Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Δεν τα ξέρεις καλα φίλτατε και δεν ξέρω γιατί εκφερεις άποψη και επαναλαμβανόμενα λαθεμένη και παραπληροφορεις ,αστο να παει στα κομμάτια,δε χρειαζεται να πεις οπωσδήποτε κάτι.

sent from mobile

Λοιπον εσυ που τα ξερεις πες μας πως ειναι περιμενω απαντηση σου...

Αν δεν κανω λαθος υπαρχει μελος του forum που δουλευει σε επισημο sevice να μας πει αν επισκευαζονται χωρις χρεωση συσκευες εκτος EU

Link to comment
Share on other sites

Συσκευη αγορασμενη εκτος ευρωπης δεν εχει εγγυηση στην ευρωπη

Το Καιζερ βρισκεται στη Μογγολια ή στη Ζιμπαμπουε?

απο πανω λες παραδειγματα και οχι την ουσια κανενα επισημο Service στην ευρωπη δεν επισκευαζει συσκευη που ειναι αγορασμενη εκτος ευρωπης χωρις κοστος.

Ο πελατης οφειλει να κυνηγαει το καταστημα...καταλαβα δηλαδη αν κανει την πατατα η αντιπροσωπεια φταιει το καταστημα....το καταστημα η μονη υποχρεωση που εχει απεναντι σου ειναι το DOA και αυτο αν υπαρχει αν εχει φερει συσκευη ευρωπαϊκη στην πουλησει και εχει προβλημα εντος DOA τοτε πρεπει να στο αλλαξει αν περασουν η μερες ΠΡΕΠΕΙ να παει για επισκευη ειτε μας αρεσει ειτε οχι...

τριχες στο τετραγωνο!

οταν αγοραζω κατι απο καποιο μαγαζι, μεγαλη μου σκασιλα αν το μαγαζι αγορασε απο ευρωπη η απο τους πιγγουινους της ανταρκτικης. Εγω ως πελατης ουτε αντιπροσωπους ξερω, ουτε "επισημα σερβις" ουτε κανεναν αλλο απο το μαγαζι που μου το πουλησε και αυτος φερει ολη την ευθυνη της εγγυησης, ειτε σου αρεσει ειτε οχι, και το τι πατεντες εχουν βγαλει τα μαγαζια ειναι κατι που δε μας αφορα καθολου γιατι υππαρχει επισημος νομος

Link to comment
Share on other sites

Το Καιζερ βρισκεται στη Μογγολια ή στη Ζιμπαμπουε?

τριχες στο τετραγωνο!

οταν αγοραζω κατι απο καποιο μαγαζι, μεγαλη μου σκασιλα αν το μαγαζι αγορασε απο ευρωπη η απο τους πιγγουινους της ανταρκτικης. Εγω ως πελατης ουτε αντιπροσωπους ξερω, ουτε "επισημα σερβις" ουτε κανεναν αλλο απο το μαγαζι που μου το πουλησε και αυτος φερει ολη την ευθυνη της εγγυησης, ειτε σου αρεσει ειτε οχι, και το τι πατεντες εχουν βγαλει τα μαγαζια ειναι κατι που δε μας αφορα καθολου γιατι υππαρχει επισημος νομος

Την εγγυηση στην δινει η αντιπροσωπεια οχι το μαγαζι σταματα γιατι γελανε και η πετρες μαζι σου δηλαδη αν αγορασειw ενα κινητο απο ενα καταστημα και το καταστημα βαλει λουκετο δεν εχεις εγγυηση συμφωνα με αυτα που λες....η τοτε θα θυμηθεις το επισημο service....?Αυτες την παντεντες τις "εβγαλαν" τα μαγαζια για τις βλακειες του καθε ελληναρα και το πονηρο του μυαλο...

