Jump to content



e-shop : ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?


taramas

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Snips

Συγνώμη αλλά σας φαίνεται λογικό να κάτσει μια εταιρία να γράφει σε forums επειδή παραπονέθηκε ένας πελάτης;(είτε έχει δίκιο είτε όχι)

Σωστός. Μόνο χαμένοι μπορούν να βγουν μιας και σε ένα forum μπορεί να μπαίνουν και υπάλληλοι άλλων ανταγωνιστικών εταιριών και να μην χάσουν την ευκαιρία πετόντας ότι τους έρθει στο μυαλό με ένα και μόνο σκοπό. Να σπιλώσουν αυτή την εταιρία.

Για εμένα το e-shop είναι άριστο κατάστημα και επειδή είναι λίγα αυτά τα καταστήματα ας είμαστε λίγο προσεχτικοί. Μην μείνουμε στο τέλος με τους κλέφτες. Αλλά βέβαια αν έχανα 1200€ εν ριπή οφθαλμού μπορεί να άλλαζα γνωμη.

Ίσως ή όλη ιστορία να έγινε από μια ατυχία

α) το μηχάνημα παρελήφθει καθυστερημένα απο εμένα λόγω απουσίας μου για λόγους υγείας,

Aν το μηχάνημα είχε παραληφθεί αμέσως, να μην είχαν περάσει οι 30 μέρες και όλα να ήταν οκ. Αλλά δεν κατάλαβα. Τους είπες ότι θα το πάραλάβεις μετά από ένα μήνα αλλά αυτοί ήδη στο είχαν χρεώσει και απλά το κρατούσαν στην αποθήκη για 1 μήνα?

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Snips [Σήμερα, στις 16:22]

Συγνώμη αλλά σας φαίνεται λογικό να κάτσει μια εταιρία να γράφει σε forums επειδή παραπονέθηκε ένας πελάτης;(είτε έχει δίκιο είτε όχι)

Ναι ..........η OCZ.........Πανταχού παρών και στα περισσότερα forums.........Γι'αυτό έχει και την πιο γρήγορη υποστήριξη απ'όλες τις άλλες του χώρου........Και ΔΕ μιλάμε για μαγαζάκι της γειτονιάς.........Μιλάμε για εταιρεία εδραιωμένη σε παγκόσμιο επίπεδο........ ;)

η οποία όμως OCZ είναι κατασκευαστής (και όφειλε να διατηρεί φόρoυμ σαν support )και όχι απλό μαγαζί λιανικής... Και από ότι ξέρω δεν μιλάμε για κατασκευαστές εδώ...;)

Αρχική απάντηση από fANiS_K

Ασοβαρα?????:D:p Μη σοβαρα...

Εξυπακούεται ότι η χρήση του αδόκιμου όρου (πςςςςςςςς, καλά ,ποιός είμαι ...ο Μπανμπινιώτης , που λέει και κάποιος ) "ασόβαρα " , έγινε καθαρά για λόγους προσαρμογής στο πνεύμα της απάντησης που πήρε ο χρήστης "τάραμας" , από τον εν λόγω κατάστημα .

:) :)

Αρχική απάντηση από duende [Σήμερα, στις 13:46]

