Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

καλημέρα. Έπρεπε ήδη να είχες προχωρήσει σε καταγγελίες κτλ.

Ισχύει το παραπάνω που λές, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την SONY ελλάδος.

Η τελευταία φορά που επικοινώνησα, για άλλο λόγο, δε βγήκα τυχερός.

Καλή τύχη...

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα. Έπρεπε ήδη να είχες προχωρήσει σε καταγγελίες κτλ.

Ισχύει το παραπάνω που λές, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την SONY ελλάδος.

Η τελευταία φορά που επικοινώνησα, για άλλο λόγο, δε βγήκα τυχερός.

Καλή τύχη...

Εγγραψα αναγκαστικά σε Sony Ellas, οχι πως περιμενω τιποτα ,αλλα για να κανω κατι

, λεω οτι δεν αποδεχομαι την διαγνωση του Αρβατο και εξηγω τι ακριβως εγινε αναφεροντας ημερομηνίες κλπ μεχρι και φωτο του docking λεω αν θέλουν να στειλω, φυσικα αναφέρω στο τελος οτι αν δεν γινει το αιτημα μου δεκτο.

(Αντικατασταση ζητω , η επιδιωρθωση εντος εγγυησης),θα προχωρήσω με εννομα μεσα ,

εγραψα και στο μαγαζι αγορας ,εκει ημουν απολυτη ,

Στο εαν δεν βρεθει λυση οφειλει Αυτος να το αντικαταστησει , το κινητο με καινουργιο η τα χρηματα πισω , και εχω doa ειτε το θελει ειτε οχι ,απο τον νομο , και ολα τα πολιτικης επιστροφων κλπ που λεει ειναι μη νομιμα , καλυπτομαι τοσο απο Doa οσο και απο τα 2 χρονια της αντιπροσωπιας του βαζω και ενα αποσπασμα απο τον νομο και αστον να χαιρεται

( ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Οσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία») Αχχ τουλαχιστον το ευχαριστηθηκα

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο είχα πάθει και εγώ με ενα laptopi που πήρα για μία φίλη λιγο πρίν τα Χριστούγεννα , δεν είχε σπάσει κατι βέβαια πάνω του αλλα μου ήρθε με 4-5 κολημένα pixel στο κέντρο της οθόνης . Προσπαθήσαν να με περάσουν στο γραφειοκρατικό τμήμα της υπόθεσης ( μιλήσαμε με την dell και θα δούμε κλπ ) οπότε τους λέω wait a sec ρε παλικάρια .

1. Το λαπτόπι ειναι για δώρο και έχει ήδη αργήσει , 2 Δεν μιλάμε για βλάβη που παρουσίασε κατα την χρήση ωστε να υποστώ χρονοτριβές με εγγυησεις και λοιπά όμορφα ήρθε DOA . 3 Σας εχω πληρώσει μετρητοίς κατι που δεν έχω και δεν δουλευει όπως πρέπει αρα άμμεση αντικατάσταση η τα λεφτα μου πίσω . 4 Κανονίστε να το κανουμε βραζιλιάνικη σαπουνόπερα :p Καπου εκει αρχισαν ολα να γίνονται γρήγορα με αποτέλεσμα να μου αλλαξουν πανελ και να το στείλουν πισω ολα αυτα σε μια βδόμάδα .

Οποτε , μην τους αφήνεις σε χλωρό κλαρί στη θέση σου εφόσον μου λέγανε το εσπασες εσυ αρα εκτος εγγύησης και το μαγαζι που το αγόρασα τραβούσε την ουρά του απ' έξω δεν θα ασχολουμουν παραπέρα με δαυτους καταγγελία στον συνηγορο του καταναλωτη πρωτα στο κατάστημα αγοράς και ίσως και στο service της sony . Και δεν θα τους έλεγα και τπτ να τους ερχόταν surprise.

edit To docking ειναι γνησιο αξεσουάρ για το τηλέφωνο η τπτ απο το ebay ? Αν δεν ειναι γνησιο εξάρτημα - συμβατό μην κανεις κανένα λάθος και τους στείλεις φωτό και σου λένε μετά οτι το χάλασες επειδη χρησιμοποίησες μη συμβατό αξεσουαρ .

