Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Ακόμα δεν το παρέλαβα , απο εβδομαδα μαλλον

Από τότε που τα έσπασε με ericsson και βαδιζει μονη..τα εχει κανει ..... Η ericsson ήταν το μεγαθήριο στα κινητά.

Δεν εχεις κ αδικο παντος να διαβαζεις παντα τις αξιολογησεις οταν παραγγελνεις απο σκρουτζ το birdphone και to kinito.gr ειναι 2 μαγαζια που μπορεις αφοβα να τα προτιμας ειδικα το πρωτο τωρα στα υπολοιπα διαβαζεις τις αξιολογησεις κ βλεπεις οχι αυτα που γραφουν τα καταστηματα και να μη το ξεχασω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν παιρνει κινητο που δεν εχει android απο σκρουτζ εκτος αν ειναι 100% Ελληνικης αντιπροσωπειας να το θυμασαι αυτο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις κ αδικο παντος να διαβαζεις παντα τις αξιολογησεις οταν παραγγελνεις απο σκρουτζ το birdphone και to kinito.gr ειναι 2 μαγαζια που μπορεις αφοβα να τα προτιμας ειδικα το πρωτο τωρα στα υπολοιπα διαβαζεις τις αξιολογησεις κ βλεπεις οχι αυτα που γραφουν τα καταστηματα και να μη το ξεχασω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν παιρνει κινητο που δεν εχει android απο σκρουτζ εκτος αν ειναι 100% Ελληνικης αντιπροσωπειας να το θυμασαι αυτο!

Δεν το καταλαβα αυτο " δεν παιρνεις κινητο που δεν εχει android απο σκρουτζ ,εκτος αν ειναι 100% Ελληνικης αντιπροσωπειας " Δηλ apple?

Παντος το Kaizer και καλες κριτικές ειχε και έγγραφε φαρδυα πλατια υπο την Εγγυηση της Ελληνικησ Αντ.... . και ειδατε τι τραβηξα .

Ηθικόν δίδαγμα :

Για μενα ΜΑΚΡΥΑ απο την "αιγιδα της Ελληνικης Αντιπροσωπειας "

Αν ειχα να κανω μονο με το μαγαζι θα ξεμπερδευα πολυ πιο γρηγορα , τωρα ακομη περιμενω να το στείλει η Σονυ Αρβατο.--->τεχνικο --->καιζερ----->κουριερ----> σε μενα

Απο 18/12 που παρεγγειλα εχουμε φτασει 26/1 /14, και βλεπουμε.......

Link to comment
Share on other sites

Να μου εγγυηθεί το μαγαζί οτι σε περίπτωση βλάβης εχω να κανω μόνο με εκείνο , να μην με μπλέξει στυλ παρε τεχνικο, παρε Σονυ ,Παρε Αρβατο, ξανα παρε ξαναπαρε , εκει τα ακουμπάω με εκεινο εχω να κανω, και ας ξεμπλεξει Αυτο με την αντιπροσωπεια τα σερβισς κλπ Σε μενα ηρθε doa ΟΧΙ DED. ΑΛΛΑ DEFECTIVE ON ARIVAL Εγώ γιατί να ταλαιπωρηθώ τόσο??Αλωστε ετσι οριζει ο Νομος ο Πωλητής ειναι ο Πρωτος υπεύθυνος για το προϊόν που πούλησε , οχι ο καταναλωτης. Θελω να δω ποιος θα μου πληρωσει τα τηλ Sony που εχουν αστική χρέωση , με τις ωρες που ημουν στην αναμονη, και το κινητο που πηρα στον Τεχνικο. Οταν ειχα προβλημα με Samsung και πηρα 5-6 φορες 11 Ε πανω ο λογαριασμος

Link to comment
Share on other sites

Δεν το καταλαβα αυτο " δεν παιρνεις κινητο που δεν εχει android απο σκρουτζ ,εκτος αν ειναι 100% Ελληνικης αντιπροσωπειας " Δηλ apple?

