Jump to content



Η γνωμη σας για τουτου.....[UPDATE]


YDinopoulos

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

τζιποειδη σκεφτεσαι ε?

γιατι ομως?

αποψη μου ειναι ή νσ παρεις καθαρο τζιπ που δε θα φοβασαι να το κανεις "θεατρο" κ να απολαυσεις το τζιπακι σου 100% ή δε θα μπειςκαν στο κοπο να παρεις τζιποειδη απλα επειδη ειναι η μοδα της εποχης που θα δισταζεις να μπεις σε βρεγμενο χωμα μπας κ λερωθει το ολοκαινουργιο (πανακριβο) τζιπακι σου.

εκτος εαν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζεις αυτοκινητο καθε 3-5 χρονια κ να προσαρμοζεσαι στην εκαστοτε "μοδα"

το 106 ειναι μια χαρα ασφαλτινο "GT" κ αμαξι πολης.

το τζιποειδη θελει δικο του παρκινγκ,για τι τα 5+ μετρα του στην αθηνα(εκει δε μενεις?) ειναι πολλα οταν ψαχνεις να παρκαρεις

Γενικα ειμαι κατα των τζιπ-τζιποειδη εαν δεν θες να εκτεταλευτεις τα προσοντα που κανουν ενα αμαξι jeep!

Τωρα εαν εχεις αποφασισεις για τζιποειδη δε προκεται να σου αλλαξω εγω την γνωμη επειδη δε μου αρεσουν.

Θα σου προτεινα κατι σε Honda ή Toyota k μακρυα απο suzuki vitara2.5 λογω εμπειριας.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παρε ΑΤΙ ρε....:D :D :D

Χωρις να εχω ιδιαιτερη εμπειρια απο τα συγκεκριμενα αμαξια, δυο φιλοι με RAV4 ειναι απολυτα ευχαριστημενοι,ενω το vitara προσωπικα μου φαινεται οτι εχει λιγο "φτηνο" εσωτερικο...

Πρεπει να αρχισεις τις βολτες στις αντιπροσωπιες και να διαβασεις κανα περιοδικο του χορου για να παρεις μια αποφαση....

Link to comment
Share on other sites

και το καινουριο Hyundai Tucson εχει παρει καλα σχολια απο τον τυπο....

More car for your money με 27000 καινουριο....

φερνει λιγο και σε Rav-4 ...

και πρεπει ειναι και αξιοπιστο με στανταρ φτηνη συντηρηση...

gal2.jpg

gal6.jpg

gal8.jpg

ins1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

καλό το βιτάρα για εκτός δρόμου αλλά δεν πάει μία εθνική...

το ραβ κακώς δεν το έχεις σε εκτίμηση... γνώμη μου, είναι πολύ ολοκληρωμένο...και δυνατό, και όμορφο και 200ρίζει. αλλά ακριβό.

Ναι 200αριζει.....αλλα κει πλεον το Rav δε περπαταει αλλα πεταει....

Εχει που εχει παναλαφρο τιμονι,οταν περναει κ τα 190 τα πραγματα γινονται πολυ hardcore :D

(εχω κανει ως τωρα πανω απο 20,000χλμ με RAV 2.0Lt)

To HRV μου αραισε κ μενα οταν ηταν να παρουμε το RAV αλλα μετα με πεισαν οτι ειναι σα νεκροφορα....

Περι ορεξεος....

ΓΕΝΙΚΑ παντως σε καμια περιπτωση μη περιμενεις να δεις καλη συμπεριφορα στο δρομο απο ενα τζιποειδες,εκτως αν πας σε Cayene-Tuareg-X5 τα οποια ειναι αλλης κλασσης.

Καλα κ χρυσα τα ΟΝ-OFF αλλα να εισαι προετοιμασμενος για χλιαρη συμπεριφορα στο δρομο ;)

Στη θεση σου θα επερνα το RAV μεταχειρησμενο,απο χλμ μη σκας κ πολυ μιας κ ειναι σκυλος.Κατασταση αμαξοματος κ ΕΙΔΙΚΑ τριγμους κ φυσιματα απο πορτες-παραθυρα μετα τα 140χμλ/ω.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα για αυτοκίνητο, οπότε δεν μπορώ να μην γράψω...

