Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

On 11/7/2017 at 1:14 ΠΜ, το μέλος gchristod έγραψε:

 


Λευτέρη έκανα αυτό το playlist ( βαριόμουν να τα βάλω σε πρόγραμμα) από το σημερινό δεύτερο αγώνα:

Mini GTLeague F1Axion:

 

 


Οκ να γίνονται αυτά στον πρώτο γύρο. Αλλά να γίνονται στον τρίτο και από άτομα υποτίθεται "έμπειρα" μάλλον διώχνουν κόσμο από το rf2 αντί να φέρουν. Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος. Αν πάρω μέρος στον τελευταίο αγώνα θα είναι μόνο και μόνο επειδή δεν μου αρέσει να παρατάω πράγματα στη μέση.

 

 

Βασικά έκανες λάθος και είχες πολύ μικρότερη ταχύτητα στην στροφή κ ο πίσω έπεσε πάνω σου .

Δεν νομίζω ότι ήταν σοβαρό λάθος. Λογικά εκεί λίγοι θα προλάβαιναν να σε απέφευγαν.

 

Μετά είδα unsafe εισοδο στην πίστα εκ μέρους σου...:whistling:

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Βασικά έκανες λάθος και είχες πολύ μικρότερη ταχύτητα στην στροφή κ ο πίσω έπεσε πάνω σου .
Δεν νομίζω ότι ήταν σοβαρό λάθος. Λογικά εκεί λίγοι θα προλάβαιναν να σε απέφευγαν.
 
Μετά είδα unsafe εισοδο στην πίστα εκ μέρους σου...:whistling:


Unsafe είσοδο που, στο πρώτο βίντεο? Νόμιζα οτι είχα μείνει τελευταίος και αν δεις πάω να φύγω και πατάω φρένο για να περιμένω να φύγει πρώτα η Φερράρι.
@silkman εκτιμώ την απάντηση. Το παιδί δεν ήξερα ότι έχει τέτοιο πρόβλημα, 1000 μπράβο του που τρέχει.
Είναι και άλλα συμβάντα, και από τους προηγούμενους αγώνες που δεν τα ανέφερα, όπως τα πολύ επικίνδυνα rejouns από έμπειρα άτομα που γίνονται επανειλημμένα. Αναγνωρίζω την προσπάθεια του φόρουμ σας (αλλά και τη δική σου προσωπικά) και για αυτό ήθελα να την στηρίξω. Απλά τα συσωρρευμενα incidents μου άφησαν μια πικρία.

Όντως το κολωνακι, ήταν, μάλλον είναι φτιαγμένο από τιτάνιο [emoji14]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη εγώ θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ένα ευχαριστώ -όχι το τυπικό αλλά το πραγματικό- για την οργάνωση τον κόπο/χρόνο κ προσπάθεια.

 

Πέραν αυτού επίσης ευχαριστώ για την ειλικρινή κ ξεκάθαρη προσέγγιση των πραγμάτων καθώς μόνο έτσι γίνεται ουσιαστικός διάλογος.

 

Κ γω άλλα περίμενα (θεώρησα λανθασμένα οτι θα λάβουν μέρος κυρίως όσοι τρέχουν στην f1axion) αλλά μετά είδα/έμαθα οτι τα περισσότερα παιδιά είναι νέα οπότε εκ των πραγμάτων θα είμαι πιο ελαστικός γιατί είναι λογικό να μην είναι τόσο τριμμένα στη σιμ πραγματικότητα.

 

Εκείνο που προσωπικά θα ήθελα να αλλάξει βέβαια είναι η συμπεριφορά εντός πίστας.Αυτό σημαίνει οτι μπαίνοντας μέσα στην πίστα προσέχουμε τον άλλο δίπλα μας όσο περισσότερο μπορούμε κ δεν πάμε γιούρια.Το δεν δίνω χώρο το καταλαβαίνω ιδίως για κείνους με μια οθόνη/άπειρους κ χωρίς crew chief.

 

Ομως το δεν περιμένω κ μπαίνω όπως ναναι εντός πίστας μετά από έξοδο ασχέτως εμπειρίας οφείλουμε να το τηρούμε.

