agligoros Φεβρουάριος 27, 2014 #21 Φεβρουάριος 27, 2014 ναι φιλε πρεπει να χει μεταφορικα..:rant: γυρω στα 15€ αλλα ας σου απαντησει καποιος που γνωριζει.οποτε δε σε συμφερει
winters Φεβρουάριος 27, 2014 #22 Φεβρουάριος 27, 2014 [MENTION=1347]jpavly[/MENTION] Είναι η μόνη επιλογή man. Οτιδήποτε με 1GB ram το ξεχνάς + ότι αυτή είναι η φθηνότερη 2GB και με τα καλύτερα ρολόγια. Ε είναι και Asus... Τι άλλο να θες.Για μένα την έχεις πάρει χτες...
sebastian Φεβρουάριος 28, 2014 #23 Φεβρουάριος 28, 2014 Μερικα νεα νουμερακια Eδω βλεπουμε οτι η μαμα 750ti περα απο 40 watt λιγοτερα δεν εχει το +20% στην αποδοση απο την x260!
jpavly Φεβρουάριος 28, 2014 Author #24 Φεβρουάριος 28, 2014 [MENTION=478]sebastian[/MENTION] πολύ χρήσιμο αυτό ρε. Δεν βλέπουμε βέβαια τι πιάνει και η 260X clocked, αν και δεν με ενδιαφέρει γιατί δεν θα την κλοκάρω καθόλου
winters Φεβρουάριος 28, 2014 #25 Φεβρουάριος 28, 2014 +20% απόδοση αλλά +20% (και) ακριβότερη. Ο άνθρωπος είπε ότι στην αρχή έλεγε να πάρει με 90-100€ και άντε να κάνει την υπέρβαση κανά 20άρικο πάνω. Τώρα πήγαμε στα 150+; Άν είναι έτσι ας το ανεβάσω λίγο ακόμη και ας σου προτείνω την 270 !
yanni Φεβρουάριος 28, 2014 #26 Φεβρουάριος 28, 2014 Οι περισσότερες κάρτες από τα 90 ευρώ έως τα 300 ευρώ, δίνουν αναλογικά τόσο, όσο υπονοεί και η τιμή τους. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, π.χ. η 650TI ζητάει τα ίδια με την 260Χ προσφέροντας όμως λιγότερα, αλλά γενικά ότι αγοράσει κάποιος από 7770/260Χ/750/750TI/265/270/270Χ/760/280Χ/770 θα τα αξίζει τα λεφτά του(προφανώς δεν μιλάω για υπερκοστολογημένες κάρτες, αλλά οτιδήποτε ανάμεσα σε minimum και average price ανά τσιπάκι)
jiohkor3 Φεβρουάριος 28, 2014 #27 Φεβρουάριος 28, 2014 έχω 450 φίλος 550 και εχω πολυ καλη γνώμη για τα τσιπάκια αυτης της κατηγορίας. Αρπάζεις οτιδήποτε σε 650 και 750(ειδικά ΤΙ) σε καλή τιμή κ εισαι κομπλέ, Τώρα αν κοιτάς το +-1 βατ και +-1 φρέιμ δε νομίζω
sebastian Φεβρουάριος 28, 2014 #28 Φεβρουάριος 28, 2014 Να πουμε οτι σε extreme tes x64 στο TESSMARK το 750ti παιζει μπαλα με το 290Χ Α ρε A-M-D με την τεχνολογια σου...
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 28, 2014 #29 Φεβρουάριος 28, 2014 για καμιά 270 ?στα 164 ε ?VGA :: ATI Radeon R9 270 OC 2GB DDR5 PCI-E Dual DVI HDMI DP (Gigabyte) (GV-R927OC-2GD) - Visionstudio.grεδιτγια να μην βγαίνω από offtopic οι κάρτες γραφηκών με 2GB vram ξεκινάνε ας πούμε με την 260χ στα 132 ευρώ και μετά συνεχίζουμε στην αμέσως νέα 750ti στα 150ευρώ και μετά στα 164ε πάμε για 270 και πάει λέγονταςedit 2 750ti 133e
jpavly Μάρτιος 1, 2014 Author #30 Μάρτιος 1, 2014 [MENTION=14318]ARMAGEDDON[/MENTION] αν αρχίσουμε τα βάλε 10 ακόμα, 20 ακόμα κλπ θα ανέβω κι άλλο Η 750 Ti στα 133 είναι τούμπανο, thanks!
Occultist Μάρτιος 1, 2014 #31 Μάρτιος 1, 2014 Το 2-7 εργάσιμες παραδοτέο του vision studio μην το πάρεις και τοις μετρητοίς... Είχα παραγείλει πριν κάτι μήνες από αυτούς μια 7950 (όχι κάτι εξωτικό δηλαδή) και κάνανε πάνω από μήνα να τη φέρουν...φυσικά φάγανε άκυρο στο τέλος.
fatal Μάρτιος 1, 2014 #32 Μάρτιος 1, 2014 Γιατί δεν περιμένεις λίγο να βγει η 265 της AMD; Στην ίδια τιμή με την 750 θα είναι αλλά σαφώς γρηγορότερη..
