Jump to content



Προετοιμασία για εγγύηση απο Πλαίσιο!


Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Αυτό για την προσωρινή αντικατάσταση. Πρέπει να δώσουν προσωρινή κάρτα Αφού περάσουν οι 15 ημέρες ή αν σου έχουν πει θέλει 3 με 4 εβδομάδες τότε ζητάς;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για την προσωρινή αντικατάσταση. Πρέπει να δώσουν προσωρινή κάρτα Αφού περάσουν οι 15 ημέρες ή αν σου έχουν πει θέλει 3 με 4 εβδομάδες τότε ζητάς;

O νόμος αναφέρει για καθυστέρηση πάνω από 15 μέρες. χωρίς να διευκρινίζει αν ειναι απο την αρχή της επιστροφής του χαλασμένου προϊόντος ή μετά την παρέλευση 15 ημερών.Λογικά πρέπει να αναφέρετε στο μετά τις 15 μέρες καθυστέρηση,το οποίο είναι και ένα εύλογο διάστημα ημερών στο οποίο πρέπει να έχει αποκατασταθεί η βλάβη.

Σε προηγούμενο ποστ έβαλα τον νόμο,ο οποίος βέβαια δεν είναι μόνο για τα ηλεκτρονικά (μιας και δεν υπάρχει συγκεκριμένα μόνο για αυτά) αλλά γενικά για όλα τα προϊόντα.

Δεν νομίζω όμως ότι υπάρχει έστω και ένας που να πήρε αντικατάσταση του προϊόντος μετά από καθυστέρηση 15 ημερών.

Θα μπορούσα να σου πω πάρα πολλά πάνω στο θέμα,μιας και πριν 2 χρόνια έμπλεξα με το πλαίσιο σε παρόμοια διαμάχη με μια μητρική.Δεν το άφησα έτσι και σε πολύ λίγες μέρες κέρδισα αυτό το οποίο αρνιόταν το κατάστημα στο οποίο απευθύνθηκα.

Ότι πληροφορία θες είμαι στην διάθεσή σου με ΠΜ

Όμως μην λέμε πράγματά πριν πας την κάρτα, και πάρεις την απάντησή τους η οποία μπορεί να είναι και καλύτερη από ότι πιστεύεις.

Edit:Και μια διευκρίνηση αν η απάντησή τους δεν σε ικανοποιήσει.Μην τα βάλεις με τα παιδιά του σέρβις.Εντολές εκτελούν,και προσπαθούν να βγάλουν το μεροκάματο.

Για αυτά υπάρχει ο υπεύθυνος του καταστήματος,ο οποίος αύριο θα σου πει "δεν ήρθες σε μένα"

Έγινε επεξεργασία από venex58
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτηκα και το εξής, όταν έρθει η κάρτα, θα πρέπει να μου κόψουν πάλι απόδειξη με την καινούρια κάρτα? Γιατι θεωρητικά βάση νόμου το προΐόν που θα μου δώσουν έχει πάλι εγγύηση από την αρχή. Δεν θα χρειάζομαι και το αντίστοιχο παραστατικό για να το αποδεικνύω?

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτηκα και το εξής, όταν έρθει η κάρτα, θα πρέπει να μου κόψουν πάλι απόδειξη με την καινούρια κάρτα? Γιατι θεωρητικά βάση νόμου το προΐόν που θα μου δώσουν έχει πάλι εγγύηση από την αρχή. Δεν θα χρειάζομαι και το αντίστοιχο παραστατικό για να το αποδεικνύω?

Εννοείται πως θα πάρεις παραστατικό αντικατάστασης κ η εγγύηση θα ισχύει εκ νέου !

Sent from my roof, with a blanket..

(The roof, the roof is on fire)

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτηκα και το εξής, όταν έρθει η κάρτα, θα πρέπει να μου κόψουν πάλι απόδειξη με την καινούρια κάρτα? Γιατι θεωρητικά βάση νόμου το προΐόν που θα μου δώσουν έχει πάλι εγγύηση από την αρχή. Δεν θα χρειάζομαι και το αντίστοιχο παραστατικό για να το αποδεικνύω?

