Jump to content



Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος @ e-shop.gr.


argy1

Recommended Posts

Δεν ξερω αν εχει ξανασυζητηθει αλλα επειδη νιωθω την κοροιδια θελω να το πω και γι'αυτο ανοιξα ενα καινουριο θεμα.Στο γνωστο λοιπον σε ολους μας e-καταστημα εχει κατω απο το προιον Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος.Ο αγοραστης ψηφιζει και σχολιαζει το προιον δινοντας ενα email και ακολουθει τον συνδεσμο που του στελνουν ωστε να διαβαστει απο τους διαχειρηστες και να αναρτηθει.Εχω σχολιασει πολλες φορες προιοντα χωρις να προσβαλω ποτε το μαγαζι τους η την εκαστοτε εταιρια και μονο οσα αναφερονται θετικα στο προιον αναρτουνται.Αφηνουν μονο τα σχολια που τους βολευουν και παραπλανουν τον αγοραστη,παλαιοτερα τα αφηναν ολα αλλα τους τελευταιους μηνες δεν ξερω ποιος το εχει αναλαβει αυτο και κανει του κεφαλιου του.Εγραψα πολλες φορες για το συγκεκριμενο mousepad ROCCAT SOTA GRANULAR BLACK - ACCESSORIES - E-SHOP.GR

και συνεχως το σβηνουν οποτε θα το πω και εδω..

Το mousepad εχει ενα κακο, μετα απο 1 μηνα χρησης πετσικαρει λογο του φυλου αλουμινιου και ειναι για πεταμα.Στο σημειο οπου τριβεται το ποντικι "φουσκωνει" προς τα πανω με αποτελεσμα να μην ειναι σταθερο στο παιχνιδι.Αν ηταν απλο mouse των 2€ θα ελεγα ενταξει αλλα για 24,99 :TD:

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop προφανώς και δεν ευθύνεται για τα προϊόντα της εκάστοτε εταιρίας. Κατακριτέα βέβαια η τακτική να σβήνονται τα αρνητικά σχόλια. Θα σε συμβούλευα να απευθυνθείς στην ίδια την εταιρία αντί να κατηγορείς το e-shop για το προϊόν για το οποίο αγόρασες.

Link to comment
Share on other sites

Θα επικοινωνισω με την εταιρια γιατι θελουν να μαθαινουν την γνωμη μας.Πολλες εταιριες θα εδιναν πολλα λεφτα προκειμενου να μαθουν τι θελουν οι καταναλωτες,απλα με ενοχλησε πολυ η προτοβουλια του e-shop να κοβει το σχολιο μου και την ψηφο ενω εκεινο μου δινει αυτο το δικαιωμα.

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop προφανώς και δεν ευθύνεται για τα προϊόντα της εκάστοτε εταιρίας. Κατακριτέα βέβαια η τακτική να σβήνονται τα αρνητικά σχόλια. Θα σε συμβούλευα να απευθυνθείς στην ίδια την εταιρία αντί να κατηγορείς το e-shop για το προϊόν για το οποίο αγόρασες.

Το e-shop ευθύνεται, διότι αυτό δίνει την δυνατότητα και μάλιστα αυτό παρακινεί τον επισκέπτη/πελάτη να πει την γνώμη του και να ψηφίσει στην σελίδα του προϊόντος. Επιπλέον το e-shop ευθύνεται που αυτή η δυνατότητα αντί για ενημέρωση των καταναλωτών/πελατών που δίνουν λεφτά στο κατάστημα, χρησιμοποιείται για παραπληροφόρηση αυτών.

Η σωτηρία του καταστήματος που βρίσκεται στο άρθρο 99 προφανώς προϋποθέτει και την παραπληροφόρηση του πελάτη ο οποίος καλείται να δώσει τον οβολό του για ένα προϊόν με 1 θετική αξιολόγηση και 15 σβησμένες αρνητικές.

Αυτό ως προσωπική άποψη και εφόσον ακολουθάνε αυτή τη τακτική.

Δεν είπα το αντίθετο, απλά ήθελα να γίνει κατανοητό ότι για την ποιότητα ενός προϊόντος δε φταίει το μαγαζί που το πουλάει.

Αν έχω καταλάβει καλά το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με την ποιότητα του mouse ή του οποιουδήποτε άλλου προϊόντος που πουλάει το e-shop.

Link to comment
Share on other sites

Το "Ψηφιστε εδω για προιοντα του e-shop.." είναι λάθος, γιατί ο χ, ψ, ω, προϊόν δε το φέρνει μόνο το e-shop, αλλά πολλά άλλα μαγαζιά. Αν ο OP θέλει να κάνει θέμα για την λογοκρισία του e-shop, καλοδεχούμενος, αν θέλει να κάνει θέμα για τον τρόπο που παρουσιάζει τα προϊόντα του e-shop, πάλι καλοδεχούμενος. Αλλά το να λέει ας κριτικάρουμε τα προϊόντα που φέρνει το e-shop, είναι παραπλανητικό και μπορώ να πω ότι είναι και επικίνδυνο, γιατί μπορεί να φέρει μηνύσεις από την εταιρία για δυσφήμιση.