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο είχα πάθει και εγώ με ενα laptopi που πήρα για μία φίλη λιγο πρίν τα Χριστούγεννα , δεν είχε σπάσει κατι βέβαια πάνω του αλλα μου ήρθε με 4-5 κολημένα pixel στο κέντρο της οθόνης . Προσπαθήσαν να με περάσουν στο γραφειοκρατικό τμήμα της υπόθεσης ( μιλήσαμε με την dell και θα δούμε κλπ ) οπότε τους λέω wait a sec ρε παλικάρια .

1. Το λαπτόπι ειναι για δώρο και έχει ήδη αργήσει , 2 Δεν μιλάμε για βλάβη που παρουσίασε κατα την χρήση ωστε να υποστώ χρονοτριβές με εγγυησεις και λοιπά όμορφα ήρθε DOA . 3 Σας εχω πληρώσει μετρητοίς κατι που δεν έχω και δεν δουλευει όπως πρέπει αρα άμμεση αντικατάσταση η τα λεφτα μου πίσω . 4 Κανονίστε να το κανουμε βραζιλιάνικη σαπουνόπερα :p Καπου εκει αρχισαν ολα να γίνονται γρήγορα με αποτέλεσμα να μου αλλαξουν πανελ και να το στείλουν πισω ολα αυτα σε μια βδόμάδα .

Οποτε , μην τους αφήνεις σε χλωρό κλαρί στη θέση σου εφόσον μου λέγανε το εσπασες εσυ αρα εκτος εγγύησης και το μαγαζι που το αγόρασα τραβούσε την ουρά του απ' έξω δεν θα ασχολουμουν παραπέρα με δαυτους καταγγελία στον συνηγορο του καταναλωτη πρωτα στο κατάστημα αγοράς και ίσως και στο service της sony . Και δεν θα τους έλεγα και τπτ να τους ερχόταν surprise.

edit To docking ειναι γνησιο αξεσουάρ για το τηλέφωνο η τπτ απο το ebay ? Αν δεν ειναι γνησιο εξάρτημα - συμβατό μην κανεις κανένα λάθος και τους στείλεις φωτό και σου λένε μετά οτι το χάλασες επειδη χρησιμοποίησες μη συμβατό αξεσουαρ .

Γνησιο γνησιότατο με βουλα και υπογαφη της Sony etc και το λογοτυπο αναγλυφο

Γνησιο γνησιότατο με βουλα και υπογαφη της Sony etc και το λογοτυπο αναγλυφο

Δεν θελω να κυνηγαω μικρομαγαζα σε τετοιους καιρους μωρε , αλλα αμα αναγκαστω ??? Εναν ολοκληρο μισθό πανε να μου φανε μεσα σε τετοια κριση δεν ντρεποντε λιγο

Ασε που σκεφτομαι μήπως απο την αρχή ηταν προβληματικό εν γνώση τους και θέλησαν να το πασαρουν και να το ξεφορτωθουν ,ειχε λιγη ταλαιπωρια το κουτι του κινητου ενα βαθουλωμα απο την εξω πλευρα στον πατο του αλλα δεν εδωσα σημασια , μεσα ηταν οκ ομως

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
3 συνεχόμενα posts - Δεν κάνουμε συνεχόμενα post. Να κάνεις edit το προηγούμενο και να προσθέτεις το νέο περιεχόμενο
Link to comment
Share on other sites

Ο kaizer δεν ειναι μικρομαγαζο εχει συγκεκριμενο target group αλλοδαπους και ζ....α που περνουν απο εκει τα μεταχειρισμενα (οπου ο kaizer τα αγοραζει σε τιμη χωμα) και κλαρινογαμπρους που περνουν την μουφα iphone να το παιξουν μουρη εχει μαγαζια "γωνια" στην ομονοια οποτε μην τον λυπασε....αληθεια εχεις παει σε μαγαζι kaizer ποτε εγω μονο και μονο με τοσα κινητα απο 2χερι που εχε εκει μεσα δεν θα με εκανα να αγορασω συσκευη και μαλιστα smartphone απο εκει...