εγω λεω καλο ειναι πριν προχωρουμε σε αγορα εξαρτηματων η/υ η υπολογιστων σεβαστης αξιας κ σημασιας για τη δουλεια μας να ρωταμε 2-3 πραγματα σχετικα με τη πολιτικη του καθε καταστηματος σε θεματα επισκευης η αντικαταστασης για να ξερουμε κ τι περιμενουμε κ να μη χτυπιομαστε μετα.αλλοι δουλευουν ετσι,αλλοι αλλιως,αλλος σε εξυπηρετει αμεσα,αλλος σε γραφει κανονικα.οσο κ να χτυπιεσαι σε φορουμς κλπ αμα ο αλλος δουλευει ετσι δε θα βγαλεις ακρη ευκολα.προσωπικα,δε βλεπω κατι λαθος στη προσπαθεια του εν λογω καταστηματος να εξυπηρετησει τον πελατη.οτι μπορουσαν εκαναν.τωρα αμα η hp τους "κρεμασε" μη στελνοντας τους αυτο που τους ειχαν πει οτι θα στελναν,δε νομιζω οτι φταιει το καταστημα.κ εμεις υπαλληλοι να ειμασταν εκει κ να μας ελεγε η hp οτι θα μας στειλει το ταδε,αυτο θα λεγαμε στο πελατη,κ μετα θα εκτιθομασταν γιατι μας "κρεμασε" η αντιπροσωπεια.επειδη εχω βρεθει και στα 2 "στρατοπεδα" (πωληση-υποστηριξη/καταναλωτης) υπαρχουν πολλες παραμετροι που μπορουν να πανε στραβα κ να ταλαιπωρησουν και τους 2.οποτε ρωταω,πριν αγορασω για να ξερω τι να περιμενω και δειχνω κατανοηση οταν κατι παει στραβα αλλα ο αλλος εχει κανει οτι μπορει για να με εξυπηρετησει.πολυ καλα κανει ο υπευθυνος του e-shop και δεν απαντα σε φορουμ.το e-mail του ηταν κατατοπιστικοτατο και ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασμα τα του τι λαθη γιναν κ τι οχι.δηλ θα καθεται να κανει chat απο δω κ απο κει για να δικαιολογησει καθε περιστατικο που δε πηγε καλα για τον χ ψ λογο?συμβαινουν αυτα και γιαυτο εχουμε εμεις ως πελατες το δικαιωμα της επιλογης αν δε μεινουμε ικανοποιημενοι να τα σκασουμε αλλου.και καλο ειναι να βλεπουμε τα περιστατικα αυτα (που καλως αναφερονται,αν και με δοσεις υπερβολης καμια φορα) λιγο πιο σφαιρικα για να βγαζουμε αντικειμενικα συμπερασματα.τεσπα,τελος καλο,ολα καλα για τον χρηστη "ταραμας"

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου και εξηγούμε :

α) εγγυήσεις δεν δίνει το κατάστημα αλλά η κατασκευάστρια εταιρεία και κατ'επέκταση ο επίσημος dealer και στην περίπτωση της Hewlett Packard ο ακατανόμαστος που έχει κολλήσει την ταμπελα του Hewlett Packard Hellas, αφού έχεις περάσει απο το κύκλωμα θα έπρεπε να τα ξέρεις αυτά, όσο για τον ακατανόμαστο οι παρεικούντες την Ιερουσαλήμ ξέρουν ποιος είναι και ποιός έγινε μετά το χρηματιστήριο.

β) ο λόγος που αγοράζω εγώ απο το eshop για παράδειγμα είναι γιατί δεν θέλω να πληρώνω σε χάπια και θέλω να διαφυλάξω την υγεία μου, εγώ λοιπόν κάνω ενα τζίρο Χ στην αντιπροσωπεία και το eshop κάνει ενα τζίρο 100 φορές το Χ, οπότε αυτούς θα τους σέβονται ενώ εμένα όχι, δυστυχώς έτσι λειτουργεί η αγορά και αυτή είναι η πραγματικότητα. Το eshop λοιπόν αγοράζει εκ μέρους μου και η μαζική κίνηση που κάνει εκπροσωπώντας όλους εμάς του δίνει την ισχύ να διαπραγματεύεται και την εξυπηρέτησή μας.

Τα πράγματα είναι τόσο απλά.

Αρχική απάντηση από ταραμας [Σήμερα, στις 21:06]

Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου και εξηγούμε :

α) εγγυήσεις δεν δίνει το κατάστημα αλλά η κατασκευάστρια εταιρεία και κατ'επέκταση ο επίσημος dealer και στην περίπτωση της Hewlett Packard ο ακατανόμαστος που έχει κολλήσει την ταμπελα του Hewlett Packard Hellas, αφού έχεις περάσει απο το κύκλωμα θα έπρεπε να τα ξέρεις αυτά, όσο για τον ακατανόμαστο οι παρεικούντες την Ιερουσαλήμ ξέρουν ποιος είναι και ποιός έγινε μετά το χρηματιστήριο.

