Jump to content



Recommended Posts

(edited)
2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Nαι άλλα ένα Golf Rallye G60 που ψάχνω να πάρω για να έχω αμάξι της προκοπής δεν υπάρχει.

The 210 PS Volkswagen Rallye Golf G60 16V had only 12 built!

 

Αν στο βρω μη μου λες μετά κάνει 200κ και είναι αλήτες και τέτοια...

 

EDIT σου βρήκα 2 rallye g60 κι έχει κι άλλα απλά αυτά φαίνονται ορίτζιναλ (αγνοούσα την ύπαρξή τους μέχρι σήμερα):

WWW.AUTOSCOUT24.CH
WWW.AUTOSCOUT24.CH

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
(edited)
7 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Αν στο βρω μη μου λες μετά κάνει 200κ και είναι αλήτες και τέτοια...

ανέβηκε το Bitcoin

 

Γιατι να μην παρεις ενα lancia integrale σε αυτα τα λεφτα?

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
8 minutes ago, sotiris said:

The 210 PS Volkswagen Rallye Golf G60 16V had only 12 built!

 

Αν στο βρω μη μου λες μετά κάνει 200κ και είναι αλήτες και τέτοια...

 

EDIT σου βρήκα 2 rallye g60 κι έχει κι άλλα απλά αυτά φαίνονται ορίτζιναλ (αγνοούσα την ύπαρξή τους μέχρι σήμερα):

WWW.AUTOSCOUT24.CH
WWW.AUTOSCOUT24.CH

 

 

 

Λίγο πολύ τόσο έχουν, 50-60 για τα μέτριας κατάστασης με τα 160 άλογα.

Αν πλουτίσω από τα κρυπτο, δε θα το πω σε κανέναν αλλά there will be signs. :hehe:

  • Haha 3
7 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

there will be signs. :hehe:

Μπορώ να τη κρύψω? Δεν μπορώ να τη κρύψω!

Spoiler

 

 

  • Haha 3
7 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

 

Λίγο πολύ τόσο έχουν, 50-60 για τα μέτριας κατάστασης με τα 160 άλογα.

Αν πλουτίσω από τα κρυπτο, δε θα το πω σε κανέναν αλλά there will be signs. :hehe:

 

Έχει 25 από δαύτα στο autoscout, μη μας λες ότι δεν έχουμε καμμένα αυτοκίνητα! 

Εγώ ψάχνω να επενδύσω σε κάτι που θα ακριβύνει απότομα. Σκεφτόμουν clio v6 phase 1 (στο phase 2 πρέπει να πουλήσω σπίτι) και lancia thema 8.32.

 

  • Like 1
1 hour ago, f117 said:

@Cyber_Cookie θα μου πεις για τις τουρμπίνες ωρε???

Τι προτείνεις??

 

Δεν είμαι χιουνταηολόγος. Ψάξε και θα βρεις. 

Το τι προτείνω δεν έχει σημασία γιατί  δεν θα το οδηγάω εγώ αυτό που θα πάρεις. Αν σου αρέσει και αν οι συμβιβασμοί που είναι να κάνεις είναι ανεκτοί/αποδεκτοί το παίρνεις και τέλος.

 

Εγώ με τα δικά μου δεδομένα 40 χιλιάρικα daily δε θα έπαιρνα και δεν πήρα κιόλας και στην πράξη πριν ένα μήνα που πήγα και αγόρασα. Επειδή είναι καθημερινό μεταφορικό που θα γράφει χιλιόμετρα και δεν θα πρέπει να το σκέφτομαι, ζύγισα καταναλώσεις, κόστος συντήρησης κλπ.

Όμως όταν πάρω δεύτερο δεν θα κοιτάξω όλα αυτά. Ούτε καταναλώσεις ούτε φόρους πολυτέλειας, εγγυήσεις και ιστορίες.

Σε ότι καταλήξω, όσο καθυστερημένο και αν είναι, θα υποστώ τις συνέπειες. Για αυτό κάνουμε οικονομία στο daily, για να έχουμε ευχέρεια για το soul car.