Παντος το Kaizer και καλες κριτικές ειχε και έγγραφε φαρδυα πλατια υπο την Εγγυηση της Ελληνικησ Αντ.... . και ειδατε τι τραβηξα .

Ηθικόν δίδαγμα :

Για μενα ΜΑΚΡΥΑ απο την "αιγιδα της Ελληνικης Αντιπροσωπειας "

Αν ειχα να κανω μονο με το μαγαζι θα ξεμπερδευα πολυ πιο γρηγορα , τωρα ακομη περιμενω να το στείλει η Σονυ Αρβατο.--->τεχνικο --->καιζερ----->κουριερ----> σε μενα

Απο 18/12 που παρεγγειλα εχουμε φτασει 26/1 /14, και βλεπουμε.......

Eννοω οτι πχ θες να παρεις το Nokia 101 που ναι απλο κινητο με 2 σιμ και παιρνεις τηλ στο χ καταστημα και ρωτας αν εχει Ελληνικο μενου και σε λενε ναι αν δεν ειναι 100% Ελληνικο το τηλ το μενου που θα χει θα το εχουν περασει αυτοι δηλαδη θα ανοιξουν το κουτι θα τα περασουν και θα το βαλουν ξανα μεσα και θα τι κλεισουν την πατησα εγω με το καταστημα mmplanet με το samsung e2252 το πηρα με Ελληνικο μενου κ οταν το πηγα στη microtech για επαναπρογραματισμο το πηρα χωρις Ελληνικα με το σχολιο του τεχνικο <Η συσκευη δεν προοριζετε για την Ελληνικη αγορα η συσκευη δεν εχει Ελληνικο μενου> ενω οταν ειχα παρει στο καταστημα τηλ με ειπαν οτι και ειναι Ελληνικης αντιπροσωπειας και εχει Ελληνικο μενου ενω ειναι Ρουμανικης Αντιπροσωπειας και δεν εχει Ελληνικο μενου τους πηρα τηλ τους εκραξα και με ειπαν να το στειλω με εξοδα τους να το ξαναπερασουν τα Ελληνικα οπως κ εγινε αλλα αν ξανα χρειαστει σερβις δε ξερω αν θα καλυψουν ξανα τα μεταφορικα χωρια η ταλαιπωρια να το στειλο στη Αθηνα γιατι αν το παω εδω θα το παρω χωρις Ελληνικα και θα θελει να δωσω 25 ευρω για να τα ξαναπερασουν οποτε στην ουσια την πατησα κ εξαπατηθηκα απο το mmplanet το android εχει μεσα την Ελληνικη γλωσσα σαν android ετσι βγαινει απο την google για Ευρωπη τουλαχιστον ενω τα απλα με το λογισμικο της μαμας εταιριας δεν εχουν Ελληνικα αν δεν ειναι για Ελληνικη αγορα το καταλαβες τωρα και για να γλυτωσεις 10 και 20 ευρω απο τις γνωστες αλυσιδες η εταιριες κινητης δεν αξιζει η ταλαιπωρια για μας απο Θεσσαλονικη.

Έγινε επεξεργασία από Powerfly
Link to comment
Share on other sites

Να μου εγγυηθεί το μαγαζί οτι σε περίπτωση βλάβης εχω να κανω μόνο με εκείνο , να μην με μπλέξει στυλ παρε τεχνικο, παρε Σονυ ,Παρε Αρβατο, ξανα παρε ξαναπαρε , εκει τα ακουμπάω με εκεινο εχω να κανω, και ας ξεμπλεξει Αυτο με την αντιπροσωπεια τα σερβισς κλπ Σε μενα ηρθε doa ΟΧΙ DED. ΑΛΛΑ DEFECTIVE ON ARIVAL Εγώ γιατί να ταλαιπωρηθώ τόσο??Αλωστε ετσι οριζει ο Νομος ο Πωλητής ειναι ο Πρωτος υπεύθυνος για το προϊόν που πούλησε , οχι ο καταναλωτης. Θελω να δω ποιος θα μου πληρωσει τα τηλ Sony που εχουν αστική χρέωση , με τις ωρες που ημουν στην αναμονη, και το κινητο που πηρα στον Τεχνικο. Οταν ειχα προβλημα με Samsung και πηρα 5-6 φορες 11 Ε πανω ο λογαριασμος