Link to comment
Share on other sites

Την εγγυηση στην δινει η αντιπροσωπεια οχι το μαγαζι σταματα γιατι γελανε και η πετρες μαζι σου δηλαδη αν αγορασειw ενα κινητο απο ενα καταστημα και το καταστημα βαλει λουκετο δεν εχεις εγγυηση συμφωνα με αυτα που λες....η τοτε θα θυμηθεις το επισημο service....?Αυτες την παντεντες τις "εβγαλαν" τα μαγαζια για τις βλακειες του καθε ελληναρα και το πονηρο του μυαλο...

Η εγγυηση δινετε οντως απο την Αντπροσωπεια, αλλα το μαγαζι ειναι υπευθηνο απεναντι σου, αυτο οφειλει να παραλαβει το προιον και να τα βγαλει περα με την αντιπροσωπεια το σερβις κλπ , ακομη και για τα εξοδα επιστροφης του προιοντος χρεωνεται βαση νομου ,οταν εισαι DOA.Ετσι τουλαχιστον ενημερωθηκα απο νομικο.

Link to comment
Share on other sites

- Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

1. Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του.

2. Μείωση του τιμήματος ή ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό

γραφει πουθενα για ευρωπες, κινες, μογγολιες, αντιπροσωπιες, αυγολεμονα, ακτινογραφιες και δεν ξερω γω τι αλλο?

ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ, προφανως καποιος πικραμενος μαγαζατορας (απο αυτους με τους δικους τους πατενταδικους νομους) παριστανει τον "απλο χρηστη" προσπαθοντας να περασει τις ...πατεντες του ως πανακεια (πες πες κατι θα μεινει οπως ελεγε ο Γκεμπελς)

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/37-cat-exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Link to comment
Share on other sites

γραφει πουθενα για ευρωπες, κινες, μογγολιες, αντιπροσωπιες, αυγολεμονα, ακτινογραφιες και δεν ξερω γω τι αλλο?

ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ, προφανως καποιος πικραμενος μαγαζατορας (απο αυτους με τους δικους τους πατενταδικους νομους) παριστανει τον "απλο χρηστη" προσπαθοντας να περασει τις ...πατεντες του ως πανακεια (πες πες κατι θα μεινει οπως ελεγε ο Γκεμπελς)

Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις

Αυτα ισχυουν βεβαια αλλα για ΕΕ

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ισχυουν βεβαια αλλα για ΕΕ

Αντε παλι

Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις

printButton.png

ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Με το νόμο 3043/2002 – Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων καθώς και με το άρθρο 16 του νόμου 3853/2010 – Απλοποίηση διαδικασιών σύστασης προσωπικών και κεφαλαιουχικών εταιριών και άλλες διατάξεις - προσαρμόστηκε η Ελληνική νομοθεσία στην Οδηγία 99/44/ΕΚ «σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών». Η προσαρμογή αυτή επήλθε α) με τροποποίηση των άρθρων 534-561 του ΑΚ και β) με τροποποίηση και συμπλήρωση του άρθρου 5 «πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» του Ν. 2251/94, όπως ισχύει, για την προστασία των καταναλωτών.

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση

- Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Επίσης η πλημμελής εγκατάσταση του πράγματος, εφόσον αποτελεί μέρος της σύμβασης, θεωρείται έλλειψη ανταπόκρισης στη σύμβαση.

- Τα αγαθά πρέπει να είναι σε συμμόρφωση με τη σύμβαση, δηλ.:

1. Να συμφωνούν με την περιγραφή του πωλητή και να έχουν την ίδια ποιότητα και χαρακτηριστικά, όπως κάθε ίδιο προϊόν.

2. Να ταιριάζουν με το σκοπό για τον οποίο ο αγοραστής αγόρασε το αγαθό και τον γνωστοποίησε στον πωλητή τη στιγμή της αγοράς.

- Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

- Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

1. Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του.

2. Μείωση του τιμήματος ή ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

Διατάξεις για την εμπορική εγγύηση - Άρθρο 5 του νόμου 2251/1994

Το άρθρο αυτό αφορά τις σχέσεις προμηθευτή – καταναλωτή και ειδικότερα καθορίζει τις υποχρεώσεις του προμηθευτή καταναλωτικών αγαθών απέναντι στον καταναλωτή.

Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να παρέχει γραπτώς στην Ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς αναγνωρισμένα όλες τις πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση του προϊόντος.

Στην περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής, η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση αυτή πρέπει να περιλαμβάνει με κατανοητή διατύπωση στην Ελληνική γλώσσα τα απαραίτητα για επικοινωνία στοιχεία του προμηθευτή (επωνυμία, τηλ., Φάξ, ταχ. δ/νση κλπ) και πληροφορίες για το προϊόν που καλύπτει η εγγύηση, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Επίσης στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται τα θεσμοθετημένα δικαιώματα του καταναλωτή και να γίνεται σαφές ότι αυτά δε θίγονται από την εγγύηση.

Τέλος ο προμηθευτής πρέπει να εξασφαλίζει την προμήθεια ανταλλακτικών και την παροχή τεχνικών υπηρεσιών για όλη την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΕΕ?

μαλλον το μπερδευετε με το οτι ειναι ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΙΣΧΥΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΕ, οχι για προιοντα ΑΠΟ την ΕΕ

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

prostasia-katanaloti.pdf

«Oταν αγοράζεις ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές, κάνεις τον σταυρό σου και εύχεσαι “να μη μου τύχει”!» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Νίκος Τσομπάνογλου , φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Πολυτεχνείου της Ξάνθης. Η σκωπτική του διάθεση είναι απόρροια της διόλου ευχάριστης εμπειρίας που είχε όταν αγόρασε από γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών δύο μνήμες RΑΜ που σύντομα εμφάνισαν ελαττωματική λειτουργία. «Επέστρεψα στο κατάστημα ζητώντας να τις αντικαταστήσουν και το μόνο που έλαβα ήταν μια σειρά δικαιολογίες:δεν υπήρχε εξειδικευμένο σέρβις, έπρεπε να τις στείλουν στα κεντρικά, έπρεπε να μιλήσω με την αντιπροσωπεία, έπρεπε να επωμισθώ τα έξοδα αποστολής- η λίστα δεν είχε τέλος και οι εβδομάδες περνούσαν. Εν τω μεταξύ, αδυνατούσα να χρησιμοποιήσω τον υπολογιστή χωρίς μνήμη RΑΜ και οι προθεσμίες για τις πανεπιστημιακές εργασίες έτρεχαν. Είχα φθάσει στα πρόθυρα νευρικής κρίσης» διηγείται. Και δυστυχώς δεν είναι ο μόνος. Οπως εξηγούν εκπρόσωποι των ενώσεων καταναλωτών, είναι εκατοντάδες οι πολίτες που τηλεφωνούν απεγνωσμένοι στις ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλοντας ότι τους στέλνουν… από τον Αννα στον Καϊάφα. Προσφάτως μάλιστα στο γραφείο της ΕΚΠΟΙΖΩ (Ενωση Καταναλωτών – Η Ποιότητα της Ζωής) στη Θεσσαλονίκη κατέφυγε η καταναλώτρια Μ.Χ. η οποία υπέστη ταλαιπωρία επί… ένα ολόκληρο εξάμηνο, καθώς «είχε την ατυχία να αγοράσει ένα ελαττωματικό ψυγείο και το κατάστημα ηλεκτρικών δήλωνε αναρμόδιο, ενώ για κάθε (άκαρπη) επίσκεψη στην αντιπροσωπεία αναγκαζόταν να προβαίνει σε επιπλέον έξοδα», όπως εξηγεί η αρμόδια εκπρόσωπος της οργάνωσης κυρία Μαρία Βασιλειάδου στο «Βήμα».

Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Οσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία» σχολιάζει ο κ. Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος.

