mad_dog Νοέμβριος 19, 2015 #681 Νοέμβριος 19, 2015 Θέλει να το κοιτάξεις καλύτερα. Έχει πολλές δυνατότητες.Αν πατήσεις ctl+alt+del+κάθισμα w/s τι γίνεται? Σε βγάζει στο R3E αυτόματα. 2
gchristod Νοέμβριος 19, 2015 #682 Νοέμβριος 19, 2015 Σε βγάζει στο R3E αυτόματα.Και σε χρεώνει 250vrp?
gchristod Νοέμβριος 19, 2015 #684 Νοέμβριος 19, 2015 (edited) 1000 σε χρεώνει ο κουλοχέρης σου το R3EΝαι, αλλά αν σου κάτσει, σου αλλάζει τη ζωή (ΟΠΑΠ tm) Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 19, 2015 από gchristod 1
mad_dog Νοέμβριος 19, 2015 #685 Νοέμβριος 19, 2015 (edited) Λοιπόν τα παρακάτω video δεν πρέπει να τα δείξω. Επειδή όμως είστε σαλιγκάρια κάνω την καρδιά μου πέτρα και τα δείχνω. Επίσης Ctrl + F Current frameratesCtrl + C CPU + GPU usage Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 19, 2015 από mad_dog 3
mad_dog Νοέμβριος 19, 2015 #686 Νοέμβριος 19, 2015 Eπίσης εδώ υπάρχουν τα ρεκόρ από το rF2. http://rf2.gplrank.info/
gchristod Νοέμβριος 19, 2015 #687 Νοέμβριος 19, 2015 Και μετά από όοοολα αυτά τα βιντεο, τρέχεις με default. Θα μας τρελάνεις τελείως εσύ. 1
mad_dog Νοέμβριος 19, 2015 #688 Νοέμβριος 19, 2015 Aχχχ μικρό και αθώο παιδί...είναι δυνατόν να τρέξω με setup πειραγμένο ?Εδώ με full λίτρα και κάνω 1.40...Τι θέλεις ? Να τρέξω και με πειραγμένο setup ?Mετά δεν θα μπαίνει κανείς στον Server....
mad_dog Νοέμβριος 19, 2015 #689 Νοέμβριος 19, 2015 (edited) Λέω για την Κυριακή το πρωί να βάλουμε το combo που θα τρέξουμε την επόμενη φορά , ας πούμε Βραζιλία με το megane Tην Κυριακή το πρωι Βραζιλία με το Megane.Mόνο Practice. Θα γίνει χαλαρό practice, από εκκίνηση μέχρι Pit Stop και γύρους.Iσχύουν όλοι οι κανόνες (ποινές στα Pit, κανόνες σημαίας, Parc ferme κ.τ.λ.)Ο Server του καιρού θα είναι και αυτός up.Tα στατιστικά του Server και αυτά κανονικά. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 19, 2015 από mad_dog
mad_dog Νοέμβριος 20, 2015 #690 Νοέμβριος 20, 2015 (edited) Sever is up Renault Megane Trophy II Sao Paolo Kαιρος Στατιστικά Server Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 20, 2015 από mad_dog 5
jumaru99 Νοέμβριος 20, 2015 #691 Νοέμβριος 20, 2015 Server is up ................ Βλέπω και συ "έχασες" τα λόγια σου 2
mad_dog Νοέμβριος 20, 2015 #693 Νοέμβριος 20, 2015 Ο @panosdimp για τι έκανε like ?Για τον αγώνα και το Practice ή για τις κοπέλες...
geovas77 Νοέμβριος 20, 2015 #695 Νοέμβριος 20, 2015 Σε λίγο θα πιστέψουμε ότι προσομειώνει και τα paddock girls το RF2 ! 2
Dimitris Pappas Νοέμβριος 20, 2015 #696 Νοέμβριος 20, 2015 Ωραια ιδεα για την Κυριακη πρωι!!!Ποσο ηθελα να τρεξω την Τεταρτη!Μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες!Ο maddog εχει τον τροπο να μαντρωνει κοσμο!!! 1
Silkman77 Νοέμβριος 20, 2015 #697 Νοέμβριος 20, 2015 Καλημέρα παιδιά! Τυχαία σας βρήκα μέσω ενός "παλαβού" που έχετε εδώ μέσα. Ονόματα δε λέω...να αποκαλυφτεί μόνος του! Για όσους τους αρέσει η προσομοίωση F1 ρίξτε μια ματιά στην λίγκα μας. Σε περίπτωση που ψήνεται κάποιος τα πάντα παρέχονται δωρεάν, διασκεδάζουμε και περνάμε καλά και αυτό έχει σημασία. Το λινκ για το επίσημο site μας να πάρετε μια γεύση (www.f1axion.gr), το φόρουμ (www.f1axion.gr/forum) και αν έχετε την καλοσύνη ρίξτε μας και ένα like στη σελίδα μας στο Facebook (F1AXION.GR). Σας παραθέτω και ένα βίντεο απο τον τελευταίο αγώνα μας να πάρετε μια γεύση. 5
Silkman77 Νοέμβριος 20, 2015 #699 Νοέμβριος 20, 2015 Οχι ρε παιδια..δεν εννοουσα αυτον...πως πηγε εκει το μυαλο σας;..... 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now