Link to comment
Share on other sites

Το mousepad εχει ενα κακο, μετα απο 1 μηνα χρησης πετσικαρει λογο του φυλου αλουμινιου και ειναι για πεταμα.Στο σημειο οπου τριβεται το ποντικι "φουσκωνει" προς τα πανω με αποτελεσμα να μην ειναι σταθερο στο παιχνιδι.Αν ηταν απλο mouse των 2€ θα ελεγα ενταξει αλλα για 24,99 :TD:

έτσι το έγραψες το σχόλιο? Αν δοκιμάσεις πιο ήπια γλώσσα, παραθέτωντας και ένα θετικό σχόλιο, δεν νομίζω να μην δημοσιευτεί..

Εχω δει και αρνητικά σχόλια αλλά αυτά που περνάνε, είναι αυτά με θετικά και αρνητικά. Και ένας που ψάχνει, τα αρνητικά θα δει πρώτα...

σε καλύπτει κάποια εγγύηση για το εν λόγω mouse pad?

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα καλα μαλλον, για να δημοσιευθει ενα σχολιο πρεπει να περιεχει και θετικα στοιχεια?? Αν δεν υπαρχουν? Το "ψηφιστε και βαθμολογιστε" φερνει πελατες στο e-shop ενω το "περιγραφη προιοντος" οχι. Γιατι? Γιατι το γραφω "εγω" και οχι αυτοι που το πουλανε!Δεν εβρησα κανενα με το σχολιο μου απλα αναφερω τα αρνητικα στοιχεια για να βελτιωθουν απο τον κατασκευαστη.Αν δεν ενημερωσει το e-shop την roccat με την οποια και συνεργαζεται ποιος θα το κανει? Εγγυηση εχει το προιον και αν εισαι απο το e-shop σε ευχαριστω αλλα εχω αντικαταστησει το προιον,Θελω ομως να χρησιμοποιησω και την υπηρεσια που μου δινει το e-shop για να γινει καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι από το e-shop, αυτό που είπα με τα σχόλια ειναι δικό μου συμπέρασμα, από τα σχόλια που έχω δει σε διάφορα προιόντα.

Αφού έγραψες έτσι το σχόλιο δεν μου προξενεί εντύπωση ότι δεν περνάει.

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο, "το mousepad εχει ενα κακο μειονέκτημα, μετα απο 1 μηνα χρησης πετσικαρει λογο του φυλου αλουμινιου και ειναι για πεταμα.Στο σημειο οπου τριβεται το ποντικι "φουσκωνει" προς τα πανω με αποτελεσμα να μην ειναι σταθερο στο παιχνιδι"

Αν το έγραφες έτσι, πάλι μπορεί να μην πέρναγε, (δεν ξέρω τι πολιτική ακολουθούν και πως σκέφτοναι εκει), αλλά η γλώσσα είναι πιο ήπια και δεν προκαλεί τόσο αρνητικό Impact στον αγοραστή.

Στην τελική σου πουλάνε προιόντα, όπως κάθε πωλητής δεν σου λέει με την μία τα αρνητικά του προιόντος του, λέγοντας πχ ότι σε ένα μήνα θα είναι για πέταμα, έτσι και αυτοί.

Νομίζω ότι είναι στην ευχέρεια του αγοραστή να ψάξει πριν αγοράσει το προιόν, δόξα τω Θεώ φόρουμς υπάρχουν και να μην λαμβάνει μόνο υπόψη τα χαρ/κα του προιόντος..

Από την άλλη έχεις και εσύ δίκιο γιατί παραπονιέσαι μιας και έδωσες τα χρήματα σου. Από την στιγμή που ενημέρωσες το e-shop, την εταιρεία και εδώ (άρα θα βγεί σε μια αναζήτηση του google) θεωρώ ότι άρκούν..:T:

Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε με στον σχολιασμο ελαβα υποψιν μου αυτα που λες,δεν ειμαι κουτος.Ξερω οτι δεν μπορει να γραψει καποιος μπουρδες και να φαινονται κατω απο το προιον.Εδω συμπληρωσα την φραση "για πεταμα" γιατι νευριασα με τον αποκλεισμο των σχολιων μου τους τελευταιους μηνες.Οτι εχω γραψει του τυπου "οαου,τρομερο,απιστευτο,παρτε το αφοβα" ανεβηκε την ιδια στιγμη ενω αντιθετα σχολια του τυπου "ναι μεν αλλα,μετα απο καιρο παρουσιαζει... δεν κανει σε περιπτωση.. κτλ" εχουν κοπει.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε με στον σχολιασμο ελαβα υποψιν μου αυτα που λες,δεν ειμαι κουτος.