β) ο λόγος που αγοράζω εγώ απο το eshop για παράδειγμα είναι γιατί δεν θέλω να πληρώνω σε χάπια και θέλω να διαφυλάξω την υγεία μου, εγώ λοιπόν κάνω ενα τζίρο Χ στην αντιπροσωπεία και το eshop κάνει ενα τζίρο 100 φορές το Χ, οπότε αυτούς θα τους σέβονται ενώ εμένα όχι, δυστυχώς έτσι λειτουργεί η αγορά και αυτή είναι η πραγματικότητα. Το eshop λοιπόν αγοράζει εκ μέρους μου και η μαζική κίνηση που κάνει εκπροσωπώντας όλους εμάς του δίνει την ισχύ να διαπραγματεύεται και την εξυπηρέτησή μας.

Τα πράγματα είναι τόσο απλά.

συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, η επιλογή σου αυτή έχει τα πλεονεκτήματά που αναφέρεις..

όμως 2 απορίες

α) οι πελάτες σου γιατί να μην ψωνίζουν από e-shop? δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός σε τιμές...

β) θα συνεχίσεις να ψωνίζεις από e-shop?

Αρχική απάντηση από Snips [Σήμερα, στις 16:22]

Συγνώμη αλλά σας φαίνεται λογικό να κάτσει μια εταιρία να γράφει σε forums επειδή παραπονέθηκε ένας πελάτης;(είτε έχει δίκιο είτε όχι)....

Απο την στιγμη που κανει τον κοπο να απανταει σε τηλεφωνηματα και emails δεν βλεπω γιατι να μην γραφει και σε καποιο forum, δεν πιστευω οτι ετσι θα χασει τιποτα αλλα μαλλον θα κερδισει πολλα.

καλή ερώτηση η α) αλλά άμα ο κοσμάκης ο απλός δεν έχει ιδέα τι γίνεται στην αγορά, εύκολα βγάζεις κέρδος, φανταστείτε ότι στην Ηγουμενίτσα απ'όπου κατάγομαι πήγα σε ένα κατάστημα πληροφορικής και πουλούσε τον WD80JB 120!!!

Αρχική απάντηση από Voudas [Σήμερα, στις 19:15]

συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, η επιλογή σου αυτή έχει τα πλεονεκτήματά που αναφέρεις..

όμως 2 απορίες

α) οι πελάτες σου γιατί να μην ψωνίζουν από e-shop? δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός σε τιμές...

β) θα συνεχίσεις να ψωνίζεις από e-shop?

Η απάντηση είναι απλή, σαφώς και ψωνίζουν κάποιοι γιατί τους το συστήνω σαν κατάστημα όπως και άλλα, οι περισσότεροι δεν θέλουν να αγοράσουν οι ίδιοι αλλά θέλουν να ξέρουν εμένα ακριβώς όπως θέλω να ξέρω εγώ το eshop.

Δεν κερδίζω τίποτα απο τα προιόντα, μου πληρώνουν το κόστος και τα μεταφορικά, κερδίζω απο την παροχή, όσο κι αν φαίνεται παράξενο για παράδειγμα για να σετάρω ένα πλήρες pc παίρνω απο 150-300 ευρώ, ίσως φανεί υπερβολικό αλλά ολα τα μηχανήματα που φτιάχνω είναι ας πούμε εξειδικευμένα π.χ. gamer - multimedia - για αρχιτεκτονες κ.λ.π.

Επιλέγω τους πελάτες μου και εχω ενα καλό όνομα αρκετά χρόνια και τέλος ξεκινώ πάντα με κριτήριο τον καλύτερο συνδυασμό για την χρήση του πελάτη, οι υπόλοιποι πελάτες δεν με ενδιαφέρουν, μπορούν κάλλιστα να πάρουν έτοιμα συστήματα απο τις αλυσίδες άνετα και φθηνά.