Link to comment
Share on other sites

Ο kaizer δεν ειναι μικρομαγαζο εχει συγκεκριμενο target group αλλοδαπους και ζ....α που περνουν απο εκει τα μεταχειρισμενα (οπου ο kaizer τα αγοραζει σε τιμη χωμα) και κλαρινογαμπρους που περνουν την μουφα iphone να το παιξουν μουρη εχει μαγαζια "γωνια" στην ομονοια οποτε μην τον λυπασε....αληθεια εχεις παει σε μαγαζι kaizer ποτε εγω μονο και μονο με τοσα κινητα απο 2χερι που εχε εκει μεσα δεν θα με εκανα να αγορασω συσκευη και μαλιστα smartphone απο εκει...

Οχι ειμαι απο Θεσσαλονικη ,οπότε δεν ειχα ιδέα ,απο Σκρουτζ το βρήκα και παρότι δεν ηταν το πιο φθηνο, το επέλεξα γιατί ήταν αυτο που Έγγραφε (Εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπειας) Πανάθεμα με.:wall:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αναγκάστηκα να στείλω μαιλ με παράπονα σε Sony Hellas και μαιλ προειδοποιητικό στο κατάστημα αγοράς το Kaizer παραθέτω παρακάτω τα κείμενα

ΠΡΟΣ ΣΟΝΥ:

Καλημέρα , στις 18/12/2013 Αγόρασα το Sony experia Ζ1 από το μαγαζί Καιζερ,στις 19/12 απόγευμα ,παραλαμβάνω με κουριερ , ανοίγω την συσκευασία , και το κινητό , όλα οκ , δεν είχα κάρτα microsim οπότε απλά ,το φορτίζω σε Docking που είχα και στις 20 /12 πάω να πάρω κάρτα microsim στο κατάστημα Γερμανός .

Εκεί κάνουν την κάρτα και την βάζουν στο κινητό αλλά δεν την διαβάζει, μετά απο2 microsim, που μου έφτιαξαν, μου λένε οι τεχνικοί από τον Γερμανό ότι έχει μανισιο πρόβλημα η Συσκευή και να την γυρίσω προς αντικατάσταση.

Επικοινωνώ μαζί σας και μου λέτε να την γυρίσω στο κατάστημα αγοράς, και αυτό θα την φέρει σε εσάς (στο service της Sony ) το έκανα. Έστειλα πίσω το κινητό μες την συσκευασία ,αξεσουάρ απόδειξη κλπ με κουριερ στο κατάστημα αγοράς KAIZER στις 23/12 γιατί είχε μεσολαβήσει Σαββατοκύριακο.

Επικοινωνώ με κατάστημα αγοράς όπου και μαθαίνω ότι παρέλαβαν και το έστειλαν σε εσάς μάλιστα μου έδωσαν και ένα τηλέφωνο Τεχνικού που το έφερε στο service σας να μάθω από αυτόν, αν θα γίνει ολική αντικατάσταση η επιδιόρθωση , (το κινητό δεν το είχα ούτε 24 ώρες στην κατοχή μου και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σαν κινητό απουσία σιμ , όταν το πρωτοπήρα είδα μενού τράβηξα κάποιες Φώτο κλπ ,)

Προσπάθησα να μάθω τι γίνετε από τον Τεχνικό αλλά μεσολάβησαν οι γιορτές με πολλές αργίες οπότε τον ξαναπήρα ακριβώς στο τέλος των γιορτών

Η απάντηση που μου έδωσε ότι του είπαν από το Service ARVATO, είναι ότι το κινητό τίθεται εκτός εγγύησης γιατί βρέθηκε σπασμένος κονεκτορ φόρτισης ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΕΚΤΟΡ ΦΟΡΤΙΣΗΣ όχι η κατασκευαστική βλάβη του κινητού που γιαυτό το στείλαμε, δηλαδή η αδυναμία ανάγνωσης της SIM αλλά ο connector φόρτισης Έλεος το κινητό φορτίστηκε 1 φορά με docking (να σας στείλω φώτο του docking)

Είμαι fun της Sony , και μέχρι τώρα εκτιμούσα πολύ την εταιρεία σας. Όλα μου τα κινητά της τελευταίας 8ετιας τουλάχιστον είναι Sony eiccson η Sony , το τελευταίο μου είναι το Α .