ναι θα σου κοψουν... κι εκει ειναι που πρεπει να πας με το δικηγορο σου :rofl:

Την πατησε κι ενας γνωστος μου... κοβουν κατι τιμες οτι να ναι και βαζουν εκπτωση... τωρα που εισαι και σε περιοδο εκπτωσεων θα γραψουν οτι σε πληρωσαν κι ολας

Link to comment
Share on other sites

ναι θα σου κοψουν... κι εκει ειναι που πρεπει να πας με το δικηγορο σου :rofl:

Την πατησε κι ενας γνωστος μου... κοβουν κατι τιμες οτι να ναι και βαζουν εκπτωση... τωρα που εισαι και σε περιοδο εκπτωσεων θα γραψουν οτι σε πληρωσαν κι ολας

Δηλαδη σε τι τιμη πρεπει να κοπει η αποδειξη? Στην τιμη που πουλανε τωρα την καρτα? Και αν πχ δεν φερνουν πλεον MSI? Στην τιμη της παλιας MSI 580?

Link to comment
Share on other sites

στο mg manager που πηρα να ρωτησω εγγυηση για ενα δισκο ,μου ειπε οτι δεν κοβει αποδειξη για τον νεο δισκο που θα μου αντικαταστησει μονο δελτιο αποστολης απο τον προμηθευτη και θα ισχυει η εγγυση του παλιου δισκου.

ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΑΠΑΤΣΙΜΠΑΝΑ ΤΗΣ ΘΩΔΗ.

οσο για το πλαισιο αναλογα τι θα σου κατσει.αναλογα τις ορεξεις του καθενος...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη σε τι τιμη πρεπει να κοπει η αποδειξη? Στην τιμη που πουλανε τωρα την καρτα? Και αν πχ δεν φερνουν πλεον MSI? Στην τιμη της παλιας MSI 580?

lol βαζουν μια τιμη της πλακας που υποτειθεται ηταν η τελευταια τιμη, και βαζουν και εκπτωση και σου κοβουν αποδειξη για κανα κατοσταρικο το πολυ, αυτο τουλαχιστο καναν σε ενα γνωστο μου.

Το θετικο ηταν πως του ειχαν βρει ιδια καρτα (προφανως επισκευασμενη γιατι του τη δωσαν σε ενα σακουλακι) κι επειδη τον ειχαν ταλαπωρησει δεν ασχοληθηκε περεταιρω απλα πηρε την καρτα και την αποδειξη και εφυγε...

Link to comment
Share on other sites

Άμα το προϊών έχει κοπεί αποδείξη-τιμολογιο-αγορας, κατά την αντικατάσταση(ρμα) , πρέπει να κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο για την εταιρεία μας, και εκ νέου τιμολόγιο αγοράς.

μια μητρική msi που είχα αγοράσει από την pixmania, όταν παρουσίασε πρόβλημα την επέστρεψα πίσω, πήγε στην μητρική εταιρεία για επισκευή, και μου ήρθε κατευθείαν από την msi επισκευασμένη.

Link to comment
Share on other sites

Αν σου δώσουν πιστωτικό,ότι και να πάρεις θα έχει κανονικά απόδειξη την ήμερα που θα το πάρεις με την τιμή του και εγγύηση κανονικά από σήμερα και πέρα.

Σε περίπτωση αντικατάστασης πχ με 760 θα σου δώσουν πάλι απόδειξη με την τιμή της κανονικά (στην σημερινή τιμή της 760 και όχι την παλιά της 580) και εγγύηση κανονικά από σήμερα και για όσο χρόνο δίνει.

Σε αυτό δεν θα έχεις πρόβλημα.Εχω μπροστά μου τρεις αποδείξεις αλλαγών και έχουν τιμή όλες επάνω και εγγύηση 3 χρόνια εκ νέου.

Η μοναδική εξαίρεση που έγινε ήταν σε αντικατάσταση επεξεργαστή που τον έστειλαν στην intel και δεν πήρα εγγύηση πάλι για τρία χρόνια από την ήμερα αντικατάστασης λόγο του ότι η intel δίνει 2 χρόνια και το πλαίσιο 3.Μου τον άλλαξαν στους 6 μήνες .Αν έπαιρνα νέα εγγύηση απο την intel θα έχανα τους 6 μήνες εγγύηση που είχα παραπάνω απο το πλαίσιο.

Έγινε επεξεργασία από venex58
Link to comment
Share on other sites

Α οκ, γιατι μου εχει τυχει και περιπτωση να μην δωσουν τιποτα! Ουτε καν αποδειξη απο το Πλαισιο.

Οποτε θα τους ζητησω αποδειξη για τις 760 με την τιμη εκεινης της ημερας.