Τώρα σε μερικές περιπτώσεις έχω και μια μικρή έκπτωση απο τα καταστήματα όπως και στις περιπτώσεις που αγοράζω χονδρική, αλλά όπως είπα δεν με ενδιαφέρει η τιμή του είδους γιατί δεν θέλω να κερδίσω απο κεί, αγοράζω πάντα μετρητοίς και δεν χρωστώ χάρη σε κανέναν γι'αυτό δεν ανέχομαι μ@λ@κιες για να μην τις μεταδίδω και στους πελάτες μου.

Αυτά τα ολίγα, όσο για το δεύτερο ερώτημα σου, ναι θα τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και μάλιστα σύντομα, προειδοποίησα όμως οτι την δεύτερη φορά δεν θα μιλάω στο τηλέφωνο.

Αρχική απάντηση από Chris2004 [Σήμερα, στις 19:57]

καλή ερώτηση η α) αλλά άμα ο κοσμάκης ο απλός δεν έχει ιδέα τι γίνεται στην αγορά, εύκολα βγάζεις κέρδος, φανταστείτε ότι στην Ηγουμενίτσα απ'όπου κατάγομαι πήγα σε ένα κατάστημα πληροφορικής και πουλούσε τον WD80JB 120!!!

Τον WD80JB 120;;; :jump: :jump: :jump: :jump:

Εγω εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω μερικά πραγματάκια.

1) Το e-shop δεν ανέφερε ποτέ στην επιστολή του γιατί δεν έγινε ενημέρωση στον πελάτη, ή γιατί του λέγανε ψέμματα (οτι του είχαν καταθέσει τα χρήματα ενώ δε το είχαν κάνει). Το περνάει στο ντούκου.

2) Οτιδήποτε αγοράζουμε απο ενα μαγαζί, έχει ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο μπορούμε να δηλώσουμε οτι το μηχάνημα έχει πρόβλημα, κοινώς DOA(dead on arrival). Aυτό για κάποιες εταιρίες ειναι 2-3 μέρες (πχ στο overclockers.co.uk νομίζω λέει 48 ώρες), για τα λαπτοπ της HP είναι 30 μέρες. Θεωρώ οτι οι 30 μέρες ειναι υπεραρκετός χρόνος για να τεστάρει κάποιος αν ένα μηχάνημα έχει πρόβλημα.

Στην προκειμένη περίπτωση, εαν το e-shop μπορεί να τσεκάρει πότε παρελήφθηκε το λαπτοπ απο τον χρήστη "ταραμάς", μπορει να δει εαν έχουν περάσει οι 30 μέρες ή όχι. Απο κει και πέρα αρχίζουν οι γκρί ζώνες.

- Ο χρήστης δηλώνει οτι το λαπτοπ έχει πρόβλημα και ζητάει διαδικασία DOA.

- To e-shop πρεπει πρώτον να τσεκάρει εαν έχει δικαίωμα ο χρήστης να κάνει DOA.

- Εαν έχει, τότε κακώς εγιναν όλα αυτά και θα πρέπει να πάρει την απόφαση εαν θα φάει το e-shop το κόστος ή θα το φάει η HP . Δηλαδή μπορεί κατα το e-shop, o χρήστης να έχει δίκιο, πχ εστάλθει 1/11/2004, παρελήφθει 1/12/2004 και το DOA δηλώδηκε 7 μέρες μετά, αλλά για την HP , δεν έχει δίκιο, οπότε το e-shop πρέπει να αποφασίσει τι θα κάνει)

- Εαν δεν έχει, τότε ο αγοραστής δεν έχει δικαίωμα να ζητάει DOA μιας και έχουν περάσει οι 30 μέρες που ορίζει η εταιρία (και για μένα ειναι λογικό, εαν ο τάδε το αγόρασε τον Νοέμβριο για να το κάνει δώρο τα Χριστούγεννα, πρέπει να έχει στο μυαλό του οτι μια στις 1000 να είναι χαλασμένο και να πρέπει να αλλαχτεί).