Ακόμη και με το καλώδιο να είχα φορτίσει έχοντας το ARC Χ 2 σχεδόν χρόνια, που έχει ακριβώς την ίδια είσοδο φόρτισης, ήταν αδύνατο να προκαλέσω βλάβη ,

Λοιπόν βεβαίως δεν αποδέχομαι την διάγνωση της ARVATO,

(Για την οποία ακούγονται τα χίλια μύρια, άσχημα και ύποπτα πράγματα, το χειρότερο service λένε πόλοι, σχεδόν με σύστημα να βγάζει εκτός εγγύησης τα κινητά και τα χρεώνει μετά υπέρογκα ποσά για την επιδιόρθωση τους (490+φπα μου ζήτησε για να το φτιάξει το ολοκαίνουργιο μου Ζ1 )

Επειδή ο Έχω πολύ κοντινό πρόσωπο ηλεκτρονικό βρήκε τα ανταλλακτικά τα Original connector kai simreader)για το Ζ1 κάτω από 20 ευρώ.

Για να μην μακρηγορώ άλλο θέλω ,Αντικατάσταση του κινητού μου η έστω επιδιόρθωση ως οφείλει η εταιρεία σας , αν υπάρχει σπασμένος κονεκτορ, κατηγορηματικά δεν έγινε από έμενα ,η από τον τεχνικό που το παρέλαβε έγινε , (ονόματι xxxx) που πολύ αμφιβάλω γιατί , η το πιο πιθανόν από Service της Arvato . Από έμενα το κινητό έφυγε ΑΘΙΚΤΟ. Με βλάβη κατασκευαστική μη ανάγνωσης Sim

Επιφυλάσσομαι βεβαίως για κάθε έννομο μέσον που θα ασκηθεί εκ μέρους μου κατά παντός υπευθύνου .Εφόσον δεν ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα μου.

Ευχαριστώ και Ελπίζω να σταθεί στο ύψος της η Σουν η εταιρεία που τόσο αγαπούσα και πρότεινα παντού.

ΠΡΟΣ KAIZER:

Καλημέρα σας , είμαι η πελάτισσας σας, (Ονοματεπώνυμο κλπ), που στις 18/12 /2013 Αγόρασε από εσάς ,το Sony experia Z1 ,και παρέλαβε μέσω κουριερ στις 19/12/2013 το απόγευμα,

όπως θα έχετε πληροφορηθεί ,το τηλέφωνο βγήκε εκτός εγγύησης από Arvato για ανύπαρκτη βλάβη, (σπασμένος κονεκτορ φόρτισης).

Θα ενθυμήσω ,ότι η επιστροφή έγινε για βλάβη, (η οποία διαπιστώθηκε άμεσα μετά την παραλαβή του κινητού στης 20 /12/2013 από Γερμανό κοσμοτε ),δυσλειτουργίας της κάρτας sim βεβαιωμένη από 2 τεχνικούς .

Το κινητό έφυγε από μένα στης 23/12/13 ΑΘΙΚΤΟ εφόσον δεν είχε χρησιμοποιηθεί καθόλου, και η μια και μοναδική φόρτιση που του έγινε, έγινε με docking (Επαγωγικά δηλαδή ) το τι μπορεί να έπαθε μετά την αποστολή του από εμένα , σε εσάς, ουδόλως με αφορά.

Λοιπόν εάν η Sony η, η arvato παρότι επιμένω σε αλλαγή η επιδιόρθωση όντος εγγύησης εξακολουθήσουν την ίδια πολιτική , θα ζητήσω από εσάς νομικά με καταγγελία, αντικατάσταση του κινητού η επιστροφή χρημάτων

Διότι

α) το κινητό επεστράφη μέσα σε 5 μέρες από την παραλαβή του οπότε καλύπτεται υποχρεωτικά από DOA είτε αναφέρετε είτε όχι στο κατάστημα , είστε υποχρεωμένος να το τηρήσετε βάση νόμου

Γνωρίζω την πολιτική του καταστήματος την διάβασα αλλά είναι παραπλανητική εφόσον δεν είναι νόμιμη

β) το προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας , και είναι δικό σας πρόβλημα να τα βρείτε με την Αντιπροσωπεία και όχι δικό μου.

Εγώ Από Εσάς αγόρασα και γνωρίζετε πόσο άμεσα επικοινώνησα μαζί σας όταν ενημερώθηκα για το πρόβλημα.