Sorry mate, κατάλαβα λάθος..Κλασσικό φαινόμενο, να μένουν μόνο τα θετικά σχόλια, το βλέπεις παντού από ταβέρνες που έχουν βιβλίο επισκεπτών μέχρι ότι θες..

Δικαίωμα του πωλητή είναι να προστατέψει τα προιόντα του. Καλυτερα ας μην πόσταρε κανείς. Αν νομίζουν ότι παρουσιάζοντας τα όλα ρόδινα, θα κερδίσουν το πελάτη..Γελάστηκαν. Έτσι κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους..Προσωπικά ουδέποτε, έλαβα υπόψη τα σχόλια αγοραστών όχι μόνο του e-shop γενικά.. Καλό είναι να ψάχνουμε πριν αγοράσουμε

Ευχαριστώ για την ενημέρωση [MENTION=16086]argy1[/MENTION] όσον αφορά το προιόν αυτής της εταιρείας!

Link to comment
Share on other sites

Επισης μπορει να παιζει και το αλλο ενδεχομενο.Μπορει η Χ εταιρια να εχει ζητησει απο το e-shop να σβηνει τα κακως κειμενα και να το θετει ως ορο συνεργασιας.Κατακριτεο ειναι και παλι βεβαια.

Link to comment
Share on other sites

...

Δικαίωμα του πωλητή είναι να προστατέψει τα προιόντα του. Καλυτερα ας μην πόσταρε κανείς. Αν νομίζουν ότι παρουσιάζοντας τα όλα ρόδινα, θα κερδίσουν το πελάτη..Γελάστηκαν. Έτσι κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους..Προσωπικά ουδέποτε, έλαβα υπόψη τα σχόλια αγοραστών όχι μόνο του e-shop γενικά.. Καλό είναι να ψάχνουμε πριν αγοράσουμε

...

Μην ξεχνάς πως αρκετοί πελάτες/καταναλωτές δεν γνωρίζουν πολλά από hardware υπολογιστών. Γι' αυτούς τα θετικά σχόλια που βλέπουν αποτελούν άλλο ένα κίνητρο να επιλέξουν κάποιο προϊον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει τελικά φίλε μου με ποιον έχεις "πρόβλημα". Με το eshop, την εταιρία που κατασκευάζει το mouse pad ή και με τους δύο;

Σχετικά με τα σχόλια. Όταν πήρα την lg οθόνη είχε και αρνητικά σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς πως αρκετοί πελάτες/καταναλωτές δεν γνωρίζουν πολλά από hardware υπολογιστών. Γι' αυτούς τα θετικά σχόλια που βλέπουν αποτελούν άλλο ένα κίνητρο να επιλέξουν κάποιο προϊον.

γιαυτό λέω ότι πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς...και όχι μόνο για hardware αλλά γενικά:T::p

Link to comment
Share on other sites

γιαυτό λέω ότι πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς...και όχι μόνο για hardware αλλά γενικά:T::p

Καλύτερη έρευνα αγοράς από τα σχόλια αυτών που ήδη το αγόρασαν δεν υπάρχει. Όταν λοιπόν αυτές οι πληροφορίες είναι αλλοιωμένες οδηγείσαι σε λάθος επιλογή ενώ νομίζεις ότι κάνεις την σωστή.

Link to comment
Share on other sites

εγώ [MENTION=188]yanni[/MENTION] δεν στηρίζομαι σε σχόλια τύπου τέλειο φοβερό, ούτε σε αξιολογήσεις ενός και δύο ατόμων που δεν ξέρω... Κοιτάζω facts, figures κλπ. και θα ζητήσω την γνώμη πολλών, όπως πχ από εδώ που υπάρχουν άτομα που ξέρουν πολλά περισσότερα από εμένα, είτε θα δω στην πράξη κάτι που θα αγοράσω από ένα φίλο και θα ζητήσω την γνώμη του. Χωρίς βέβαια οι γνώμες των άλλων να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αποφασή μου..

Αυτό θεωρώ εγώ σαν έρευνα αγοράς, και όχι τα σχόλια άλλων αγοραστών (οι οποίοι ξέρουμε σίγουρα ότι αγοράσαν το προιόν???) και όπως είπα και πριν το θεωρώ δεδομένο και σωστό από μία άποψη να μην υπάρχουν σχόλια με ισχυρό negative impact.. Όπως δεν πιστεύω έναν πωλητή 100% για αυτά που μου λέει σε ένα μαγαζί έτσι και δεν λογαριάζω τα σχόλια....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.