Jump to content



Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος @ e-shop.gr.


argy1

Recommended Posts

εγώ πάλι διαβάζοντας το post του argy1 διέκρινα καθαρά δύο τοποθετήσεις......μία για τη λογοκρισία σε αρνητικά σχόλια για ένα προιόν απο το eshop....και μία για το συγκεκριμένο πρόβλημα του mouse......πως συσχετίζεται το mouse σαν προιον (καλό-κακό) με το eshop δεν κατάλαβα! :hmm:

Μια χαρά τα είπε το παλικάρι κατ'εμέ. :T:

και όσον αφορά το ψάξιμο να δεις αν ένα προιον είναι καλό.......ψάχνω να αγοράσω για τη κυρά μου μια ηλ. σκούπα...έχω βρει 2-3 που μου κάνουν.....αντε βρες μου τώρα εσύ που να κοιτάξω για σχόλια στο αν είναι καλή ή κακή....σκουποforum δεν "βρωμάει" το internet......αν έμπαινα τώρα εγώ σε ένα eshop και έβλεπα μόνο θετικά σχόλια δε θα επηρεαζόμουνα?

Link to comment
Share on other sites

εγώ [MENTION=188]yanni[/MENTION] δεν στηρίζομαι σε σχόλια τύπου τέλειο φοβερό, ούτε σε αξιολογήσεις ενός και δύο ατόμων που δεν ξέρω... Κοιτάζω facts, figures κλπ. και θα ζητήσω την γνώμη πολλών, όπως πχ από εδώ που υπάρχουν άτομα που ξέρουν πολλά περισσότερα από εμένα, είτε θα δω στην πράξη κάτι που θα αγοράσω από ένα φίλο και θα ζητήσω την γνώμη του. Χωρίς βέβαια οι γνώμες των άλλων να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αποφασή μου..

Αυτό θεωρώ εγώ σαν έρευνα αγοράς, και όχι τα σχόλια άλλων αγοραστών (οι οποίοι ξέρουμε σίγουρα ότι αγοράσαν το προιόν???) και όπως είπα και πριν το θεωρώ δεδομένο και σωστό από μία άποψη να μην υπάρχουν σχόλια με ισχυρό negative impact.. Όπως δεν πιστεύω έναν πωλητή 100% για αυτά που μου λέει σε ένα μαγαζί έτσι και δεν λογαριάζω τα σχόλια....

Εσύ είσαι εσύ και ο καθένας δεν είναι εσύ ή εγώ (για να μην το πάρεις προσωπικά) και προφανώς για να κάθονται να κάνουν το κόπο να λογοκρίνουν - εφόσον λογοκρίνουν - τα σχόλια, πάει να πει ότι εκτός από εσένα και ίσως και εμένα όλοι οι άλλοι παρακινούνται από τα σχόλια και το κατάστημα φροντίζει να ξεφορτώνεται την σαβούρα που λανθασμένα επέλεξε να στοκάρει.

Και να σου πω και κάτι ακόμα; Για μια αγορά των π.χ. 100€ θα το κάνει ΙΣΩΣ κάποιος το bold που γράφεις (και τα οποία για σένα δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο?....). Για μια αγορά των 50€ ίσως και να μην το κάνει. Για μια αγορά των 20€ πιθανόν να μην το κάνει. Για μια δε των 10€, ε δεν βαριέσαι μωρέ τώρα. Επιπλέον πολύς κόσμος δεν έχει χρόνο. Δεν ξέρω αν εσύ έχεις άπειρο χρόνο για να σπαταλήσεις, αλλά στον άλλον ποιο πολύ θα του κοστίσει (ο χρόνος είναι χρήμα) να ψάξει το ίντερνετ για ώρες ή και μέρες για γνώμες + να αποκτήσει και τις γνώσεις να κρίνει αυτές τις γνώμες, από το να το αγοράσει να το πετάξει και να πάρει μετά κάτι άλλο.

Δεν λέω ότι ο καταναλωτής είναι άμοιρος ευθυνών αλλά όπως και να το κάνουμε ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ :p

Link to comment
Share on other sites

Και να σου πω και κάτι ακόμα; Για μια αγορά των π.χ. 100€ θα το κάνει ΙΣΩΣ κάποιος το bold που γράφεις (και τα οποία για σένα δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο?....). Για μια αγορά των 50€ ίσως και να μην το κάνει. Για μια αγορά των 20€ πιθανόν να μην το κάνει. Για μια δε των 10€, ε δεν βαριέσαι μωρέ τώρα. Επιπλέον πολύς κόσμος δεν έχει χρόνο. Δεν ξέρω αν εσύ έχεις άπειρο χρόνο για να σπαταλήσεις, αλλά στον άλλον ποιο πολύ θα του κοστίσει (ο χρόνος είναι χρήμα) να ψάξει το ίντερνετ για ώρες ή και μέρες για γνώμες + να αποκτήσει και τις γνώσεις να κρίνει αυτές τις γνώμες, από το να το αγοράσει να το πετάξει και να πάρει μετά κάτι άλλο.

