Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Στο σχολείο μια @@μενη σύνταξη 5-10 προτάσεων και ορθογραφία δεν σας μαθαίνουν? ή το νου σας στο διάλειμμα!

μπα, καλυτερα να μας πει σε ποιο mmo καιει τα εγκεφαλικα του για να το αποφυγουμε κι εμεις :hehe:

ΦΙΛΕ...της εξυπανδες αλλου,,,Δεν σε βαλαμε ,,,για δασκαλο!!:rant:

φιλαρακι ενταξει, ουτε λατρης της ορθογραφιας ειμαι ουτε εχω θεμα με chat-οειδη συντομευσεις κτλ αλλα εδω δε μιλαμε απλα για εκτελεση της γραμματικης αλλα για post apocalyptic ιστορια που ψαχνουμε να βρουμε αν μετα την καταστροφη εμεινε κανενας κανονας επικοινωνιας ζωντανος...

Μετα απο την αναγνωση μαλιστα, -απο την οποια δεν καταλαβα απολυτως τιποτα- το μονο που μου βγηκε ειναι η απορια αν χρησιμοποιεις και στον προφορικο λογο τελειες και κομματα.:suicide2:

σορρυ κι ολας, δε σε ξερω και ειναι και πρωτα σου μυνηματα, αλλα αν δεν εχεις συνηθισει να γραφεις τουλαχιστο περνα τα απο ενα επεξεργαστη κειμενου

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=33640]HarisDuke[/MENTION]

στο θεμα εχουν αναφερθει οι μεθοδοι που μπορεις να ακολουθησεις , διαβασε προηγουμενα ποστ και βγαλε ακρη .... με τον τροπο επικοινωνιας που εχεις δεν θα σε παρει κανεις σοβαρα για να σε κατευθυνει

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=33640]HarisDuke[/MENTION] ίσως θα έπρεπε να ρίξεις μια ματιά πρώτα από όλα εδώ

@υπόλοιποι ας είμαστε λίγο πιο υπομονετικοί με τα νέα μέλη

όσον αφορά την arvato, νομίζω ότι το θέμα έχει συζητηθεί αρκετές φορές, είμαι και εγώ παθών και με αρκετή υπομονή βγήκα κερδισμένος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημερα κ. Κχχχχχχη υπευθυνε τμηματος εξυπηρετησης πελατων της sony experia ,κανω αυτα που σας ειπα απο το τηλεφωνο . Και εσεις μιας και ειπατε οτι παρακολουθητε τα blogs και τα sites για τα σχολια προς την Αρβατο. Βαλτε το και αυτο στα υπ' οψιν σας .


Αγορασα ένα κινητο τηλεφωνο την 5/7/2014 με τον αριθμο ΙΜΕΙ να αναγραφετε με στυλο πισω από την αποδειξη. Μετα από 3 περιπου μηνες το τηλεφωνο θερμαινονταν και εσβηνε μονο του. Απευθηνθηκα στο καταστημα πωλησης και εκεινο με την σειρα του με παρεπεμψε στο σερβις της ΣΟΝΥ που το εχει η εταιρια ΑΡΒΑΤΟ.Το τηλεφωνο εσταλει με δικα μου εξοδα αποστολης εκει.

Μετα από μια εβδομαδα με ενημερωνουν με sms ότι η επισκευη του τηλεφωνου θα στοιχισει 355 ευρω (ειχε αγορασθει 345 ευρω) και αν δεν αποδεχθω το κοστος πρεπει να μου το στειλουν πισω με εξοδα 18,5 ευρω. Μετα από 2 μερες το κινητο ηρθε στα χερια μου με στα οποια και δεν αναγραφετε η βλαβη.

Επικοινωνησα με την ΑΡΒΑΤΟ τηλεφωνικα και μου ειπαν ότι το τηλεφωνο εχει στρεβλωθει απο υπαιτιοτητα δικη μου και είναι εκτος εγγυησης , και μου ειπαν αν θελω περεταιρω εγγραφα και στοιχεια να τα ζητησω γραπτως ,το οποιο και εκανα .

Μου εστειλαν λοιπον εγγραφα με νεα διαγνωση στην οποια αναφερετε ότι εχει προβλημα στην πλακετα (χωρις να αποδεικνύεται αυτό από φωτογραφιες ) αναφερει επισης από δικη μου υπαιτιοτητα εγινε η στρεβλωση ….. την οποια και δεν αποδεχομαι με αποδειξεις (φωτογραφιες) που δειχνουν ότι δεν υπαρχει στρεβλωση στο κινητο.

