problem in fair. Thank you for your message.

Keep In touch! Have a nice day !( friend, no matter what’s happens, please do not leave us any low DSR in shipping or communication(less than 4 stars), trust us we will solve all the problems for you )

Cindy Wong from China.''

Τον άφησα ακόμη 3-4 ημέρες μήπως έρθει, και του ξαναέστειλα email ότι θα αναγκαστώ να τον κρίνω αρνητικά.

Απάντηση:

''Hello. Friend, can you check your address for us first ?We did ship it out in time, but may be it is delayed on the way or it is just delayed by the custom, you know each country has different policies.Anyway, if are willing,pls just wait for 3-5 days.

if you are tired of waiting,how about we full refund you or send a new one ? . if the item shows up after a while,we will be appreciated for your payback our paypal account homegarden@Tomtop.com .Wish you will still be satisfied with us.

what is your opinion?

waiting for your reply

best regards''

Τι να κάνω? γνώμες?

full refund και ΘΕΤΙΚΗ αξιολογηση οταν το κανει. Αμα αρχισει τα μα σου του (που δεν νομιζω) καταγγελεια και αρνητικη

l

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς προτίθεται να μου στείλει δεύτερο δωρεάν...να μην το τολμήσω?

Εγώ θα έλεγα καλύτερα τα λεφτά, παρά να περιμένεις άλλον ένα μήνα.

Επίσης μην ξεχνάς ότι για να κάνεις dispute στο Paypal πρέπει να το κάνεις μέσα σε 45 μέρες!

Link to comment
Share on other sites

Λάκη πάρε τα χρήματα κι επειδή φαίνεται να είναι καθαρός πωλητής ξαναπάρτο από τον ίδιο αν το χρειάζεσαι.

ΥΓ

[MENTION=13254]djkostas[/MENTION]...whatever it is:wall:

Επειδή έκανε ένα λάθος ο πωλητής φταίει ο αγοραστής. Λεφτά υπάρχουν λέμε:hang3:

ΥΓ2

Δεν υπάρχουν αξιόπιστοι πωλητές >1% που να μην στέλνουν Ελλάδα.Προς το παρόν, έτσι?

Ιταλία αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να διαλέξω τα λόγια μου προσεκτικά για να μην καταλήξουμε σε flaming thread.

Πραγματικά τόσο δύσκολο είναι να καταλάβει κάποιος τι εννοούσα??

Οποιαδήποτε διευκρίνηση κι αν προσπαθήσω να κάνω, θα φανεί σαν προσωπική επίθεση εναντίον του dimitris_s, κάτι που ούτε θέλω, ούτε και υπάρχει λόγος μιας και δεν γνωριζόμαστε!

ΥΓ

τι σχέση έχει η Ελλάδα με την συγκεκριμένη περίπτωση; Αλλά όπως και να' χει μη βιάζεσαι για να βγάλεις συμπεράσματα, γιατί για Βουλγαρία τα παρήγγειλα τα πράγματα. ;)

Φίλε Δημήτρη δεν έχει σημασία αν είσαι Έλληνας (δεν υπονοώ ότι δεν είσαι) ή αν παράγγειλες για Ανταρκτική! Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχεις την ελληνική νοοτροπία...

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να διαλέξω τα λόγια μου προσεκτικά για να μην καταλήξουμε σε flaming thread.

Πραγματικά τόσο δύσκολο είναι να καταλάβει κάποιος τι εννοούσα??

Οποιαδήποτε διευκρίνηση κι αν προσπαθήσω να κάνω, θα φανεί σαν προσωπική επίθεση εναντίον του dimitris_s, κάτι που ούτε θέλω, ούτε και υπάρχει λόγος μιας και δεν γνωριζόμαστε!

ΥΓ

Φίλε Δημήτρη δεν έχει σημασία αν είσαι Έλληνας (δεν υπονοώ ότι δεν είσαι) ή αν παράγγειλες για Ανταρκτική! Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχεις την ελληνική νοοτροπία...