Για να στηρίξω τα όσα σας γράφω παραθέτω αυτούσια 1 μέρος από ότι λέει η Προστασία καταναλωτή

Ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Όσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία

Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα)

Ελπίζω και εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα μου

και να μην χρειαστεί να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου με έννομα μέσα

Υπογραφή

Link to comment
Share on other sites

χμμμ αυτα ειναι καλυτερα οταν συντασονται απο δικηγορους...

αυτο πχ

Για να μην μακρηγορώ άλλο θέλω ,Αντικατάσταση του κινητού μου η έστω επιδιόρθωση ως οφείλει η εταιρεία σας , αν υπάρχει σπασμένος κονεκτορ, κατηγορηματικά δεν έγινε από έμενα

θα ηταν απλα :

"Απαιτω την αντικατασταση της συσκευης οπως προβλεπει ο νομος"

τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο

Link to comment
Share on other sites

χμμμ αυτα ειναι καλυτερα οταν συντασονται απο δικηγορους...

αυτο πχ

θα ηταν απλα :

"Απαιτω την αντικατασταση της συσκευης οπως προβλεπει ο νομος"

τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο

Εχεις δίκαιο αλλα απλα ενημερωτικο για τις προθέσεις μου μαιλ ηταν, οχι εξώδικο

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκαιο αλλα απλα ενημερωτικο για τις προθέσεις μου μαιλ ηταν, οχι εξώδικο

αν δε θες να εχει υφος εξωδικου καλυτερα θα ηταν να τους τα ελεγες απο το τηλεφωνο κι οχι γραπτως.

Τωρα εχουν εγγραφως τη χαλαρη παρακληση σου για επισκευη κι οχι την καθετη απαιτηση για αντικατασταση οπως επιβαλλεται κι απο το νομο.

Τεσπα, αυτο συνηθως δε σημαινει και πολλα, αλλα οταν εχεις να κανεις με εταιριες που εχουν μισθωτους υπαλληλους ολοκληρο νομικο τμημα καλο ειναι να μην τους δινεις πατηματα

Link to comment
Share on other sites

αν δε θες να εχει υφος εξωδικου καλυτερα θα ηταν να τους τα ελεγες απο το τηλεφωνο κι οχι γραπτως.

Τωρα εχουν εγγραφως τη χαλαρη παρακληση σου για επισκευη κι οχι την καθετη απαιτηση για αντικατασταση οπως επιβαλλεται κι απο το νομο.

Τεσπα, αυτο συνηθως δε σημαινει και πολλα, αλλα οταν εχεις να κανεις με εταιριες που εχουν μισθωτους υπαλληλους ολοκληρο νομικο τμημα καλο ειναι να μην τους δινεις πατηματα

Μα το κατάστημα αγορας ειναι το πρώτο και μονο , υπεύθυνο απέναντι μου , στην Sony παράπονα έκανα, εξέθεσα την τα γεγονότα απο πλευράς μου ,( Γραπτως ) γιατι μεχρι τωρα μονο τηλεφωνα εκανα ,και δήλωσα προθέσεις

Η Sony εφόσον έλαβε εκθεση βεβαίωση βλάβης Απο Arvato,οτι έχει σπάσει ο κονεκτορ ειναι πλήρως καλυμμένη

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αναγκάστηκα να στείλω μαιλ με παράπονα σε Sony Hellas και μαιλ προειδοποιητικό στο κατάστημα αγοράς το Kaizer παραθέτω παρακάτω τα κείμενα

ΠΡΟΣ ΣΟΝΥ:

Καλημέρα , στις 18/12/2013 Αγόρασα το Sony experia Ζ1 από το μαγαζί Καιζερ,στις 19/12 απόγευμα ,παραλαμβάνω με κουριερ , ανοίγω την συσκευασία , και το κινητό , όλα οκ , δεν είχα κάρτα microsim οπότε απλά ,το φορτίζω σε Docking που είχα και στις 20 /12 πάω να πάρω κάρτα microsim στο κατάστημα Γερμανός .

Εκεί κάνουν την κάρτα και την βάζουν στο κινητό αλλά δεν την διαβάζει, μετά απο2 microsim, που μου έφτιαξαν, μου λένε οι τεχνικοί από τον Γερμανό ότι έχει μανισιο πρόβλημα η Συσκευή και να την γυρίσω προς αντικατάσταση.

