Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Δευτερο τιμονι με αλλαγη στο σχεδιο και με πιο καλα κουμπια απο το original.Πιο μεγαλα,με χρωματα και καλυτερα αυτοκολητα.Οι χρωματισμοι σε 2-3 αυτοκολητα θα διορθωθουν.

14980539969_1e358d3af9_b.jpg

14980613010_188d3d6535_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με την ευκαιρία της τελευταίας αλλαγής που έκανα, μόλις χτές το απόγευμα, ας κάνουμε μια αναδρομή στην εξέλιξη των πεταλιών μου!

Ξεκινάμε με τα ταπεινά (και ελλεεινά) default πετάλια της DFGT.

mphNUUUl.jpg

Αφού δοκίμασα χίλιες δυο πατέντες και mods (από μπαλάκια στρές μέχρι σύριγγες για υδραυλική αίσθηση) το πήρα απόφαση ότι δουλειά δεν γίνεται με την πλαστικούρα,

και μιας και πετάλια του στύλ HE μου πέφταν λίγο ακριβά, στράφηκα στην DIY λύση.

Εδώ βλέπουμε την πρώτη υλοποίηση, ακριβής αντιγραφή των original.

eksMvTal.jpg

Αφού και αυτά πέρασαν από αρκετά στάδια πειραματισμών και βελτιώσεων

UUPAP1Ql.jpg

NzxFcuDl.jpg

yRHPGtil.jpg

ήρθε ο καιρός να περάσω σε 3-pedal setup με συμπλέκτη, όπου χρησιμοποιήθηκε ένα παλιό αναλογικό gamepad για την σύνδεση του.

4ctIp8yl.jpg

Αφού πέρασαν κι αυτά διάφορα στάδια πειραματισμών, κάποιοι εκ των οποίων αρκετά βάρβαροι, το ομολογώ

Η σύριγγα είναι βουλωμένη, για να δίνει αυτή την υδραυλική προοδευτικότητα, με πολύ καλό αποτέλεσμα,

Δυστυχώς όμως είχε προβλήματα λίπανσης και στεγανότητας. (έχανε πίεση μετά από μερικές μέρες και η κίνηση της δεν ήταν ομαλή)

WbZj87Ml.jpg

dNDnpj9l.jpg

Εδώ, αφού εγκατέλειψα την λύση της σύριγγας, χρησιμοποιώ μόνο ένα ελατήριο, αλλά λόγω του ότι ήταν αρκετά μακρύς ο μηχανισμός,

έπρεπε να ανοίξω την τρύπα που φαίνεται, ώστε να έχει την σωστή γεωμετρία, και να δίνει κάποια μικρή προοδευτικότητα.

Πολύ καλό αποτέλεσμα για ένα μόνο ελατήριο!

lRTBr52l.jpg

Παρέμεινα σε αυτό το σύστημα για αρκετό καιρό, μέχρι που βαρέθηκα τα κουσούρια των αναλογικών αξόνων της DFGT,

και παράγγειλα ένα DSD 12bit board. Ε αφού το πήρα που το πήρα, θα ήταν αμαρτία να μην του κοτσάρω και ένα loadcell.

Θέλοντας να κρατήσω το κόστος χαμηλά, παράγγειλα ένα 0-20kg από Ebay.

Εδώ μια από τις πρώτες υλοποιήσεις, με το loadcell υπό γωνία (<45*), για ασφαλή λειτουργία σε υψηλές δυνάμεις.

pNlSB1Kl.jpg

dM4SGUdl.jpg

esYhnICl.jpg

Το σύστημα μπορεί να φαίνεται γελοίο, αλλά μου επέτρεψε να δοκιμάζω εύκολα και γρήγορα

πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς ελατηρίων και ελαστικών συνδέσμων και λειτουργούσε απροβλημάτιστα τόσο καιρό.

Κάπου εδώ φτάνουμε στην σημερινή τους μορφή (V4.0)

qcYGL08l.jpg

B2hnjkwl.jpg

Μιας και οτιδήποτε πλαστικό φαγωνόταν μετά από λίγο καιρό, χρησιμοποίησα το πλαϊνό καπάκι από ένα αρχαίο κουτί pc ώς πάτωμα.

Τα αμορτισεράκια είναι από RC, χωρίς υγρά μέσα.

