Maximvs Σεπτέμβριος 7, 2014 #41 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2014 Δευτερο τιμονι με αλλαγη στο σχεδιο και με πιο καλα κουμπια απο το original.Πιο μεγαλα,με χρωματα και καλυτερα αυτοκολητα.Οι χρωματισμοι σε 2-3 αυτοκολητα θα διορθωθουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Σεπτέμβριος 13, 2014 #42 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2014 Σημερα "εντυσα" το γραφειο που βαζω το τιμονι με τσοχα....Θα εξελιχθει σε cockpit σιγα σιγα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Σεπτέμβριος 24, 2014 #43 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Με την ευκαιρία της τελευταίας αλλαγής που έκανα, μόλις χτές το απόγευμα, ας κάνουμε μια αναδρομή στην εξέλιξη των πεταλιών μου! Ξεκινάμε με τα ταπεινά (και ελλεεινά) default πετάλια της DFGT. Αφού δοκίμασα χίλιες δυο πατέντες και mods (από μπαλάκια στρές μέχρι σύριγγες για υδραυλική αίσθηση) το πήρα απόφαση ότι δουλειά δεν γίνεται με την πλαστικούρα, και μιας και πετάλια του στύλ HE μου πέφταν λίγο ακριβά, στράφηκα στην DIY λύση. Εδώ βλέπουμε την πρώτη υλοποίηση, ακριβής αντιγραφή των original. Αφού και αυτά πέρασαν από αρκετά στάδια πειραματισμών και βελτιώσεων ήρθε ο καιρός να περάσω σε 3-pedal setup με συμπλέκτη, όπου χρησιμοποιήθηκε ένα παλιό αναλογικό gamepad για την σύνδεση του. Αφού πέρασαν κι αυτά διάφορα στάδια πειραματισμών, κάποιοι εκ των οποίων αρκετά βάρβαροι, το ομολογώ Η σύριγγα είναι βουλωμένη, για να δίνει αυτή την υδραυλική προοδευτικότητα, με πολύ καλό αποτέλεσμα, Δυστυχώς όμως είχε προβλήματα λίπανσης και στεγανότητας. (έχανε πίεση μετά από μερικές μέρες και η κίνηση της δεν ήταν ομαλή) Εδώ, αφού εγκατέλειψα την λύση της σύριγγας, χρησιμοποιώ μόνο ένα ελατήριο, αλλά λόγω του ότι ήταν αρκετά μακρύς ο μηχανισμός, έπρεπε να ανοίξω την τρύπα που φαίνεται, ώστε να έχει την σωστή γεωμετρία, και να δίνει κάποια μικρή προοδευτικότητα. Πολύ καλό αποτέλεσμα για ένα μόνο ελατήριο! Παρέμεινα σε αυτό το σύστημα για αρκετό καιρό, μέχρι που βαρέθηκα τα κουσούρια των αναλογικών αξόνων της DFGT, και παράγγειλα ένα DSD 12bit board. Ε αφού το πήρα που το πήρα, θα ήταν αμαρτία να μην του κοτσάρω και ένα loadcell. Θέλοντας να κρατήσω το κόστος χαμηλά, παράγγειλα ένα 0-20kg από Ebay. Εδώ μια από τις πρώτες υλοποιήσεις, με το loadcell υπό γωνία (<45*), για ασφαλή λειτουργία σε υψηλές δυνάμεις. Το σύστημα μπορεί να φαίνεται γελοίο, αλλά μου επέτρεψε να δοκιμάζω εύκολα και γρήγορα πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς ελατηρίων και ελαστικών συνδέσμων και λειτουργούσε απροβλημάτιστα τόσο καιρό. Κάπου εδώ φτάνουμε στην σημερινή τους μορφή (V4.0) Μιας και οτιδήποτε πλαστικό φαγωνόταν μετά από λίγο καιρό, χρησιμοποίησα το πλαϊνό καπάκι από ένα αρχαίο κουτί pc ώς πάτωμα. Τα αμορτισεράκια είναι από RC, χωρίς υγρά μέσα. Στο σύστημα του φρένου χρησιμοποιώ: την λαστιχένια φλάντζα από μια σύριγγα, για την προοδευτικότητα ένα πολύ μαλακό ελατήριο, για το πρώτο κενό που έχουν τα φρένα πριν ακουμπήσουν τα τακάκια στον δίσκο και έναν συνδυασμό 2 πολύ σκληρών ελατηρίων για να του δώσει λίγο παραπάνω διαδρομή. Συνολικό κόστος, κάτω από 100€. Bonus material: Shifter 7+R Πρώτη χοντροκομμένη υλοποίηση και με custom knob μέχρι να φτάσει η παραγγελία από Ebay. (Συνάδελφοι ολμιστές ίσως το αναγνωρίσουν) Δερμάτινη επένδυση τιμονιού 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Σεπτέμβριος 24, 2014 #44 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Με την ευκαιρία της τελευταίας αλλαγής που έκανα, μόλις χτές το απόγευμα, ας κάνουμε μια αναδρομή στην εξέλιξη των πεταλιών μου!