Θα πρότεινα να πιεις ένα καφεδάκι πρώτα γιατί είτε κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά ή απλά πέρα βρέχει, και επιτέλους έχω απηυδήσει με τύπους όπως εσύ που νομίζουν ότι κατάλαβαν κάποιον μέσα από 3 ποστ και έχουν ήδη αρχίσει να ξεστομίζουν κατηγορίες και τελεσίδικα σχετικά με τον χαρακτήρα του καθενός. Το ποια νοοτροπία έχω ή αν είναι Ελληνική ή αλλοδαπή δε θα μου το πεις εσύ, επέτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα.

Και τέλοσπάντων δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τραβάτε τα βυζιά σας μερικοί, αν δεν γουστάρετε να συμμετέχετε εποικοδομητικά σε ένα thread, τραβάτε παίξτε με τα κουβαδάκια σας. Το θέμα που άνοιξα έχει μια συγκεκριμένη ερώτηση, και δεν θυμάμαι να είχα υποσημείωση "δεκτές οι μλκιες". Ο πωλητής μου έστειλε άλλα αντί άλλων, από ebay δεν έχω μεγάλη εμπειρία, και φρόντισα να κάνω ένα topic καθότι υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που γνωρίζουν τις διαδικασίες απ' έξω κι ανακατωτά του ebay για να γνωρίζω τι δικαιώματα έχω σε περίπτωση που μου παίξει ποστία ο πωλητής. Τελικά όπως αποδείχθηκε (yet to be confirmed), ο πωλητής είναι κομπλέ και μου έστειλε τελικά αυτό για το οποίο πλήρωσα και χρεώθηκα και τσάμπα τελωνεία για κάτι που δεν θέλω και δεν παρήγγειλα. Τον ρώτησα αν θέλει να του στείλω τα πράγματα πίσω, και μου είπε όχι γιατί πρέπει να μου αποζημιώσει τα λεφτά που έδωσα τελωνείο με κάποιον τρόπο. Εγώ του ξεκαθάρισα ότι χέστηκα για 10-15 ευρώ και δεν έχω πρόβλημα να του τα στείλω πίσω του ανθρώπου, αλλά και πάλι μου είπε ότι δεν χρειάζεται.

Μπορείς να μου πεις τώρα djkostas βάσει των παραπάνω, γιατί μπήκες σε αυτό το thread και άρχισες να μιλάς για νοοτροπίες;

Και ναι, έχει μεγάλη σημασία το ότι είμαι Έλληνας.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μου πεις τώρα djkostas βάσει των παραπάνω, γιατί μπήκες σε αυτό το thread και άρχισες να μιλάς για νοοτροπίες;

ΟΚ θα απαντήσω για άλλη μια και τελευταία φορά, μιας και μου απευθύνεις τον λόγο προσωπικά!

Δεν καταλαβαίνω γιατί αισθάνεσαι την ανάγκη να με προσβάλεις, ειδικά όταν ή δεν θες ή δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω!

Προσπάθησα να διαλέξω τα λόγια μου προσεκτικά για να μην προσβάλω κανέναν, αλλά απ'οτι φαίνεται δεν τα κατάφερα, οπότε ζητώ συγνώμη!

κατηγορίες και τελεσίδικα σχετικά με τον χαρακτήρα του καθενός

Δεν έκρινα τον χαρακτήρα κανενός! Εγώ συμπεριφορά σχολίασα!

Το θέμα που άνοιξα έχει μια συγκεκριμένη ερώτηση, και δεν θυμάμαι να είχα υποσημείωση "δεκτές οι μλκιες".

Ο τίτλος του θέματος είναι Ebay καγκουριά σε παραγγελία. Μιας και δεν το ξεκαθάρισες είναι θέμα ερμηνείας το ποιός έκανε την 'καγκουριά".

Τέλοςπάντων τώρα έχουμε σίγουρα ξεφύγει από το αρχικό θέμα, οπότε από πλευράς μου δεν πρόκειται να συνεχιστεί!