«Τα καταστήματα βέβαια “σκαρφίζονται” δεκάδες δικαιολογίες, όπως το να κατηγορούν τον καταναλωτή για τη βλάβη ή να ισχυρίζονται ότι πέρασε η προθεσμία της εγγύησης. Ο καταναλωτήςόμωςοφείλει να παραμείνει ανένδοτος και εν ανάγκη να προβεί σε έγγραφη καταγγελία» σχολιάζειη κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου, δικηγόρος και αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ. «Ας σημειωθεί δε ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων τολμούν να υποβάλουν καταγγελία δικαιώνονται, καθώς η παρανομία είναι πασιφανής. Απλώς, τα καταστήματα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά μας για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους» καταλήγει.

Ετσι σώζουμε τα λεφτά μας

Αν η συσκευή «έβγαλε» ελαττώματα στα πρώτα δύο χρόνια

- Ζητούμε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση

Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα). Μην ανεχθείτε αλλεπάλληλες επισκευές που απλώς επιτρέπουν στα καταστήματα να κερδίζουν χρόνο.

- Απαιτούμε επιστροφή χρημάτων

Αν παρά την επισκευή τα προβλήματα παραμένουν, έχετε δικαίωμα να δηλώσετε ότι «υπαναχωρείτε από την πώληση» και να απαιτήσετε την επιστροφή του τιμήματος. Η επιστροφή οφείλει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, όχι με «πιστωτικά», «δωροκάρτες» ή άλλες… ευφάνταστες εφευρέσεις.

- Απευθυνόμαστε μόνο στο κατάστημα πώλησης

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτικήπέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται- είναι επίσης και… παράνομη!

- Αρνούμαστε να πληρώσουμε έξοδα αποστολής

Αν το κατάστημα αγοράς αποφασίσει να στείλει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι εκεί υπάρχει «εξειδικευμένο σέρβις» ή ότι επιθυμεί να κάνει χρήση των προνομίων της εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα το κατάστημα και όχι τον καταναλωτή. Αν επιχειρήσουν να σας χρεώσουν απειλήστε με καταγγελία.

- Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίες

Τα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτή η νόμιμη προθεσμία υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ρήτρας, ακόμη και αν αναγράφεται στα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου αγοράς.

- Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες

Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής.

Δανείζεται πιο φθηνά απ΄ό,τι οι... ΗΠΑ - οικονομικές ειδήσεις της ημέρας - Αγορές - Το Βήμα Online

Εγγυήσεις - Καταναλωτής

ενταξει? τελειωσαμε με τους "Ελληναραδες" και τους αραπαδες?

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

Αντε παλι

ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΕΕ?

μαλλον το μπερδευετε με το οτι ειναι ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΙΣΧΥΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΕ, οχι για προιοντα ΑΠΟ την ΕΕ

Εχεις δικαιο απλα δεν ειναι ξεκαθαρο , εαν αφορα και προιοντα τριτων χωρων. Λεει τι ισχυει μεσα στην ΕΕ , αν αγοραζα ενα προιον απο USA δηλ θα ισχυε το ιδιο?? Δεν ξερω ρωτω. Δεν λεω αν ο εισαγωγεας τα επαιρνε απο ,usa αλλα εγω σαν απλος καταναλωτης

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικαιο απλα δεν ειναι ξεκαθαρο , εαν αφορα και προιοντα τριτων χωρων. Λεει τι ισχυει μεσα στην ΕΕ , αν αγοραζα ενα προιον απο USA δηλ θα ισχυε το ιδιο?? Δεν ξερω ρωτω. Δεν λεω αν ο εισαγωγεας τα επαιρνε απο ,usa αλλα εγω σαν απλος καταναλωτης

βρε μη μπερδευεσαι, λεει φυσικα οτι ισχυει μεσα στην ΕΕ γιατι εξω απο αυτη η καθε χωρα φυσικα μπορει να εχει αλλη νομοθεσια, τι σχεση εχει αυτο?

Προσωπικα πιο ξεκαθαρο κειμενο δε μπορω να βρω, δε μπορω να καταλαβω που μπερδευτηκες...