 

Ένας ακόμη χρυσός κανόνας μιας κ δεν υπάρχουν ποινές είναι το να περιμένω αυτόν που χτύπησα.Για χ λόγο έκανα κάποιο λάθος κ χτύπησα τον έτερο οδηγό.Με ασφάλεια περιμένω να με περάσει δείχνοντας οτι υπερεκτίμησα κ οτι δεν έπεσα εσκεμμένα πάνω του.

 

Προσωπικά αν δεν είχε τόση ζέστη θα προσπαθούσα να μπω στο σέρβερ ώστε να μεταφέρω μέσω ts τα παραπάνω στα νέα παιδιά -πραγματικά όμως δεν παλεύεται-.

 

Δεν περίμενα να κρίνω πάντως την f1axion από το παραπάνω φιλικό πρωταθληματάκι μιας κ γνωρίζω τον Παρίση κ τον Μανουσάκη που όντας νέοι ακόμη τρέχατε -τώρα πια βγάλαμε άσπρα μαλλιά (όσα έμειναν τέλοςπάντων :hehe:  :))-

 

Μακάρι πάντως μια πλειοψηφία σιμ ρέισερς να μαζευτούμε κάπου -το φόρουμ σας είναι ταμάμ για αυτό- ασχολούμενοι με τα σίμς γενικά κ όχι σκόρπια όπως τώρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Slider8881.thumb.png.d8283dfb53950ef705df092d228878a3.png

PRACTICE TIME HAS STARTED

RACE : ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017

PRACTICE : 20:00
QUALIFY RACE:22:15
RACE STARTS: 22:45


TYPE OF START: STANDING
NATURALLY PROGRESSING REAL ROAD IN ALL SESSIONS
KEY RULES & REGULATIONS HERE : http://www.sim-racing-world.net/key-rules-and-regulations/
CALENDAR HERE: http://www.sim-racing-world.net/calendar/

LIVE WEATHER FORECAST
Nürburgring Nordschleife Detailed Weather Forecast
  
  • Feel free to test and choose a legend car
  • 24/7 server for practice and race with Live Weather and Naturally Progressing Real Road.24/7 Team speak server.Races every 2 weeks.
  • Official Practice session of 150 minutes ,one Qualifying session of 15 minutes and one Race of 45 minutes ,always with Live Weather and Naturally Progressing Real Road.
  • It is not required to participate in Practice session.
  • It is not required to participate in Qualification. In this case you will start from the back of the grid.
  • The points system is 20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4 for the top 12 finishers.After 12 top finishers all drivers who finish the race gets 3 points for their participation.All DNF gets 1 point.DNS gets 0 point. This method of scoring is also be applied to independent drivers’ and teams’ championship and the overall teams’.
  • 2 points bonus are awarded for the fastest qualifier and fastest laps during races.
  • Drivers who joins the cup during season starts with bonus the last full active driver points.
You can join race Here:
http://www.sim-racing-world.net/

 

bmw-motorsport-batmobile.jpg

Link to comment
Share on other sites

Roadmap Update July 2017

 

Παράθεση

As we’re counting down to the start of the McLaren World’s Fastest Gamer rFactor 2 competition, it is time for another roadmap update! We have so much underway at the moment in many areas, however, we are not quite ready to show it all.

Competition

As we previously announced, McLaren’s World’s Fastest Gamer starts soon, and we are really excited that rFactor 2 was chosen as the flagship qualifying platform. This competition aligns with the overall competition structure that we are currently building, allowing tournament style events that extend all the way to a license progression system. Our competition platform will be unique in many ways: we will have our own structured competition and, in addition, support the community. We actively believe in the strength of our community to run outstanding events, both online and onsite. Specifically, APIs will be made available to allow sanctioned leagues/competitions to integrate with our overall structure, providing visibility and consistency. We are also developing our license structure based on an overall percentage rating and a system that penalizes drivers for off-track or bad driving by giving time penalties instead of relying on an independent safety rating.

Content

We have some even more exciting news: it’s no secret that we are releasing a McLaren GT car. And now, we are pleased to announce that it will be….drum roll please… the awesome McLaren 650s GT3!