Καπου ειχα διαβασει και τον σχετικο νομο, αλλα δεν τον βρισκω τωρα :/

Τον βρήκα τον νομο 2251/1994

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση

αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Έγινε επεξεργασία από Shadowjump
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με Γ.Γ.Κ. και μου είπαν μετά το πέρας των 15 εργασίμων δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση εκτός και αν οι ίδιοι αναφέρουν οτι θέλει πάνω από 15 ημέρες, πράγμα το οποίο έκαναν, οπότε δικαιούμαι από τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με Γ.Γ.Κ. και μου είπαν μετά το πέρας των 15 εργασίμων δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση εκτός και αν οι ίδιοι αναφέρουν οτι θέλει πάνω από 15 ημέρες, πράγμα το οποίο έκαναν, οπότε δικαιούμαι από τώρα.

Τελικά την έχεις πάει στο πλαίσιο?

Έγινε ο έλεγχος ?

Η κάρτα πάει στην msi ?

Αν σου δώσουν άλλη προς αντικατάσταση ενημέρωσέ μας,να ξέρουμε τι γίνετε,και ποια σου έδωσαν ?

Link to comment
Share on other sites

αν εχουν μια ιδια ειναι οκ.

Αν οχι, τοτε να εισαι ετοιμος για κονταροχτυπηματα γιατι θα προσπαθησουν να σου πασαρουν πιστωτικο με κανα κατοσταρικο, το οποιο φυσικα και δεν πρεπει να δεχτεις και λογικα θα φτασετε στο συνηγορο του καταναλωτη και τα ρεστα...

Οτι και να σου δινουν εσυ να επιμενεις η καρτα να ειναι 384 bit, και να εχει 48 render output processors (αρα η 670 δε σου κανει GeForce GTX 670 vs 580, ας κοψουν το λαιμο τους να βρουν 580, 680 η ας ξηλωθουν για 780)

εγω καποτε ειχα παρει ενα card reader που ηταν ελλατωματικο κ δε διαβαζε τις καρτες αφου με επρηξαν λεγοντας μου μηπως το ενα μηπως το αλλο μηπως εκεινο μηπως η καρτα δεν ηταν καλη μου το επεστρεφαν πισω μεχρι που χαλασε εντελως κ μου το αλλαξαν με ενα καλυτερο κ ολα αυτα για 8 ευρω που εκανε οστοσο εμενα με πειραξε περισσοτερο η συμπεριφορα τους παρα τα 8 ευρω που εκανε αφου εγω δε προκειται να τους ξαναπαρω στα σοβαρα δε μπα να μου λενε 24 ωρες μπορω να σας εξυπηρετισω..

μια αλλη φορα πηγα να αγορασω μια καρτα cf που ηταν χυμα μεσα σε ενα αντικλεπτικο κουτι κ μαλιστα μισοκλειστη χωρις εξωτερικη συσκευασια η απαντηση του υπαλληλου για αυτο ηταν οτι (!) ηρθε ετσι απο το εργοστασιο χυμα (!) του ειπα εγω δε προκειται να αγορασω χυμα προιον κ απαιτησα να μου φερει συσκευασμενο κ σφραγισμενο αν θελει να το αγορασω πραγμα που εγινε κ ετσι την αγορασα...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά την έχεις πάει στο πλαίσιο?

Έγινε ο έλεγχος ?

Η κάρτα πάει στην msi ?

Αν σου δώσουν άλλη προς αντικατάσταση ενημέρωσέ μας,να ξέρουμε τι γίνετε,και ποια σου έδωσαν ?

Ναι, εχει φυγει για MSI. Οτι γινεται, θα ενημερωνω. Προς το παρον περιμενω απαντηση για προϊον αντικατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Καλα. Κανε τους ενα τηλ στο τελος της τριτης εβδομαδας και πες τους οτι μεχρι τελος της αλλης περιμενεις. Και στο τελος της τεταρτης εβδομαδας τους παιρνεις τηλ και τους λες θες την καρτα και τοτε θα αρχισουν τα παζαρια χαχα. Δλδ θα σου λενε δινουμε αυτην απο το ραφι και εσυ τα λες τα δικα σου και καπου θα καταληξουν. Το μεγαλο παζαρι κανονικα. Α ρε Πλαισιο που κατηντησες

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ας μην κάνουμε τους προφήτες.

Από την στιγμή που έφυγε για msi, το πλαίσιο δεν έχει να χάσει τίποτα.

Θα μπορούσε να την κάνει και μόνος του rma στην msi, και να έχει την ίδια κατάληξη.

Το ενθαρρυντικό σε όλη την ιστορία, είναι ότι το πλαίσιο συνεργάζεται ακόμα τουλάχιστον, με την msi

Δηλαδή αν την είχε πάρει από εξωτερικό ή από άλλο κατάστημα θα έκανε λιγότερο χρόνο??

Έγινε επεξεργασία από venex58
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.