το να κάνεις μια αναζήτηση στο google είναι θέμα δευτερολέπτων..Ο κόσμος δεν έχει χρόνο αλλά δεν έχει και χρήμα για πέταμα, πόσο μάλλον σήμερα.

αλλά στον άλλον ποιο πολύ θα του κοστίσει (ο χρόνος είναι χρήμα) να ψάξει το ίντερνετ για ώρες ή και μέρες για γνώμες + να αποκτήσει και τις γνώσεις να κρίνει αυτές τις γνώμες, από το να το αγοράσει να το πετάξει και να πάρει μετά κάτι άλλο.

αυτό είναι τελείως σχετικό..Τόσο από τους λόγους της αγοράς, (βλάβή ή αναβάθμιση) όσο και απο τι θεωρεί και αντέχει ο καθένας "αα δεν μου κάνει, το πετάω"

Δεν λέω ότι ο καταναλωτής είναι άμοιρος ευθυνών αλλά όπως και να το κάνουμε ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ :p

δεν το κατάλαβα..εννοείς τον αγοραστή και το εκάστοτε μαγαζί?

Όσο για τα bold: είπα ότι δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο, οι γνώμες στα φόρουμς. Εϊνια για πάρεις μια κατεύθυνση.. Πχ θέλω να πάρω μια κάρτα γραφικών. Δεν ξέρω και ρωτάω εδώ. Εσύ μου λες ενα μοντέλο και εγώ πάω και το παίρνω. Δυο μέρες μετά βρίσκω ένα καλύτερο μοντέλο στα ίδια λεφτά. Ποιος μου φταίει? εσύ? όχι εγώ που δεν ασχολήθηκα..

Τεσπα, από προσωπική πείρα έχω δει ότι όταν ψάχνεις πριν αγοράσεις κερδισμένος βγαίνεις και από χρόνο και από χρήμα...Μια φορά εκανα την ******* και πήρα κινήτο στα γρήγορα επειδη ήταν προσφορά το xperia mini pro και ακόμα το μετανιώνω..Γιατί αν είχα κάτσει 2-3 μέρες να δω τι παίζει θα είχα γλιτώσει άπειρο χρόνο από τα miss στην οθόνη από τα κολλήματα και το άπειρο googling για να βρω συμβατή rom..

Link to comment
Share on other sites

δεν το κατάλαβα..εννοείς τον αγοραστή και το εκάστοτε μαγαζί?

Απλά λέω ότι σε πολλές περιπτώσεις η ευθύνη είναι κυρίως του καταστήματος και πολύ λιγότερο του καταναλωτή. Δεν μπορούμε να τα συμψηφίζουμε και να λέμε π.χ. μισή μισή ευθύνη. Σε άλλες περιπτώσεις το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει ο πελάτης. Σε αυτήν εδώ την περίπτωση θεωρώ ότι είναι του καταστήματος.

Για φαντάσου την περίπτωση ενός forum που τα τσεπώνει από την Nvidia και εσύ δεν το γνωρίζεις. Θα ακούσεις 30 γνώμες και θα πας να πάρεις την X Nvidia σίγουρος ότι κάνεις το σωστό.

Όσο για το google. Σου παίρνει 30'' όταν ξέρεις τι να ρωτήσεις, σου παίρνει μέρες όταν δεν ξέρεις τι να ρωτήσεις. Επιπλέον το google δεν λέει πάντα την αλήθεια. Αν π.χ. κάνεις αναζήτηση "ultimate antivirus" το πιθανότερο είναι να καταλήξεις σε format!!!!

Link to comment
Share on other sites

νομίζω λίγο ακραία τα παραδείγματα..ντάξει το google θέλει λίγη εξοικείωση..μαθαίνουν που μαθαίνουν το facebook όλοι ας μάθουν και 2 τελεστές Master the Google Operands – Search Like a God & Save Time

Τέλος πάντων επιμένω ότι το ψάξιμο είναι καλύτερη λύση και όχι οι γνώμες άλλων Γιατί έτσι γλιτώνεις λεφτά...

τεσπα νομίζω ότι ξεφεύγουμε από το θέμα..Τώρα μάθαμε γιατί τα περισσότερα σχόλια στο ι-σοπ είναι θετικά...:lock:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ας παιξουμε ενα παιχνιδι, βρειτε τις ομοιοτητες στα σχολια..

LIFEVIEW LV5T NOT ONLY TV USB DVB-T DELUXE STICK GREY - TV TUNER - E-SHOP.GR

LIFEVIEW PCI DVBT TV CARD LV3T DELUXE - TV TUNER - E-SHOP.GR

Και το ερωτημα ειναι το εξης.. "Μπορω να παρακολουθησω ψηφιακα καναλια με αυτο καθως δεν εχει ψηφιακο σημα η περιοχη μου?" :baby:

Μην ειστε παραξενοι ρε παιδια, απλα ο ανθρωπος αγορασε δευτερη κεραια για να μπορει να παρακολουθει ψηφιακα καναλια με αυτο καθως δεν εχει ψηφιακο σημα η περιοχη του,παρολο που με την πρωτη μπορουσε να παρακολουθησει ψηφιακα καναλια με αυτο καθως δεν εχει ψηφιακο σημα η περιοχη του :slap:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Το e-shop προφανώς και δεν ευθύνεται για τα προϊόντα της εκάστοτε εταιρίας. Κατακριτέα βέβαια η τακτική να σβήνονται τα αρνητικά σχόλια. Θα σε συμβούλευα να απευθυνθείς στην ίδια την εταιρία αντί να κατηγορείς το e-shop για το προϊόν για το οποίο αγόρασες.

