BarbieQ Δεκέμβριος 29, 2014 #1501 Δεκέμβριος 29, 2014 Δεν ξερω αν ειναι το σωστο topic για να το πω αυτο επειδη ειμαι καινουργιος, αλλα εχω ενα θεματακι.. οποιος μπορει να με βοηθησει. Εχω κατεβασει το Max Payne 1 & 2 crackariσμενο στο Laptop μου με Windows 7 x64 Ultimate και παιζουνε και τα 2 τελεια. Στο PC μου ομως (με τα ιδια windows) οταν παω να το πατησω να παιξει δεν κανει τιποτα. Ανοιγω το task manager -> Processes και εχει δειχνει οτι το παιχνιδι τρεχει ηδη, αλλα εγω δεν βλεπω κανενα παραθυρο να ανοιγει για να παιξω. Μηπως ξερει κανεις τι μπορει να φταιει και το κανει αυτο ? Και επειδη το Steam εχει ολα τα Max Payne σε προσφορα με 7.60 και θελω να τα αγορασω, ειδα και μερικους αλλους στο chat να λενε οτι εχουνε τετοια θεματα με το παιχνιδι απο το Steam, οποιος ξερει τιποτα ας μου το πει να μην χαλασω τα λευτα μου τσαμπα. Thanks...
ΝTG Δεκέμβριος 29, 2014 #1502 Δεκέμβριος 29, 2014 Τι εγινε ?? Ηρθε πρωτοχρονια και δε το πηρα χαμπαρι??Σαν πολλους καλλικαντζαρους δε γεμισε το φορουμ?
wrong method Δεκέμβριος 29, 2014 #1504 Δεκέμβριος 29, 2014 lollllll ο γάτος θα βγάζει αφρούς τώρα :P:P:P 2
Δημοφιλής Δημοσίευση astrolabos Δεκέμβριος 29, 2014 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #1505 Δεκέμβριος 29, 2014 Δεν ξερω αν ειναι το σωστο topic για να το πω αυτο επειδη ειμαι καινουργιος, αλλα εχω ενα θεματακι.. οποιος μπορει να με βοηθησει. Εχω κατεβασει το Max Payne 1 & 2 crackariσμενο στο Laptop μου με Windows 7 x64 Ultimate και παιζουνε και τα 2 τελεια. Στο PC μου ομως (με τα ιδια windows) οταν παω να το πατησω να παιξει δεν κανει τιποτα. Ανοιγω το task manager -> Processes και εχει δειχνει οτι το παιχνιδι τρεχει ηδη, αλλα εγω δεν βλεπω κανενα παραθυρο να ανοιγει για να παιξω. Μηπως ξερει κανεις τι μπορει να φταιει και το κανει αυτο ? Και επειδη το Steam εχει ολα τα Max Payne σε προσφορα με 7.60 και θελω να τα αγορασω, ειδα και μερικους αλλους στο chat να λενε οτι εχουνε τετοια θεματα με το παιχνιδι απο το Steam, οποιος ξερει τιποτα ας μου το πει να μην χαλασω τα λευτα μου τσαμπα. Thanks... 11
Guest Δεκέμβριος 29, 2014 #1506 Δεκέμβριος 29, 2014 Χρόνια πολλά guys. Αλλά θέλω να κάνω μια ερώτηση....
HotPeanut Δεκέμβριος 29, 2014 #1507 Δεκέμβριος 29, 2014 Χρόνια πολλά guys. Αλλά θέλω να κάνω μια ερώτηση.... 5
kpetros Δεκέμβριος 29, 2014 #1508 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) που πας ***** γαριδα με το leather κολαν μες το μεσημερι (δεν αντεχω αλλο τα ΜΜΜ ) και μετα βλεπω και απο διπλα κατι κουλους να θελουν να αγορασουν 970 για 200ευροπουλα Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από kpetros 1
PetrosD Δεκέμβριος 29, 2014 #1509 Δεκέμβριος 29, 2014 Είδα κι εγώ σήμερα μια με κολάν, μισό δερμάτινο, μισό ύφασμα. Πολύ ωραίο ήταν... ...το περιεχόμενο. 1
kpetros Δεκέμβριος 29, 2014 #1510 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) ρε μπας και παιρνεις και εσυ το 703 ? Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από kpetros
PetrosD Δεκέμβριος 29, 2014 #1511 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) Όχι, αυτή που είδα εγώ ήταν Πετρούπολη, σαραντάρα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από PetrosD 1
PetrosD Δεκέμβριος 29, 2014 #1513 Δεκέμβριος 29, 2014 Όχι, δεν έχω δει. Γιατί εσύ πού μένεις; Καμιά Κηφισιά ή Εκάλη;
kpetros Δεκέμβριος 29, 2014 #1514 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) ιλιον (το γραφω κιολας xD ) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από kpetros
Simon Δεκέμβριος 29, 2014 #1516 Δεκέμβριος 29, 2014 Από αύριο υπάρχει μεγάλη πιθανότητα για χιόνι ακόμα και στην αθήνα!
Delijohn Δεκέμβριος 29, 2014 #1520 Δεκέμβριος 29, 2014 (edited) Γιατί όποτε μου δίνει κάποιος/α το φλασάκι του, πρέπει να έχει "κρύψει" μέσα αρχεία που δεν πρέπει να δει άλλος;;;; Γιατί κάθε φορά μου τυχαίνει κάτι που δε πρέπει να το πω πουθενά και να το μοιραστώ με κανέναν;;; (φιλοσοφικά τα ερωτήματα) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 29, 2014 από Delijohn 1
Recommended Posts