Το τηλεφωνο εσυ ετσι κι αλλιως το αγορασες απο τον Καιζερ, ο οποιος εδρευει στην Αθηνα, και παρολο που ισως εχει περισσοτερους Πακιστανους παρα Ελληνες, απ οσο γνωριζω ακομα ανηκει στην Ελλαδα, αρα και στην ΕΕ, αρα ισχυουν οι κοινοτικοι νομοι.

Τωρα αν ο ΠΩΛΗΤΗΣ το αγορασε απο την Κινα η απο τους Ινδιανους εσενα ΠΟΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΟΡΑ (διαβασε το παραπανω, επικολλησα ολο το νομο, παρολο που ηδη αλλοι συμφορουμιτες ειχαν βαλει λινκς).

Αν ηταν βρε οτι προιον εισαγεται απο εκτος να μην εχει εγγυηση θα ηταν παρανομη η μεταπωληση του

Δηλαδη θα αγοραζε καποιος μια οικιακη συσκευη απο τον Κοτσοβολο, θα του χαλαγε σε ενα μηνα, θα πηγαινε στο μαγαζι και θα του λεγαν: "Α, συγνωμη αλλα αυτα τα ειχαμε αγορασει απο Αμερικη οποτε δεν εχουν εγγυηση " :hehe:

Οσο για προιοντα που εχεις παρει ΕΣΥ απ εξω, αλλα καλυπτονται απο διεθνη εγγυηση, αλλα απλα τα στελνεις απο κει που τ αγορασες και στα φτιαχνουν η τα αλλαζουν... Η δευτερη περιπτωση συνηθως ΣΥΜΦΕΡΕΙ γιατι εχεις καλυτερη εξυπηρετηση (πληρωνεις βεβαια μεταφορικα, αλλα τουλαχιστο σε εξυπηρετουν) μια και τα Ελληνικα μαγαζακια ειναι συνηθως σαν τον kilahed

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικαιο απλα δεν ειναι ξεκαθαρο , εαν αφορα και προιοντα τριτων χωρων. Λεει τι ισχυει μεσα στην ΕΕ , αν αγοραζα ενα προιον απο USA δηλ θα ισχυε το ιδιο?? Δεν ξερω ρωτω. Δεν λεω αν ο εισαγωγεας τα επαιρνε απο ,usa αλλα εγω σαν απλος καταναλωτης

Σε αυτή την περίπτωση θα πας αντιπροσωπία, αφού το κατάστημα αγοράς είναι μακριά

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

βρε μη μπερδευεσαι, λεει φυσικα οτι ισχυει μεσα στην ΕΕ γιατι εξω απο αυτη η καθε χωρα φυσικα μπορει να εχει αλλη νομοθεσια, τι σχεση εχει αυτο?

Προσωπικα πιο ξεκαθαρο κειμενο δε μπορω να βρω, δε μπορω να καταλαβω που μπερδευτηκες...

Το τηλεφωνο εσυ ετσι κι αλλιως το αγορασες απο τον Καιζερ, ο οποιος εδρευει στην Αθηνα, και παρολο που ισως εχει περισσοτερους Πακιστανους παρα Ελληνες, απ οσο γνωριζω ακομα ανηκει στην Ελλαδα, αρα και στην ΕΕ, αρα ισχυουν οι κοινοτικοι νομοι.

Τωρα αν ο ΠΩΛΗΤΗΣ το αγορασε απο την Κινα η απο τους Ινδιανους εσενα ΠΟΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΟΡΑ (διαβασε το παραπανω, επικολλησα ολο το νομο, παρολο που ηδη αλλοι συμφορουμιτες ειχαν βαλει λινκς).