Κοιτα ομως το καταστημα δεν μπορει να κανει τιποτα χωρις την εγκρηση της αντιπροσωπειας ετσι οποτε οτι και να γινει και στον κωτσοβολο και στο πλαισιο και στην Media mark και στο Γερμανο γενικα και σε ολες της μεγαλες αλυσιδες οπως και στις εταιριες κινητης το ιδιο θα γινοταν θα το πηγαινες εκει θα το στελναν κ θα περιμεναν το πορισμα της αντπροσωπειας γιατι η αντιπροσωπεια πιστωνει τα χρηματα στο καταστημα και το καταστημα δινει σε σενα τη συσκευη και ο αδερφος μου ειχε θεμα με το κινητο του ενα Αλκατελ ετσι εγινε και του τ αλλαξαν το στειλε στην Αρβατο 2 φορες και την 2η του παν δε φτιαχνετε περιμενε κανα δυο βδομαδες πιστωσε η Αλκατελ τα χρηματα στο καταστημα και απο κει και περα μπορουσε να παρει οποιο κινητο ηθελε η ιδιας αξιας η μεγαλητερης πληρωνοντας μονο το επιπλεον ποσο λογικα κ σε σενα το ιδιο θα γινει χωρις να μαι σιγουρος δεν ειναι απαρετητο να παρει ξανα Σονυ θα μπορουσες να το ρωτησεις στο καταστημα αυτο το καταστημα δε περιμενει η Σονυ να στειλει κινητο αλλα να του πιστωσει τα χρηματα για να μπορεσει να σου στειλει το κινητο νομιζω ετσι γινετε αυτη η διαδικασια!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω πήρα S4 απο παρόμοιο μαγαζί, Πολωνικής προέλευσης. Μου έδωσαν απόδειξη που ανάγραφε το ΙΜΕΙ και φυσικά ειχε την επίσημη σφραγίδα του μαγαζιου.

Σε προβλημα που ειχε το κινητο, η Smartec απεδείχθει άψογη !

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα ομως το καταστημα δεν μπορει να κανει τιποτα χωρις την εγκρηση της αντιπροσωπειας ετσι οποτε οτι και να γινει και στον κωτσοβολο και στο πλαισιο και στην Media mark και στο Γερμανο γενικα και σε ολες της μεγαλες αλυσιδες οπως και στις εταιριες κινητης το ιδιο θα γινοταν θα το πηγαινες εκει θα το στελναν κ θα περιμεναν το πορισμα της αντπροσωπειας γιατι η αντιπροσωπεια πιστωνει τα χρηματα στο καταστημα και το καταστημα δινει σε σενα τη συσκευη και ο αδερφος μου ειχε θεμα με το κινητο του ενα Αλκατελ ετσι εγινε και του τ αλλαξαν το στειλε στην Αρβατο 2 φορες και την 2η του παν δε φτιαχνετε περιμενε κανα δυο βδομαδες πιστωσε η Αλκατελ τα χρηματα στο καταστημα και απο κει και περα μπορουσε να παρει οποιο κινητο ηθελε η ιδιας αξιας η μεγαλητερης πληρωνοντας μονο το επιπλεον ποσο λογικα κ σε σενα το ιδιο θα γινει χωρις να μαι σιγουρος δεν ειναι απαρετητο να παρει ξανα Σονυ θα μπορουσες να το ρωτησεις στο καταστημα αυτο το καταστημα δε περιμενει η Σονυ να στειλει κινητο αλλα να του πιστωσει τα χρηματα για να μπορεσει να σου στειλει το κινητο νομιζω ετσι γινετε αυτη η διαδικασια!

