navaho7 Παρασκευή at 06:54 πμ #14721 Παρασκευή at 06:54 πμ χθες που ήμουν στο golden hall, είχε ένα ηλεκτρικό suv, μάρκας zeekr. Την έχει ξανακούσει κανείς αυτήν τη μάρκα; Ωραίο αυτοκίνητο ήταν δε λέω αλλά παντελώς άγνωστη η μάρκα σε εμένα
Cyber_Cookie Παρασκευή at 08:04 πμ #14722 Παρασκευή at 08:04 πμ 1 hour ago, navaho7 said: χθες που ήμουν στο golden hall, είχε ένα ηλεκτρικό suv, μάρκας zeekr. Την έχει ξανακούσει κανείς αυτήν τη μάρκα; Ωραίο αυτοκίνητο ήταν δε λέω αλλά παντελώς άγνωστη η μάρκα σε εμένα Nαι είναι αρκετά διαδεδομένα premium segment ηλεκτροbullshits. Εναν καιρό πουλούσαν σαν τρελά, τώρα έχουν πέσει λίγο αλλά παραμένουν απ τα τρεντι. 1
navaho7 Παρασκευή at 08:07 πμ #14723 Παρασκευή at 08:07 πμ το θέμα είναι, είναι καλά; θετικό που είναι στον ίδιο όμιλο με βολβο αλλά γενικότερα δεν τα ξέρω
Cyber_Cookie Παρασκευή at 09:37 πμ #14724 Παρασκευή at 09:37 πμ 1 hour ago, navaho7 said: το θέμα είναι, είναι καλά; θετικό που είναι στον ίδιο όμιλο με βολβο αλλά γενικότερα δεν τα ξέρω Not first hand info αλλά: Kαλα όπως ποιοτικά; Είναι. Καλά όπως έχουν λογισμικό στο επίπεδο των τέσλα; Όχι ακριβώς. Καλά όπως, έχουν κάποια μεταπωλητική αξία; Κανείς δε ξέρει. Ξέρουμε τι να τα κάνουμε όταν αρχισουν και γερνάνε ή θα τα βάλουμε εκεί που ξέρουμε; Κανείς δε ξέρει. Όπως με κάθε brand ακόμα και αυτά που είναι από τα πιο σοβαρά, πρέπει να μπουν στην αγορά να κάνουν τον κύκλο τους, να τα δουμε ως μεταχειρισμένα και μετά θα ξέρουμε. Και όταν λέω αγορά εννοώ ευρωπαϊκή γιατί προφανώς η Ελληνική αγορά δεν έχει κάποια αυτορύθμιση. 1
slalom Παρασκευή at 06:56 μμ #14725 Παρασκευή at 06:56 μμ 9 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Καλά όπως, έχουν κάποια μεταπωλητική αξία; Κανείς δε ξέρει. Κανενα ηλεκτρικο δεν εχει
Cyber_Cookie Σάββατο at 10:12 μμ #14728 Σάββατο at 10:12 μμ Γυρνάει ο Φερδινάνδος στον τάφο του λέμε Spoiler
astrolabos 15 ώρες πριν Author #14729 15 ώρες πριν 10 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Γυρνάει ο Φερδινάνδος στον τάφο του λέμε 1
acct 14 ώρες πριν #14730 14 ώρες πριν 11 hours ago, Cyber_Cookie said: Γυρνάει ο Φερδινάνδος στον τάφο του λέμε Αμ ο άλλος, ο Oberführer; 1
Cyber_Cookie 12 ώρες πριν #14731 12 ώρες πριν 1 hour ago, acct said: Αμ ο άλλος, ο Oberführer; Αυτός είναι ο παππούς του Πιεχ. Την τριπλέτα VW/Audi/Porsche την έκανε αυτό που είναι ο εγγονός όμως. Ότι καλό έχεις δει είναι δικά του. Quattro, 5cyl, 911, Golf GTi κλπ.
sotiris 3 ώρες πριν #14732 3 ώρες πριν Αυτό με τη Stellantis, κατ'αρχήν πάει το ρητό: Όλες μου οι αγάπες έχουν γίνει μία Peugeot -> Fiat -> Fiat -> Alfa Romeo -> Citroen Η συγχώνευση / συνεργασίες έχει και κάποια καλά. Η πρόοδος των εταιριών στους κινητήρες από το 80->2005 ήταν πολύ μεγάλη. Μην κοιτάμε ότι μετά υπήρξε πτώση λόγω ρύπων, σαν πρόοδος σε μηχανικά σύνολα ήταν πολύ σημαντική. Η citroen για πολλά χρόνια (60-70) ήταν ανίκανη να σχεδιάσει κινητήρες, πράγμα απίστευτο για μια π.χ. ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Η πρώτη DS έπασχε ελεεινά στους κινητήρες, έπινε 50% πάνω από τον ανταγωνισμό (που ακόμη και με τη βενζίνη στα 10 λεπτά του ευρώ που είχε τότε αν καίει 25 λίτρα στα 100 θα σε τσούξει), και δεν κατάφερε ποτέ να φτιάξει ένα σοβαρό μοτέρ, παρά μόνο όταν εξαγοράστηκε από την πεζώ. Αντίθετα η ιταλική βιομηχανία έχει πιο πολλά μοτέρ από μάρκες Το πρόβλημα με όλα αυτά είνια ότι από ένα σημείο και μετά πρόκειται για rebadging. Και όσο ελκυστική είναι η Chrysler 300c ως Lancia Thema, άλλο τόσο ελκυστική είναι και η Tonale 3008. ΟΚ, δεν είναι εντελώς απλό rebadging (όπως το γελοίο Renault Clio / Mitsubishi Colt ή Toyota Yaris / Mazda 2) αλλά δεν παύει να είναι τεράστιο πρόβλημα να ζητάς περισσότερα χρήματα για κάτι που θες να πουλήσεις ως premium αλλά δεν είναι. Η Fiat μοιραζόταν πολύ λίγα μοτέρ μεταξύ Alfa και Fiat, π.χ. το 1.8 ήταν -σχετικά- κοινό. Η Fiat δεν είδε ποτέ τα Busso ούτε στον ύπνο της, και έκατσαν και σχεδίασαν 5κίλυνδρο για να κοντράρουν το Busso. Είχες Fiat Coupe 20vt 5κίλυνδρο με 225 άλογα και Alfa Romeo GTV 2 λιτρο V6 turbo με 215, εντελώς διαφορετικά μοτέρ. Ακόμη και στο σασί, είχαν άλλη ανάρτηση πίσω, για να δικαιολογηθεί το premium της GTV (είναι αυτοκίνητα των 10 εκατομμυρίων δραχμών καινούρια, όταν τα coupe έκαναν 8, αν τα θυμάμαι καλά). Καταλαβαίνω το θέμα κόστους, αλλά ο καταναλωτής δεν είναι χαζός. Θα πάει πάντα για το φτηνότερο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now