Jump to content

Recommended Posts

χθες που ήμουν στο golden hall, είχε ένα ηλεκτρικό suv, μάρκας zeekr. Την έχει ξανακούσει κανείς αυτήν τη μάρκα; Ωραίο αυτοκίνητο ήταν δε λέω αλλά παντελώς άγνωστη η μάρκα σε εμένα

1 hour ago, navaho7 said:

χθες που ήμουν στο golden hall, είχε ένα ηλεκτρικό suv, μάρκας zeekr. Την έχει ξανακούσει κανείς αυτήν τη μάρκα; Ωραίο αυτοκίνητο ήταν δε λέω αλλά παντελώς άγνωστη η μάρκα σε εμένα

 

Nαι είναι αρκετά διαδεδομένα premium segment ηλεκτροbullshits.

Εναν καιρό πουλούσαν σαν τρελά, τώρα έχουν πέσει λίγο αλλά παραμένουν απ τα τρεντι.

  • Like 1
1 hour ago, navaho7 said:

το θέμα είναι, είναι καλά; θετικό που είναι στον ίδιο όμιλο με βολβο αλλά γενικότερα δεν τα ξέρω

 

Not first hand info αλλά:

 

Kαλα όπως ποιοτικά; Είναι.

Καλά όπως έχουν λογισμικό στο επίπεδο των τέσλα; Όχι ακριβώς. 

Καλά όπως, έχουν κάποια μεταπωλητική αξία; Κανείς δε ξέρει. 

Ξέρουμε τι να τα κάνουμε όταν αρχισουν και γερνάνε ή θα τα βάλουμε εκεί που ξέρουμε; Κανείς δε ξέρει.

 

Όπως με κάθε brand ακόμα και αυτά που είναι από τα πιο σοβαρά, πρέπει να μπουν στην αγορά να κάνουν τον κύκλο τους, να τα δουμε ως μεταχειρισμένα και μετά θα ξέρουμε.

Και όταν λέω αγορά εννοώ ευρωπαϊκή γιατί προφανώς η Ελληνική αγορά δεν έχει κάποια αυτορύθμιση.

  • Like 1
9 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Καλά όπως, έχουν κάποια μεταπωλητική αξία; Κανείς δε ξέρει.

Κανενα ηλεκτρικο δεν εχει

1 hour ago, acct said:

 

Αμ ο άλλος, ο Oberführer;

 

500px-Bundesarchiv_Bild_183-2005-1017-52


Αυτός είναι ο παππούς του Πιεχ. Την τριπλέτα VW/Audi/Porsche την έκανε αυτό που είναι ο εγγονός όμως. Ότι καλό έχεις δει είναι δικά του. Quattro, 5cyl, 911, Golf GTi κλπ. 

Αυτό με τη Stellantis, κατ'αρχήν πάει το ρητό:

Όλες μου οι αγάπες έχουν γίνει μία :hehe:

Peugeot -> Fiat -> Fiat -> Alfa Romeo -> Citroen

 

Η συγχώνευση / συνεργασίες έχει και κάποια καλά. 

Η πρόοδος των εταιριών στους κινητήρες από το 80->2005 ήταν πολύ μεγάλη. Μην κοιτάμε ότι μετά υπήρξε πτώση λόγω ρύπων, σαν πρόοδος σε μηχανικά σύνολα ήταν πολύ σημαντική. Η citroen για πολλά χρόνια (60-70) ήταν ανίκανη να σχεδιάσει κινητήρες, πράγμα απίστευτο για μια π.χ. ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Η πρώτη DS έπασχε ελεεινά στους κινητήρες, έπινε 50% πάνω από τον ανταγωνισμό (που ακόμη και με τη βενζίνη στα 10 λεπτά του ευρώ που είχε τότε αν καίει 25 λίτρα στα 100 θα σε τσούξει), και δεν κατάφερε ποτέ να φτιάξει ένα σοβαρό μοτέρ, παρά μόνο όταν εξαγοράστηκε από την πεζώ.  Αντίθετα η ιταλική βιομηχανία έχει πιο πολλά μοτέρ από μάρκες :p 

 

Το πρόβλημα με όλα αυτά είνια ότι από ένα σημείο και μετά πρόκειται για rebadging. Και όσο ελκυστική είναι η Chrysler 300c ως Lancia Thema, άλλο τόσο ελκυστική είναι και η Tonale 3008. ΟΚ, δεν είναι εντελώς απλό rebadging (όπως το γελοίο Renault Clio / Mitsubishi Colt ή Toyota Yaris / Mazda 2) αλλά δεν παύει να είναι τεράστιο πρόβλημα να ζητάς περισσότερα χρήματα για κάτι που θες να πουλήσεις ως premium αλλά δεν είναι. 

 

Η Fiat μοιραζόταν πολύ λίγα μοτέρ μεταξύ Alfa και Fiat, π.χ. το 1.8 ήταν -σχετικά- κοινό. Η Fiat δεν είδε ποτέ τα Busso ούτε στον ύπνο της, και έκατσαν και σχεδίασαν 5κίλυνδρο για να κοντράρουν το Busso. Είχες Fiat Coupe 20vt 5κίλυνδρο με 225 άλογα και Alfa Romeo GTV 2 λιτρο V6 turbo με 215, εντελώς διαφορετικά μοτέρ. Ακόμη και στο σασί, είχαν άλλη ανάρτηση πίσω, για να δικαιολογηθεί το premium της GTV (είναι αυτοκίνητα των 10 εκατομμυρίων δραχμών καινούρια, όταν τα coupe έκαναν 8, αν τα θυμάμαι καλά). 

 

Καταλαβαίνω το θέμα κόστους, αλλά ο καταναλωτής δεν είναι χαζός. Θα πάει πάντα για το φτηνότερο.

  • Like 2
8 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Αλλο ηταν το υπονοουμενο

 

Το ερώτημα είναι πόσες C5 χρειάζεται να αγοράσω μεταχειρισμένες για να οδηγάω C5 τα επόμενα 20 χρόνια και να τις σκυλεύω για ανταλλακτικά :p 

Σκέφτομαι να ψωνίσω μία 3λιτρη εδώ για τροπέτο αλλά αντιπαθώ τα αυτόματα κιβώτια.

  • Haha 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.