Στο σύστημα του φρένου χρησιμοποιώ:

την λαστιχένια φλάντζα από μια σύριγγα, για την προοδευτικότητα

ένα πολύ μαλακό ελατήριο, για το πρώτο κενό που έχουν τα φρένα πριν ακουμπήσουν τα τακάκια στον δίσκο

και έναν συνδυασμό 2 πολύ σκληρών ελατηρίων για να του δώσει λίγο παραπάνω διαδρομή.

Συνολικό κόστος, κάτω από 100€.

Bonus material:

Shifter 7+R

Πρώτη χοντροκομμένη υλοποίηση και με custom knob μέχρι να φτάσει η παραγγελία από Ebay.

(Συνάδελφοι ολμιστές ίσως το αναγνωρίσουν)

hszUcn9l.jpg

XIAgM3Tl.jpg

EFcX4T9l.jpg

HtnjDmEl.jpg

Δερμάτινη επένδυση τιμονιού

1fjwYTSl.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με την ευκαιρία της τελευταίας αλλαγής που έκανα, μόλις χτές το απόγευμα, ας κάνουμε μια αναδρομή στην εξέλιξη των πεταλιών μου!

Ξεκινάμε με τα ταπεινά (και ελλεεινά) default πετάλια της DFGT.

mphNUUUl.jpg

Αφού δοκίμασα χίλιες δυο πατέντες και mods (από μπαλάκια στρές μέχρι σύριγγες για υδραυλική αίσθηση) το πήρα απόφαση ότι δουλειά δεν γίνεται με την πλαστικούρα,

και μιας και πετάλια του στύλ HE μου πέφταν λίγο ακριβά, στράφηκα στην DIY λύση.

Εδώ βλέπουμε την πρώτη υλοποίηση, ακριβής αντιγραφή των original.

eksMvTal.jpg

Αφού και αυτά πέρασαν από αρκετά στάδια πειραματισμών και βελτιώσεων

UUPAP1Ql.jpg

NzxFcuDl.jpg

yRHPGtil.jpg

ήρθε ο καιρός να περάσω σε 3-pedal setup με συμπλέκτη, όπου χρησιμοποιήθηκε ένα παλιό αναλογικό gamepad για την σύνδεση του.

4ctIp8yl.jpg

Αφού πέρασαν κι αυτά διάφορα στάδια πειραματισμών, κάποιοι εκ των οποίων αρκετά βάρβαροι, το ομολογώ

Η σύριγγα είναι βουλωμένη, για να δίνει αυτή την υδραυλική προοδευτικότητα, με πολύ καλό αποτέλεσμα,

Δυστυχώς όμως είχε προβλήματα λίπανσης και στεγανότητας. (έχανε πίεση μετά από μερικές μέρες και η κίνηση της δεν ήταν ομαλή)

WbZj87Ml.jpg

dNDnpj9l.jpg

Εδώ, αφού εγκατέλειψα την λύση της σύριγγας, χρησιμοποιώ μόνο ένα ελατήριο, αλλά λόγω του ότι ήταν αρκετά μακρύς ο μηχανισμός,

έπρεπε να ανοίξω την τρύπα που φαίνεται, ώστε να έχει την σωστή γεωμετρία, και να δίνει κάποια μικρή προοδευτικότητα.

Πολύ καλό αποτέλεσμα για ένα μόνο ελατήριο!

lRTBr52l.jpg

Παρέμεινα σε αυτό το σύστημα για αρκετό καιρό, μέχρι που βαρέθηκα τα κουσούρια των αναλογικών αξόνων της DFGT,

και παράγγειλα ένα DSD 12bit board. Ε αφού το πήρα που το πήρα, θα ήταν αμαρτία να μην του κοτσάρω και ένα loadcell.

Θέλοντας να κρατήσω το κόστος χαμηλά, παράγγειλα ένα 0-20kg από Ebay.

Εδώ μια από τις πρώτες υλοποιήσεις, με το loadcell υπό γωνία (<45*), για ασφαλή λειτουργία σε υψηλές δυνάμεις.

pNlSB1Kl.jpg

dM4SGUdl.jpg

esYhnICl.jpg

Το σύστημα μπορεί να φαίνεται γελοίο, αλλά μου επέτρεψε να δοκιμάζω εύκολα και γρήγορα

πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς ελατηρίων και ελαστικών συνδέσμων και λειτουργούσε απροβλημάτιστα τόσο καιρό.