Δεν μου άρεσαν ποτέ τα τζιπάκια μέχρι που μπήκα πρώτη φορά σε ένα Niva και πήγα βόλτα στα βουνά και είδα τι μπορεί να κάνει...

Από τότε άλλαξα γνώμη και λέω οτι το τζιπ είναι πάρα μα πάρα πολύ καλή φάση, αλλά μόνο για αυτοκίνητο εκτός πόλης...

Εκ των πραγμάτων είναι λάθος να ζητήσεις από ένα τζιποειδές να πιάσει ένα "κανονικό" αυτοκίνητο στο δρόμο και από την άλλη τουλάχιστον αδικείς το αυτοκίνητο φυλακίζοντάς το μέσα στην πόλη...

Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω να μην πάρεις τζιπ (το γράφω τζιπ, γιατί άλλο τζιπ και άλλο jeep) αλλά απλά λάβε υπ' όψην σου την κατανάλωσή του...

Όσον αφορά το Hondaκι, απλά έχω πάει βόλτα, αλλά για λίγο (και το οδηγούσε μια άθλια οδηγός) οπότε απο τα λίγα μπόρεσα να διακρίνω οτι για τζιπ ακούει στο γκάζι (δεν πήγαμε πάνω από 80 αλλά μέχρι εκεί πολύ καλό ρεπριζ και γενικά δείχνει πολύ δεμένο αυτοκίνητο...

Για το Vitara το έχω πάει, και παιδιά δεν πάει μια στο δρομο...

Πέρα απ'όλα αυτά να πω και κάτι άλλο:

Καλά βρε Γιάννη έχεις 106 (έστω και 1.1) και θα πας σε τζιπ?

Πάνε πάρε με αυτά τα λεφτά ένα Α3 1.6 FSI που είναι απλά άπαιχτο αυτοκίνητο...

Και για κάποιους που είπαν για τζιπάκια, Ιαπωνικά αυτοκίνητα, αξιοπιστια και κουραφέξαλα:

Με 80χλ/ωρα σε δρομο που δεν είχε φτιαχτει και τα περναγα τα τζιπακια και τα αγροτικα σα σταματημένα...

Μετα μπηκα σε ποτάμι και περασα απο μεσα

Μετα επρεπε να περασω πεσμενο κοσρμο στην μεση του δρομου...

Και τα περασα όλα...

Και ξέρετε με τι???

Με μια Γαλλιδα Citroen Xantia...

Το αυτοκινητο μετα απο 7 χρονια εχοντας περασει απο απιθανα μερη και εχοντας καταπονηθει πολυ περισσοτερο μεσα στην πολη (με 165000 χλμ) δεν εχει βγαλει τιποτα πλην των προβλεπομενων...

Αυτα απλά για να πω οτι πολλά ακούγοντε, αλλά μερικες φορες δεν ειναι παντα ετσι...

Κρινω τα αυτοκινητα αφου τα οδηγησω (ή τουλαχιστον αφου κάνω σαν ειβατης αρκετα χλμ)

Citroen δεν θα επερνα ποτε μεχρι να παρω την Xantia...

Και όμως με εντυπωσιασε...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για το pull bar ούτε λόγος , με το που θα καταγραφεί σε οποιουδήποτε είδους ατύχημα , η ασφάλειά σου δεν θα σε καλύψει για το παραμικρό που προξένησες ή σου προξένησαν (και μένα μου αρέσει , αλλά με κάποια πράγματα δεν παίζεις).

Link to comment
Share on other sites

RAV 4 και απο μένα...

αν δεν σου φτανουν τα λεφτά πήγαινε για μεταχεισμένο.

Όσο για το καλύτερο τζιπάκι που έχω μπεί είναι το TOYOTA LΑΝD CRUSER (η κοντή version). Το αμάξι είναι όλα τα λεφτά!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

E όχι ρε tomhel.... Μη το χαλάς.

Η Ηοnda είναι ιδεολογικά αντίθετη στα Turbo....

V_TEC RULEZZZZZZZZZ..........