Επικοινωνησα ξανα μαζι τους λεγοντας ότι θα κινηθω νομικα διεκδικοντας όλα τα νομιμα δικαιωματα μου το οποιο και εκανα . Αξιζει να αναφερω ότι επικοινωνησε μαζι ο κ. ΚχχχχχχχΣ από τα κεντρικα της SONY EXPERIA καλυπτοντας πληρως το σερβις τους εχοντας μπροστα του τις αποδειξεις που του εστειλε η ΑΡΒΑΤΟ . Εχω στειλει και εκει τα δικα μου αποδεικτικα στοιχεια (φωτογραφιες που αποδεικνυουν οτι το κινητο ειναι ισιο ) και περιμενα απαντηση . Προσπαθησα να επικοινωνησω ξανα μαζι αλλα αυτό δεν ηταν δυνατο καθως ειχε ενημερωσει το τηλεφωνικο κεντρο να μην με συνδεσουν μαζι του !!!!

Πριν απο μια εβδομαδα επικοινωνησε μαζι μου ,ο κ. Κχχχχχχχς αφου ειδε στις δικες μου φωτογραφιες οτι το τηλεφωνο ειναι ισιο , μου προτεινε να ξαναστειλω το κινητο για επανελεγχο οπως και εκανα , ελαβαν στα χερια τους το κινητο στην Αρβατο ειδαν οτι εξωτερικα ειναι ισιο ,μου στειλαν sms οτι ειναι εκτος εγγυησης και αυτην την φορα θελουν 366 ευρω για να το επισκευασουν ..... ( 11 ευρω πιο πολλα απο την πρωτη φορα )ενημερωσαν τον κ. Κχχχχχχχη και εκεινος επικοινωνησε ξανα μαζι μου λεγοντας μου εμεσως πλυν σαφως οτι εγω καταφερα και προκαλεσα στρεβλωση στο κινητο μονο εσωτερικα, φυσικα του ειπα οτι εχω απευθυνθει στον συνηγορο του καταναλωτη και να μπορεσουν να αποδειξουν οτι εγω προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα στο τηλεφωνο .......(τρελα πραγματα) . Μου προτεινε 30% εκπτωση για αγορα νεου τηλεφωνου την οποια και δεν αποδεχθηκα . Θελουν να με κανουν να πιστεψω οτι το κινητο λειτουργει σαν παστελι και αναλογα τον καιρο ισιωνει και στραβωνει ..... αλλα μονο εσωτερικα, και οτι με δικη υπαιτιοτητα προκαλεσα στρεβλωση μονο εσωτερικα.

Επικοινωνησα και με το καταστημα πωλησης λεγοντας τους το προβλημα ,εδειξαν να συμφωνουν μαζι μου και λεγοντας ότι εχω δικιο ,με παρεπεμψαν παλι στο σερβις της ΑΡΒΑΤΟ λεγοντας ότι μονο εκει μπορω να βρω ακρη.

Η τελευταια επικοινωνια που ειχα ηταν χθες που με ενημερωσαν απο την Αρβατο λεγοντας μου οτι ελαβαν την καταγγελια μου απο τον συνηγορο του καταναλωτη και θα μου απαντησουν συντομα .

Έγινε επεξεργασία από makini
Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοια ακούω (και αντιμετωπίζω) και σκέφτομαι ότι πρέπει να μαζευτούμε καμια 20ριά άτομα, να μοιραστούμε τα έξοδα του δικηγόρου και να τους πάμε μέχρι τέλους, ζητώντας όχι μόνο αποζημίωση, αλλά και δημόσια συγνώμη με δημοσίευση στον ημερήσιο τύπο (προς παραδειγματισμό των υπόλοιπων).

@makini ρίξε μια ματιά και στο άρθρο 386 του ποινικού κώδικα...

Έγινε επεξεργασία από asot
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ιστορίες Arvato.

 

Πριν μια-δυο εβδομάδες άρχισε να φουσκώνει η μπαταρία στο Huawei Ascend P6 μου. Και επειδή το κινητό είναι από αντικατάσταση, δεν είχα ιδέα τι μπορεί να ισχύει για εγγύηση, καθώς στο ίντερνετ ήταν λίγο συγκεχυμένες η πληροφορίες, άσε ότι αφορούσε και την μπαταρία, που πολλοί κατασκευαστές δίνουν μόλις 6 μήνες. Για κακή μου τύχη και με την ελπίδα ότι μπορεί να έχει ακόμα εγγύηση (έχει περάσει 1,5 χρόνο από την αντικατάσταση), πάω για ακόμα μια φορά στην αγαπημένη μας Arvato.