Κάπου εδώ φτάνουμε στην σημερινή τους μορφή (V4.0)

qcYGL08l.jpg

B2hnjkwl.jpg

Μιας και οτιδήποτε πλαστικό φαγωνόταν μετά από λίγο καιρό, χρησιμοποίησα το πλαϊνό καπάκι από ένα αρχαίο κουτί pc ώς πάτωμα.

Τα αμορτισεράκια είναι από RC, χωρίς υγρά μέσα.

Στο σύστημα του φρένου χρησιμοποιώ:

την λαστιχένια φλάντζα από μια σύριγγα, για την προοδευτικότητα

ένα πολύ μαλακό ελατήριο, για το πρώτο κενό που έχουν τα φρένα πριν ακουμπήσουν τα τακάκια στον δίσκο

και έναν συνδυασμό 2 πολύ σκληρών ελατηρίων για να του δώσει λίγο παραπάνω διαδρομή.

Συνολικό κόστος, κάτω από 100€.

Bonus material:

Shifter 7+R

Πρώτη χοντροκομμένη υλοποίηση και με custom knob μέχρι να φτάσει η παραγγελία από Ebay.

(Συνάδελφοι ολμιστές ίσως το αναγνωρίσουν)

hszUcn9l.jpg

XIAgM3Tl.jpg

EFcX4T9l.jpg

HtnjDmEl.jpg

Δερμάτινη επένδυση τιμονιού

1fjwYTSl.jpg

πολυ καλη η ιδεα με τα αμορτισερ απο τηλεκατευθυνομενα!!!.....γενικα ειδα πολλα εξαρτηματα απο RC αυτοκινητα!!...πολυ εξυπνο!!!

Link to comment
Share on other sites

Πω πω Κώστα το τελίκιασες. Εντυπωσιακό. Μπράβο. Στην χρήση πώς είναι? Έχεις δοκιμάσει τα αντίστοιχα των G25/27?

Όχι δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά νομίζω πως ούτε καν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Το να συγκρίνεις loadcell με ποτενσιόμετρο είναι σα να συγκρίνεις αυτοκίνητο με ποδήλατο! :jump:

Κανονικά θα τα σύγκρινα με τα σετ της Fanatec, αλλά μιας και δεν έχω δοκιμάσει κανένα, δεν μπορώ να ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις ανακάλυψα το νήμα! Η χαρά του SimRacer (να δείξει τον εξοπλισμό του)...:meeting:

Από τότε που άρχισα την ενασχόλησή μου με το simracing (GT4 - toca race driver 3) άλλαξα τουλάχιστον μισή ντουζίνα τιμόνια και cockpits αντίστοιχα!

Σχεδόν κάθε φορά που άλλαζα τιμόνι έφτιαχνα και ένα νέο (βελτιωμένο) cockpit για να συμβαδίζει η αναβάθμιση. Όλα κατασκευασμένα από μένα, μεταλλικά στην αρχή, μετά ξύλινα και τελικά με PVC.

Το τελευταίο μου cockpit φιλοξενεί ήδη το δεύτερο τιμόνι του, που σημαίνει ότι είναι καιρός να φτιάξω ένα νέο...(αφού δώσω το παλιό)

Ιδού λοιπόν το τωρινό μου cockpit που είναι πολυμορφικό, κατασκευασμένο έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει από μία νορμάλ μέχρι και F1 θέση οδήγησης! Είναι φτιαγμένο από PVC σωλήνες - ένα σχετικά φτηνό και πολύ γερό υλικό (εντάξει στον αισθητικό τομέα χάνει λίγο αλλά άμα σβήσουν τα φώτα...)!

ojxi.jpg

xe4t.jpg

ohbc.jpg

n38q.jpg

5gvl.jpg

f7ek.jpg

Κάποτε είχα αναρτήσει στο GTplanet και τα προηγούμενα, θα ψάξω να βρω το νήμα και θα αναρτήσω εδώ το link.

Εννοείται ότι όποιος θέλει να φτιάξει κόκπιτ να μην διστάσει να με συμβουλευτεί, έχω κάνει διατριβή πάνω στο θέμα:nerd:!