να και ο δικηγορος του e-shop....δν κατηγορησε το καταστημα ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ!ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ!!

Link to comment
Share on other sites

Το "Ψηφιστε εδω για προιοντα του e-shop.." είναι λάθος, γιατί ο χ, ψ, ω, προϊόν δε το φέρνει μόνο το e-shop, αλλά πολλά άλλα μαγαζιά. Αν ο OP θέλει να κάνει θέμα για την λογοκρισία του e-shop, καλοδεχούμενος, αν θέλει να κάνει θέμα για τον τρόπο που παρουσιάζει τα προϊόντα του e-shop, πάλι καλοδεχούμενος. Αλλά το να λέει ας κριτικάρουμε τα προϊόντα που φέρνει το e-shop, είναι παραπλανητικό και μπορώ να πω ότι είναι και επικίνδυνο, γιατί μπορεί να φέρει μηνύσεις από την εταιρία για δυσφήμιση.

πσσσ....συ πας για δικηγορος παρ αρειο παγο βλεπω....με ποιον εισαι τειλκα με τα καταστηματα η εμας???αλώαστε με τοση ξελιγωμαρα που εχουν αυτοι σιγα μην σπαταλουν σε μυνησεις λεφτα και δικηγορους για δυσφημιση...εξαλλου τελειωμενοι ειναι και ΦΟΥΛ ΤΕΡΜΑ ΦΟΥΛ δυσμφημισμενοι απο μονοι τους.ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥς....

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω ψωνιζω ακομα απο το καταστημα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τις τιμες τους και την παραδοση που ειναι στα χρονιακα περιθωρια που δινει.Επισης το φαινομενο "σβησιμο σχολιων" εχει σταματησει νομιζω,χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα δεν εχω δει να ξανασυμβαινει.Δεν εχω κατι με το καταστημα και μαλιστα ειμαι απο τους καλυτερους πελατες,απλα σε καθε αγορα προσεχω,και για να προσεχετε και εσεις ειχα ανοιξει αυτο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

να και ο δικηγορος του e-shop....δν κατηγορησε το καταστημα ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ!ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ!!

Καλώς τονα και ας άργησε. Η αναφορά μου ήταν στην κριτική του προϊόντος.

πσσσ....συ πας για δικηγορος παρ αρειο παγο βλεπω....με ποιον εισαι τειλκα με τα καταστηματα η εμας???αλώαστε με τοση ξελιγωμαρα που εχουν αυτοι σιγα μην σπαταλουν σε μυνησεις λεφτα και δικηγορους για δυσφημιση...εξαλλου τελειωμενοι ειναι και ΦΟΥΛ ΤΕΡΜΑ ΦΟΥΛ δυσμφημισμενοι απο μονοι τους.ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥς....

r9GlW.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μιας και το θέμα είναι σχετικά με τα σχόλια έχω αφήσει σχόλια σε προϊόντα που πήρα αλλα δεν αναρτήθηκαν παρόλο που ήταν θετικά

μάλιστα για ένα εγραψα το ίδιο περίπου σχόλιο μετά από ένα μηνα και τότε το είδα αναρτημένο οποτε δεν σκέφτηκα ότι γίνετε κάποιο εσκεμμένο filtering όπως για παράδειγμα στη σελίδα του πλαίσιο όπου μου έχει συμβεί και εχα ενημερωθει με email ότι ο administrator απέρριψε το σχόλιο

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα έκανα θετικά σχόλια με υψηλές βαθμολογίες σε 2 προϊόντα, αλλά δεν τα ανέβασαν. Κάτι παίζει με τα σχόλια, λογικά αυτός που τα ανεβάζει μάλλον βαριέται και δεν κάνει καλά την δουλεία του.

Το 90% των αγορών μου είναι από το e-shop. Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος και από την RMA εξυπηρέτηση. Τώρα εάν κάποιο προϊόν είναι μάπα δεν είναι λάθος του καταστήματος που το πουλάει, αλλά της εταιρίας που το δημιούργησε.

Άλλωστε δικία μας η ευθύνη να ψάξουμε και να επιλέξουμε καλά πράγματα. Στο τέλος-τέλος εμπόριο είναι φίλοι μου, με ότι συνεπάγεται αυτο.

Link to comment
Share on other sites

γενικά βρωμάει το eshop σε πολλά πράγματα. κοιτούσα τιμές ssd προχτές και εντελώς τυχαία είδα ότι ο samsung evo 120gb είχε 82€. Την επόμενη ακριβώς μέρα ξεκινάει crazy sundays και γράφει " απο 92 ευρώ 79.90". Η παραπλάνηση σε όλο της το μεγαλείο

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.