Εν τω μεταξύ, η μπαταρία είχε φουσκώσει ακόμα περισσότερο μία μέρα πριν το πάω και πλέον είχε δημιουργηθεί ένα white spot στην οθόνη, το οποίο ήμουν σίγουρος δημιουργήθηκε από την πίεση της μπαταρίας από πίσω. Το πάω τελικά Arvato, το και το, μπαταρία πεπόνι και έχει δημιουργηθεί και αυτή η άσπρη κηλίδα στην οθόνη, αλλά μάλλον είναι από την μπαταρία. Το παίρνει το κινητό η κοπέλα της υποδοχής, πάει για λίγο στους μέσα... Και μετά μου λέει το αναμενόμενο, ότι η μπαταρία έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση, αλλά θα μου αλλάξουν την οθόνη εντός εγγύησης, γιατί η κηλίδα αυτή δεν είναι από την μπαταρία... Ωραία λέω... Πόσο είναι η μπαταρία; 45 ευρώ, μια χαρά, προχωράμε.

Μετά από 1-2 μέρες, τσακ έρχεται το τρελό μήνυμα... 188 ευρώ επισκευή. Μετά από 2 ώρες αναμονής στο τηλ (κυριολεκτικά), μου αναφέρουν ότι το κινητό επειδή είναι από αντικατάσταση δεν έχει (σχεδόν) καθόλου εγγύηση και πρέπει να πληρώσω και την αντικατάσταση της οθόνης... Παγωτό. ΟΚ, αλλάξτε μόνο την μπαταρία, έτσι κ αλλιώς η οθόνη εξαρχής πίστευα ότι δεν έχει τίποτα... Μα δε γίνεται μερική επισκευή. Παγωτό Νο.2 :p Με τα πολλά πολλά, πείθονται να αλλάξουν μόνο την μπαταρία. 

Μετά από 2 μέρες περνάω να παραλάβω, μπαταρία κομπλέ. Οθόνη φυσικά χωρίς ίχνος white spot, γιατί ήταν προφανές ότι πίεζε η μπαταρία από μέσα. 

Δε φταίει κανείς άλλος... Εγώ μόνο που δεν αγόρασα εξαρχής μια μπαταρία μόνος μου!!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ( ARVATO ) !!!
Έχω το z5 premium και ξαφνικά πριν 2 εβδομάδες, το πρωί βρήκα το κινητό κλειστό. Στην αρχή νόμιζα οτι έκλεισε απο μπαταριά , αφου βάζω το φορτιστή και βλέπω οτι το κινητό δεν ανοίγει ,δοκιμάζω όλες τις πιθανές λύσεις (σύνδεση με pc software repair, hard reset , συνδυασμός πατημένων κουμπιών ....κτλ ....μετά από search στο google ) και το κινητό εξακολουθεί να ειναι παντελώς πεθαμένο. frown.gif

Την επόμενη ήμερα το πρωί 7/8/2017 το πάω στο εξουσιοδοτημένο service της Sony στη Πάτρα (Τhe Μobile makers), 
οπου παραλαμβάνουν τη συσκευή και με ενημερώνουν ότι αν δεν μπορέσουν να κάνουν κάτι , θα το στείλουν στην Αθήνα στα κεντρικά για έλεγχο.
Πριν προλάβουν καν να δουν τη συσκευή μου λένε ότι το πιο πιθανό ειναι το κινητό να βγει εκτός εγγύησης επειδή έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά. Ναι όντως το κινητό έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά από την πρώτη εβδομάδα που το αγόρασα εδώ και 15 μήνες , επειδή δεν είχα προλάβει να του βάλω θήκη.
Το οποίο χτύπημα δεν έχει καμιά σχέση με το γεγονός ότι το κινητό ξαφνικά μετά από 15 μήνες , ένα πρωινό ήταν νεκρό 
και τους το εξηγώ !!! (νόμιζα ότι μιλάω στο τοίχο.)