Link to comment
Share on other sites

Παρακάτω ενα κομμάτι και απτό δικό μου diy project:

7 +R κιβώτιο μαζι με χειρόφρενο το οποίο χρησιμοποιεί ενα παλιό πληκτρολόγιο δηλώνοντας κάθε ταχύτητα ως κάποιο πλήκτρο (π.χ η πρώτη το numpad 1).Δοκίμασα και gamepad κλπ αλλά εκει υπάρχει η περίπτωση να μην το αναγνωρίζει το game ενω με το πληκτρολόγιο κανένα θέμα.

Για το χειρόφρενο χρησιμοποιηθηκε ένα ελατήριο αερίου γύρω στα 10kg αντίσταση.

14xifif.jpg

ighs84.jpg

j6mrk3.jpg

Ετοιμάζετε και σειριακό κιβωτιακι και κάθισμα...που για να πω την αλήθεια με βλέπω να κλέβω την ιδέα της βάσης του Maximvs... :whistling

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμάζετε και σειριακό κιβωτιακι και κάθισμα...που για να πω την αλήθεια με βλέπω να κλέβω την ιδέα της βάσης του Maximvs... :whistling

Κανενα προβλημα φιλε ... οι ιδεες ειναι για να μοιραζονται.....μπορει να κανω κατι εγω το οποιο δε το εχεις σκεφτει εσυ και να γινει μια ακομα καλυτερη κατασκευη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ηρθε το invite απο τη Fanatec για το CSW V2 και εχει ημερομηνια ληξης 6 μερες μετα την παραλαβη του email... εννοειτε πως δεν θα μου δωσουν δευτερη. Φταιω εγω τωρα να βαλω το FFB και το FOR στο 150 και να ζηταω αντικατασταση?

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε το invite απο τη Fanatec για το CSW V2 και εχει ημερομηνια ληξης 6 μερες μετα την παραλαβη του email... εννοειτε πως δεν θα μου δωσουν δευτερη. Φταιω εγω τωρα να βαλω το FFB και το FOR στο 150 και να ζηταω αντικατασταση?

Και να στην αντικαταστήσουν, πάλι την V1 θα σου δώσουν...

Εγώ θα έλεγα να μην αγχώνεσαι (και για μένα το λέω) τζάμπα, η V2 δεν αποτελεί και καμιά "τρελή" βελτίωση έναντι της V1, μαρκετινίστικα κόλπα είναι για να μας πάρουν πάλι τα λεφτά μας... όπως δεν είδα και καμιά σημαντική διαφορά μεταξύ της V1 και V2 πεταλιέρας!;)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εχει μεγάλη διαφορα, δεν άλλαξαν το περιτύλιγμα αλλα το εσωτερικό εξολοκλήρου. Μιλάμε για servo motor και μόνο αυτο αρκεί, δεν υπάρχει μηχανική επίδραση στο ffb και πλέον εχει τη δύναμη να οδηγήσει σωστα τιμονια του τύπου bmw rim που ειναι πιο βαρια ακόμα και αν ξεπεράσεις το 100 στις ρυθμίσεις χωρίς να εξασθενεί. Η σύγκριση με την πεταλιερα λοιπόν που απλα άλλαξαν δυο ελατήρια και βαφή ειναι λίγο άκυρη. Επίσης την V1 δεν την ξαναβλέπεις θα συνεχίσουν το support όσο εχουν spare parts και μετα αν εισαι μέσα στην εγγύηση παιρνεις τη V2.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι servo motor, απλά λένε ότι είναι στα επίπεδα του servo motor.

Εγώ μετά από αυτό έχω αρχίσει να ψάχνομαι για diy λύσεις.

DSCN5047.jpg

850 ευρώ του βγήκαν τα υλικά για fully working direct drive wheel.:man_in_love:

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι servo motor, απλά λένε ότι είναι στα επίπεδα του servo motor.

Εγώ μετά από αυτό έχω αρχίσει να ψάχνομαι για diy λύσεις.

DSCN5047.jpg

850 ευρώ του βγήκαν τα υλικά για fully working direct drive wheel.:man_in_love:

Ότι καλύτερο! αλλά θέλει γνώσεις ηλεκτρονικών:confused:.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.