Επικοινωνώ μαζί σας και μου λέτε να την γυρίσω στο κατάστημα αγοράς, και αυτό θα την φέρει σε εσάς (στο service της Sony ) το έκανα. Έστειλα πίσω το κινητό μες την συσκευασία ,αξεσουάρ απόδειξη κλπ με κουριερ στο κατάστημα αγοράς KAIZER στις 23/12 γιατί είχε μεσολαβήσει Σαββατοκύριακο.

Επικοινωνώ με κατάστημα αγοράς όπου και μαθαίνω ότι παρέλαβαν και το έστειλαν σε εσάς μάλιστα μου έδωσαν και ένα τηλέφωνο Τεχνικού που το έφερε στο service σας να μάθω από αυτόν, αν θα γίνει ολική αντικατάσταση η επιδιόρθωση , (το κινητό δεν το είχα ούτε 24 ώρες στην κατοχή μου και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σαν κινητό απουσία σιμ , όταν το πρωτοπήρα είδα μενού τράβηξα κάποιες Φώτο κλπ ,)

Προσπάθησα να μάθω τι γίνετε από τον Τεχνικό αλλά μεσολάβησαν οι γιορτές με πολλές αργίες οπότε τον ξαναπήρα ακριβώς στο τέλος των γιορτών

Η απάντηση που μου έδωσε ότι του είπαν από το Service ARVATO, είναι ότι το κινητό τίθεται εκτός εγγύησης γιατί βρέθηκε σπασμένος κονεκτορ φόρτισης ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΕΚΤΟΡ ΦΟΡΤΙΣΗΣ όχι η κατασκευαστική βλάβη του κινητού που γιαυτό το στείλαμε, δηλαδή η αδυναμία ανάγνωσης της SIM αλλά ο connector φόρτισης Έλεος το κινητό φορτίστηκε 1 φορά με docking (να σας στείλω φώτο του docking)

Είμαι fun της Sony , και μέχρι τώρα εκτιμούσα πολύ την εταιρεία σας. Όλα μου τα κινητά της τελευταίας 8ετιας τουλάχιστον είναι Sony eiccson η Sony , το τελευταίο μου είναι το Α .

Ακόμη και με το καλώδιο να είχα φορτίσει έχοντας το ARC Χ 2 σχεδόν χρόνια, που έχει ακριβώς την ίδια είσοδο φόρτισης, ήταν αδύνατο να προκαλέσω βλάβη ,

Λοιπόν βεβαίως δεν αποδέχομαι την διάγνωση της ARVATO,

(Για την οποία ακούγονται τα χίλια μύρια, άσχημα και ύποπτα πράγματα, το χειρότερο service λένε πόλοι, σχεδόν με σύστημα να βγάζει εκτός εγγύησης τα κινητά και τα χρεώνει μετά υπέρογκα ποσά για την επιδιόρθωση τους (490+φπα μου ζήτησε για να το φτιάξει το ολοκαίνουργιο μου Ζ1 )

Επειδή ο Έχω πολύ κοντινό πρόσωπο ηλεκτρονικό βρήκε τα ανταλλακτικά τα Original connector kai simreader)για το Ζ1 κάτω από 20 ευρώ.

Για να μην μακρηγορώ άλλο θέλω ,Αντικατάσταση του κινητού μου η έστω επιδιόρθωση ως οφείλει η εταιρεία σας , αν υπάρχει σπασμένος κονεκτορ, κατηγορηματικά δεν έγινε από έμενα ,η από τον τεχνικό που το παρέλαβε έγινε , (ονόματι xxxx) που πολύ αμφιβάλω γιατί , η το πιο πιθανόν από Service της Arvato . Από έμενα το κινητό έφυγε ΑΘΙΚΤΟ. Με βλάβη κατασκευαστική μη ανάγνωσης Sim

Επιφυλάσσομαι βεβαίως για κάθε έννομο μέσον που θα ασκηθεί εκ μέρους μου κατά παντός υπευθύνου .Εφόσον δεν ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα μου.

Ευχαριστώ και Ελπίζω να σταθεί στο ύψος της η Σουν η εταιρεία που τόσο αγαπούσα και πρότεινα παντού.