This McLaren will be used in the World’s Fastest Gamer competition and will be available for you all as a paid item in our upcoming item store at the start of August. We’re really excited to launch with this car, which was developed in close cooperation with McLaren. But that’s not all! This car will also be part of a soon-to-be-released wider pack, reaffirming our ambition to align our content! What a tease!

Many of you saw our rendition of Zandvoort at the Max Verstappen days. Since then, we have optimised and further enhanced the track. Like the McLaren above, Zandvoort will be used in the World’s Fastest Gamer competition and will be released as a free addition. Check out some screens below!

 

zandy2.jpg

 

zandy4.jpg

 

zandy1.jpg

 

zandy6.jpg
Additionally, we are working on some new significant track projects and will share more in the next couple of months.

DX11

Ever since the beginning of the year, we’ve showed you the evolution of our DX11 graphics engine. Right now, we’re close to the point where we are happy enough with the visuals and performance of this engine to soon switch it to become the default. We will keep the DX9 engine around as an option for a little while longer, at least until we’ve rolled out the new overlays (see below). This also does not mean we are done developing the engine. We still have many bigger and smaller improvements to make it look better, and we will keep pushing those out in the upcoming months. At this point, we would also like to thank everybody who actively participated in our open beta. Your input was very helpful and allowed us to improve the whole engine, and VR mode, a lot quicker and better.

UI

Not only are we putting the final touches on our in-game user interface, as you have read above, we are also about to roll out the first parts of the new competition infrastructure, which will fit right in with the new UI. To show you some of the last details we are currently working on, we’ve captured two details of the UI, starting with the calibration screen for your wheel and pedals. As you know, you could always calibrate axes visually, but when specifying the ranges of motion and the deadzones, you had to physically move your wheel or pedal in the right position to set such a limit. Now we’ve included not only the exact numbers, but you can also directly edit them to fine tune them exactly the way you want without having to mess around with text files.

 

steering.png

A second detail we’d like to show is what we’ve done with the garage setup screens. There was already a way to compare, and we made that a bit smarter, but we also added a quick way for you to see what changes you made to the current setup compared with the one you saved last. In the shot, you see two gear ratios that have an orange font. Those are ratios you’ve changed. That way you can quickly get an overview. It’s little things like this we are still tweaking. We know it’s taking a bit longer than you, and we, anticipated, but the wait is almost over!

 

gears.png

Physics

One of the things we have been working on over the last few months is our tyre model. You may have noticed some changes in the latest version of the Radical, and you will also see them in the upcoming McLaren. These updates reflect our work on improving accurate tyre fidelity. We have a number of tyre updates underway, making one of the best tyre models in consumer racing simulation even better.

Overlays

We have been working hard to create a solution for overlays. As you know, we aren’t great fans of rendering over rFactor 2 screens as this can cause issues that become hard for us to resolve. We have built a solution using HTML. Shortly, we will be allowing 3rd parties to develop their own overlays, not just for broadcast, but for in-game HUDS through an API.

Misc

For those of you who don’t know, this year’s Sim Expo will be held on the 16/17th September at Nurburgring – another great chance for all of sim racing to come together. We will be there, of course, showcasing some cool future features and content, so make sure you pop by!

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Βγήκε το Mclaren και μάλιστα σε pack που συμφέρει

 

http://store.steampowered.com/itemstore/365960/detail/1001/

 

και ανακοινώθηκε το event . ΣΚ θα έχει rF2!!!

 

https://www.studio-397.com/worlds-fastest-gamer/

 

World’s Fastest Gamer

WFG_LongFormLogo_TEAMStreamArticleHero_8

 

McLaren has become the first Formula 1 team to enter the esports arena, announcing World’s Fastest Gamer – the world’s most intense and demanding competition for virtual racers. It’s a contest that will see the winner offered the best job in esports – a role with the Formula 1 team as one of its official simulator drivers.

Registration is now open, welcome to rFactor 2 World’s Fastest Gamer using the McLaren 650S GT3.  The servers will be live for lapping 2nd August at 12pm BST and the car is available from the rFactor Store here.