Σορρυ για το μακροσκελές της απάντησης, αλλά κάποια πράγματα καλο ειναι να τα γνωρίζουμε.

Επίσης προσφέρθηκα να μάθω λεπτομέρειες για το πρόβλημα αυτό αλλα ο ταραμάς δε θέλει φαίνεται να δώσει συνέχεια...

Trooper μιας και εισαι ενημερωμένος ..

Εγω οπως είπα πήρα την μητρική dead κανω αμέσως τηλεφωνάκι και μου λενα στειλε την πισω να την ελέγχξουμε μετα να την στειλουμε στην αντιπροσωπία να δει αν την χάλασες εσυ και αν οχι μετα θα δει αν πρεπει να στην αντικαταστήσει ...

Δηλαδη αν έλεγαν οτι την χάλασα εγω θα εχανα 130ευρω ετσι στο άσχετο ? ?? ??

Αρχική απάντηση από LordOfRings

Trooper μιας και εισαι ενημερωμένος ..

Εγω οπως είπα πήρα την μητρική dead κανω αμέσως τηλεφωνάκι και μου λενα στειλε την πισω να την ελέγχξουμε μετα να την στειλουμε στην αντιπροσωπία να δει αν την χάλασες εσυ και αν οχι μετα θα δει αν πρεπει να στην αντικαταστήσει ...

Δηλαδη αν έλεγαν οτι την χάλασα εγω θα εχανα 130ευρω ετσι στο άσχετο ? ?? ??

Κοιτα οταν αγοράζεις κάτι το οποίο με το που το αγοράζεις, ΔΕΝ λειτουργεί, το πακετάρεις όπως ειναι, το πας και τους λες οτι θες αλλο επι τοπου... Αυτο ισχύει για τα πάντα οχι μονο για τους υπολογιστές. Αν τώρα η συνναλαγή ειναι μέσω ιντερνετ, τότε θα πρέπει να περιμένεις να το στείλεις πίσω, και να σου στείλουν το άλλο. Παντως στα περισσότερα ονλινε μαγαζιά, υπάρχει διαφορά μεταξύ του DOA και του RMA. To DOA δε χωράει συζήτηση...ενω το RMA μπορει να κάτσουν οι άνθρωποι και να σου πούνε να κάνεις αυτό , να τεστάρεις το άλλο κλπ.

Αρχική απάντηση από Trooper [Σήμερα, στις 15:51]

Εγω εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω μερικά πραγματάκια.

1) Το e-shop δεν ανέφερε ποτέ στην επιστολή του γιατί δεν έγινε ενημέρωση στον πελάτη, ή γιατί του λέγανε ψέμματα (οτι του είχαν καταθέσει τα χρήματα ενώ δε το είχαν κάνει). Το περνάει στο ντούκου.

2) Οτιδήποτε αγοράζουμε απο ενα μαγαζί, έχει ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο μπορούμε να δηλώσουμε οτι το μηχάνημα έχει πρόβλημα, κοινώς DOA(dead on arrival). Aυτό για κάποιες εταιρίες ειναι 2-3 μέρες (πχ στο overclockers.co.uk νομίζω λέει 48 ώρες), για τα λαπτοπ της HP είναι 30 μέρες. Θεωρώ οτι οι 30 μέρες ειναι υπεραρκετός χρόνος για να τεστάρει κάποιος αν ένα μηχάνημα έχει πρόβλημα.

Στην προκειμένη περίπτωση, εαν το e-shop μπορεί να τσεκάρει πότε παρελήφθηκε το λαπτοπ απο τον χρήστη "ταραμάς", μπορει να δει εαν έχουν περάσει οι 30 μέρες ή όχι. Απο κει και πέρα αρχίζουν οι γκρί ζώνες.

- Ο χρήστης δηλώνει οτι το λαπτοπ έχει πρόβλημα και ζητάει διαδικασία DOA.

- To e-shop πρεπει πρώτον να τσεκάρει εαν έχει δικαίωμα ο χρήστης να κάνει DOA.

