Soul_analyzer Δεκέμβριος 11, 2009 #3824 Δεκέμβριος 11, 2009 The Last Remnant - Θυμηθηκα παλι τα παλια χρονια που επαιζα τα καλα RPG! Resident Evil 5 - Μακραν η καλυτερη σειρα παιχνιδιων με την καλυτερη υποθεση!Pure - Πεταει η γουρουνα μονο εγω δεν εχω καταφερει να την πεταξω και μαλλον θα το βγαλω το παιχνιδακι αυτο...Pro Evo 2010 - E μην χανομαστε και απο την καλη μπαλιτσα μας!Ε τωρα λεω να βαλω Modern Warfare 2 ή Dragon Age Origins ... αν και εχω και καλες κριτικες για το Batman: Arkham Asylum
akilleas Δεκέμβριος 11, 2009 #3825 Δεκέμβριος 11, 2009 Και εγώ παιδιά μέσα στο Σουκου ετοιμάζομαι για Runaway 3!
Spyrus Δεκέμβριος 11, 2009 #3826 Δεκέμβριος 11, 2009 Μετράει???Αυτή τη στιγμή όλοι αυτό παίζουν αν δεν παίζουν Warhammer ή WoW
Hydra Δεκέμβριος 11, 2009 #3828 Δεκέμβριος 11, 2009 -Left 4 Dead 2 Multiplayer ,το ειχα υποτιμησει ενω αξιζει!Δεν ειναι counter ουτε BF ,αλλα ειναι ωραιο.-AION-DOTA
jimakos21 Δεκέμβριος 11, 2009 #3830 Δεκέμβριος 11, 2009 ΑΧ γαμώτο.. γιατί βγαίνουν συνέχεια απίστευτα single games.. rgps .. και δεν βγάζουν mmo games με την ίδια επιτυχία.. και περιμένουμε σαν του χαζούς diablo 3 κλπ.. και έχουμε μείνει σε 2+ χρόνια mmo games που πλέον έχουν ξεπεραστεί αρκετά... :cry:
jesus Δεκέμβριος 11, 2009 #3831 Δεκέμβριος 11, 2009 γιατι οταν υπαρχουν κοροιδα που ακομα τα παιζουν (:sorry:) δεν ειναι τουβλο ο αλλος να παει και να σκασει λεφτα για να βγαλει αλλο game
jimakos21 Δεκέμβριος 11, 2009 #3832 Δεκέμβριος 11, 2009 +1 ... yy.... αλλά δεν είναι μόνο οι blizzard και η ncsoft κλπ.. ας βγάλουν και οι άλλες που βγάζουν τόσο καλα single..
jesus Δεκέμβριος 11, 2009 #3833 Δεκέμβριος 11, 2009 ναι και μετα να πεθανει εντελως το single gaming.no thnks.ηδη στα περισσοτερα games ακομα και σε κατ εξοχην single player games δινουν περισσοτερη σημασια στο multi(cod6 5h single:suicide: etc).υπαρχουν ακομα ανθρωποι που παιζουν μονο single και πρεπει να το σεβαστουν αυτο(αν θελουν να το αγορασω) .εντελως offtopic αλλα δεν βαριεσαι κουβεντα να γινεται
netlooney1416003163 Δεκέμβριος 13, 2009 #3836 Δεκέμβριος 13, 2009 SaboteurBatman Arkham AsylumDirt 2Και για να ξενερωνουμε...Rogue Warrior (ψιλομουφα:hang2:)
Chrisos Δεκέμβριος 13, 2009 #3837 Δεκέμβριος 13, 2009 Colin McRae 4, fallout 3, gta iv, και το καταπλικτικο machinarium..
hurin Δεκέμβριος 14, 2009 #3838 Δεκέμβριος 14, 2009 Men of War, ρώσικος κλώνος του Company of Heroes, με πολύ παλούκια αποστολές...
tragikos Δεκέμβριος 14, 2009 #3839 Δεκέμβριος 14, 2009 Gears of War. Το είχα αφήσει τότε γιατί δεν είχα κατάλληλο μηχάνημα. Έχει πολύ καλά γραφικά και gameplay το άτιμο. :bigsmile:
Hydra Δεκέμβριος 17, 2009 #3840 Δεκέμβριος 17, 2009 F.E.A.R. 2 - Reborn το expansion!!!αποτα αγαπημενα μου παιχνιδια το fear!!!! :bigsmile:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now