Και για αυτό δεν χωράει στο αφήγημά μου ένα overpriced econobox όπως το tycson/sportage ως δεύτερο αυτοκίνητο 

  • Like 2

Να κανω μια  ερωτηση? Για λαδια-φιλτρο πατε συνεργειο ή βενζιναδικο? Τα βενζιναδικα που  αναφερουν αλλαγη λαδιων το κανουν με τρομπα? Το αμαξι ειναι VW  του 2009, 1400 160. 

2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δεν είμαι χιουνταηολόγος. Ψάξε και θα βρεις. 

Το τι προτείνω δεν έχει σημασία γιατί  δεν θα το οδηγάω εγώ αυτό που θα πάρεις. Αν σου αρέσει και αν οι συμβιβασμοί που είναι να κάνεις είναι ανεκτοί/αποδεκτοί το παίρνεις και τέλος.

 

Εγώ με τα δικά μου δεδομένα 40 χιλιάρικα daily δε θα έπαιρνα και δεν πήρα κιόλας και στην πράξη πριν ένα μήνα που πήγα και αγόρασα. Επειδή είναι καθημερινό μεταφορικό που θα γράφει χιλιόμετρα και δεν θα πρέπει να το σκέφτομαι, ζύγισα καταναλώσεις, κόστος συντήρησης κλπ.

Όμως όταν πάρω δεύτερο δεν θα κοιτάξω όλα αυτά. Ούτε καταναλώσεις ούτε φόρους πολυτέλειας, εγγυήσεις και ιστορίες.

Σε ότι καταλήξω, όσο καθυστερημένο και αν είναι, θα υποστώ τις συνέπειες. Για αυτό κάνουμε οικονομία στο daily, για να έχουμε ευχέρεια για το soul car.

Και για αυτό δεν χωράει στο αφήγημά μου ένα overpriced econobox όπως το tycson/sportage ως δεύτερο αυτοκίνητο 

econobox ??? lol...

Κοίτα να δεις για να σου δωσω να καταλάβεις την κατάσταση.

Υπάρχουν 2 αυτοκινητα... ενα c3 του 2003... και ενα yaris d4d του 2013 (265χιλ. )

Το C3 θα χαιρετήσει....

Το Yaris θα παραμείνει....αλλά δεν θα είναι daily (22k χιλιόμετρα τον χρόνο) θα είναι πολύ πιο χαλαρό.

Την θέση του Yaris θα πρέπει να την πάρει ένα αυτοκίνητο με πορτπαγκαζ.....που θα κάνει τα χιλιόμετρα του... αλλά θέλω να έχει και γκάζι....

 

12 λεπτά πριν, το μέλος xriantw έγραψε:

Να κανω μια  ερωτηση? Για λαδια-φιλτρο πατε συνεργειο ή βενζιναδικο? Τα βενζιναδικα που  αναφερουν αλλαγη λαδιων το κανουν με τρομπα? Το αμαξι ειναι VW  του 2009, 1400 160. 

 

εγώ μόνο συνεργείο....έστω και ηλεκτρολογείο που τα κάνει αυτά....στο yaris μου είχαν πει οτι δεν ρουφιούνται τα λάδια...μόνο από κάτω...

1 ώρα πριν, το μέλος xriantw έγραψε:

Να κανω μια  ερωτηση? Για λαδια-φιλτρο πατε συνεργειο ή βενζιναδικο? Τα βενζιναδικα που  αναφερουν αλλαγη λαδιων το κανουν με τρομπα? Το αμαξι ειναι VW  του 2009, 1400 160. 

 

Η τρόμπα δεν είναι τόσο κακή περίπτωση ειδικά αν το κάνεις βιαστικά.

 

Σε γενικές γραμμές όσο περισσότερο πας σε σκιτζίδες τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχεις.

Σε βενζινάδικο οριακά τους αφήνω να ακουμπήσουν την τάπα της βενζίνης, συνήθως κατεβαίνω και την ανοίγω εγώ να μαι σίγουρος.