Οχι σε μενα, Απο την Σονυ-Αρβατο-τεχνικο- καιζερ -κουριερ Με πήραν απο Καιζερ και μου ειπαν οτι έφτασε στα χερια τους. και Σημερα θα το στειλουν .

Link to comment
Share on other sites

Οχι σε μενα, Απο την Σονυ-Αρβατο-τεχνικο- καιζερ -κουριερ Με πήραν απο Καιζερ και μου ειπαν οτι έφτασε στα χερια τους. και Σημερα θα το στειλουν .

Aντε να σου ρθει να δεις τι θα το κανεις αμα θες παρε ξανα Σονυ μετα!

Link to comment
Share on other sites

Eννοω οτι πχ θες να παρεις το Nokia 101 που ναι απλο κινητο με 2 σιμ και παιρνεις τηλ στο χ καταστημα και ρωτας αν εχει Ελληνικο μενου και σε λενε ναι αν δεν ειναι 100% Ελληνικο το τηλ το μενου που θα χει θα το εχουν περασει αυτοι δηλαδη θα ανοιξουν το κουτι θα τα περασουν και θα το βαλουν ξανα μεσα και θα τι κλεισουν την πατησα εγω με το καταστημα mmplanet με το samsung e2252 το πηρα με Ελληνικο μενου κ οταν το πηγα στη microtech για επαναπρογραματισμο το πηρα χωρις Ελληνικα με το σχολιο του τεχνικο <Η συσκευη δεν προοριζετε για την Ελληνικη αγορα η συσκευη δεν εχει Ελληνικο μενου> ενω οταν ειχα παρει στο καταστημα τηλ με ειπαν οτι και ειναι Ελληνικης αντιπροσωπειας και εχει Ελληνικο μενου ενω ειναι Ρουμανικης Αντιπροσωπειας και δεν εχει Ελληνικο μενου τους πηρα τηλ τους εκραξα και με ειπαν να το στειλω με εξοδα τους να το ξαναπερασουν τα Ελληνικα οπως κ εγινε αλλα αν ξανα χρειαστει σερβις δε ξερω αν θα καλυψουν ξανα τα μεταφορικα χωρια η ταλαιπωρια να το στειλο στη Αθηνα γιατι αν το παω εδω θα το παρω χωρις Ελληνικα και θα θελει να δωσω 25 ευρω για να τα ξαναπερασουν οποτε στην ουσια την πατησα κ εξαπατηθηκα απο το mmplanet το android εχει μεσα την Ελληνικη γλωσσα σαν android ετσι βγαινει απο την google για Ευρωπη τουλαχιστον ενω τα απλα με το λογισμικο της μαμας εταιριας δεν εχουν Ελληνικα αν δεν ειναι για Ελληνικη αγορα το καταλαβες τωρα και για να γλυτωσεις 10 και 20 ευρω απο τις γνωστες αλυσιδες η εταιριες κινητης δεν αξιζει η ταλαιπωρια για μας απο Θεσσαλονικη.

τελείες και τόνους.

εδιτ τωρα ειδα το μήνυμα από πάνω! :D

Link to comment
Share on other sites

Μια παρατήρηση εδώ. Το προϊόν δεν ήταν Dead on Arrival, αλλά Defective. Dead on arrival σημαίνει πως το κινητό δεν άνοιξε ποτέ λόγω προβλήματος. Σε περίπτωση σαν και αυτή (Defective on Arrival) η SONY έχει το δικαίωμα επισκευής (ασχέτως αν εδώ κάνει αντικατάσταση), σε αντίθεση με την περίπτωση Dead on Arrival, όπου θα γινόταν αντικατάσταση με νέο.

Νομιζω το doa ισχυει και για ελαττωμα.

Πχ εγω πηρα περσι ενα xperia p.

Δε μου δουλευε το bluetooth.

Το πηγα 2 μερες μετα,το τσεκαρε επι τοπου οτι δε δουλευε και επι τοπου μου εδωσε καινουργιο.

Δεν ειναι λιγο αδικο να παρεις κατι καινουργιο και να μη δουλευει καποιο χαρακτηριστικο του και να το εχεις 3 μερες και να πηγαινει για επισκευη?