Αν ηταν βρε οτι προιον εισαγεται απο εκτος να μην εχει εγγυηση θα ηταν παρανομη η μεταπωληση του

Δηλαδη θα αγοραζε καποιος μια οικιακη συσκευη απο τον Κοτσοβολο, θα του χαλαγε σε ενα μηνα, θα πηγαινε στο μαγαζι και θα του λεγαν: "Α, συγνωμη αλλα αυτα τα ειχαμε αγορασει απο Αμερικη οποτε δεν εχουν εγγυηση " :hehe:

Οσο για προιοντα που εχεις παρει ΕΣΥ απ εξω, αλλα καλυπτονται απο διεθνη εγγυηση, αλλα απλα τα στελνεις απο κει που τ αγορασες και στα φτιαχνουν η τα αλλαζουν... Η δευτερη περιπτωση συνηθως ΣΥΜΦΕΡΕΙ γιατι εχεις καλυτερη εξυπηρετηση (πληρωνεις βεβαια μεταφορικα, αλλα τουλαχιστο σε εξυπηρετουν) μια και τα Ελληνικα μαγαζακια ειναι συνηθως σαν τον kilahed

Γιαυτο μίλησα σαν απλος καταναλωτής οχι μεσω μαγαζιού που εισάγει, Τώρα το τι με αφορά?? Το Sony και να το κερδίσω φτιαγμένο, η ακομη και καινούργιο , δεν πρόκειται να το κρατήσω,η Sony εχει τελειώσει για μένα,πιστευω οριστικά. Θα το δώσω.

Έχω βαλει στο μάτι μια υβριδική κινεζια απο Κινα κατευθείαν, οκταπύρηνο και βαλε , Dual Sim και πάμπολλα καλούδια, ,αλλα δίνουν 1 χρονο εγγύηση

και δεν ειναι απο τα φθηνά, γυρο στα 300Ε, Εε καλά θα ήταν να ισχύει ο της ΕΕ , για προϊόντα που εξάγονται απο Κινα για ΕΕ (οποιος καίγεται στην φωτιά, φυσάει και το γιαούρτι)

Σε αυτή την περίπτωση θα πας αντιπροσωπία, αφού το κατάστημα αγοράς είναι μακριά

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Αν υπάρχει Ελλαδα επίσημη αντιπροσωπεια , απο USA λεω , δεν υπάρχουν ολες οι Μαρκες Ελλαδα, με αντιπροσωπο ,και το προϊόν το αγόρασα προσωπικά οταν πήγα ταξείδι εκει , η μου το αγόρασαν απο εκει ,και μου το έστειλαν φίλοι.

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ? Συγχώνευση 2 συνεχόμενων μηνυμάτων - MHN κάνεις συνεχόμενα posts με διαφορά μερικών λ
Link to comment
Share on other sites

Γιαυτο μίλησα σαν απλος καταναλωτής οχι μεσω μαγαζιού που εισάγει, Τώρα το τι με αφορά?? Το Sony και να το κερδίσω φτιαγμένο, η ακομη και καινούργιο , δεν πρόκειται να το κρατήσω,η Sony εχει τελειώσει για μένα,πιστευω οριστικά. Θα το δώσω.

Έχω βαλει στο μάτι μια υβριδική κινεζια απο Κινα κατευθείαν, οκταπύρηνο και βαλε , Dual Sim και πάμπολλα καλούδια, ,αλλα δίνουν 1 χρονο εγγύηση

και δεν ειναι απο τα φθηνά, γυρο στα 300Ε, Εε καλά θα ήταν να ισχύει ο της ΕΕ , για προϊόντα που εξάγονται απο Κινα για ΕΕ (οποιος καίγεται στην φωτιά, φυσάει και το γιαούρτι)

Το sony φυσικα και να μην το δεχτεις επισκευασμενο, και πες τους να το χρησιμοποιησουν για υποθετο (Στον Καιζερ, οχι στη σονυ, εσυ απο αυτους αγορασες και εναντιον αυτονων πρεπει να κινηθεις)

Αν δε το θες λογο ολης αυτης της καταστασης ζητα τα λεφτα σου πισω, ειναι υποχρεωμενοι να στα δωσουν.

Οσο για την "κινεζια", αν το αγορασεις απ ευθειας απο τον Κινεζο εχεις να κανεις αποκλειστικα μαζι του και με οτι συμφωνια κανεις.

