Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Με το συμπάθιο δεν ισχυει τιποτα απολυτως ομως απο αυτά που λες,δεν ξέρω απο που προκύπτουν :p.

Δεν ειπα πουθενά ότι ειναι λευκή περιστέρα ο κάθε κάιζερ αλλα το αντίθετο ακριβώς,δεν ξέρω που δεν ειμαι κατανοητός.

Ο κάθε μαγαζάτορας μπορει να πουλάει προϊόντα αγορασμένα ΑΠΟ ΟΠΟΥ θέλει,και απο την κινα λοιπόν,δεν απαγορεύεται (φυσικά).

Αλλα δε θα εχει εγγύηση στην ευρώπη

Τα προϊόντα που ΈΧΟΥΝ εγγυηση ,υπάρχουν ΗΔΗ καταχωρημένα στη database των αντιπροσωπειών.

Λες να βγάζει κινητό για κινα η samsung και να μην μπορούν να το ξεχωρίσουν στο σέρβις ότι δεν ειναι ευρωπαϊκό;

Αυτο μπορούν να στο κάνουν και τα μισα μέλη απο εδώ,και φαίνεται και απο ποια συγκεκριμένη χώρα είναι.

Είπαμε δεν πιάνουν πούλια στον αέρα,αλλα τους βγάλαμε τσοπανηδες...

Για αυτο και δε ζητάνε καν απόδειξη κάποιες αντιπροσωπείες ,γιατί χοντρικά ξερουν ποτε πουλήθηκε ,δεν τους νοιάζει ενας μηνας πάνω κάτω,αν εμπίπτει στην εγγύηση η εκάστοτε βλάβη.

Το imei αναγράφεται για άλλους λόγους οι οποίοι ειναι καθαρά για διευκόλυνση του καταστήματος που πουλάει χιλιάδες τεμάχια και πρεπει να ψάχνει για μια μερα αν του ζητήσεις καποια συγκεκριμένη ,και να τη χάσεις την απόδειξη θα βρεις άκρη.

Και επιπλεον η σωστή διαδικασία ειναι να μπαίνει ημερομηνία και σφραγίδα στο ΕΙΔΙΚΟ έντυπο warranty που περιλανβανεται στη συσκευασία,ουτε αποδείξεις ουτε τίποτα ,αυτά ειναι μ@λακιες των εγχώριων σέρβις γιατί έτσι γλυτώνουν κάποιες εγγυήσεις.

sent from mobile

Δεν υπαρχει αντιπροσωπεια που να μην ζηταει αποδειξη αγορας...και ειδικα στην ελλαδα που ο καθε ελληναρας χανει την αποδειξη και λεει εχω εγγυηση βαση Serial Number η ημερομηνια αγορας ειναι αυτην που δινει την εγγυηση και οχι το ΙΜΕΙ Serial

Link to comment
Share on other sites

Με τα δυο πρώτα ψηφια ίσως απλά κατάλαβαν ότι ειναι απο καμια Πολωνία (συνήθως) και οποτε αγοράστηκε απο σκρουτζομαγαζο ,οσο να'ναι άλλη η συννενοηση με ενα τμήμα μιας αλυσίδας που ολα συνήθως ειναι δεδομένες διαδικασίες,κι άλλο με καποιο ανεξάρτητο εμπορο ο οποίος μπορει καμια φορα να ειναι και μυστήριος η και ψιλολαμογακος.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Μην συγκρινεις Birdphone με Kaizer...

Αμα δεν εχει IMEI πανω σε αποδειξη ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΟ δεν εχεις εγγυηση αυτο ειδε η Αρβατο 99% και εχει γινει η ολη φασαρια...

Το Αρβατο το παρέλαβε ,και όπως μου λενε το έκανε ολικό έλεγχο ,και εκει είδανε λενε σπασμένο κονεκτορα , και το βγάλανε εκτός , για την κατασκευαστικη βλαβη που ειχε , (Hardware ) δηλαδή, την αδυναμία ανάγνωσης κάρτας SIM , ουτε λόγος Πα Πα Πα , κοινώς, την πάπια ολοι.