και το χειροτερο ειναι οτι εχεις κατι καινουργιο και εχει ανοιχτει!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το doa ισχυει και για ελαττωμα.

Πχ εγω πηρα περσι ενα xperia p.

Δε μου δουλευε το bluetooth.

Το πηγα 2 μερες μετα,το τσεκαρε επι τοπου οτι δε δουλευε και επι τοπου μου εδωσε καινουργιο.

Δεν ειναι λιγο αδικο να παρεις κατι καινουργιο και να μη δουλευει καποιο χαρακτηριστικο του και να το εχεις 3 μερες και να πηγαινει για επισκευη?

και το χειροτερο ειναι οτι εχεις κατι καινουργιο και εχει ανοιχτει!

Oντος ειναι βλακεια να παρεις κατι καινουργιο και να χει ανοιχτει το ξερω απο πρωτο χερι με το κινητο που εχω τωρα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι λιγο αδικο να παρεις κατι καινουργιο και να μη δουλευει καποιο χαρακτηριστικο του και να το εχεις 3 μερες και να πηγαινει για επισκευη?

Οχι δεν ειναι ΛΙΓΟ αδικο, ειναι να τους το κοπανισεις στο κεφαλι ετσι και πουν τη λεξη "επισκευη" σε συσκευη που εχει προβληματα απο το ραφι, και φυσικα υπαρχει και ο νομος ο οποιος μας καλυπτει σε ολα τα υπολοιπα, εκτος -δυστυχως- της χειροδικιας

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και το θέμα λήγει σιγά σιγά,να σημειώσω από τη μεριά μου πόσο άκυρο είναι να διαβάζω επανειλημμένα ότι η ΣΟΝΥ δεν καλύπτει κινητό χωρίς απόδειξη αγοράς από Ελλάδα.

Δεν είχε κάποιο νόημα να γράψω κάτι πριν, μιας και το βασικό πρόβλημα ήταν να καλυφθεί μια φαινομενικά μεγάλη αδικία.

Ο λόγος που έχω πάρει 4 σονυ για την οικογένεια και για φίλους,είναι πέρα από το vfm κάποιων κινητών (βασικά ενός,του xperia s:meeting:)

και η εξυπηρέτηση που είχα απο την αρβατο.

Το συγκεκριμένο κινητό είχε μια φουρνιά οθονών που υπό πολύ ειδικές περιστάσεις αλλοίωνε λίγο προς το κίτρινο σε 2-3 σημεία . Για να το δεις έπρεπε να θερμάνεις τρομερά την οθόνη. Αφού έκανα 2-3 προσπάθειες (έπρεπε να βρω κάποιο πολύ βαρύ παιχνίδι και να το τρέξω την ώρα που κατέβαζα από 3g. Δε μου πέτυχε μέχρι που καπάκωσα καλά το κινητό να μην παίρνει αέρα!!!) πήρα την αρβατο η οποία με περισσή ευγένεια μου ανακοίνωσε ότι βεβαίως και καλύπτομαι με βάση την εβδομάδα παράγωγης για δυο χρόνια

ΑΝΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ!!!!

Και με προέτρεψε να βρω την απόδειξη για να καλυφθώ από την ημέρα αγοράς.

Εκτός λοιπόν και αν επίσημα άλλαξε κάτι, τουλάστιχον η αρβατο καλύπτει τα σονυ και με βάση την ημερομηνία παραγωγής

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα τελικα Σήμερα την Ζ1, Εντάξει ο Σιμρεντερ , τον αναγνώρισε αμέσως , Έφαγα μια τουβλια γιατί δεν αναγνώριζε, την κάρτα μνήμης που του έβαλα (καινούργια της Σονυ HSHC) 16 GB , αλλά εφταιγε η κάρτα μνήμης , μια άλλη από το άλλο μου κινητό, την αναγνώρισε αμεσα ,οποτε όλα καλά προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