Απ οσο ξερω συνηθως δινουν 1 χρονο αλλα ειναι γενικα συννενοησιμοι και πολυ καλοι εμποροι (οι Εβραιοι της Ασιας τους ειχα βαφτησει) αλλα επειδη ποτε δεν μπορεις να ξερεις που θα πεσεις κοιτα να δειχνει αξιοπιστος (καποιος γνωστος που να γραφει και στο android forum πχ, η γνωστο μαγαζι οπως το orientphone, η να εχει θετικες στο ebuy κτλ)

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

Το sony φυσικα και να μην το δεχτεις επισκευασμενο, και πες τους να το χρησιμοποιησουν για υποθετο (Στον Καιζερ, οχι στη σονυ, εσυ απο αυτους αγορασες και εναντιον αυτονων πρεπει να κινηθεις)

Αν δε το θες λογο ολης αυτης της καταστασης ζητα τα λεφτα σου πισω, ειναι υποχρεωμενοι να στα δωσουν.

Οσο για την "κινεζια", αν το αγορασεις απ ευθειας απο τον Κινεζο εχεις να κανεις αποκλειστικα μαζι του και με οτι συμφωνια κανεις.

Απ οσο ξερω συνηθως δινουν 1 χρονο αλλα ειναι γενικα συννενοησιμοι και πολυ καλοι εμποροι (οι Εβραιοι της Ασιας τους ειχα βαφτησει) αλλα επειδη ποτε δεν μπορεις να ξερεις που θα πεσεις κοιτα να δειχνει αξιοπιστος (καποιος γνωστος που να γραφει και στο android forum πχ, η γνωστο μαγαζι οπως το orientphone, η να εχει θετικες στο ebuy κτλ)

Ok Μεγάλες εταιρείες ειναι , 2-3 βασικά πουλάνε παγκόσμια, έχουν άπειρα προϊόντα, και οι προσφορές φορές φορές, ειναι φανταστικές 40-50% κάτω.Thanksss

Link to comment
Share on other sites

Προφανως μερικοι "απλοι" χρηστες θελουν ντε και καλα να πιστεψουμε οτι ολες οι εγγυησεις ειναι παγκοσμιες....αν ηταν ετσι θα αγοραζαμε ολοι μας απο εκτος EU με πολυ καλυτερες τιμες....και απο Links και νομους χορτασαμε ολοι με την καταγγελια στο χερι ειναι αλλα μολις παρουν την καινουργια συσκευη τα ξεχνανε ολα... ευχομαι καλη τυχη στην κοπελα με το κινητο της :hi:

Link to comment
Share on other sites

Προφανως μερικοι "απλοι" χρηστες θελουν ντε και καλα να πιστεψουμε οτι ολες οι εγγυησεις ειναι παγκοσμιες....αν ηταν ετσι θα αγοραζαμε ολοι μας απο εκτος EU με πολυ καλυτερες τιμες....και απο Links και νομους χορτασαμε ολοι με την καταγγελια στο χερι ειναι αλλα μολις παρουν την καινουργια συσκευη τα ξεχνανε ολα... ευχομαι καλη τυχη στην κοπελα με το κινητο της :hi:

Πολύ θα ήθελα να ισχύουν οι παγκόσμιες εγγυσεις, αλλα εκτος κι'αν ειναι indernational ,που φαντάζομαι οτι δινονται σε ειδικες περιπτώσεις (Επαγγελματιες με ταξίδια συχνά ανα τον κόσμο)δεν ισχύει, εαν πάρω κινεζικό τελικά ξερω τον ρίσκο ,1 χρόνο και τελος.Οσο αντεξει,