Link to comment
Share on other sites

Το Αρβατο το παρέλαβε ,και όπως μου λενε το έκανε ολικό έλεγχο ,και εκει είδανε λενε σπασμένο κονεκτορα , και το βγάλανε εκτός , για την κατασκευαστικη βλαβη που ειχε , (Hardware ) δηλαδή, την αδυναμία ανάγνωσης κάρτας SIM , ουτε λόγος Πα Πα Πα , κοινώς, την πάπια ολοι.

Περιμενε να δεις τι θα σου απαντησουν Καιζερ και αρβατο βασικα χτυπα και ενα τηλ και στους 2 να δεις τι θα σου πουν και αναλογα την απαντηση πες τους οτι θα βαλεις δικηγορο στην αρβατο βασικα δεν νομιζω να κανεις κατι με αυτο βασικα αν και δυσκολο προσπαθησε για επιστροφη χρηματων αν και εχει πιθανοτητες 1%...δεν ειμαι με την αρβατο αλλα πιστευω πως το κινητο πηγε εκει με σπασμενο κονεκτορα....

Link to comment
Share on other sites

Περιμενε να δεις τι θα σου απαντησουν Καιζερ και αρβατο βασικα χτυπα και ενα τηλ και στους 2 να δεις τι θα σου πουν και αναλογα την απαντηση πες τους οτι θα βαλεις δικηγορο στην αρβατο βασικα δεν νομιζω να κανεις κατι με αυτο βασικα αν και δυσκολο προσπαθησε για επιστροφη χρηματων αν και εχει πιθανοτητες 1%...δεν ειμαι με την αρβατο αλλα πιστευω πως το κινητο πηγε εκει με σπασμενο κονεκτορα....

Αν πηγε εκει με σπασμένο κονεκτορα εφ οσον δεν υπάρχει καμια περίπτωση να εγινε απο μας (Σε Αυτο ειμαι κατηγορηματικη) μπηκε docking εχω φώτο του docking αν θελουν, και εκτός αυτού οπως ειπα αρχικα ουτε τα Κινέζικα δεν σπάνε ετσι με 1 φορτηση με καλωδιο . Ασε που υπάρχει το Arc -Sony που το φορτίζεται επι 2 χρονια και εχει την ιδια ακριβως είσοδο, ιδιο κονεκτορα ,λοιπόν, αν πήγε ετσι αρβατο σπασμένο , τοτε εγινε επίτηδες απο το μαγαζι για να μην το Αντικαταστησουν ως οφειλαν , τι άλλο να σκεφτω ?, ούτε αυτοι άπειροι ειναι στα κινητα, για να γινει αθελα η Ζημια. Μονο αυτοι, και η Currier μεσολάβησαν μέχρι να φτάσει Αρβατο.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω εδώ και 7 σελίδες το νήμα αλλά βλέπω ότι... απλά κουβέντα να γίνεται τελικά.

φίλη [MENTION=9715]sevast99[/MENTION] αγόρασες καινούριο κινητό πριν σχεδόν ένα μήνα...

είσαι χωρίς κινητό εδώ και ένα μήνα (-1 ημέρα).

Θα έλεγα να απευθυνθείς στο κατάστημα που το αγοράσες με νομικά μέσα για να είσαι απολύτως καλυμμένη και να απαιτήσεις είτε αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων (το τελευταίο θα πρότεινα εγώ).

Μην τους δίνει άλλο χρόνο και περιθώριο.... Μην περιμένεις κανένα να δείξει καλή διάθεση στο θέμα σου, ούτε να λυπηθεί το σχεδόν ένα μισθό που έδωσες... Μόνη σου πρέπει να διεκδικήσεις το δίκιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω εδώ και 7 σελίδες το νήμα αλλά βλέπω ότι... απλά κουβέντα να γίνεται τελικά.

φίλη [MENTION=9715]sevast99[/MENTION] αγόρασες καινούριο κινητό πριν σχεδόν ένα μήνα...

είσαι χωρίς κινητό εδώ και ένα μήνα (-1 ημέρα).