και με τα πολλά κατέληξες να έχεις καινούργιο κινητό και απλήρωτο το ρεύμα :p

τουλάχιστον κοίτα να το ευχαριστηθείς :)

Κατέληξα να εχω 2 καινούργια κινητα , και απλήρωτο το ρευμα, οχι δεν το ευχαριστιεμαι ,

Άλλωστε αυτο που παντα σε ευχαριστεί ,ειναι αυτο που διαλέγεις, και εγω διάλεξα το Samsung s4 zoom

,που οι φωτο του ειναι όνειρο με zoom οπτικό x10

Τεννις θα παίζω με τα 2 κινητα ρακέτες θα τα κανω:crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Καλημέρα,

Πριν περίπου από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα Sony XPERIA J ST26i (09/07/2013). Πριν από μερικές μέρες εμφανίστηκε ένα μόνιμο κόκκινο φως στην λυχνία της συσκευής ( κάτω και κέντρο-μετά απο δικιά μου έρευνα θεώρησα ότι ήταν ένα πρόβλημα που συσχετιζόταν με την μπαταρία του κινητού). Γνωρίζοντας ότι η μπαταρία της συγκεκριμένης συσκευής είχε μόνο 1 έτος εγγύηση κάλεσα την υποστήριξη της Sony στην Ελλάδα και με παρέπεμψαν σε ένα υποκατάστημα service της Sony στην Καλλιθέα. Όταν όμως έφθασα στο συγκεκριμένο κατάστημα πληροφορήθηκα από το προσωπικό του καταστήματος ότι δεν ήταν αρμόδιο για κινητά και θα χρειαζόταν 20-25 ημέρες για να το στείλουν στην Arvato, που είναι η εταιρεία που έχει σε αποκλειστικότητα το σέρβις των κινητών της sony !!! . Αποφάσισα λοιπόν να το πάω αυθημερόν στην Arvato Α.Ε. φοβούμενος ότι η εγγύηση θα έληγε άμεσα. Παρέδωσα λοιπόν το κινητό μου και πήρα απόδειξη παραλαβής, την οποία περιέργως μου ζήτησαν να υπογράψω.. Φθάνοντας σπίτι διαπίστωσα ότι στο χαρτί που υπέγραψα αναγραφόταν με μικρά γράμματα κάτω αριστερά η εξής φράση "ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ" κάτι για το οποίο δεν είχα ενημερωθεί προφορικά από το προσωπικό. Τηλεφώνησα στη εταιρία και διαμαρτυρήθηκα. Και μου τα μάσησαν λέγοντας ότι αυτό γίνεται για κινητά που δεν τα παραλαμβάνουν. Την επόμενη ημέρα, έλαβα μήνυμα στο κινητό μου το εξής μήνυμα "ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ 149 ΕΥΡΩ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ 18,5 ΕΥΡΟ". Αμέσως εκείνη τη στιγμή κάλεσα την εταιρεία για να διαμαρτυρηθώ αφού η συσκευή μου ήταν εντός εγγύησης (2 χρόνια απο την αγορά, 1 χρόνο για μπαταρία). Μου είπαν ότι στη συσκευή βρέθηκα υγρασία. Αναρωτιέμαι τι λέει η Sony για όλα αυτά και γιατί έχει δώσει το service σε αυτήν την εταιρία για την οποία υπάρχουν τόσα παράπονα.. Θεωρώ ότι πρέπει να βγουν προς τα έξω όλα αυτά, με την ελπίδα να συνετιστεί η εταιρεία αυτή, να ενημερωθεί η sony και να δώσει εξηγήσεις, ή να αναλάβει μία άλλη πιο αξιόπιστη εταιρεία. Δεν υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που μπορούν να αναλάβουν το σέρβις με αξιοπιστία και χωρίς τις εξωφρενικές χρεώσεις της Αρβάτο; Φτάνει πια με την καταλήστευση αυτής της χώρας!

Νικόλας | xNiChoo

http://s28.postimg.org/nw2jltnq5/wp_ss_20140709_0001_1.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.