ΠΡΟΣ KAIZER:

Καλημέρα σας , είμαι η πελάτισσας σας, (Ονοματεπώνυμο κλπ), που στις 18/12 /2013 Αγόρασε από εσάς ,το Sony experia Z1 ,και παρέλαβε μέσω κουριερ στις 19/12/2013 το απόγευμα,

όπως θα έχετε πληροφορηθεί ,το τηλέφωνο βγήκε εκτός εγγύησης από Arvato για ανύπαρκτη βλάβη, (σπασμένος κονεκτορ φόρτισης).

Θα ενθυμήσω ,ότι η επιστροφή έγινε για βλάβη, (η οποία διαπιστώθηκε άμεσα μετά την παραλαβή του κινητού στης 20 /12/2013 από Γερμανό κοσμοτε ),δυσλειτουργίας της κάρτας sim βεβαιωμένη από 2 τεχνικούς .

Το κινητό έφυγε από μένα στης 23/12/13 ΑΘΙΚΤΟ εφόσον δεν είχε χρησιμοποιηθεί καθόλου, και η μια και μοναδική φόρτιση που του έγινε, έγινε με docking (Επαγωγικά δηλαδή ) το τι μπορεί να έπαθε μετά την αποστολή του από εμένα , σε εσάς, ουδόλως με αφορά.

Λοιπόν εάν η Sony η, η arvato παρότι επιμένω σε αλλαγή η επιδιόρθωση όντος εγγύησης εξακολουθήσουν την ίδια πολιτική , θα ζητήσω από εσάς νομικά με καταγγελία, αντικατάσταση του κινητού η επιστροφή χρημάτων

Διότι

α) το κινητό επεστράφη μέσα σε 5 μέρες από την παραλαβή του οπότε καλύπτεται υποχρεωτικά από DOA είτε αναφέρετε είτε όχι στο κατάστημα , είστε υποχρεωμένος να το τηρήσετε βάση νόμου

Γνωρίζω την πολιτική του καταστήματος την διάβασα αλλά είναι παραπλανητική εφόσον δεν είναι νόμιμη

β) το προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας , και είναι δικό σας πρόβλημα να τα βρείτε με την Αντιπροσωπεία και όχι δικό μου.

Εγώ Από Εσάς αγόρασα και γνωρίζετε πόσο άμεσα επικοινώνησα μαζί σας όταν ενημερώθηκα για το πρόβλημα.

Για να στηρίξω τα όσα σας γράφω παραθέτω αυτούσια 1 μέρος από ότι λέει η Προστασία καταναλωτή

Ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Όσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία

Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα)

Ελπίζω και εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα μου

και να μην χρειαστεί να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου με έννομα μέσα

Υπογραφή

Εντελως φιλικα και καταλαβαινω την αγανακτηση σου αλλα τα κειμενα ειναι απαραδεκτα και μπορει το νομικο τμημα και της sony και του kaizer να σε καπελωσουν αμα θελουν γραφεις με πολυ προχειρο τροπο και κατηγορεις την αρβατο οχι με αποδειξεις (το οτι διαβαζεις αρνητικα σχολια σε φορουμ δεν ειναι αποδειξη ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει) καλυτερα να σε εκπροσωπουσε καποιος ειδικος απο το ΙΝΚΑ η δικηγορος αφου το πας μακρια πρεπει να το πας σωστα μακαρι να βρεις ακρη αλλα με τα 2 mail που εστειλες μπορει να βρεθεις προ εκπληξεως....στο ξαναλεω εντελως φιλικα οτι γραφω

Link to comment
Share on other sites

Εντελως φιλικα και καταλαβαινω την αγανακτηση σου αλλα τα κειμενα ειναι απαραδεκτα και μπορει το νομικο τμημα και της sony και του kaizer να σε καπελωσουν αμα θελουν γραφεις με πολυ προχειρο τροπο και κατηγορεις την αρβατο οχι με αποδειξεις (το οτι διαβαζεις αρνητικα σχολια σε φορουμ δεν ειναι αποδειξη ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει) καλυτερα να σε εκπροσωπουσε καποιος ειδικος απο το ΙΝΚΑ η δικηγορος αφου το πας μακρια πρεπει να το πας σωστα μακαρι να βρεις ακρη αλλα με τα 2 mail που εστειλες μπορει να βρεθεις προ εκπληξεως....στο ξαναλεω εντελως φιλικα οτι γραφω