Mill Μάρτιος 1, 2014 #33 Μάρτιος 1, 2014 Asus Radeon R7 260X 2GB DirectCU II OC | Skroutz.gr+1Άμα ανέβεις στα χρήματα κοίτα για R7 265 όταν έρθει.
FreeDomNight Μάρτιος 5, 2014 #34 Μάρτιος 5, 2014 σκεφτομαι και εγω να αγορασω την 260χ, αλλα δεν ξερω αμα δω καμια διαφορα με το συστημα μου εχωCPU: Intel Caleron G1610 2.60GhzMOBO: Gigabyte H61M-S2PVRAM: Kingston 4 GB DDR3 1333 MHzGPU: Asus nVidia Gt 210 1GB DDR3HDD: 500GB 7200rpm Sata 3PSU: 530 Wattκαμια ιδεα? :help1:
yanni Μάρτιος 5, 2014 #36 Μάρτιος 5, 2014 σκεφτομαι και εγω να αγορασω την 260χ, αλλα δεν ξερω αμα δω καμια διαφορα με το συστημα μου εχωCPU: Intel Caleron G1610 2.60GhzMOBO: Gigabyte H61M-S2PVRAM: Kingston 4 GB DDR3 1333 MHzGPU: Asus nVidia Gt 210 1GB DDR3HDD: 500GB 7200rpm Sata 3PSU: 530 Wattκαμια ιδεα? :help1:Αν λες για games, θα δεις το φως σου, έτσι απλά. Αργότερα (σε 1-3-6-12-24 μήνες, όποτε νομίζεις) και αν παραμείνεις με το ίδιο σύστημα πας στα 8GB και αργότερα (......) πας σε έναν μεγαλύτερο επεξεργαστή, βάζεις κάποιον καλό SSD κ.τ.λ. Αυτά αν θέλεις να την βγάλεις οικονομικά.
Occultist Μάρτιος 6, 2014 #37 Μάρτιος 6, 2014 Πως θα δει το φως του φίλος, όταν είναι με celeron;:big_boss:
ARMAGEDDON Μάρτιος 6, 2014 #38 Μάρτιος 6, 2014 καλά έχω δει το άλλο με ένα φιλαράκι που βρέθηκε σε ένα φόρουμ , να έχει ας πούμε έναν 4πύρηνο γενιάς 775 και από 260 gtx 216 core να πηγαίνει σε ---> 550 gtx ---> 660 gtx ---> και μετά σε 7970 και να λέει τι άλλο μπορεί να βάλει πάνω και να μου έχει ζαλίσει τα @@ρια , μέχρι να του πουλήσω την 280x σε καλή τιμή (200ε) , άλλαξε πλατφόρμα του λέω τίποτα εκεί θέλει να παίζει ultra λέει ,του είπα πάρε μια TITAN πάντως πέρα από την πλάκα ο celeron δεν κάνει τίποτα εδώ παρόμοιο μηχανάκι με μια gts 250 πάνω από τα 2,6 στα 3,6 ο celeron έδινε έως και 10-15 fps παραπάνω άλλαξε πλατφόρμα 1150 έναν 4 πύρηνο φτηνό αν γίνεται o/c ακόμα καλύτερα και σιγά σιγά στήσε το μηχανάκι σου αν και θα έλεγα να περιμένεις μέχρι το φθινόπωρο και να κάνεις ότι κάνει ο μέρμηγκας
yanni Μάρτιος 6, 2014 #39 Μάρτιος 6, 2014 Πως θα δει το φως του φίλος, όταν είναι με celeron;:big_boss: G210 έχει. Αν πάει από την G210 στην 260Χ θα πάθει την πλάκα της ζωής του. Δες λίγο και το υπόλοιπο σύστημα. Βγάζει μάτια ότι έχει στηθεί με γνώμονα την οικονομία, να εξοικονομηθούν 2€ εδώ, 5€ εκεί, 4€ ποιο δίπλα. Δεν προτείνεις λοιπόν στον άλλον να ξεκινήσει από τον επεξεργαστή, να πάει να σκάσει δηλαδή κατά μέσο όρο 150€ επιπλέον του κόστους της 260Χ. Στην τελική ο Celleron μια χαρά είναι αν οι ανάγκες σου δεν είναι να κυνηγάς τα νούμερα στο 3DMark ή να παίζεις με όλα τα εφέ και φίλτρα στο τέρμα. Και στην τελική για κάρτα επιπέδου 260Χ μιλάμε. Δεν είναι ότι θα βάλει 780TI πάνω και θα του την φρενάρει. Μια χαρά είναι ο Celleron και μην ξεχνάς ότι ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ. Άρα μηδενικό κόστος. AMD A10-6800K and A4-4000 Richland APU Review > Gaming Performance - TechSpot
Occultist Μάρτιος 6, 2014 #40 Μάρτιος 6, 2014 Καλά, επειδή έχω χρησιμοποιήσει τέτοια μηχανάκια σε πράγματα πέρα από ένα gpu bench, Celeron, ούτε στον εχθρό μου... Χίλιες φορές να αγοράσει cpu πρώτα...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.