Ξεκινάμε με τα ταπεινά (και ελλεεινά) default πετάλια της DFGT. Αφού δοκίμασα χίλιες δυο πατέντες και mods (από μπαλάκια στρές μέχρι σύριγγες για υδραυλική αίσθηση) το πήρα απόφαση ότι δουλειά δεν γίνεται με την πλαστικούρα, και μιας και πετάλια του στύλ HE μου πέφταν λίγο ακριβά, στράφηκα στην DIY λύση. Εδώ βλέπουμε την πρώτη υλοποίηση, ακριβής αντιγραφή των original. Αφού και αυτά πέρασαν από αρκετά στάδια πειραματισμών και βελτιώσεων ήρθε ο καιρός να περάσω σε 3-pedal setup με συμπλέκτη, όπου χρησιμοποιήθηκε ένα παλιό αναλογικό gamepad για την σύνδεση του. Αφού πέρασαν κι αυτά διάφορα στάδια πειραματισμών, κάποιοι εκ των οποίων αρκετά βάρβαροι, το ομολογώ Η σύριγγα είναι βουλωμένη, για να δίνει αυτή την υδραυλική προοδευτικότητα, με πολύ καλό αποτέλεσμα, Δυστυχώς όμως είχε προβλήματα λίπανσης και στεγανότητας. (έχανε πίεση μετά από μερικές μέρες και η κίνηση της δεν ήταν ομαλή) Εδώ, αφού εγκατέλειψα την λύση της σύριγγας, χρησιμοποιώ μόνο ένα ελατήριο, αλλά λόγω του ότι ήταν αρκετά μακρύς ο μηχανισμός, έπρεπε να ανοίξω την τρύπα που φαίνεται, ώστε να έχει την σωστή γεωμετρία, και να δίνει κάποια μικρή προοδευτικότητα. Πολύ καλό αποτέλεσμα για ένα μόνο ελατήριο! Παρέμεινα σε αυτό το σύστημα για αρκετό καιρό, μέχρι που βαρέθηκα τα κουσούρια των αναλογικών αξόνων της DFGT, και παράγγειλα ένα DSD 12bit board. Ε αφού το πήρα που το πήρα, θα ήταν αμαρτία να μην του κοτσάρω και ένα loadcell. Θέλοντας να κρατήσω το κόστος χαμηλά, παράγγειλα ένα 0-20kg από Ebay. Εδώ μια από τις πρώτες υλοποιήσεις, με το loadcell υπό γωνία (<45*), για ασφαλή λειτουργία σε υψηλές δυνάμεις. Το σύστημα μπορεί να φαίνεται γελοίο, αλλά μου επέτρεψε να δοκιμάζω εύκολα και γρήγορα πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς ελατηρίων και ελαστικών συνδέσμων και λειτουργούσε απροβλημάτιστα τόσο καιρό. Κάπου εδώ φτάνουμε στην σημερινή τους μορφή (V4.0) Μιας και οτιδήποτε πλαστικό φαγωνόταν μετά από λίγο καιρό, χρησιμοποίησα το πλαϊνό καπάκι από ένα αρχαίο κουτί pc ώς πάτωμα. Τα αμορτισεράκια είναι από RC, χωρίς υγρά μέσα. Στο σύστημα του φρένου χρησιμοποιώ: την λαστιχένια φλάντζα από μια σύριγγα, για την προοδευτικότητα ένα πολύ μαλακό ελατήριο, για το πρώτο κενό που έχουν τα φρένα πριν ακουμπήσουν τα τακάκια στον δίσκο και έναν συνδυασμό 2 πολύ σκληρών ελατηρίων για να του δώσει λίγο παραπάνω διαδρομή. Συνολικό κόστος, κάτω από 100€. Bonus material: Shifter 7+R Πρώτη χοντροκομμένη υλοποίηση και με custom knob μέχρι να φτάσει η παραγγελία από Ebay. (Συνάδελφοι ολμιστές ίσως το αναγνωρίσουν) Δερμάτινη επένδυση τιμονιού πολυ καλη η ιδεα με τα αμορτισερ απο τηλεκατευθυνομενα!!!.....γενικα ειδα πολλα εξαρτηματα απο RC αυτοκινητα!!...πολυ εξυπνο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Σεπτέμβριος 24, 2014 #45 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Ετοιμο και η βαση του καθισματος με τσοχα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr.. Σεπτέμβριος 24, 2014 #46 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 κοντα μενουμε maximvs να ερθω για ενα testdrive? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Σεπτέμβριος 24, 2014 #47 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 κοντα μενουμε maximvs να ερθω για ενα testdrive? οταν ολοκληρωθει...θα κανουμε συναντηση με οποιον θελει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 24, 2014 #48 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Πω πω Κώστα το τελίκιασες. Εντυπωσιακό. Μπράβο. Στην χρήση πώς είναι? Έχεις δοκιμάσει τα αντίστοιχα των G25/27? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Σεπτέμβριος 24, 2014 #49 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Πω πω Κώστα το τελίκιασες. Εντυπωσιακό. Μπράβο. Στην χρήση πώς είναι? Έχεις δοκιμάσει τα αντίστοιχα των G25/27? Όχι δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά νομίζω πως ούτε καν τίθεται θέμα σύγκρισης. Το να συγκρίνεις loadcell με ποτενσιόμετρο είναι σα να συγκρίνεις αυτοκίνητο με ποδήλατο! Κανονικά θα τα σύγκρινα με τα σετ της Fanatec, αλλά μιας και δεν έχω δοκιμάσει κανένα, δεν μπορώ να ξέρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 24, 2014 #50 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Respect! Θα μου κάνεις 1?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Σεπτέμβριος 25, 2014 #51 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2014 Μόλις ανακάλυψα το νήμα! Η χαρά του SimRacer (να δείξει τον εξοπλισμό του)...:meeting: Από τότε που άρχισα την ενασχόλησή μου με το simracing (GT4 - toca race driver 3) άλλαξα τουλάχιστον μισή ντουζίνα τιμόνια και cockpits αντίστοιχα! Σχεδόν κάθε φορά που άλλαζα τιμόνι έφτιαχνα και ένα νέο (βελτιωμένο) cockpit για να συμβαδίζει η αναβάθμιση. Όλα κατασκευασμένα από μένα, μεταλλικά στην αρχή, μετά ξύλινα και τελικά με PVC. Το τελευταίο μου cockpit φιλοξενεί ήδη το δεύτερο τιμόνι του, που σημαίνει ότι είναι καιρός να φτιάξω ένα νέο...(αφού δώσω το παλιό) Ιδού λοιπόν το τωρινό μου cockpit που είναι πολυμορφικό, κατασκευασμένο έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει από μία νορμάλ μέχρι και F1 θέση οδήγησης! Είναι φτιαγμένο από PVC σωλήνες - ένα σχετικά φτηνό και πολύ γερό υλικό (εντάξει στον αισθητικό τομέα χάνει λίγο αλλά άμα σβήσουν τα φώτα...)! Κάποτε είχα αναρτήσει στο GTplanet και τα προηγούμενα, θα ψάξω να βρω το νήμα και θα αναρτήσω εδώ το link. Εννοείται ότι όποιος θέλει να φτιάξει κόκπιτ να μην διστάσει να με συμβουλευτεί, έχω κάνει διατριβή πάνω στο θέμα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
digitaltiger Σεπτέμβριος 25, 2014 #52 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2014 Παρακάτω ενα κομμάτι και απτό δικό μου diy project: 7 +R κιβώτιο μαζι με χειρόφρενο το οποίο χρησιμοποιεί ενα παλιό πληκτρολόγιο δηλώνοντας κάθε ταχύτητα ως κάποιο πλήκτρο (π.χ η πρώτη το numpad 1).Δοκίμασα και gamepad κλπ αλλά εκει υπάρχει η περίπτωση να μην το αναγνωρίζει το game ενω με το πληκτρολόγιο κανένα θέμα. Για το χειρόφρενο χρησιμοποιηθηκε ένα ελατήριο αερίου γύρω στα 10kg αντίσταση. Ετοιμάζετε και σειριακό κιβωτιακι και κάθισμα...που για να πω την αλήθεια με βλέπω να κλέβω την ιδέα της βάσης του Maximvs... :whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Σεπτέμβριος 25, 2014 #53 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 25, 2014 Ετοιμάζετε και σειριακό κιβωτιακι και κάθισμα...