Click here to register

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Ας αρχίσουν οι δοκιμές!!!!
Καλοκαιρινές διακοπές αλλά οι προετοιμασίες για το νέο πρωτάθλημα GP3 ξεκίνησαν! Δοκιμάστε το mod στον σέρβερ μας, πάρτε μια γεύση από το τι σημαίνει GP3 και μετά τις καλοκαιρινές διακοπές σας περιμένουμε να δηλώσετε συμμετοχή σε ένα πρωτάθλημα GP3 που αναμένεται άκρως συναρπαστικό! Όλα τα απαιτούμενα αρχεία καθώς και στοιχεία σύνδεσης στον σέρβερ μας στο φόρουμ μας: http://f1axion.gr/forum/viewtopic.php?f=12&t=1367
Eδω μπορείτε να βλέπετε τους χρόνους σας σε σχέση με τον μελλοντικό σας ανταγωνισμό : http://f1axiongr.liveracers.info/Live/?server=F1aXion GP3 Summer Heat

 

Θα αρχίσει τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου....αλλά όσοι έχετε χρόνο και όρεξη μπορείτε να το δοκιμάσετε και μετά τις καλοκαιρινές διακοπές θα ακολουθήσει περίοδος δηλώσεων συμμετοχής! Σας περιμένουμε!

#f1axion #rf2 #gp3
 

 

gp3 car promo.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είμαι παντελώς απογοητευμένος με το rF2, σε σημείο που με κρατάει μια τρίχα να το σβήσω για πάντα.

Γεμάτος χαρά αγοράζω το GT3 pack και μπαίνω στο event. 

Υποτίθεται official car και σαν προσπάθεια για πνοή ζωής στο παιχνίδι, θα είναι καλό.

Το αμάξι αμέσως δίνει μια περίεργη αίσθηση. Τα λάστιχα δεν έχουν καθόλου αίσθηση ότι πατάς σε έδαφος. Στο όριο πολύ χαλαρό.

Για να πας γρήγορα πρέπει να κάνεις αφενώς σεταπ που αντιβαίνει τη λογική πχ ελάχιστο downforce και χαλαρί πίσω μέρος αλλά και να ντριφτάρεις στις στροφές.

Αν οδηγάς σαν άνθρωπος δεν πας πουθενά.

 

Το Rf2 έχει παντελώς broken physics.

 

Αλλά επειδή τα πολλά λόγια είναι λόγια, θαυμάστε πως γίνονται οι χρόνοι:

 

http://devbot.enterprises/share/2017-08-06_01-22-22.mp4

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όριο το πάει με setup υπερστροφικό αν δεν κάνω λάθος. Διορθώστε με γιατί είμαι και χωμάτινος εγώ.

 

Ε λογικό να παίζει ρόλο το setup σε μια τέτοια διοργάνωση. Δεν είναι ενιαίο, είναι μάχη για τον καλύτερο "ολοκληρωμένο" οδηγό στο κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Είμαι παντελώς απογοητευμένος με το rF2, σε σημείο που με κρατάει μια τρίχα να το σβήσω για πάντα.

Γεμάτος χαρά αγοράζω το GT3 pack και μπαίνω στο event. 

Υποτίθεται official car και σαν προσπάθεια για πνοή ζωής στο παιχνίδι, θα είναι καλό.

Το αμάξι αμέσως δίνει μια περίεργη αίσθηση. Τα λάστιχα δεν έχουν καθόλου αίσθηση ότι πατάς σε έδαφος. Στο όριο πολύ χαλαρό.

Για να πας γρήγορα πρέπει να κάνεις αφενώς σεταπ που αντιβαίνει τη λογική πχ ελάχιστο downforce και χαλαρί πίσω μέρος αλλά και να ντριφτάρεις στις στροφές.

Αν οδηγάς σαν άνθρωπος δεν πας πουθενά.

 

Το Rf2 έχει παντελώς broken physics.

 

Αλλά επειδή τα πολλά λόγια είναι λόγια, θαυμάστε πως γίνονται οι χρόνοι:

 

http://devbot.enterprises/share/2017-08-06_01-22-22.mp4

Επεσα θύμα του update του LAB και θα στα ξαναγράψω..

Εχεις δίκιο στο 100%..

