Jump to content



2600K πρόβλημα με temps;


SpirosKGR

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, 10 μέρες συμπληρώνω σήμερα χωρίς κάρτα και καθώς με έχει φάει η βαρεμάρα - όλη μέρα ταινίες - counter strike - ταινία - μουσική - βολτες και πάμε replay έκατσα λίγο να δω τι παίζει με τον επεξεργαστή, πώς πάει από θερμοκρασίες κλπ ρεύματα κλπ κλπ στα ΣΤΟΚ όλα :)

έτρεξα ένα prime 10 λεπτάκια και πήρα αυτό το αποτέλεσμα

Να σημειωθεί ότι το ρεύμα στον cpu πήγε και 1.19v ( STOCK )

3xj.png

Μιας και είμαι άσχετος από overclock ( μόνο να επιλέγω το auto oc μπορώ :computer: ) πώς σας φαίνονται τα πράγματα ;

Πώς τα πάει ; Η τελευταία φορά που άλλαξα πάστα -> Σεπτέμβριο - Artic Silver 5

Μητρική : ASRock z77 Fatality Professional

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Άψογα είναι όλα. Να μην επιλέγεις auto oc. Κακό μπορεί να κάνεις, καλό δεν κάνεις.

ΕΝΤΙΤ: Για H100 είσαι λίγο ψηλά αλλά όχι ανησυχητικά. Έβγαλες τη σακούλα μπροστά από το κουτί;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς μιας και είμαι συμπάσχον (11 μέρες χωρίς κάρτα) και μιλάμε και όλη μέρα, θα σε υποστηρίξω μέχρι τέλους στην αναζήτηση του "τέρατος των θερμοκρασιών". Θα το πιάσουμε το διαόλι. :p

Πέρα από την πλάκα, πιστεύω πως η θερμοκρασίες σου είναι καλές. Λέω καλές γιατί ίσως και να είναι λίγο ψηλά αφού έχεις H100. Αλλά δε μας είπες πόσους βαθμούς έχει το δωμάτιο(ειδικά καλοκαίρι που είναι θα βράζει ο τόπος).

Για να τις βελτιώσεις θα πρότεινα αλλαγή πάστας, ίσως μείωση τάσης (ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ).

Link to comment
Share on other sites

Το δωμάτιο δε ξέρω :p air condition δεν έχω πάντως δε νομίζω να είναι πάνω απο 28?

Γενικά το ρεύμα είναι υπερβολικό ; μου φαίνεται κάπως

[MENTION=23268]Trexx[/MENTION] με auto oc είχα κάνει την μ@κακία και είχα μείνει 3 μήνες 24/7 - υψηλες επιδόσεις στα windows στα 4.2-4.4 υπάρχει ενδεχόμενο προβλήματος ;