 

Για λάδια στα πιο πολλά αυτοκίνητα πρέπει να βγάλεις ποδιά κινητήρα κλπ., να κρυώσει το κάρτερ για να μην κλωτσήσει η βίδα στο λύσιμο/σφίξιμο (κάτι που ειδικά αν είναι αλουμινένιο το κάρτερ είναι σίγουρο ότι θα γίνει σε κάποια αλλαγή) και γενικά θα απέφευγα να γίνει στα βιαστικά (ακόμη και σε συνεργείο δεν τους εμπιστεύομαι τόσο).

 

Αν τώρα έχεις εύκολο αυτοκίνητο, δηλαδή αλλάζει το φίλτρο από πάνω, με ρούφηγμα γίνεται ίσως και σε βενζινάδικο. Θέλει όμως πολύ προσοχή να βάλεις τη σωστή ποσότητα, να δεις σωστά το δείκτη κλπ. Επίσης, να βάλεις τα σωστά λάδια. Το βενζινάδικο σπάνια έχει προδιαγραφές για το εκάστοτε μοντέλο. Τώρα γενικότητες τύπου η Ferrari βάζει Shell Helix Ultra και τέτοια από διαφημίσεις είναι ωραία για τις διαφημίσεις.

 

Στο Punto ενώ έκανα ευλαβικά τη συντήρηση, κάποιο συνεργείο κατάφερε και κλώτσησε τη βίδα (πρέπει να έχω αλλάξει 20 φορές εγώ και 5 φορές σε συνεργείο), οπότε τις τελευταίες 5 αλλαγές τις έκανα με ρούφηγμα. Στο mito diesel είχα αγοράσει την τρόμπα από τα lidl και το έκανα μόνος μου με ρούφηγμα. Στη σιτροένα αλλάζουν εύκολα (έχει σιδερένιο κάρτερ οπότε δεν έχει τόσο θέμα με σφίξιμο και το φίλτρο λαδιού είναι από πάνω) , τα έχω αλλάξει 2 φορές συνεργείο και 2 φορές μόνος μου στα 30κ που χω γράψει. Βέβαια το ρίσκο του να το κάνεις μόνος σου είναι να το αμελήσεις, ήθελα να τα αλλάξω πέρυσι το καλοκαίρι και φτάσαμε φέτος... 

  • Like 1
1 ώρα πριν, το μέλος xriantw έγραψε:

Να κανω μια  ερωτηση? Για λαδια-φιλτρο πατε συνεργειο ή βενζιναδικο? Τα βενζιναδικα που  αναφερουν αλλαγη λαδιων το κανουν με τρομπα? Το αμαξι ειναι VW  του 2009, 1400 160. 

 

Ούτε καν! Στο σπίτι. Μόνος μου.

39 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

να κρυώσει το κάρτερ για να μην κλωτσήσει η βίδα στο λύσιμο/σφίξιμο

Καμία σχεση, μονο αν τη στραβοβιδώσεις

  • Like 1
2 hours ago, f117 said:

econobox ??? lol...

 
γιατί τι είναι; premium το Τουσόν; Πείτε και στους big three να κάνουν χώρο για το lifehack της αυτοκινητοβιομηχανίας. :hehe:

  • Haha 2
8 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 
γιατί τι είναι; premium το Τουσόν; Πείτε και στους big three να κάνουν χώρο για το lifehack της αυτοκινητοβιομηχανίας. :hehe:

Με τα δεδομένα που σου είπα τι θα έκανες αν ήσουν στην θέση μου? 😛  

2 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Καμία σχεση, μονο αν τη στραβοβιδώσεις

 

Εξαρτάται το σπείρωμα :)

13 ώρες πριν, το μέλος xriantw έγραψε:

Να κανω μια  ερωτηση? Για λαδια-φιλτρο πατε συνεργειο ή βενζιναδικο? Τα βενζιναδικα που  αναφερουν αλλαγη λαδιων το κανουν με τρομπα? Το αμαξι ειναι VW  του 2009, 1400 160. 

Στο βενζιναδικο παμε ΜΟΝΟ για βενζινη. Οτιδηποτε αλλο ειναι αρπα κολλα 

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Εξαρτάται το σπείρωμα :)

Εξαρτάται από αυτόν που βιδώνει 

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.