Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Τι έπαθε το one?

Ηταν απο τα πρωτα κομματια που ειχαν βγει στην αγορα και εχει το θεμα με την καμερα. Αλλα επειδη η καμερα δεν με ενδιαφερει το αφησα εδω και 1,5 χρονο.

Ομως εχω σκοπο πριν περασει η εγγυηση να τους το παω. Οποτε μεχρι τον Μαρτιο του 2015 πρεπει να το εχω παει.

Έγινε επεξεργασία από sebastian
Link to comment
Share on other sites

να καταλαβω κατι , ζητησαν σε ενα ατομο 1100Ε με δυο επισκεψεις..;

επιτρεψτε μου να εχω καποιες αμφιβολιες για το ποσο αληθινα ειναι αυτα τα νουμερα.

το ότι ζητάνε λεφτά για επισκευές παραπάνω απο την τιμή του κινητού το έχω ακούσει και εγώ πολλές φορές, αλλά όχι και το διπλάσιο...

Link to comment
Share on other sites

Ηταν απο τα πρωτα κομματια που ειχαν βγει στην αγορα και εχει το θεμα με την καμερα. Αλλα επειδη η καμερα δεν με ενδιαφερει το αφησα εδω και 1,5 χρονο.

Ομως εχω σκοπο πριν περασει η εγγυηση να τους το παω. Οποτε μεχρι τον Μαρτιο του 2015 πρεπει να το εχω παει.

Αυτό με τη μωβ σκιά? Νομίζω το αναγνωρίζουν κανονικά ως πρόβλημα απ'ότι έχω διαβάσει... Σωστή κίνηση btw!

Link to comment
Share on other sites

να καταλαβω κατι , ζητησαν σε ενα ατομο 1100Ε με δυο επισκεψεις..;

επιτρεψτε μου να εχω καποιες αμφιβολιες για το ποσο αληθινα ειναι αυτα τα νουμερα.

Καταλαβαινω την απορια σου και εχεις καθε δικαιωμα να εχεις αμφιβολιες.Οντως παραξενο ναι πολλα ζητανε οπως λενε οι καλυτεροι τεχνικοι στην αρβατο στα χρεωνουν παραπανω απο την αξια του τηλεφωνου,Μου το εστειλαν τωρα φτιαγμενο.Να δουμε τη θα παθει τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη μωβ σκιά? Νομίζω το αναγνωρίζουν κανονικά ως πρόβλημα απ'ότι έχω διαβάσει... Σωστή κίνηση btw!

Mωβκοκκινη σκια αλλα και πανω δεξια ή αριστερα τραβάει θολή την φωτογραφια!

Ψιλοπράγματα :p

Link to comment
Share on other sites

Για samsung , smartec εγγύηση. Έστειλα galaxy S2 plus και σε μια βδομάδα ηρθε επισκευασμένο.

Οσο την αρβατο, εχω επισης θετικές εντυπώσεις (!) στελνοντας ενα sony xperia tipo και εγινε αλλαγη πλακέτας σε 2 βδομαδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

οι μπαταριες και φορτιστες δεν καλυπτονται απο εγγυηση.μονο στην αρχη για λιγες μερες

για να μη θεωρηθει λαθος πληροφορηση η το παιζω ξερολας , αυτο που λεω το γνωριζω απο ΙΝΚΑ και απο καταστηματα φωτογ.ειδων οταν ειχα θεμα με την μπαταρια της μηχανης οπως επισης ΚΑΙ απο την ιδια την νικον.

το ποσες μερες στην αρχη νομιζω ειναι 15μερες

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

2 χρονιά η συσκευή, 1 χρόνο η μπαταρία, φορτιστής και handsfree

οι μπαταριες και φορτιστες δεν καλυπτονται απο εγγυηση.μονο στην αρχη για λιγες μερες

για να μη θεωρηθει λαθος πληροφορηση η το παιζω ξερολας , αυτο που λεω το γνωριζω απο ΙΝΚΑ και απο καταστηματα φωτογ.ειδων οταν ειχα θεμα με την μπαταρια της μηχανης οπως επισης ΚΑΙ απο την ιδια την νικον.

το ποσες μερες στην αρχη νομιζω ειναι 15μερες

Ισως να εχεις δικιο, παντως το βιβλιαρακι γραφει αυτα που αναφερω απο πανω....