Θα έλεγα να απευθυνθείς στο κατάστημα που το αγοράσες με νομικά μέσα για να είσαι απολύτως καλυμμένη και να απαιτήσεις είτε αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων (το τελευταίο θα πρότεινα εγώ).

Μην τους δίνει άλλο χρόνο και περιθώριο.... Μην περιμένεις κανένα να δείξει καλή διάθεση στο θέμα σου, ούτε να λυπηθεί το σχεδόν ένα μισθό που έδωσες... Μόνη σου πρέπει να διεκδικήσεις το δίκιο σου.

Εκεινο που με απασχολει ειναι, οτι δεν μπορω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας ,αμα απο Αρβατο Ισχιριζοντε οτι το παρελαβαν σπασμενο, Πιανου λογος μετράει?? Και το οτι υπάρχει το docking δεν ειναι αποδειξη οτι δεν το εβαλα με καλώδιο ,εντάξει ισχυροποιεί τον ισχυρισμο μου ,αλλα δεν τον αποδεικνύει το ιδιο και οτι εχω κινητα με ιδια εισοδο η οτι ειμαι χρονια έμπειρος χρήστης η Πληροφορικος , και Αν, Αν λεω, οντος το παρελαβαν σπαζμενο, τοτε υπαρχει δόλος απο αλλού ο νοών νοειτω

Link to comment
Share on other sites

Η μονη σου ελπίδα ειναι αν στηριχτείς στο ότι οταν το παρέλαβε το κατάστημα απο εσένα ,δεν ανέφερε ότι ειναι σπασμένος ο κονεκτορας ,οποτε δεν ήταν.

Χωρις να θέλω να σε στενοχωρήσω,ίσως και να ηταν σπασμένος ο κονεκτορας και δεν το είδες αφου δεν το φορτισες με καλώδιο,δε φαίνεται απ'εξω παντα το συγκεκριμένο οταν σπάει .

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

μ'αρεσει που ακομα το συζητας :) Την ΓΓΚ την πηρες? Σου ειπαμε οτι δεν πρεπει να αποδειξεις εσυ οτι δεν το εσπασες αλλα αυτοι οτι το εσπασες εσυ απο την στιγμη που το μαγαζι το δεχθηκε και το εστειλε για service ( προφανως αν ηταν σπασμενο δεν θα το δεχοταν)...Αλλα εσυ ακομα τα ιδια λες.Μαλλον το καπελο δικαια θα το φας (σορρυ που στην λεω ετσι αν και εχεις και τον πονο σου αλλα αν δεν ακους καποιους που εχουν κινησει τις διαδικασιες και ξερουν αλλα κανεις του κεφαλιου σου τι να πω...).Απλα μετα την καταγγελια περιμενεις ενα μηνα μεχρι την απαντηση (τουλαχιστον ομως σε 1 μηνα θα εχει κινητο )

Link to comment
Share on other sites

μ'αρεσει που ακομα το συζητας :) Την ΓΓΚ την πηρες? Σου ειπαμε οτι δεν πρεπει να αποδειξεις εσυ οτι δεν το εσπασες αλλα αυτοι οτι το εσπασες εσυ απο την στιγμη που το μαγαζι το δεχθηκε και το εστειλε για service ( προφανως αν ηταν σπασμενο δεν θα το δεχοταν)...Αλλα εσυ ακομα τα ιδια λες.Μαλλον το καπελο δικαια θα το φας (σορρυ που στην λεω ετσι αν και εχεις και τον πονο σου αλλα αν δεν ακους καποιους που εχουν κινησει τις διαδικασιες και ξερουν αλλα κανεις του κεφαλιου σου τι να πω...).Απλα μετα την καταγγελια περιμενεις ενα μηνα μεχρι την απαντηση (τουλαχιστον ομως σε 1 μηνα θα εχει κινητο )

Την καταγγελία θα την κανω οπωσδήποτε, σας έγραψα , οτι εστειλα μαιλ , άσχετα με το αν ήμουν αυστηρή η οχι περιμενω λιγο μπας και απο το μαγαζι ,απαντήσουν. Εχω και μια ιοση που με ταλαιπωρει... Σερνομαι ...