που για να πω την αλήθεια με βλέπω να κλέβω την ιδέα της βάσης του Maximvs... :whistlingΚανενα προβλημα φιλε ... οι ιδεες ειναι για να μοιραζονται.....μπορει να κανω κατι εγω το οποιο δε το εχεις σκεφτει εσυ και να γινει μια ακομα καλυτερη κατασκευη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 13, 2014 Author #54 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2014 Ηρθε το invite απο τη Fanatec για το CSW V2 και εχει ημερομηνια ληξης 6 μερες μετα την παραλαβη του email... εννοειτε πως δεν θα μου δωσουν δευτερη. Φταιω εγω τωρα να βαλω το FFB και το FOR στο 150 και να ζηταω αντικατασταση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 13, 2014 #55 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2014 Ηρθε το invite απο τη Fanatec για το CSW V2 και εχει ημερομηνια ληξης 6 μερες μετα την παραλαβη του email... εννοειτε πως δεν θα μου δωσουν δευτερη. Φταιω εγω τωρα να βαλω το FFB και το FOR στο 150 και να ζηταω αντικατασταση? Και να στην αντικαταστήσουν, πάλι την V1 θα σου δώσουν... Εγώ θα έλεγα να μην αγχώνεσαι (και για μένα το λέω) τζάμπα, η V2 δεν αποτελεί και καμιά "τρελή" βελτίωση έναντι της V1, μαρκετινίστικα κόλπα είναι για να μας πάρουν πάλι τα λεφτά μας... όπως δεν είδα και καμιά σημαντική διαφορά μεταξύ της V1 και V2 πεταλιέρας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 14, 2014 Author #56 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2014 Βασικά εχει μεγάλη διαφορα, δεν άλλαξαν το περιτύλιγμα αλλα το εσωτερικό εξολοκλήρου. Μιλάμε για servo motor και μόνο αυτο αρκεί, δεν υπάρχει μηχανική επίδραση στο ffb και πλέον εχει τη δύναμη να οδηγήσει σωστα τιμονια του τύπου bmw rim που ειναι πιο βαρια ακόμα και αν ξεπεράσεις το 100 στις ρυθμίσεις χωρίς να εξασθενεί. Η σύγκριση με την πεταλιερα λοιπόν που απλα άλλαξαν δυο ελατήρια και βαφή ειναι λίγο άκυρη. Επίσης την V1 δεν την ξαναβλέπεις θα συνεχίσουν το support όσο εχουν spare parts και μετα αν εισαι μέσα στην εγγύηση παιρνεις τη V2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 14, 2014 #57 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2014 Εννοούσα ότι δεν είδα και μεγάλο ενθουσιασμό από τα reviews, όλοι αναφέρουν (απλώς) ότι είναι λίγο καλύτερο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Οκτώβριος 14, 2014 #58 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2014 Δεν είναι servo motor, απλά λένε ότι είναι στα επίπεδα του servo motor. Εγώ μετά από αυτό έχω αρχίσει να ψάχνομαι για diy λύσεις. 850 ευρώ του βγήκαν τα υλικά για fully working direct drive wheel.:man_in_love: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 14, 2014 #59 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2014 Δεν είναι servo motor, απλά λένε ότι είναι στα επίπεδα του servo motor.Εγώ μετά από αυτό έχω αρχίσει να ψάχνομαι για diy λύσεις. 850 ευρώ του βγήκαν τα υλικά για fully working direct drive wheel.:man_in_love: Ότι καλύτερο! αλλά θέλει γνώσεις ηλεκτρονικών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 18, 2014 Author #60 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2014 Κανονικοτατο Servo motor ειναι. CSW V1 vs. CSW V2 comparison | RaceDepartment Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now