Jump to content



Η γνωμη σας για τουτου.....[UPDATE]


YDinopoulos

Recommended Posts

To Rav4 το εχει γνωστος και δεν μου πολυαρεσει. Οσο για το Χtrail, το εχει ο κολλητος μου και πραγματικά ειναι πανέμορφο. Μεσα-εξω.

Επίσης δεν μπορω να παρω πανω απο 1800cc, εφόσον θα μπει στο ονομά μου το αμαξι !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 13:12]

To Rav4 το εχει γνωστος και δεν μου πολυαρεσει. Οσο για το Χtrail, το εχει ο κολλητος μου και πραγματικά ειναι πανέμορφο. Μεσα-εξω.

Επίσης δεν μπορω να παρω πανω απο 1800cc, εφόσον θα μπει στο ονομά μου το αμαξι !

Αφου τα τεκμηρια εχουν καταργηθει........:wassat: γιατι οχι?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan

Αφου τα τεκμηρια εχουν καταργηθει........:wassat: γιατι οχι?

Κι εγω αυτο αναρωτιεμαι. Απο την στιγμη που για να σε ποιασει τεκμηριο πρεπει να εχεις αυτοκινητο πανω απο 50.000 που ειναι το προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Ζαχο, αυτό σκεφτόμουν. απαγορεύεται ???

Θεωρητικά απαγορεύεται ναι. Πρακτικά δε πρόκειται να ασχοληθεί κανένας μαζί σου παρά μόνον (χτύπα ξύλο) σε κάποιο τρακάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD

Πρακτικά δε πρόκειται να ασχοληθεί κανένας μαζί σου παρά μόνον (χτύπα ξύλο) σε κάποιο τρακάρισμα.

Συμφωνω αλλα παντα εξαρταται απο τον μπιιιιμ που θα σε σταματησει.

Link to comment
Share on other sites

για πουλμπαρ σταματάνε ακόμα και τώρα ΑΝ τους σκα(β)λώσει... έχει φάει κλήση η κοπελιά μου με βιτάρα...

καλό το βιτάρα για εκτός δρόμου αλλά δεν πάει μία εθνική...

το ραβ κακώς δεν το έχεις σε εκτίμηση... γνώμη μου, είναι πολύ ολοκληρωμένο...και δυνατό, και όμορφο και 200ρίζει. αλλά ακριβό.

Link to comment
Share on other sites

Kαι συνεχίζουμε. Το C-RV είναι παντελώς διαφορετικό αμάξι από το H-RV και βασίζεται σε τροποποιημένο πάτωμα του Civic και φοράει τον κινητήρα του Civic Type-R αλλά "underclocked". Το H-RV είναι μοναδικό και δεν προβλέπεται να αντικατασταθεί σύντομα και φοράει διαφορετικά χρονισμένο κινητήρα Civic 1,6 Vtec 125hp (ESi).

Οι επιδόσεις του Η-RV είναι οι καλύτερες έως τα 2000cc οπού το περνάει μόνο το C-RV. Το πλεονέκτημα του RAV-4 στο θέμα κινητήρας είναι η μεγαλύτερη ροπή λόγω υψηλότερου κυβισμού.

Το αμαξάκι σε on-road είναι άπαιχτο, έχει εκλπηκτικά κρατήματα και η 1η ταχύτητα νομίζεις οτι προήλθε απ'ευθείας από το CRX (για όσους είχαν τη θεϊκή ευχαρίστηση να το οδηγήσουν). Ο κόφτης μπαίνει στις 7000rpm και το V-tec κάνει έναν απίστευτα πορωτικό ήχο που σε κάνει να το γκαζώνεις μόνο και μόνο για να το ακούς.

