Jump to content



Κακή εμειρία εξυπηρέτησης απο hardwareversand.de


Recommended Posts

περίεργο πάντως και είχαν πραγματικά καλά ratings.. Και οι τιμές τους σε μερικά πράγματα είναι πολύ χαμηλές. Προφανώς δεν μπορούν να καλύψουν την πολύ δουλειά με το προσωπικό που έχουν και άρχισε ο κατήφορος.

Link to comment
Share on other sites

περίεργο πάντως και είχαν πραγματικά καλά ratings.. Και οι τιμές τους σε μερικά πράγματα είναι πολύ χαμηλές. Προφανώς δεν μπορούν να καλύψουν την πολύ δουλειά με το προσωπικό που έχουν και άρχισε ο κατήφορος.

τα rates διάβασα κι εγώ στο trust pilot.de

ελπίζω να τους πήρε ο κατήφορος λόγω έλειψης προσωπικού και ασυνεννοησίας και φυσικά αρκετής δουλειάς γιατι δεν είναι αγνωστο μαγαζί και εγώ πέφτω απο τα συνεφα .

Ας ελπίσουμε οτι θα δώσουν λύση και το πρόβλημα οφειλετε στα παραπάνω και οχι σε κάτι άλλο.

Update ok τους ξαναέστειλα email οτι δεν θέλω επιπρόσθετη παραγγελία αλλα τα λεφτά μου πίσω και πήρα το πολυποθητο χαρτάκι αγγλιστή ΤΙΚΕΤ που σημαίνει οτι θα περιμένω αλλες 3 μέρες τουλάχιστον.

Επίσης σε αυτό το τηλέφωνο πως καλείς απο Ελλάδα εχει κανεις ιδέα; βάζεις κανένα πρόθεμα;

fon: 01805 / 711 117

Update 2 είχα απάντηση μετα απο λίγες ώρες και αυτη την φορά ΕΝΤΟΣ θέματος !! εχω πάθει σοκ :p

ισως οφείλετε στο γεγονός οτι έστειλα το email αναλυτικότατο με BOLD στο refund και στο "i just want my money back"

υπογραμίσεις και σε όλα τα departments τους ένα προς ένα..

Ισως παλι έπεσα σε κάποιον που να ξέρει Αγγλικά τι να πώ.

Dear Mr. @@ -->(κυριολεκτώ ετσι με αντιμετωπίζουν)

thank your for your answer.

You΄ll get the refund in the next days. ( Κάνουμε το σταυρό μας εδώ..)

Mit freundlichen Grόίen

Alexandra Sadowski

Service-Center der

hardwareversand.de

Έγινε επεξεργασία από Prof_Chaos
Link to comment
Share on other sites

Για να μην ξεχνιόμαστε λεφτά πίσω δεν έχω πάρει ακόμη..Η κυρία Καρ...ια.. μου είπε οτι θα τα πάρω τις επόμενες μέρες.

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατι..απο τις 30/4 παιδεύομαι..κοντά 2 εβδομάδες με αποτέλεσμα 0 μόνο την ηρεμια μου έχω χάσει και πολύ χρόνο.

Σε ταλαιπωρούν κάνουν λάθος στην διαθεσιμότητα τους στέλενεις 10αδες mail για να βγάλεις ακρη μπερδέονται στο τέλος "καταλαβαίνουν¨τι θές και σου λένε περίμενε κ αλλες μέρες για να αποδεσμεύσουμε τα λεφτά σας.

Ολα μου τα email σε ευγενικό και ήρεμο τόνο και άκρως επεξηγηματικά με παραθέσεις υπογραμίσεις ...!

Επαναλαμβάνω οτι το λάθος ειναι δικό τους στην διαθεσιμότητα που ανέγραφε το site και μετα το άλλαξαν και επίσης να υπενθυμίσω οτι τυχαία το έμαθα μιας και είχα ζητήσει να τους πληρώσω επιπλέον 2 προιόντα για συμπληρωματική παραγγελία στην υπάρχουσα και με ενημέρωσαν με τα χίλια ζόρια οτι δεν έχουν την μητρική για να προχωρήσουν και οτι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ποτε θα έρθει!!

Πραγματικά δεν έχω βγεί ποτέ να πώ κάτι αρνητικό για κάποιο μαγαζί αλλα αυτοι είναι με διαφορά απαράδεκτοι.

Για να μην κατηγορούμε μόνο τους εγχώριους υπάρχουν και ζώα και μεγάλα θα έλεγα και εκτός συνόρων.

Εχω αρχίσει να πιστεύω οτι γίνεται μεθοδευμένα αυτό γιατι είδαν Ελληνική παραγγελία..δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί 14/5/2011 και κλείνοντας 2 εβδομάδες ακριβώς απο την αρχική παραγγελία και μια εβδομάδα απο το αίτημα ακύρωσης και αφου τους έστειλα και νέο email σήμερα ως δια μαγείας δεν έλαβα απάντηση αλλά τα λεφτά μου πίσω..