Αλλα δεν θα εχω δωσει ουτε τα μισα χρηματα απο οτι εδωσα για Sony (και την εκτιμουσα πολυ σαν εταιρεια για την ποιοτητα των προιοντων της),τα 2/3 των ηλεκτρονικων μου Sony (3)ψηφιακες 1 βιντεοκαμερα, εως dvd Hometheater e.t.c )Αν βρω το δικιο μου φυσικά δεν θα προβώ σε καταγγελία , με τι αντικείμενο άλλωστε?. Αλλά να το ξεχάσω ΠΟΤΕ, έκανα μαύρες Γιορτές,επι 10 μερες με τρέλαναν με ψεύτικη, ανύπαρκτη βλάβη,(σημερα αναιρέθηκε αυτή η διαγνωση), έχασα τον ύπνο μου,κατάπια ενε τσουβάλι χάπια , και δεν ειναι μόνο τα χρήματα, (που εδωσα πισω στην ξαδέρφη μου , και ήτανε για το ρεύμα του σπιτιού μου) αλλά η αδικία που σε τρελαίνει,και τώρα πάλι σε μένα θα προσπαθήσουν να τα ρίξουν,και αν, τελικά μου το φτιαξουν , που κανονικά έχω DOA σε 3 μέρες το πήρα και το επέστρεψα,οποτε πρέπει να το αντικαταστησουν, Θα μου έχουν κάνει χάρη... ΕΕΕ αυτά δεν ξεχνιούνται ουτε σε 3 ζωές. Να εισαι σίγουρος.

Δεν φτάνει ένα προϊόν νάνε καλό , (να δεχθώ αστοχία υλικού , παντού μπορεί να συμβεί ),με το after sales τι γίνετε?, Εκει κρίνετε μια εταιρεία ,και ειναι υπεύθυνη για την αντιπροσωπεια της. Κάποτε ειπα ΟΤΕ-ΠΟΤΕ και το κράτησα ,τωρα Σονυ-Μονη, και ουδόλως με ενδιαφέρει αν φταίει το μαγαζί το σέρβις η η πολιτική της Σονυ.

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου

Link to comment
Share on other sites

Προφανως μερικοι "απλοι" χρηστες θελουν ντε και καλα να πιστεψουμε οτι ολες οι εγγυησεις ειναι παγκοσμιες....αν ηταν ετσι θα αγοραζαμε ολοι μας απο εκτος EU με πολυ καλυτερες τιμες....και απο Links και νομους χορτασαμε ολοι με την καταγγελια στο χερι ειναι αλλα μολις παρουν την καινουργια συσκευη τα ξεχνανε ολα... ευχομαι καλη τυχη στην κοπελα με το κινητο της :hi:

Στο έγραψα και πιο πίσω.

Όταν έψαχνα για κινητό στην Αγγλία, μου είπαν σε 2-3 μαγαζιά ότι δεν παίζει κανένα ρόλο από ποιά χώρα έχει αγοραστεί η συσκευή.

Έχεις πάρει Apple/Samsung/Sony από Αμερική σε ταξίδι σου? Θα ισχύει εγγύηση κανονικά στην Ευρώπη!

Αν θες αγόρασε από εκεί μέσω ίντερνετ και πλήρωσε τελωνείο.

Θα ισχύει κανονικά η εγγύηση.

Από περιέργεια θα ξαναπάω σήμερα που θα περάσω από εκεί να ρωτήσω. Και βασικά σε Samsung service.

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Προφανως μερικοι "απλοι" χρηστες θελουν ντε και καλα να πιστεψουμε οτι ολες οι εγγυησεις ειναι παγκοσμιες....αν ηταν ετσι θα αγοραζαμε ολοι μας απο εκτος EU με πολυ καλυτερες τιμες....και απο Links και νομους χορτασαμε ολοι με την καταγγελια στο χερι ειναι αλλα μολις παρουν την καινουργια συσκευη τα ξεχνανε ολα... ευχομαι καλη τυχη στην κοπελα με το κινητο της :hi:

Υπαρχουν (φυσικα ) εταιρειες με παγκοσμια εγγυηση αλλα και τον c.e.o. να σου φερουμε μπροστα σου ,εσυ θα λες παλι οτι ουτε αυτος υπαρχει,οποτε χάνεται ας πούμε το πλεονέκτημα που έχουμε απέναντι στα υπόλοιπα θηλαστικά ,η ομιλία.

Σου αναγνωρίζω ότι οταν ξεκινάς κάτι το παλεύεις μεχρι τέλους .

Salut.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.