Είναι το ίδιο που φώναζα στο AC όταν είχα μπροστά μου το θοδωρή, που πήγαινε ντρίφτ, εγώ τραίνο, αυτός έκανε χρόνο και δεν χαλούσε λάστιχα (εβγαζε αγώνα), εγώ δεν έκανα χρόνο, και στους τελευταίους 3-4 γύρους δεν μπορούσα να κρατήσω το αμάξι μέσα.. άσχετος οδηγός γαρ που έτρωγα τα ελαστικά..

Δεν δοκίμασα το αυτοκίνητο, θα το κατεβάσω μετά τις άδειες να το δοκιμάσω...

Η συγκεκριμένη πίστα, με τη χάραξη που έχει τώρα, ευνοεί τα αυτοκίνητα με μηδέν αεροδυναμική, μόνο μηχανική πρόσφυση είναι αρκετή...

Το ίδιο ισχύει και στο ασσέτο στη συγκεκριμένη πίστα..

Το βίντεο είναι εξωπραγματικά υπέροχο.. σαν αναφορές μου πάντα έχω δύο πράγματα..

1) τον Ayrton Senna που πήγαινε συνέχεια γλυστρώντας

2) την τηλεμετρική μακλάρεν που πήγαινε συνέχεια στο τέλειο, και γλυστρούσε ιδανικά στο 10%..

(Μάντεψε, ο Σέννα ήταν πιο γρήγορος..)

Το χότλαπ που έβαλες, είναι μεγάλο σχολείο, τα κάνει όλα υπέροχα...

Το αν είναι σωστό ή όχι, θα στο πώ όταν κατεβάσω και οδηγήσω..

Μου φαίνεται λάθος αν φοράει σλίκς πάντως.. Οχι λάθος, τραγικό..

Αν φοράει λάστιχα δρόμου είναι πολύ οκ.. αν είναι σλίκς είναι πολύ οχι οκ..

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To s397 πάντως δεν φαίνεται να έχει πάρει καλό δρόμο, πρώτα το SF2000 τώρα η (dlc) macca, λίγο μουφα τα αυτοκινητάκια που βγάζει. Τα gt3 δεν τα αγόρασα γιατί περίμενα τις εντυπώσεις μιας και το wfg είναι πολύ δυνατό τεστ με όλα τα Άλιεν μέσα. Έπρεπε η 650s να είναι free και να αγοράζεις το πακέτο αλλά πήγανε να τα τσεπωσουν γρήγορα και μάλλον την πάτησαν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επεσα θύμα του update του LAB και θα στα ξαναγράψω..
Εχεις δίκιο στο 100%..
Είναι το ίδιο που φώναζα στο AC όταν είχα μπροστά μου το θοδωρή, που πήγαινε ντρίφτ, εγώ τραίνο, αυτός έκανε χρόνο και δεν χαλούσε λάστιχα (εβγαζε αγώνα), εγώ δεν έκανα χρόνο, και στους τελευταίους 3-4 γύρους δεν μπορούσα να κρατήσω το αμάξι μέσα.. άσχετος οδηγός γαρ που έτρωγα τα ελαστικά..
Δεν δοκίμασα το αυτοκίνητο, θα το κατεβάσω μετά τις άδειες να το δοκιμάσω...
Η συγκεκριμένη πίστα, με τη χάραξη που έχει τώρα, ευνοεί τα αυτοκίνητα με μηδέν αεροδυναμική, μόνο μηχανική πρόσφυση είναι αρκετή...
Το ίδιο ισχύει και στο ασσέτο στη συγκεκριμένη πίστα..
Το βίντεο είναι εξωπραγματικά υπέροχο.. σαν αναφορές μου πάντα έχω δύο πράγματα..
1) τον Ayrton Senna που πήγαινε συνέχεια γλυστρώντας
2) την τηλεμετρική μακλάρεν που πήγαινε συνέχεια στο τέλειο, και γλυστρούσε ιδανικά στο 10%..
(Μάντεψε, ο Σέννα ήταν πιο γρήγορος..)
Το χότλαπ που έβαλες, είναι μεγάλο σχολείο, τα κάνει όλα υπέροχα...
Το αν είναι σωστό ή όχι, θα στο πώ όταν κατεβάσω και οδηγήσω..
Μου φαίνεται λάθος αν φοράει σλίκς πάντως.. Οχι λάθος, τραγικό..
Αν φοράει λάστιχα δρόμου είναι πολύ οκ.. αν είναι σλίκς είναι πολύ οχι οκ..
 