Link to comment
Share on other sites

1)αν το καθε καταστημα αγοραζε απο κινα και τα πουλουσε εδω και εγραφε το ΙΜΕΙ με το χερι κλαφτα χαραλαμπε εγγυηση εχουν μονο συσκευες απο ευρωπαϊκη ενωση αγορασμενες ΜΕ τιμολογιο....

ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Απο ποτε ρε κουμπαρε εχουμε επισημο εμπαργκο στην Κινα? και -ναι ξερω ειναι πολυ σκληρο, παρε ενα λεξοτανιλ πρωτα καλου κακου- δες μια οποιαδηποτε πλακετιτσα (πολυαγαπημενου σου ευρωπαικου προιοντος) made in - τι σκατα γραφει

:sorry: αλλα ημαρτον με τους αστικους μυθους και θρυλους

Link to comment
Share on other sites

Την καταγγελία θα την κανω οπωσδήποτε, σας έγραψα , οτι εστειλα μαιλ , άσχετα με το αν ήμουν αυστηρή η οχι περιμενω λιγο μπας και απο το μαγαζι ,απαντήσουν. Εχω και μια ιοση που με ταλαιπωρει... Σερνομαι ...

Με την WIND που ειχα προβλημα με ενα κινητο ΖΤΕ (απο την πρωτη μερα που το αγορασα ,μιλαγα 2 λεπτα και μετα με ακουγαν χωρις να τους ακουω) εκανα την καταγγελια την ιδια μερα που το αγορα.Θεωρω απαραδεκτο μαγαζι να μου πει οτι θα στειλει service συσκευη που εχω 10 ωρες,ζηταγα αμεση αντικατασταση ή τα λεφτα μου πισω.Σιγουρα δεν εχω ορεξη να μαλωνω .Το καταστημα μου ειπε οτι θα μου το αλλαζε αλλα δεν ειχε διαθεσιμη συσκευη οποτε να το στειλουμε για service και βλεπουμε.Απο την ΓΓΚ μου ειπαν οτι πρεπει να τους εχω αφησει το κινητο να κινησουν τις διαδικασιες τους.Προσωπικα και να μου φερνανε επισκευασμενο το κινητο την ιδια μερα δεν θα το επερνα,απλα το αφησα εκει επειδη μου ειπαν απο την ΓΓΚ.

Απλα κανεις την καταγγελια και τρεχουν μαζι τα πραγματα .Σε μενα επρεπε να λαβουν την καταγγελια για να μου αλλαξουν την συσκευη.(προφανως στο σερβις το ειχαν πανω απο 1 μηνα χωρις να εχω ενημερωση)/Μολις τσιμπησαν την καταγγελια την ιδια μερα με καλεσαν και μου εδωσαν αλλη συσκευη (ουτε λογος για την συσκευη στο σερβις).Εσυ (που δεν νομιζω) μπορει να εισαι πιο τυχερη.Αλλα οπως και να εχεις αν βρεις το δικιο σου πιο πριν απλα οταν λαβουν την καταγγελια λενε (εγραφως παντα) οτι λυθηκε το προβλημα.Σε περνουν τηλεφωνο απο την ΓΓΚ και για επιβεβαιωση.Αντιγραφο της καταγγελιας λαμβανεις εσυ και το μαγαζι .

Κακως που δεν εχεις παρει απο την 1η μερα.

Link to comment
Share on other sites

Που να τα ξερω φιλε μου Αυτα? Μηπως μου εχει ξανατυχει??Το πηρα διαπιστωθηκε βλαβη το εστειλα (ολα μες σ ε(3) εργάσιμες) δεν έφεραν αντιρρηση απο το μαγαζι, απλα ειχα την ατυχια να μεσολαβήσουν οι Γιορτες οποτε απο τις 23/12/ που το εστειλα πηρα απάντηση στις 8/1/ και αν δεν έπαιρνα εγω τηλ ισως ακομα περίμενα.

