Jump to content



Σκανάρισμα βιβλίων


pelekanos92

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα. Είμαι φοιτητής στη Σαλονίκη και θέλω να αγοράσω ένα scanner για να σκανάρω βιβλία, διότι πολλά είναι δυσεύρετα και υπάρχουν μόνο σε βιβλιοθήκες (ιεροσπουδαστής γαρ :innocent:). Απ' ότι είδα οι book scanners κοστίζουν κάτι χιλιάρικα:suicide:. Βρήκα το Epson Perfection V33. Θέλω τα φώτα σας όσον αφορά το book scanning, διότι όπως σας είπα πολλά από τα βιβλία που θέλω είναι ή δυσεύρετα ή πανάκριβα. Ξέρετε κάτι για το συγκεκριμένο scanner ή μπορείτε να προτείνετε κάποια άλλη λύση;

Link to comment
Share on other sites

Παλιά/σπάνια βιβλία δε πρόκεται να σε αφήσουν να τα σκανάρεις. Για τα άλλα, μάλλον hand -portable scanner χρειάζεσαι. Κάτι τέτοιο: [ame=http://www.amazon.com/VuPoint-Solutions-Portable-Scanner-PDS-ST410-VP/dp/B002R0BFAA/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1348690642&sr=8-6&keywords=B003990GMQ|B003CYKBAU|B002R0BFAA|B001CQFRPO|B0053CHZRG|B003HJ114A|B000Q6LZLG|B003VPPA56|B0035WTCU4]Amazon.com: VuPoint Solutions Magic Wand Portable Scanner (PDS-ST410-VP): Electronics[/ame]

Απλά να έχεις στο νου σου, ότι για να τα κάνεις ebooks κτλ, θέλει καθάρισμα/πολύ δουλειά στο OCR κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Τι είδους βιβλία θες να σκανάρεις (από πλευράς όγκου); Μπορείς να τα έχεις σπίτι σου, ή μόνο σε βιβλιοθήκες θα έχεις πρόσβαση σε αυτά; Τέλος σε ενδιαφέρει να αναγνωριστούν σαν κείμενο ή σαν εικόνα; Το πρώτο θέλει και OCR, το δεύτερο είναι πιο απλό.

Ο epson που δίνεις Link δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο για τα χρήματά του. Επεκτεινόμενη άρθρωση έχουν και πολύ πιο φτηνά σκάνερ. Γενικά το να βάλεις ογκώδες βιβλίο σε σκάνερ είναι πρόβλημα, καθώς οι πτυχές των σελίδων π.χ. όταν είσαι στο 1/3 του βιβλίου δύσκολα εξαλείφονται και σε παιδεύει και στο OCR. Άσε που θα σου τρώει και άπειρο χρόνο το σκανάρισμα ολόκληρου βιβλίου σελίδα - σελίδα... Λόγω επαγγέλματος το έχω επιχειρήσει, αλλά νομίζω ότι τελικά δεν αξίζει.

Τι μπορείς να κάνεις