 
 
Ακριβώς Παναγιώτη, με σλικς λάστιχα παραγλιστραει αυτό λέω. Δεν ξέρω πόσο% είναι αυτό ούτε πόσο% μπορούν να γλιστράνε και να είναι γρήγοροι.
Δεν είμαι ειδικός αλλά κανένα ινμπορντ gt3 δεν είναι έτσι.
Την ίδια αίσθηση έχω και στο τιμόνι. Το αμάξι είναι loose .
Αν το κάνεις στο assetto ( που βασικά δεν μπορείς να κατεβάσεις 2α απ 5η έτσι που κάνει αυτός ) , θα φας tank slapper και spun σε κλάσμα δευτερολέπτου ή αν το σώσεις θα χάσεις χρόνο.
Μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό.

Το video ναι είναι σχολείο για μένα αλλά στο πως να οδηγείς στο rf2 και όχι στην πραγματική ζωή.
Τεσπα, έχασα την προθεσμία του refund οπότε θα δω και τα άλλα.

Ευχαριστώ Παναγιώτη.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Disclaimer:δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις να κρίνω αν το αμαξάκι είναι όπως πρέπει -ούτε παλιότερα είχα καταλάβει τα copy paste των gt3 του AC-, άσε που απο οτι κυκλοφορεί είναι κόπια με του AC άρα outsourced -εδώ περιμένω τους rf2 purists/simulation value 1000% evangelists να διαρρήξουν τα ιμάτιά τους-.Απλά όταν είχα πρωτοδεί το παραπάνω βίντεο μου είχε κάνει εντύπωση οπότε για αυτό κ το βάζω.

 

Εγώ η αλήθεια είναι οτι δεν βρήκα δυστυχώς value στην αγορά του πακέτου αυτού.Κ θα με πεις ρε υποκριτή σόσνα τόσα πήρες αυτό το 15άρι σε μάρανε?Ναι η τιμή είναι οκ αλλά θα αγοράσω κάτι που ούτε ξέρω τι περιέχει ούτε ξέρω πότε θα βγει.Οπότε δεν υπάρχει τρόπος να ξέρω αν θα βγάλει τα λεφτά του -εδώ στο thelab έχουμε ανοσία σε οτιδήποτε πλην Assetto απέναντι στον τρελόσκυλο έχουν ανοσία σε οτιδήποτε πλην του rF2,οπότε μόνο το RD μένει,αλλά με τόσα gt3 πραγματικά ποιός ο λόγος?-.Ενώ με το RRE ή το AC όσα πήρα λίγο από δω λίγο από Racedepartment τα έτρεξα κ τα χάρηκα.Εδώ ξέρω οτι απλά θα αγοραστούν για να βοηθήσω το στούντιο που μέχρι τώρα το έκανα αλλά δεν ξέρω πια αν αξίζει τον κόπο.

 

Η αλήθεια είναι πάντως οτι στο rF2 πλην του Μεγκάν εν πολλοίς κ στο AC όλα τα υπόλοιπα gtοειδή εγώ έτσι τα έστηνα/οδηγούσα,με συνεχή ολίσθηση του πίσω άξονα για κουάλ -όχι drift αλλά ολίσθηση-.Παλιότερα στο AC δούλευε κ στον αγώνα,τώρα έχω την αίσθηση πως όχι.

 

edit τους χρόνους που μπορούμε να τους βρούμε?Θα χε πλάκα να έτρεχα κ να ήμουν τουλάχιστον 2,5 δεύτερα πίσω από τα άλιεν :hehe::amen:

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@sosnahttps://wfg.studio-397.com/competition/index.html

πρεπει να κανεις εγγραφή νομίζω για να σου εμφανιζει χρόνους....