Απο το καταστημα μου ειπαν οτι αυτη ειναι η προβλεπομενη διαδικασία μου ειπαν, το παίρνουν, και το στελνουν Σερβις στο επίσημο της αντιπρσωπειας , και οτι μας πουν απο εκειτο Πλαισιο το ιδιο εκανε για 1 IPhone μιας φιλης, το έστειλαν στην αντιπροσωπεια αλλα της το αντικατεστησαν.

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Απο ποτε ρε κουμπαρε εχουμε επισημο εμπαργκο στην Κινα? και -ναι ξερω ειναι πολυ σκληρο, παρε ενα λεξοτανιλ πρωτα καλου κακου- δες μια οποιαδηποτε πλακετιτσα (πολυαγαπημενου σου ευρωπαικου προιοντος) made in - τι σκατα γραφει

:sorry: αλλα ημαρτον με τους αστικους μυθους και θρυλους

Φιλε εισαι εκτος τοπου και χρονου δεν μιλησα για χωρα κατασκευης αλλα χωρα εισαγωγης...μην λες κατι απλα για να το πεις...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εισαι εκτος τοπου και χρονου δεν μιλησα για χωρα κατασκευης αλλα χωρα εισαγωγης...μην λες κατι απλα για να το πεις...

καλα...

πολλοι ανθρωποι κανουν ανεξαρτητες εισαγωγες και δινουν εγγυηση, και μαλιστα ειναι και αψογοι απεναντι στους πελατες τους.

Επισεις πολλοι ανθρωποι εχουν αγοασει απ ευθειας απο Κινα και οι Κινεζοι φερθηκαν αψογα σε θεματα doa/rma

Επισεις πολλοι ανθρωποι καναν ανεξαρτητες εισαγωγες απο Κινα και σε θεματα εγγυησης καναν τον Κινεζο.

Επισεις πολλοι ανθρωποι κανουν εισαγωγες απο ΕΕ και επισεις κανουν τον Κινεζο...

Επισεις... ...ισχυουν ολοι οι πιθανοι συνδυασμοι

Οποτε με λιγα λογια εχει να κανει με ποιο μαγαζι εχεις να κανεις και κατα ποσο ειναι υπευθυνος και σωστος επαγγελματιας κι οχι απο που και πως εγινε μια εισαγωγη, και οταν αγοραζεις κατι την ευθυνη την εχει το καταστημα που σου πουλαει κατι. Ουτε ο τοπικος αντιπροσωπος -αν υπαρχει- ουτε ο Κινεζος ουτε κανενας αλλος, και ο δυσαρεστημενος πελατης το καταστημα οφειλει να κυνηγησει και κανεναν αλλο, και ο νομος τον καλυπτει απολυτα ειτε η συσκευη ειναι απο Κινα ειτε απο τον Πλουτωνα.

Link to comment
Share on other sites

καλα...

πολλοι ανθρωποι κανουν ανεξαρτητες εισαγωγες και δινουν εγγυηση, και μαλιστα ειναι και αψογοι απεναντι στους πελατες τους.

Επισεις πολλοι ανθρωποι εχουν αγοασει απ ευθειας απο Κινα και οι Κινεζοι φερθηκαν αψογα σε θεματα doa/rma

Επισεις πολλοι ανθρωποι καναν ανεξαρτητες εισαγωγες απο Κινα και σε θεματα εγγυησης καναν τον Κινεζο.

Επισεις πολλοι ανθρωποι κανουν εισαγωγες απο ΕΕ και επισεις κανουν τον Κινεζο...

Επισεις... ...ισχυουν ολοι οι πιθανοι συνδυασμοι

Οποτε με λιγα λογια εχει να κανει με ποιο μαγαζι εχεις να κανεις και κατα ποσο ειναι υπευθυνος και σωστος επαγγελματιας κι οχι απο που και πως εγινε μια εισαγωγη, και οταν αγοραζεις κατι την ευθυνη την εχει το καταστημα που σου πουλαει κατι. Ουτε ο τοπικος αντιπροσωπος -αν υπαρχει- ουτε ο Κινεζος ουτε κανενας αλλος, και ο δυσαρεστημενος πελατης το καταστημα οφειλει να κυνηγησει και κανεναν αλλο, και ο νομος τον καλυπτει απολυτα ειτε η συσκευη ειναι απο Κινα ειτε απο τον Πλουτωνα.