Είτε είναι λίγες μέρες είτε ένας χρόνος το αποτέλεσμα ειναι ιδιο

Έγινε επεξεργασία από YDinopoulos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Καλησπερα σε ολη την παρεα..Αφορμη για να ειμαι εδω ,οτι ψαχνωντας για δυσαρεστημενους πελατες,για LUMIA 1050 k παραπονα για μια ...ετερεια,,service..ARVATO..Λοιπον να μην πολυλογω,αγορασα ενα ΝΚΟΚΙΑ LUMIA 1050 ,13-8-2014 ΑΠΟ ενα καταστημα δια μεσου,,,ΣΚΡΟΥΤΖ...Που να μην το διαβαζα ποτε..μετα απο μια εβδομαδα το τηλ πεθανε,,στα ξαφνικα, Το παω,,πισω,,,ΘΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΟ SERVICE K ΘΑ ΣΑς ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ,,,περασαν οι μερες..κ παω κ το περνω,,Μετα απο μια εβδομαδα το τηλ ξανα πεθανε,,..παλι πισω στο μαγαζι..το πηρα 26-10...κ σημερα...το τηλ παλι πεθανε...Λοιπον το ,,,SERVICE,,ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ...ARVATO!!!!!!!!!!!!! φοβερο.....service παιδια,,,δεν νομιζεται????....Ειναι λεει κ επισημος αντιπροσοπος ΝΟΚΙΑ,,SAMSUNG...ΚΛΠ..Aυριο λοιπον θα τηλεφωνησω,,,κ θα προσπαθησω να μιλησω...με τον υπευθυνο,Τ Ε Χ Ν Ι Κ Ο..,που υπεγραψε...Δ Υ Ο....ΦΟΡΕΣ...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο...Κ..!!!ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,,ΤΑ ΕΧΩ..Ο Λ Α ..!!!Θ Α ηθελα να ρωτησω την παρεα εδω..ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΠΟΝΑ ΤΗΝ ARVATO!!K ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ?..Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΡΩΤΗΣΩ,,,ΑΥΤΟΙ,,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ,,ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ,Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ..,,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΚΕΝΟΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,,ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ,Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ,ΑΛΛΟΥ?.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ..ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ Κ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ,,ΤΙΜΗΣ?..ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου ιστορία με Νοκια. Πριν αρκετά χρόνια είχα αγοράσει ένα Νοκια Ν71 από vodafone. Το τηλέφωνο σε 3 μέρες και με λίγη χρήση, το δούλευα με δεύτερη sim για να το δοκιμάσω, σταμάτησε να λειτουργεί. Το πήγα στην vodafone και ζήτησα αντικατάσταση συσκευής μιας και το είχα μόλις τρεις μέρες. Μου είπαν τότε ότι η Νοκια έχει μία πολιτική εάν το κινητό έχει ''γράψει'' πάνω από μισή ώρα ομιλίας γίνεται αντικατάσταση μόνο εάν δεν επισκευάζεται. Δεν ξέρω εάν τότε ήταν η ARVATO, εάν θυμάμαι έκαναν περίπου ένα μήνα αλλά μου το αντικατέστησαν με καινούργιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολη την παρεα..Αφορμη για να ειμαι εδω ,οτι ψαχνωντας για δυσαρεστημενους πελατες,για LUMIA 1050 k παραπονα για μια ...ετερεια,,service..ARVATO..Λοιπον να μην πολυλογω,αγορασα ενα ΝΚΟΚΙΑ LUMIA 1050 ,13-8-2014 ΑΠΟ ενα καταστημα δια μεσου,,,ΣΚΡΟΥΤΖ...Που να μην το διαβαζα ποτε..μετα απο μια εβδομαδα το τηλ πεθανε,,στα ξαφνικα, Το παω,,πισω,,,ΘΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΟ SERVICE K ΘΑ ΣΑς ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ,,,περασαν οι μερες..κ παω κ το περνω,,Μετα απο μια εβδομαδα το τηλ ξανα πεθανε,,..παλι πισω στο μαγαζι..το πηρα 26-10...κ σημερα...το τηλ παλι πεθανε...Λοιπον το ,,,SERVICE,,ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ...ARVATO!!!!!!!!!!!!! φοβερο.....service παιδια,,,δεν νομιζεται????....Ειναι λεει κ επισημος αντιπροσοπος ΝΟΚΙΑ,,SAMSUNG...ΚΛΠ..Aυριο λοιπον θα τηλεφωνησω,,,κ θα προσπαθησω να μιλησω...με τον υπευθυνο,Τ Ε Χ Ν Ι Κ Ο..,που υπεγραψε...Δ Υ Ο....ΦΟΡΕΣ...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο...Κ..!!!ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,,ΤΑ ΕΧΩ..Ο Λ Α ..!!!Θ Α ηθελα να ρωτησω την παρεα εδω..ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΠΟΝΑ ΤΗΝ ARVATO!!K ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ?..Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΡΩΤΗΣΩ,,,ΑΥΤΟΙ,,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ,,ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ,Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ..,,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΚΕΝΟΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,,ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ,Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ,ΑΛΛΟΥ?.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ..ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ Κ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ,,ΤΙΜΗΣ?..ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ?.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

Να σε βοηθήσουμε θέλεις ? ή να μας σκοτώσεις διαβάζοντας σε!

Στο σχολείο μια @@μενη σύνταξη 5-10 προτάσεων και ορθογραφία δεν σας μαθαίνουν? ή το νου σας στο διάλειμμα!

Ξανάγραψε το κείμενο και κοψε τα κεφαλαία.

Έγινε επεξεργασία από sebastian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.