Σε off-road δε με πρόδωσε ποτέ. Ένας φίλος που κάνει rafting και ορειβασία προτίμησε το H-RV γιατί έχει πολύ καλές αναρριχητικές ικανότητες. Σε βροχές, χιόνια, ανώμαλους δρόμους δε με απογοήτευσε αλλά δεν έτυχε ποτέ να το δουλέψω σε άμμο οπού πολύ θεωρούν το αδυνατό του σημείο. Επίσης, η έλλειψη υποπολλαπλασιασμού σχέσεων θα απογηοτεύσει τους λάτρεις της hardcore off-road οδήγησης αλλά το H-RV δεν απρυθύνεται σε αυτούς έτσι κι αλλιώς. Επίσης, είναι τρομερά αρεστό στις κοπελίτσες.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

για πουλμπαρ σταματάνε ακόμα και τώρα ΑΝ τους σκα(β)λώσει... έχει φάει κλήση η κοπελιά μου με βιτάρα...

καλό το βιτάρα για εκτός δρόμου αλλά δεν πάει μία εθνική...

το ραβ ..... 200ρίζει. αλλά ακριβό.

Και το H-RV 200ρίζει. Στην ευθεία πριν τον Σείριο....

Link to comment
Share on other sites

Ο πατέρας μου έχει το Pajero Pinin 2.0 (129HP). Πολύ ωραίο αμάξι με αν όχι την καλύτερη, μια από τις καλύτερες τετρακινήσεις της κατηγορίας του. Το μόνο που ίσως να σε πειράξει είναι οι χώροι αλλά αν δεν έχεις "μεγάλα" παιδιά δεν θα αντιμετοπίσεις πρόβλημα. Βασικά για να είσαι προετοιμασμένος σου λέω οτι το δικό μας (από τα πρώτα μοντέλα) καίει πολλά λάδια και ακόμα δεν μπορούν να βρουν λύση. Έχω ακούσει όμως οτι κυκλοφόρησε τώρα τελευταία νεότερη έκδοση που είναι ένα ψιλο lifting του παλιού και με διορθωμένο αυτό το πρόβλημα. Τώρα δεν σε παίρνω στο λαιμό μου... Έχεις πάντως και τα 7 χρόνια εγγύηση με άπειρα χιλιόμετρα.

Από την άλλη αν θες πιο lux πράγματα πας καρφί στο X-trail αν και δεν ξέρω αν είναι στο όριο που θες. Το 'χει ο θείος μου και είναι πολύ ωραίο αλλά επίσης θηρίο. Δεν ξέρω αν θα σε βόλευε στην Αθήνα. Το CR-V δεν θα με χάλαγε αν και μου τη σπάει και σε αυτό και γενικώς στα περισσότερα οτι η τετρακίνηση είναι είτε αυτόματη είτε με κουμπί. Ο μοχλός του Pajero είναι άλλο πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

αμα παρεις Χοντα να ξερεις οτι το αμαξι μηχανικα θα σου βγαλει ελαχιστες μη πω μηδαμινες βλαβες, ειναι ΑΣΤΕΡΙΑ αξιοπιστιας μη πω τα καλυτερα. Ο πατερας μου απο το 1984 μονο χοντα παιρνει και εγω γελουσα μαζι του μεχρι που πηρα ευρωπαικο αμαξι και τωρα κλαιω

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας εμπειρία από Vitara 1600 5θυρο, HRV5θυρο και έχοντας και ως κύριο αυτοκίνητο το 106 που έχεις μάλλον θα σου πω...ΜΗΝ πάρεις Vitara ! HRV είναι πολύ μπροστά του παντού...απλά τις πρώτες μέρες θα νομίζεις οτι είσαι οδηγός Νταλίκας σε σχέση με το 106:-)

Link to comment
Share on other sites

το HR-V η το CR-V ειναι πολυ καλα

κοιτα το τι σου αρεσει και τι σε συμφερει

εκτος και αν θελεις να το κανεις ο/c

ενας γνωστος εχει το HR-V και ειναι καταευχαριστημενος

και πολυ καλη συμπεριφορα στον δρομο και εκτος

δεν ξερω αν η αντιπροσωπεια το δινει και για δοκιμη (καποιων ημερων)

πριν το αγορασεις (λογικα θα εχουν και αυτοκινητα δοκιμων

βεβαια αν θες και camera on board παρε VITARA(αστειακια ? αστειακια?):boxed:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.