Συσκευη αγορασμενη εκτος ευρωπης δεν εχει εγγυηση στην ευρωπη απο πανω λες παραδειγματα και οχι την ουσια κανενα επισημο Service στην ευρωπη δεν επισκευαζει συσκευη που ειναι αγορασμενη εκτος ευρωπης χωρις κοστος.

Ο πελατης οφειλει να κυνηγαει το καταστημα...καταλαβα δηλαδη αν κανει την πατατα η αντιπροσωπεια φταιει το καταστημα....το καταστημα η μονη υποχρεωση που εχει απεναντι σου ειναι το DOA και αυτο αν υπαρχει αν εχει φερει συσκευη ευρωπαϊκη στην πουλησει και εχει προβλημα εντος DOA τοτε πρεπει να στο αλλαξει αν περασουν η μερες ΠΡΕΠΕΙ να παει για επισκευη ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

Link to comment
Share on other sites

Συσκευη αγορασμενη εκτος ευρωπης δεν εχει εγγυηση στην ευρωπη απο πανω λες παραδειγματα και οχι την ουσια κανενα επισημο Service στην ευρωπη δεν επισκευαζει συσκευη που ειναι αγορασμενη εκτος ευρωπης χωρις κοστος.

Ο πελατης οφειλει να κυνηγαει το καταστημα...καταλαβα δηλαδη αν κανει την πατατα η αντιπροσωπεια φταιει το καταστημα....το καταστημα η μονη υποχρεωση που εχει απεναντι σου ειναι το DOA και αυτο αν υπαρχει αν εχει φερει συσκευη ευρωπαϊκη στην πουλησει και εχει προβλημα εντος DOA τοτε πρεπει να στο αλλαξει αν περασουν η μερες ΠΡΕΠΕΙ να παει για επισκευη ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

Υπαρχουν και προιοντα που καλυπτοντε απο indernational εγγυηση

η δικη μου περιπτωση ειναι Doa (3 εργασημες), αλλα κανουν τον κινεζο

Το πρωτο υπευθηνο ειναι το καταστημα απεναντι στον πελατη και μετα ολα τα αλλα

Link to comment
Share on other sites

Στην Αγγλία απ'όσο μου έχουν πει σε καταστήματα κινητής, οι αντιπροσωπείες καλύπτουν τα τηλέφωνα από όπου και αν είναι αγορασμένα.

Πχ αγοράζεις τηλέφωνο από το Πλαίσιο, και ενώ είσαι σε επαγγελματικό ταξίδι στην Αμερική αυτό χαλάει. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σε καλύψει.

Αυτό με τις ευρωπαϊκές συσκευές μάλλον είναι ελληνική πατέντα.

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Συσκευη αγορασμενη εκτος ευρωπης δεν εχει εγγυηση στην ευρωπη απο πανω λες παραδειγματα και οχι την ουσια κανενα επισημο Service στην ευρωπη δεν επισκευαζει συσκευη που ειναι αγορασμενη εκτος ευρωπης χωρις κοστος.

Ο πελατης οφειλει να κυνηγαει το καταστημα...καταλαβα δηλαδη αν κανει την πατατα η αντιπροσωπεια φταιει το καταστημα....το καταστημα η μονη υποχρεωση που εχει απεναντι σου ειναι το DOA και αυτο αν υπαρχει αν εχει φερει συσκευη ευρωπαϊκη στην πουλησει και εχει προβλημα εντος DOA τοτε πρεπει να στο αλλαξει αν περασουν η μερες ΠΡΕΠΕΙ να παει για επισκευη ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

Δεν τα ξέρεις καλα φίλτατε και δεν ξέρω γιατί εκφερεις άποψη και επαναλαμβανόμενα λαθεμένη και παραπληροφορεις ,αστο να παει στα κομμάτια,δε χρειαζεται να πεις οπωσδήποτε κάτι.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.