- Εαν έχει, τότε κακώς εγιναν όλα αυτά και θα πρέπει να πάρει την απόφαση εαν θα φάει το e-shop το κόστος ή θα το φάει η HP . Δηλαδή μπορεί κατα το e-shop, o χρήστης να έχει δίκιο, πχ εστάλθει 1/11/2004, παρελήφθει 1/12/2004 και το DOA δηλώδηκε 7 μέρες μετά, αλλά για την HP , δεν έχει δίκιο, οπότε το e-shop πρέπει να αποφασίσει τι θα κάνει)

- Εαν δεν έχει, τότε ο αγοραστής δεν έχει δικαίωμα να ζητάει DOA μιας και έχουν περάσει οι 30 μέρες που ορίζει η εταιρία (και για μένα ειναι λογικό, εαν ο τάδε το αγόρασε τον Νοέμβριο για να το κάνει δώρο τα Χριστούγεννα, πρέπει να έχει στο μυαλό του οτι μια στις 1000 να είναι χαλασμένο και να πρέπει να αλλαχτεί).

Σορρυ για το μακροσκελές της απάντησης, αλλά κάποια πράγματα καλο ειναι να τα γνωρίζουμε.

Επίσης προσφέρθηκα να μάθω λεπτομέρειες για το πρόβλημα αυτό αλλα ο ταραμάς δε θέλει φαίνεται να δώσει συνέχεια...

Ετσι για να φύγουν κάποιες σκιές που αφήνει το post σου,

α) σωστά έχει 30 ημέρες μόνο που δεν μας λές απο πότε αρχίζουν αυτές να μετρούν? απο την ημέρα που το παρέλαβε το eshop ή απο την ημέρα που το παρέλαβε ο πελάτης? ήμουν σαφής νομίζω οτι την ίδια μέρα που το παρέλαβα την ίδια μέρα το έστειλα πίσω, επαναλαμβάνω πέρασαν αρκετές μέρες πρίν το παραλάβω απο την courier και αυτό αποδεικνύεται εύκολα. Αν λοιπόν είναι έτσι όπως τα λές τότε δεν πέρασε ούτε 1 μέρα, δυστυχώς όμως δεν το μετράνε έτσι.

β) Ευχαριστώ για την πρόθεση αλλά όπως έχω γράψει σε προηγούμενο post χθές δόθηκαν κάποιες εξηγήσεις (τις εξηγήσεις για την ταλαιπωρία ώς ενα σημείο τις κατανοώ αυτές για την συμπεριφορά όχι) και επεστράφηκαν τα χρήματα χθές το μεσημέρι, οπότε δεν νομίζω οτι χρειάζεται τίποτα παραπάνω αυτή τη στιγμή.

γ) Για να είμαι σαφής δεν ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά αντικατάσταση του μηχανήματος με οποιδήποτε τρόπο, οπότε η διαδικασία DOA δεν έχει να κάνει με δικό μου αίτημα, το δικό μου αίτημα ήταν σαφές και συγκεκριμένο, το μηχάνημα έχει εγγύηση και πρέπει να γίνει χρήση αυτής.

Ετσι για να κάνουμε κουβέντα γενικά το service της hewlett packard στην Ελλάδα πάσχει χρόνια τώρα και το χειρότερο δεν κρυώνει το αυτί κανενός και ούτε πρόκειται, είναι τόσο ισχυροί που ούτε οι συστάσεις μέσω Η.Π.Α. δεν τους πτοούν, λυπάμαι που το λέω αλλά σε καμμία άλλη χώρα απο αυτές που εγώ γνωρίζω τουλάχιστον δεν συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν εδώ.

Πάντος κρίμα να έχεις τέτοια αντιμετώπιση και τέτοια παράπονα από το eshop... Και εγώ παραγγέλνω πράγματα για γνωστούς, φίλους, πελάτες και δεν είχα/έχω το παραμικρό πρόβλημα... Μάλιστα οι περισσότεροι έχουνε μείνει έκληκτοι από τον χρόνο που κάνουνε να στείλουνε τα πράγματα από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη (πολλές φορές σε λιγότερο απο 24ώρες τα παραλαμβάνουνε)....