Φεύγω και την επόμενη ήμερα παίρνω τηλέφωνο στο service ,να δω αν έγινε κάτι και μου λένε ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και ότι το έστειλαν Αθήνα.redface.gif

Υποψιασμένος τώρα πια για τα εκτός εγγύησης που μου είπανε , μπαίνω στο internet και καραφλιάζω από τις πολλές αναφορές σε διάφορα forum για απαράδεκτο sevice κινητών από την ARVATO και καταγγελίες για κινητά τα οποία τα βγάζουν εκτός εγγύησης για ψίλου πήδημα ακόμα και για σημάδια χρήσης (π.χ γρατζουνιές κτλπ) πάνω στο κινητό. 

Στις 18/8/2017 με παίρνουν τηλέφωνο από τη sony και μου λένε ότι το κινητό: 
1) Είναι εκτός εγγύησης, γιατί έχει ένα χτύπημα και
2) Ότι θέλουν 350 ευρό για επισκευή, χωρίς να μου λένε τι πρόβλημα έχει.

Αφού επέμενα να μάθω τι πρόβλημα έχει, το οποίο δεν γνώριζε να με ενημερώσει ο άνθρωπος της sony που με κάλεσε, άπλα μου έλεγε αερολογίες περί γρατζουνιών και χτυπημάτων , ζητάω την επιστροφή του κινητού χωρίς επισκευή. Το μόνο που μου είπε , ειναι ότι θα σας δείξουν φωτογραφίες στο service στη πάτρα !!!

Χτες λοιπόν 22/8/2017 μετά από 15 ήμερες πάω στο service πάτρας και μου ζητάνε 15 ευρό για να παραλάβω το κινητό ως ελάχιστη χρέωση.
1) Ούτε οι ίδιοι (The mobile makers - πάτρα ) , ούτε στο τηλέφωνο από τη Sony,δεν ήξεραν τη πρόβλημα είχε το κινητό.
2) Το χαρτί το οποίο μου έδωσαν δεν αναφέρει πουθενά πιθανή αιτία προβλήματος της συσκευής. ( παρά μόνο ότι το κινητό δεν ανοίγει γράφει , κάτι το οποίο το ήξερα πριν το πάω στο service).
3) ο υπάλληλος ήταν ειρωνικός απο τη πρώτη στιγμή , λέγοντας ότι το κινητό ειναι χτυπημένο και γιαυτό προφανώς ζήτησαν 350 ευρό για ολική αντικατάσταση, ότι μάλλον έχει πρόβλημα στη πλακέτα ( ούτε ήξεραν τι να μου πουν ) και διάφορα άσχετα......
Συμπέρασμα τους λέω από τι κατάλαβα εγώ , δεν ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ καν στο service - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) να το κοιτάξουν, επειδή το κινητό είχε ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά ( άλλο που δεν θέλανε ) και το έβγαλαν εκτός εγγύησης !!!!!!!!!!redface.gif

Πληρώνω λοιπόν 15 ευρό , παίρνω το κινητό και φεύγω και αμέσως πάω σε ένα μαγαζί με service κινητών στη Πάτρα (DEVICE) και παραδίδω το κινητό λέγοντας το πρόβλημα (χωρίς να αναφέρω κάτι για τo service της sony).
Ο άνθρωπος , ευγενικός με ενημερώνει ότι αν ειναι μέχρι 20 ευρό η επισκευή θα το φτιάξει , αν ειναι παραπάνω θα με πάρει τηλεφωνώ να με ρωτήσει για την επισκευή του.

Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι το κινητό ΔΟΥΛΕΥΕΙ κανονικά και οτι άπλα ήθελε μπουστάρισμα η μπαταριά την οποία φόρτισε και ειναι κομπλέ ( λέγοντας μου ότι η μπαταριά του ειναι μια χαρά), με χρέωση 20 ευρό. 
(όσο δηλαδή περίπου μου πήραν από τη sony για να με κοροϊδέψουν & μου πουν άπλα ότι το κινητό ειναι εκτός εγγύησης , χωρίς να το κοιτάξουν καν.) 

Από τη μια είμαι χαρούμενος που το κινητό δουλεύει κανονικά , από την άλλη τα έχω πάρει με τη SONY που με κορόιδεψαν κανονικά !!!! 


ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE SONY - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) !!!
ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗ SONY !!!!

  • Like 3
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

Από την μία να πω ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να ξέρουν πότε σου έπεσε το κινητό από τα χέρια και απέκτησε το κτύπημα.

 

Από εκεί και πέρα είναι λογικό να είσαι εκνευρισμένος με την συμπεριφορά τους, μιας και η βλάβη, από ότι λες, διορθωνόταν εύκολα.