Καλύτερα να πάω να πιώ το καφεδάκι μου!

ΥΓ. [MENTION=5462]dimitris_s[/MENTION] Αν θέλεις να μου πείς κάτι, θα σε παρακαλούσα να γίνει μέσω πμ.

Link to comment
Share on other sites

Ο τίτλος του θέματος είναι Ebay καγκουριά σε παραγγελία. Μιας και δεν το ξεκαθάρισες είναι θέμα ερμηνείας το ποιός έκανε την 'καγκουριά".

Το θέμα φίλε μου είναι το ποιος έχει προδιάθεση να βλέπει συνωμοσίες και κατηγορεί χωρίς να ξέρει. Μέσω PM δεν έχουμε να πούμε κάτι, ας συνεχίσουμε με το topic. :)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα φίλε μου είναι το ποιος έχει προδιάθεση να βλέπει συνωμοσίες και κατηγορεί χωρίς να ξέρει. Μέσω PM δεν έχουμε να πούμε κάτι, ας συνεχίσουμε με το topic. :)

Μην ακούς αγορίνα , μια χαρά έπραξες. Δεν ήξερες τι παίζεται οπότε ζήτησες βοήθεια. Τα πράγματα εξελίχθηκαν καλά οπότε όλα καλά.:clap::clap::clap:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα καλύτερα τα λεφτά, παρά να περιμένεις άλλον ένα μήνα.

Επίσης μην ξεχνάς ότι για να κάνεις dispute στο Paypal πρέπει να το κάνεις μέσα σε 45 μέρες!

Μπορεί να μου πεί κάποιος την διαδικασία ώστε να πάρω τα λεφτά μου πίσω, μιας και δεν μου έχει ξανατύχει?

Το κάνω μέσα στο site της Paypal αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου πεί κάποιος την διαδικασία ώστε να πάρω τα λεφτά μου πίσω, μιας και δεν μου έχει ξανατύχει?

Το κάνω μέσα στο site της Paypal αυτό?

Πρώτα θα μιλήσεις με τον άνθρωπο για να σου κάνει refund και άμα αρνηθεί τότε θα διεκδικήσεις τα λεφτά μέσω του Paypal.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ο πωλητής στο ebay μου έκανε refund τα λεφτά, αλλά εχτές τελικά ήρθε το πακέτο. (άτιμα ΕΛΤΑ...)

Του έστειλα email να του δώσω τα λεφτά του ανθρώπου και του ζήτησα αριθμό λογαριασμού.

Ο τύπος μου απάντησε ως εξής και μπερδεύτηκα...

''HI friend, thanks for telling me this

you can send money to xxxxxxx @ xxxxxxx .com

thank you so much !!''

Γίνεται ρε παιδιά να του στείλω λεφτά αφού μου δίνει email?

Τον ρωτάω για διευκρινήσεις και απαντά:

''yes, it is an email

and no blank between them

or it will be removed by ebay

thanks for your repay''

Για πείτε μου πώς το κάνω γιατί δεν μου έχει ξανατύχει.

Το κακό είναι πώς δεν μπορώ πλέον να τον αξιολογήσω θετικά τον άνθρωπο...

Link to comment
Share on other sites

Ας το ξαναγράψω μιας και από το σημερινό downtime χάθηκε το ποστ.

Κατέφθασαν τα τροχούλια που παρήγγειλα μια χαρά. Το όνομα του πωλητή είναι lianlicase2010 και τον προτείνω ανεπιφύλακτα.

Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό σου στο Paypal πας Send Money βάζεις το email που σου έδωσε, το ποσό που είναι να στείλεις και επιλέγεις ebay Items.

Το κάνω και μου βγάζει:

''Your request could not be processed at this time

We were unable to load your cart.

Go to My eBay to view your recent purchases and payments.''

Μήπως πρέπει να φορτώσω την Paypal με λεφτά γιατί έχω 0.00euros balance, ή δεν πειράζει και τα παίρνει αυτόματα από την πιστωτική?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.