Τεσπα, σημασιά έχει ότι έστο και ένα mail θελήσανε να δημοσιευθεί (όχι όπως μερικά άλλα μαγαζιά που απηλούνε τον πελάτη)....

Ακόμα θα ήθελα να πω ότι δεν είναι καλό να "καβαλάμε το καλάμι" επειδή έχουμε πελατία, και στο κάτω-κάτω κάποιον πελάτη μας που μας φέρνει κόσμο δεν τον κακοκαρδίζουμε... Είναι προτειμότερο να "μπούμε μέσα" οικονομικά παρά να τον κακοκαρδίσουμε...

Πάντος προς το παρόν εμένα δεν με έχει "κρεμάσει" το συγκεκριμένο κατάστημα εδώ και 3-4 χρόνια, σε σύγκρηση με άλλο που από την πρώτη στιγμή με εξέθεσε στα μάτια ενός πελάτη μου...

Mia ερωτηση .

Εχεις αφησει τοπικ που να εχει θεμα παραπονα η να καταληγει σε παραπονα σχετικα με εταιρειες που να μη πεις για χιλιοστη φορα εμμεσα η αμεσα οτι εχεις παραπονα κλπ κλπ με ενα συγκεκριμενο μαγαζι -αλυσιδα ?

Αρχική απάντηση από ταραμας

Ετσι για να φύγουν κάποιες σκιές που αφήνει το post σου,

α) σωστά έχει 30 ημέρες μόνο που δεν μας λές απο πότε αρχίζουν αυτές να μετρούν? απο την ημέρα που το παρέλαβε το eshop ή απο την ημέρα που το παρέλαβε ο πελάτης? ήμουν σαφής νομίζω οτι την ίδια μέρα που το παρέλαβα την ίδια μέρα το έστειλα πίσω, επαναλαμβάνω πέρασαν αρκετές μέρες πρίν το παραλάβω απο την courier και αυτό αποδεικνύεται εύκολα. Αν λοιπόν είναι έτσι όπως τα λές τότε δεν πέρασε ούτε 1 μέρα, δυστυχώς όμως δεν το μετράνε έτσι.

β) Ευχαριστώ για την πρόθεση αλλά όπως έχω γράψει σε προηγούμενο post χθές δόθηκαν κάποιες εξηγήσεις (τις εξηγήσεις για την ταλαιπωρία ώς ενα σημείο τις κατανοώ αυτές για την συμπεριφορά όχι) και επεστράφηκαν τα χρήματα χθές το μεσημέρι, οπότε δεν νομίζω οτι χρειάζεται τίποτα παραπάνω αυτή τη στιγμή.

γ) Για να είμαι σαφής δεν ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά αντικατάσταση του μηχανήματος με οποιδήποτε τρόπο, οπότε η διαδικασία DOA δεν έχει να κάνει με δικό μου αίτημα, το δικό μου αίτημα ήταν σαφές και συγκεκριμένο, το μηχάνημα έχει εγγύηση και πρέπει να γίνει χρήση αυτής.

Ετσι για να κάνουμε κουβέντα γενικά το service της hewlett packard στην Ελλάδα πάσχει χρόνια τώρα και το χειρότερο δεν κρυώνει το αυτί κανενός και ούτε πρόκειται, είναι τόσο ισχυροί που ούτε οι συστάσεις μέσω Η.Π.Α. δεν τους πτοούν, λυπάμαι που το λέω αλλά σε καμμία άλλη χώρα απο αυτές που εγώ γνωρίζω τουλάχιστον δεν συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν εδώ.

H αρχή της εγγύησης είναι απο τη στιγμή που εκδίδεται το τιμολόγιο/απόδειξη/δελτίο αποστολής ανάλογα την περίσταση... Αρα στην περιπτωσή σου, απο τη μέρα που το στείλανε απο το e-shop. Τώρα αν εσύ καθυστέρησες να το παραλάβεις για οποιοδήποτε λόγο δε φταίει κανένας για αυτό...εκτός απο εσένα! 37 μέρες ? Μου φαίνεται πολύ... Από την άλλη, πολλά μπορούν να συμβούν.

