Jump to content



Unreal Tournament 4


Recommended Posts

Some stuff from the WIP corner again. (Do not that these are not final, eh)

attachment.php?attachmentid=3265&d=1400510235

Early flak cannon physics

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wuXo11vcqw4]Hyperblast Classic (UE4) - YouTube[/ame]

NmKtpMf.png

And some interesting modeling going on..

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

Is this the new flak? This looks cool (Το screenie ειναι απο developer ο οποιος εδωσε feedback σε WIP map, αλλα απ οτι φαινετε αυτο μοιαζει με screenie απο πιο προσφατο build του UT)

attachment.php?attachmentid=3693&stc=1

Και 2ο WIP απο την Hyperblast, στα forums:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Cp33iE4K43I]Hyperblast WIP 2 - YouTube[/ame]

Actually there is a UE4 prototype with dodge jump and double jump and you can try them on Deck16, Open Tournament Alpha: http://sourceforge.net/projects/communityot/

Οποιος θελει μπορει να το κατεβασει να δει τι αισθηση εχει η UE4 στο PC του (χωρις να χρειαζετε να πληρωσει για developer access). Ωστοσο να σημειωθει οτι αυτο ΔΕΝ ειναι το official UT4, προκειτε προφανως για δουλεια αλλων ατομων και τελειως διαφορετικο project, απλα χρησημοποιει κι αυτο UE4.

Το movement system, το player height και το scaling επισης ειναι διαφορετικα απο τα prototypes/blueprints του Nick Donaldson (UE4 developer) που δοκιμαζονται αυτη τη στιγμη για το επισημο παιχνιδι.

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sooo... did you miss me? Moar stuff from the WIP corner!

(Δεν ανανεωνω τοσο συχνα για να μη γινω κουραστικος, οπως επισης εχει πεσει και η κινηση λιγο)

Character concepts:

0EeL05q.png

E813RDE.png

20zDGB6.png

KskoajT.png

vR7Rd2z.png

n7tE0LA.png

ppV76pr.png

Camera Drone concepts:

wor5dWs.png

xrvhVyy.jpg

Shock Rifle concepts:

Zy76Eo8.png

lM5ilTE.png

Vehicle concepts:

MqccHUQ.png

lUngMjq.jpg

Map/Environment concepts:

JEcf4w7.png

Rocket Launcher model concepts: (Βασισμενο στην δουλεια του απο πανω artist [Gooba])

attachment.php?attachmentid=5807&d=1404672313

attachment.php?attachmentid=5808&d=1404672320

attachment.php?attachmentid=5809&d=1404672330

attachment.php?attachmentid=5810&d=1404672341

Και τελος ενα βιντεακι, το οποιο εξερευνα καποια mapping elements, movement και flow - εκμεταλλευομενα του τρεχων movement scheme.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=r72PcnuBlBg]UT Dock - YouTube[/ame]

Επισης πριν απο καιρο (σχετικα) εγινε official συζητηση και για visible timers οταν εισαι κοντα σε καποιο powerup το οποιο ειναι να κανει respawn. (Μπορειτε να το δειτε σε καποιες φασεις και του απο πανω video)

Προσωπικα ελπιζω να υπαρξει επιλογη να το απενεργοποιησουμε, ειδαλλως το παιχνιδι παιρνει σιγα σιγα στροφη προς μασημενη τροφη οπως ειναι το CoD. (Κριμα δεν ειναι να μας στερησουν την χαρα του oldschool?)

Αυτα απο το πεδιο μαχης, εν αναμονη της alpha. (ποτε θα την βγαλουν κι αυτη την καταραμενη :zzz: )

PS: Ι had to post another WIP map

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

Looks like οι πρωτοι servers για τους subscribers (και την pre-alpha εκδοση) εχουν ηδη αρχισει να ξεπηδανε..

Some of the early madness

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=kcuKYZH1LW4]Who wants a piggyback ride - YouTube[/ame]

[MENTION=129]Chosen[/MENTION] this one is for you:

attachment.php?attachmentid=5899&stc=1

CTF getting implemented:

9350ccfd1a.jpg

2c99b934ad.jpg

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

Επειδη καποιοι σιγουρα θα αναρωτηθηκαν..

Για οσους θελουν να ασχοληθουν με playtesting ή απλα θελουν να δουν το παιχνιδι:

οδηγιες εδω.