Καταλαβαίνω τις προθέσεις σου και σε ευχαριστώ , δεν τους λεω ομως οτι ειναι ετσιι , αλλα οτι ακούγονται πολλά ,και αυτό έχω τρόπο να το αποδείξω ,(εχω τα Λινγκ απο αρκετα φορουμ με τα παραπονα για το Αρβατο , δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου) το γεγονος ειναι οτι εμενα μου ζητησαν το συγκεκριμενο ποσον για να το φτιαξουν, ηθελα το ξαναλεω να υπαρχει αυτο

Link to comment
Share on other sites

+1 στον kilahed.

Ειδικά το μήνυμα προς τη Sony δεν είναι καλόγραμμένο (το λέω ευγενικά ;):) ).

Λέξεις όπως μανίσιο ας πούμε, θα μπορούσαν να αντικατασταθούν. Εάν προχωρήσεις περαιτέρω, κοίτα να συντάξεις καλύτερα τα e-mail ή ζήτα τη βοήθεια κάποιου.

Όπως είπες, η Σονυ παίρνει πάντα ως δεδομένο αυτό που λέει το service. Την έχω πάθει για αυτό στο προηγούμενο μήνυμα μου σου είπα καλή τύχη. Η λύση από ότι κατάλαβα είναι να μην αγοράζουμε καθόλου ΣΟΝΥ και σία που φέρονται έτσι.

Εύχομαι να βρεις λύση!

Link to comment
Share on other sites

ενταξει η "ποιοτητα" του κειμενου ειναι δευτερευουσας σημασιας, το μεγαλο προβλημα ειναι η "χαλαροτητα" + "φιλικη διαθεση" και το αιτημα για αντικατασταση Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ!

Μακαρι βεβαια να δικαιωθεις, αλλα ετσι οπως το πας σε βλεπω με επισκευασμενο (το ιδιο η αλλο απο rma) παρολο που ηρθε doa κι αυτο ειναι κοροιδια για ενα κινητο που κοστιζει οσο μισος βασικος μισθος

Link to comment
Share on other sites

εε... 50-100 πανω κατω τεσπα τοσο εχει, δεν ειναι και φθηνο... (που και να ηταν δε θα σημαινε κατι)

50-100 ευρώ 3-4 φορές ποιο κάτω βάλτα και είσαι μέσα. Ένα μηνιάτικο βγήκε το κινητό και προσπαθούν να του το φάνε λες και είναι στραγάλια. Πίεζε μόνο το μαγαζί φίλε και άσε την sony, σε αυτούς πέφτει η ευθύνη απο αυτούς το πείρες το κινητό.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει η "ποιοτητα" του κειμενου ειναι δευτερευουσας σημασιας, το μεγαλο προβλημα ειναι η "χαλαροτητα" + "φιλικη διαθεση" και το αιτημα για αντικατασταση Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ!

Μακαρι βεβαια να δικαιωθεις, αλλα ετσι οπως το πας σε βλεπω με επισκευασμενο (το ιδιο η αλλο απο rma) παρολο που ηρθε doa κι αυτο ειναι κοροιδια για ενα κινητο που κοστιζει οσο μισος βασικος μισθος

Εδω ειμαι χωρις κινητο, και με χρήματα που κάνουν φτερά κι'ακομα πετάνε ,Θελουν 602+ ακομη για να το επισκευάσουν στο Σερβις Δηλαδή παμε για 2 μισθούς το αν επισκευαστεί θα σκεφτω??

(το ιδιο η αλλο απο rma) Αυτο δεν το κατάλαβα.

Link to comment
Share on other sites

(το ιδιο η αλλο απο rma) Αυτο δεν το κατάλαβα.

η θα σου επισκευασουν το ιδιο η θα σου φορτωσουν κανενα επισκευασμενο απο το rma τους απο καποιον αλλο που δε δεχτηκε επισκευη... τι δεν καταλαβες?

Κανονικα και με το νομο η συσκευη βρεθηκε DOA, και ως τετοιο πρεπει να σου δωσουν ενα αλλο. Οτιδηποτε λιγοτερο απο αυτο ειναι εξαπατηση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.