Στην συγκεκριμένη "λεπτή" περίσταση, θεωρώντας οτι είσαι καλός πελάτης του e-shop, θα έτρωγα το κόστος (αν ήμουν το e-shop).

Πάντως οταν μου λες οτι ζήτησες αντικατάσταση του μηχανήματος δηλαδή ζήτησες DOA! Το ενα και το αυτό ειναι. Και αφου το μηχάνημα έχει εγγύηση, γιατι δεν ζήτησες απλά να φτιαχτεί και να σου επιστραφεί ? Γιατί απαίτησες να αλλαχτεί ?

Αρχική απάντηση από Trooper [Σήμερα, στις 18:05]

H αρχή της εγγύησης είναι απο τη στιγμή που εκδίδεται το τιμολόγιο/απόδειξη/δελτίο αποστολής ανάλογα την περίσταση... Αρα στην περιπτωσή σου, απο τη μέρα που το στείλανε απο το e-shop. Τώρα αν εσύ καθυστέρησες να το παραλάβεις για οποιοδήποτε λόγο δε φταίει κανένας για αυτό...εκτός απο εσένα! 37 μέρες ? Μου φαίνεται πολύ... Από την άλλη, πολλά μπορούν να συμβούν.

Στην συγκεκριμένη "λεπτή" περίσταση, θεωρώντας οτι είσαι καλός πελάτης του e-shop, θα έτρωγα το κόστος (αν ήμουν το e-shop).

Πάντως οταν μου λες οτι ζήτησες αντικατάσταση του μηχανήματος δηλαδή ζήτησες DOA! Το ενα και το αυτό ειναι. Και αφου το μηχάνημα έχει εγγύηση, γιατι δεν ζήτησες απλά να φτιαχτεί και να σου επιστραφεί ? Γιατί απαίτησες να αλλαχτεί ?

Δεν καταλαβαινόμαστε μου φαίνεται, αντικατάσταση μηχανήματος γίνεται σε οποια περίπτωση επιβάλλεται και δεν έχει να κάνει με το DOA, το συγκεκριμένο μηχάνημα είχε πρόβλημα στο mobo (κατά την άποψή μου) στις περιπτώσεις αυτές επιβεβαιώνεται η βλάβη και αντικαθίσταται το μηχάνημα.

Δεν ζήτησα καμμία ευθύνη απο κανέναν γιατι καθυστέρησα να το παραλάβω αλλά και δεν εχει καμμία σχέση αυτό με την εγγύηση, και για να τελειώνουμε με την ιστορία της αντικατάστασης ή όχι όποιος θέλει να έχει εξειδικευμένο service δηλαδή σύμβαση με την κατασκευάστρια όπως διατίνεται η Hewlett Packard Hellas τότε είναι υποχρεωμένος να διαθέτει και τα απαραίτητα για την αντικατάσταση εξαρτημάτων κλπ, στην περίπτωση αυτή ας αλλάζανε το mobo και να το στέλνανε πίσω μετην συνοδεία της νέας εγγύησης όπως είναι υποχρεωμένοι μετά την επισκευή. Αυτα για να πάμε και στα πιό βαθειά αν έπιμένεις, και δεν τα λέω εγώ αυτά σε διαβεβαιώ, τα λέει η μαμά Hewlett Packard σε απάντησή της σε προηγούμενη υπόθεσή παρόμοια.

Λοιπόν μην το συζητάμε άλλο το θέμα, είναι ξεκάθαρο, το eshop βρέθηκε ανάμεσα σε μένα και την ακατανόμαστη αντιπροσωπεία και στο τέλος τέλος είπα οτι αν ήμουν εγώ στην θέση τους θα το άλλαζα για να είμαι εντάξει με τον πελάτη μου και μετά μπορούσα να κάνω ότι νόμιζα καλύτερο με τον προμηθευτή μου.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.