 

Πριν το στείλουν Αθήνα σε είχαν ενημερώσει για τα 15€; Αν όχι πιστεύω ότι αυτό είναι μεγάλο σφάλμα.

 

Επίσης λογικό να μην σου πουν το πρόβλημα διότι πολύ απλά ίσως να πήγαινες σε κάποιον τεχνικό με την διάγνωση στα χέρια και να έκανες φτηνότερα την δουλειά σου. Δεν λέω για το πρόβλημα που τελικά είχε το κινητό. Και η πλακέτα της οθόνης να είχε καεί π.χ., ίσως να ήταν οικονομικότερο να την παραγγείλεις από ebay και να στην τοποθετήσει τεχνικός ή και εσύ ο ίδιος αν είχες τις γνώσεις. Οπότε λογικό που δεν σου έλεγαν.

 

Αυτό με την μπαταρία νομίζω το έχω δει και εγώ, αλλά σε tablet. Δεν θυμάμαι τώρα αν το κύκλωμα φόρτισης του tablet ή το κύκλωμα φόρτισης της μπαταρίας είχε πελαγώσει, αλλά είχε χρειαστεί να φορτίσω την μπαταρία του απευθείας με φορτιστή, προκειμένου να ξυπνήσει και να λειτουργήσει σωστά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη συμφωνώ με όλα όσα λες, αλλά... οι άνθρωποι ζήτησαν 350€ για επισκευή που δεν χρειαζόταν. Μιλάμε για ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ. Και άντε εσύ ή εγώ ή ο οποιοσδήποτε γνώστης θα το ψάξει και αλλιώς το θέμα. Ο ανίδεος όμως θα τα δώσει τα 350€.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@ANGELOS79 θα συμφωνήσω ότι με το service που έχουν στην Ελλάδα δεν αξίζει να ρισκάρει κάποιος και να αγοράσει smartphone από τη SONY. Απορώ πως μετά από τόσα παράπονα, δεν αλλάζουν κέντρο με το οποίο συνεργάζονται... Εκτός αν τη συμφέρει τη SONY να μην ξοδεύεται που όμως δείχνει ότι δεν ενδιαφέρεται για το after sales κομμάτι. Οπότε ναι, δε θα σκεφτόμουν με τίποτα να αγοράσω SONY εκτός αν το έπαιρνα από Amazon και είχα να κάνω με την Amazon...

 

Αντίστοιχο πρόβλημα είχε γνωστός μου με το Z3. Είχε ένα χτύπημα το οποίο δήλωσαν ότι αλοίωνε την στεγανότητα της συσκευής και ως εκ τούτου το έβγαζε εκτός εγγύησης. Βέβαια το ότι η συσκευή σταμάτησε να δουλεύει αντίστοιχα κάτι μήνες μετά το χτύπημα, δε βρίσκω γιατί να είναι σχετικό αλλά δε μπορείς να τους κάνεις και κάτι, εκτός βέβαια από το να μην αγοράσεις ξανά SONY.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα σέρβις όλων των εταιρειών κάνουν κρα για να βγάλουν ένα κινητό εκτός εγγύησης.

Κινητά που αγοράζω μτχ με ισχύουσα εγγύηση δε βγαίνουν από το σπίτι χωρίς θήκη, μπροστινή και πίσω κάλυψη με tempered.

Μτχ που αγοράζω χωρίς εγγύηση είμαι πιο χαλαρός.

Καινούρια κινητά στο δικό μου σπίτι πρακτικά δεν μπαίνουν... σκέφτομαι το πόσα χρήματα θα κλαίω όταν ο τεχνικός του σέρβις θα μου πει ότι το κινητό είναι εκτός εγγύησης επειδή ... είχε παλιόκαιρο τη μέρα που τ'αγόρασα... ή κάτι αντίστοιχου κάλους.

Link to comment
Share on other sites

@schumifer δεν είναι όλες οι εταιρείες έτσι. Πχ από την LG είμαι πολύ ευχαριστημένος ειδικά με το σύστημα τους που στέλνουν ACS να παραλάβει και στο επιστρέφουν με τον ίδιο τρόπο. Με την SAMSUNG ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί, που μάλλον είναι ακόμα καλύτερο :p

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταια 8 χρονια εχω στειλει 6-7 κινητα , ολα Samsung για διαφορους λογους. RMA Περασαν κανονικα, μαλιστα το S7 EDGE-Duos που εχω, μου αλλαξαν με καινουργιο.

 

Arvato αυτο και πριν κανα 6μηνο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.