 #    Driver name    Fastest laptime
1    Enzo Bonito    1:57.004
2    Nikodem Wisniewski    1:57.116
3    Paolo Muià    1:57.163
4    Jeffrey Rietveld    1:57.183
5    Atze Kerkhof    1:57.186
6    Hany Alsabti    1:57.205
7    Miguel Ballester    1:57.216
8    Eros Masciulli    1:57.260
9    Cem Bolukbasi    1:57.270
10    Nuno Pinto    1:57.285
11    Petar Brljak    1:57.304
12    Jack Keithley    1:57.318
13    Martin Štefanko    1:57.321
14    Kevin Ryan    1:57.345
15    Rudy van Buren    1:57.346
16    Muhammed Patel    1:57.348
17    Francisco López    1:57.359
18    Arnaud Lacombe    1:57.369
19    Lee Morris    1:57.384
20    Francesco Bigazzi    1:57.395
21    Samuel Libeert    1:57.416
22    Jaroslav Honzík    1:57.420
23    Graham Carroll    1:57.450
24    Matthew Williams    1:57.456
25    michael francesconi    1:57.481
26    David Greco    1:57.484
27    Michele D'Alessandro    1:57.552
28    Risto Kappet    1:57.556
29    Morgan Morand    1:57.564
30    Jimi Nisula    1:57.581
31    Jeremy Bouteloup    1:57.603
32    Daniele Cannistraci    1:57.604
33    Miguel Meireles    1:57.609
34    Arne Schoonvliet    1:57.618
35    Robin Pansar    1:57.637
36    Jesús Sicilia    1:57.638
37    Zbigniew Siara    1:57.646
38    Michi Hoyer    1:57.698
39    Borja Millan    1:57.723
40    Felix van Delft    1:57.727
41    Jorge Araneda    1:57.738
42    Miguel Reyes    1:57.745
43    Isaac Price    1:57.760
44    Teemu Valkeejärvi    1:57.788
45    Erhan Jajovski    1:57.795
46    Martin Dyrlund    1:57.806
47    Danny van der Niet    1:57.807
48    Joonas Raivio    1:57.829
49    Dawid Mroczek    1:57.839
50    Devin Braune    1:57.867
51    Ivar Kalamees    1:57.872
52    Ricardo Costa    1:57.885
53    Nico Barclay    1:57.891
54    Adam Maguire    1:57.895
55    Ben Cornett    1:57.899
56    Michael Bonacina    1:57.939
57    Kevin van Dooren    1:57.947
58    Maciej Młynek    1:57.949
59    Jan von der Heyde    1:57.950
60    Joshua Rogers    1:57.955
61    Gergő Báldi    1:57.979
62    Mattias Stahre    1:57.981
63    Niki Djakovic    1:57.983
64    Sven de Vries    1:57.989
65    Hugo Gustinelli    1:57.999
66    Matt Richards    1:58.001
67    Jakub Charkot    1:58.007
68    Yuri Kasdorp    1:58.034
69    Lukas Schmidt    1:58.046
70    Giacomo Ranzini    1:58.064
71    David Williams    1:58.066
72    Craig Baxter    1:58.068
73    Stephen Diem    1:58.072
74    Stephane Rouault    1:58.082
75    Dennis Jordan    1:58.100
76    Jakub Brzeziński    1:58.111
77    Fernando Alvarez    1:58.122
78    Diogo Silva    1:58.127
79    Edmund Trevelyan-Johnson    1:58.173
80    Patrick de Wit    1:58.185
81    Matt Sentell    1:58.193
82    Daniel Wizner    1:58.210
83    Antonio Kolarec    1:58.269
84    Luke Maguire    1:58.296
85    Niranjan Kumar    1:58.299
86    Philippe Simard    1:58.321
87    Polemarhos Sarantidis    1:58.331
88    Thomas Schmidt    1:58.333
89    David Hatton    1:58.352
90    Kevin Rotting    1:58.365
91    Miroslav Davidovic    1:58.379
92    Pink Imo    1:58.384
93    Arwin Taruna    1:58.387
94    Celes Sanchez    1:58.390
95    James Sadler    1:58.395
96    Giordano Valeriano    1:58.416
97    Marco Zipoli    1:58.423
98    Adam Taylor    1:58.431
99    Daniel Brewer    1:58.435
100    Ricardo Macieski    1:58.440

.................................

1080 Τελευταίος

 

κανένα setup για το WFG έχει κανείς?

Έγινε επεξεργασία από aKosmas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.