Για το δικο μου turbo λεω , ρε jimmy (το οποιο δεν ειναι Honda ).....

Οσο για το θρυλικο V_Tec - g@mei kai dernei.....

:whip:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Honda HR-V 1.6 VΤΕC 5-θυρο σε μαυρο. Εχει ολα τα extra πλην ηλιοροφης και δερματινο σαλονι (450 κ 1200 εκαστο)...Θα παει κοντα 26000€. Εδωσα ηδη 7000 προκ. κ τα υπολοιπα σε δοσεις για 5 χρόνια.

Ειμαι απιστευτα χαρουμενος....:happy::)

Link to comment
Share on other sites

επειδή στην οικογένεια έχουμε τα τελευταία 4 χρόνια 2 τζιποειδή (vitara 2.0lt V6 & Rav4 - πρώτης και δεύτερης γενιάς) θα σας πω και εγώ τις απόψεις μου. Όταν μιλάμε για τζιποειδή το μυαλό μας πάει κατευθείαν στον ηγέτη της κατηγορίας, στο αυτοκίνητο που ίδρυσε την κατηγορία των SUV και οι 4τροχοί γράφανε για " 4χ4 GTi " . To RAV4 απλά δεν παίζεται και τα hondaκια μάλλον τα έχει στα φανάρια (το HRV στο απαλό και πιστεύω και το CRV λόγω καλύτερης τετρακίνσης !) Από αξιοπιστία δεν το συζητάμε καν. Το πρώτο RAV που είχαμε έκανε 70.000χλμ και δεν έβγαλε το παραμικρό (ρωτήστε τον vdeseris για το τι σκίσιμο έτρωγε -σπάσιμο με -2 σε παγωμένη αλάνα έξω απο το mistral με παγωμένο κινητήρα). Το μοναδικό που έβγαλε ήταν απώλεια υδραυλικών υγρών απο την κρεμαγίερα στα 120.000 χλμ όταν το πήρε ο επόμενος . Το δεύτερο RAV που έχουμε τώρα δεν έχει βγάλει τίποτα ακόμη. Να σημειωθεί οτι τα αυτοκίνητα κάνουν πολύ παραπάνω απο 30.000 ετησίως και οτι τα 2 τα έχουμε 2ο χέρι. Τo μοναδικό αρνητικό του RAV ήταν οτι ποτέ δεν φτιάχτηκε για hardcore καταστάσεις, ούτε για χιόνια ούτε για τρελές λάσπεις! Ιδιαίτερα το 2ης γενιάς δεν έχει ουτε κεντρικό μπλοκέ... Καταφέρατε εσεις να το 200αρίσετε? εγω με τα χίλια ζόρια έφτασα τα 190 κοντερίσια σε ίσιο δρόμο. ίσως σε καμμιά τρέλή κατηφόρα κάτι γίνει. Στα 185 αρχίζει ένας τρελος αεροδυναμικός θόρυβος ο οποίος ίσως να οφείλεται και στα παλιά ελαστικά. Με τα καινούργια δεν έχω προσπαθήσει να το τελικιάσω! Στα χαρτιά λένε οτι έχει 0-100 σε 10,5 αλλά στοιχηματίζω οτι έχει χαλαρά κάτω απο 10....αν ξεπερνούσε και η 2α τα 100 καλά θα είμασταν(φτάνει μέχρι τα 95)

Το vitara είναι ακριβώς το αντίθετο, φτιαγμένο για hardcore, δεν καταλαβαίνει τίποτα ακόμα και αν τραβάει μπαζοκολώνα των 600kgr, χιόνια, λάσπες? βάζεις το "αργό" και άντε γεια...τελική κάπου στα 185 σε μεγάλη παρετεταμένη κατηφόρα (απο κατερίνη για θεσ/κη) αλλά απλά το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο μετά τα 140...το τιμόνι πάναργο και σχετικά βαρύ..η ανάρτηση τελείως "αλλού"...γενικά δεν είναι για άσφαλτο και για "αδαείς" (πχ μάνα μου) γιατι πετάει κώλο πάρα πολύ εύκολα στο βρεγμένο (με δευτέρα και με λίγες στροφές)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.