Τα συμπεράσματα δικά σας.Τέλος καλό όλα καλά αφου έλαβα τα χρήματα πίσω .:sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Παρακωλουθώ τόσες μέρες το serial αυτό ...

Άντε ρε φίλε μας έβγλες την ψυχή !

Καλοφάγωτα τα λεφτά !

Και το νου σου άλλη φορά !

να σαι καλα φίλε μου ευχαριστώ πολύ. :)

Επισης και ολα τα παιδιά για την συμπαράσταση ..

Ελπίζω να το διαβάσουν επίδοξοι αγοραστές και να το ξανασκεφτούν πριν πατήσουν το order απο εκει..

και μετα απο αυτό δεν θέλω να ακουσω ουτε για πλάκα το όνομα του μαγαζιού αυτου.

Να τονίσω οτι η εξυπηρέτηση φαινεται στο after sales και σε τέτοιου είδους προβλήματα..

Τι να το κάνω αν ηταν ολα διαθέσιμα και απλά γινοταν shipped η παραγγελία..αν μου χάλαγε κάτι μετα απο μήνες πάλι τα ίδια ισως και χειρότερα θα είχα..οπότε την γλύτωσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μακαρι να το διαβαζα πρωτου κανω τις αγορες μου απο εκει. Η καρτα γραφικων προβληματικη ενταξει λυθηκε το προβλημα απευθειας με την αντιπροσωπεια γιατι αυτοι δεν μου απαντησαν ποτε. Και τωρα ενα tower case το οποιο εφτασε ελλατωματικο και αυτο ειναι λιγο χτυπημενη η πανω μεταλλικη μπαρα με αποτελεσμα να ανοιγει/κλεινει δυσκολα το δεξιο καπακι και παλι δεν μου απαντησαν. ΜΗΝ ΑΓΟΡΕΖΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

mindfactory ftw baby

όταν ήταν να κάνω αναβάθμιση περυσι έστειλα και στα 2 ιντερνετομάγαζα απο ένα mail για κάποιες απορίες που είχα. απο το mindfactory μου απάντησαν σε μια ώρα (ίσως κ λιγότερο,δε θυμάμαι) κ απο το hardwar(n)eversand ποτέ.

προτίμησα το πρώτο εννοείται.

έκτοτε όσες φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσω ήταν άμεσες (σε χρόνο) οι απαντήσεις τους

ps : το μόνο κακό είναι ότι όλο το site τους είναι στα Γερμανικά ... ευτυχώς αυτοί που δουλεύουν στην εξυπηρέτηση γνωρίζουν Αγγλικά.

Link to comment
Share on other sites

Τι;

Δεν ειναι μονο οι Ελληνες 'απατεωνες' και 'κερδοσκοποι';;

Δεν εχει να κανει με απατεωνια και κερδοσκοπια ασε που εννοειτε οτι εχουν πολυ καλυτερες τιμες διοτι ειναι τεραστιο μαγαζι που πουλαει απο πιστολακια για μαλλια μεχρι πισι γι'αυτο και δεν απαντανε ποτε αλλα χανουν πελατες με αυτο τον τροπο. farwell hardwareversand.de

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδιά είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μου πείτε τι γνώμη σας στο παρακάτω θέμα που έχω.

μέχρι χθες ήμουνα έτοιμος να κάνω μια παραγγελια από το site αλλα είδα ότι δεν γράφετε και τα καλύτερα λόγια και την πάγωσα προς το παρόν.θα μου προτείνατε να προχωρήσω στην παραγγελια η όχι;

είδα κάπου στο forum ότι υπάρχουν και κάποια αλλα γερμανικά site τα οποια συμφέρουν σε τιμές.έχετε να μου προτείνεται κάποιο άλλο;

Link to comment
Share on other sites

ούτε από κάποιο άλλο γερμανικό site από αυτά που έχουν ανεφέρθη εδώ στο forum;

To computeruniverse, μου εχει δειξει μεχρι στιγμης την πιο επαγγελματικη σταση απο ολα

Συνεπης στις ενημερωσεις τους, επικοινωνια σε καθε σταδιο της παραγγελιας και για αλλαγες στις διαθεσιμοτητες

Το ιδιο και σε οσους το εχω προτεινει

Δεν ξερω αν θα χρειαστω ποτε την εξυπηρετιση τους σε θεμα σερβις, αλλα απο την εικονα που μου εχουν δημιουργησει σε pre-order και during order καταστασεις, θεωρω πως θα ειναι απροβληματιστη

Στελνει και με UPS

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δυστυχως ειδα το θεμα αφου εχω κανει την παραγγελια,το προιον ηταν διαθεσιμο οταν την εκανα, μεχρι να φτασουν τα χρηματα εξαντληθηκε και τωρα περιμενω μια βδομαδα απαντηση για να μου επιστρεψουν τα χρηματα..... για να δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.