Ο τυπος απ οτι καταλαβα ανεβαζει compiled τον client του UT4 στον φακελο builds καθε τοσο: https://ut.rushbase.net/raxxy/

(Χρειαζετε Visual C++ Redistributable 2013 για να παιξει: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784)

A little sample, take note οτι ουτε το netcode δεν εχει φτιαχτει ακομα. Το παιχνιδι ειναι pre-alpha.

[ame]

[/ame]

[ame]

[/ame]

Δυστυχως δεν βλεπω καπου linux binaries, οποτε ο dedicated θα περιμενει για λιγο μεχρι να τον στησω παιδες.

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

Επειτα απο αρκετο ψαξιμο και ερωτησεις στο IRC, εμαθα καποια πραγματα για τον Client (κοινως τα builds του raxxy)

Επειδη προφανως ειναι under EULA ακομα, ειναι compiled με τετειο τροπο οπου δεν επιτρεπει στον τελικο χρηστη να δει καθολου source. Δυστυχως εαν μας εδινε δυνατοτητα να προσθεσουμε/παιξουμε maps που μπορει καποιος να κατεβασει απο τα forums πχ, θα εδινε καποια κομματια του source, συνεπως μπορουμε μονο να παιξουμε με τα maps τα οποια ηδη περιλαμβανονται στο πακετο.

Παμε μια και στο πως πειραζουμε τις ρυθμησεις και τα weapon bindings:

Τα *.ini που μας ενδιαφερουν βρησκονται ολα στο μονοπατι "\UnrealTournament\Saved\Config\WindowsNoEditor"

Στο input.ini μπορουμε να βαλουμε bindings για τα scores, το movement, τα οπλα, κλπ.

Δινω ενα παραδειγμα:

[/script/Engine.InputSettings]

bEnableMouseSmoothing=False

ActionMappings=(ActionName="Jump",Key=SpaceBar,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="Crouch",Key=LeftShift,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="PrevWeapon",Key=MouseScrollDown,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="NextWeapon",Key=MouseScrollUp,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="StartFire",Key=LeftMouseButton,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="StopFire",Key=LeftMouseButton,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="StartAltFire",Key=RightMouseButton,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="StopAltFire",Key=RightMouseButton,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="TapRight",Key=D,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="TapLeft",Key=A,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="TapForward",Key=W,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="TapBack",Key=S,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="ShowScores",Key=F1,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

ActionMappings=(ActionName="ShowMenu",Key=Escape,bShift=False,bCtrl=False,bAlt=False)

[/script/UnrealTournament.UTPlayerInput]

CustomBinds=(KeyName=Four,Command="SwitchWeapon 1")

CustomBinds=(KeyName=MiddleMouseButton,Command="SwitchWeapon 2")

CustomBinds=(KeyName=C,Command="SwitchWeapon 3")

CustomBinds=(KeyName=Q,Command="SwitchWeapon 4")

CustomBinds=(KeyName=Tab,Command="SwitchWeapon 5")

CustomBinds=(KeyName=One,Command="SwitchWeapon 6")

CustomBinds=(KeyName=Two,Command="SwitchWeapon 7")

CustomBinds=(KeyName=Three,Command="SwitchWeapon 8")

CustomBinds=(KeyName=Z,Command="SwitchWeapon 9")

CustomBinds=(KeyName=LeftCtrl,Command="SwitchWeapon 0")

Γι αυτους που θελουν να κανουν τα δικα τους binds, τα οπλα ειναι τα εξης:

1) Enforcer

2) ??

3) Bio Rifle

4) Shock Rifle

5) Link Gun

6) Minigun

7) Flak Cannon

8) Rocket Launcher

9) Sniper Rifle

0) ??

Οι ρυθμησεις για το Player Name και τα γραφικα (που δεν νομιζω να μπορεις να τα πειραξεις atm) βρησκονται στο GameUserSettings.ini

Example:

[/script/UnrealTournament.UTGameUserSettings]

PlayerName=Player

UTVersion=1

SoundClassVolumes[0]=1.000000

SoundClassVolumes[1]=1.000000

SoundClassVolumes[2]=1.000000

SoundClassVolumes[3]=1.000000

bUseVSync=False

ResolutionSizeX=1600

ResolutionSizeY=900

LastUserConfirmedResolutionSizeX=1600

LastUserConfirmedResolutionSizeY=900

WindowPosX=-1

WindowPosY=-1

bUseDesktopResolutionForFullscreen=False

FullscreenMode=2

LastConfirmedFullscreenMode=2

Version=5

[scalabilityGroups]

sg.ResolutionQuality=100

sg.ViewDistanceQuality=3

sg.AntiAliasingQuality=3

sg.ShadowQuality=3

sg.PostProcessQuality=3

sg.TextureQuality=3

sg.EffectsQuality=3

Τελος τα διαθεσημα maps ειναι τα εξης:

01) CTF-FaceTest

02) CTF-TestMap

03) DM-DeckTest

04) DM-NickTest1

05) DM-ScaleTest

06) DM-Test_A01

07) DM-Test_B01

08) DM-Test_C04

09) DM-Test_DE_01

10) DM-Test_F08

11) Nick_test_Map

12) Paul_Space

13) Paul_Vos

14) SlopeTest

Απο default το client ανοιγει σε testmap, μπορειτε να παιξετε το map της επιλογης σας με την εντολη "open" μεσα απο την κονσολα (default ~ key)

Παραδειγμα: open DM-DeckTest

Ο Client δινει την επιλογη (πατοντας το ESC) να συνδεθειτε σε IP, καθως υπαρχει επισης και η δυνατοτητα να hostαρει καποιος παιχνιδι σαν listen. (απο το IRC ειναι επιβεβαιομενο οτι παιζει μεσω hamachi)

Αυτο σημαινει οτι παρολο που δεν εχουμε dedicated server, μπορειτε να κανετε τις δοκιμες σας ειτε μεσω LAN ειτε μεσω hamachi, και να χαρειτε λιγο απο το early multiplayer του παιχνιδιου (trust me though, netcode is incomplete)

Πως κανουμε listen?

Ανοιγουμε κονσολα και κανουμε: open <map name>?listen

Ποιο συγκεκριμενα μπορουμε να εισαγουμε κιαλλου τυπου πραγματα πρωτου εκκινησουμε τον listener, οπως για παραδειγμα:

open DM-DeckTest?Game=DM?GoalScore=30?TimeLimit=15?listen ή

open CTF-FaceTest?Game=CTF?GoalScore=5?Timelimit=20?listen

Μολις εχουμε κατι το οποιο κανει listen, μπορει να συνδεθει καποιος στην IP μας. ;)

PS: Client is capped at 62fps, οσο και να εψαξα δεν βρηκα ρυθμησεις για να βγαλω το οριο αυτο.

PS2: Εαν δοκιμασετε, αφηστε το feedback σας εδω: https://forums.unrealtournament.com/showthread.php?11401-Non-Epic-Playtest-Feedback

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

:blink: Whoa, ΜΑΚΑΡΙ να εχει τοσο visual clarity και οχι την ηλιθιοτητα του UT3 με τονους post processing και noise.

Ποτε μου δεν πιστεψα οτι τα "next gen" graphics (λογω του post processing που το παστωνουν σαν το makeup στις γκομενες) μπορουν να πανε χερι-χερι με το competitive.. τωρα σιγα σιγα με βγαζουν λαθος. Go, epic, go!

Link to comment
Share on other sites

Για οσους κατεβαζουν καθε λιγες μερες τα καινουργια builds του raxxy (το link υπαρχει πιο πανω), υπαρχει και ενα unofficial changelog που γραφει ολα τα git commits καθε μερα. Ετσι μπορειτε να δειτε τι εχει αλλαξει απο build σε build οταν το κατεβαζετε.

02/08/2014 το πιο προσφατο build μεχρι στιγμης βλεπω.

Link to comment
Share on other sites

Το νεο build εχει shortcuts για multiplayer servers, καθως και αναλυτικα γραμμενες τις περισσοτερες οδηγιες που εχω δωσει εδω περα, στους τοιχους του intro map.

Ανακαλυψα επιλογη για να καταργησω το vsync και αυτο πλεον μπορει να το βρει καποιος στο \WindowsNoEditor\UnrealTournament\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini (120fps με μια GTX670 δεν ειναι κι ασχημα! ;))

Επισης να ενημερωσω οτι το Assault Rifle ειναι πλεον στο Weapon Slot 2 και το Impact Hammer τοποθετηθηκε στο Weapon Slot 1.

Νεο map: DM-SidCastle.

Αρχησαν και τα πρωτα linux builds να κανουν την εμφανηση τους στο website.

Το χθεσινο stream:

[ame]

[/ame]

PS: Φαινετε πως στο τελευταιο build τοποθετηθηκαν και πολλα custom maps μεσα. Θα ζητησω απο τον raxxy να μου φτιαξει μια πληρη λιστα αν ειναι, με το τι περιλαμβανεται. ;)

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.