Jump to content

Recommended Posts

On 13/10/2025 at 1:52 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Τα ηλεκτρικά είναι τόσο καλύτερα που όταν γίνουν mass produced θα είναι πολυ φτηνοτερα και με καλυτερο εξοπλισμό:

 

WWW.CARSCOOPS.COM

Two new affordable EVs debut under the Standard name, cutting a slew of features like the FM/AM radio to bring prices down

 

 

:hehe: 🤡

 

On 13/10/2025 at 1:52 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

cutting a slew of features like the FM/AM radio to bring prices down

 

Μάλλον θα τα δίνει ο Έλον με στάνταρ σύνδεση starlink και θα έχουν ιντερνετικό ραδιόφωνο. Γι' αυτό βγάλανε τον δέκτη ραδιοφώνου!!! 😋

 

@sotiris

Επιτέλους είδα/κατάλαβα ποια είναι η "θεά" που αναφέρεις (δεν ήξερα ποιο αμάξι εννοείς). Εν τω μεταξύ δεν γνωρίζω γρι γερμανικά και έβαλα αυτόματη μετάφραση στην σελίδα που παρέθεσες.

Μετάφραση για τα ανέκδοτα!

Παράθεση

Ενυδατική Αναστολή-NAVI/DAB- Πανοραμική μνήμη Μνήμης Λειτουργίας Μαζικής Λειτουργίας- Μεταφορά Στάθμευσης με το κάθισμα κάμερας πίσω θέασης- Καθήκονα LED Διάρκεια λειτουργίας με το τρέμουλο κουπιών Bi-Xenon

:hehe:

  • Haha 3
8 λεπτά πριν, το μέλος TopCLR έγραψε:

 

Μάλλον θα τα δίνει ο Έλον με στάνταρ σύνδεση starlink και θα έχουν ιντερνετικό ραδιόφωνο. Γι' αυτό βγάλανε τον δέκτη ραδιοφώνου!!! 😋

 

@sotiris

Επιτέλους είδα/κατάλαβα ποια είναι η "θεά" που αναφέρεις (δεν ήξερα ποιο αμάξι εννοείς). Εν τω μεταξύ δεν γνωρίζω γρι γερμανικά και έβαλα αυτόματη μετάφραση στην σελίδα που παρέθεσες.

Μετάφραση για τα ανέκδοτα!

:hehe:

 

Να βοηθήσω :p 

May be an image of car, road and text

 

Αλλά όπως φαίνεται από την επιλογή που κάνω σε δρόμους, μια cross-tourer θα μου πήγαινε καλύτερα!! :p 

  • Like 2

 

35 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Να βοηθήσω :p 

May be an image of car, road and text

 

Αλλά όπως φαίνεται από την επιλογή που κάνω σε δρόμους, μια cross-tourer θα μου πήγαινε καλύτερα!! :p 

Εκτός του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών (λόγω πίσω όγκου/ station wagon) τι παραπάνω έχει; Ούτε ψηλότερο το βλέπω, ούτε τετρακίνητο είναι. Όπως και να έχει, εσύ ξέρεις!

1 ώρα πριν, το μέλος TopCLR έγραψε:

 

Μάλλον θα τα δίνει ο Έλον με στάνταρ σύνδεση starlink και θα έχουν ιντερνετικό ραδιόφωνο. Γι' αυτό βγάλανε τον δέκτη ραδιοφώνου!!! 😋

 

 

 

Στη Νορβηγία δε λειτουργεί FM/AM εδώ και 10 χρόνια. Μόνο DAB. 

10 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Στη Νορβηγία δε λειτουργεί FM/AM εδώ και 10 χρόνια. Μόνο DAB. 

 

Μόνο DAB?

 

 

Κουράγιο, τι να πω

37 λεπτά πριν, το μέλος TopCLR έγραψε:

 

Εκτός του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών (λόγω πίσω όγκου/ station wagon) τι παραπάνω έχει; Ούτε ψηλότερο το βλέπω, ούτε τετρακίνητο είναι. Όπως και να έχει, εσύ ξέρεις!

 

Το cross tourer έχει λίγο ψηλότερη ρύθμιση στις αναρτήσεις. Εμένα ρυθμίζει σε 4 σκάλες, αλλά στις 2 μεσαίες είναι usable, η τέρμα πάνω είναι για να καβαλήσεις κάνα βράχο (όπως στη φωτό) και η τέρμα κάτω για να φορτώσεις τσιμέντα και να μη σε πιάσει η μέση σου. Στις 2 usable κάθεται ψηλότερα, οπότε υποθέτω ότι θα είναι πιο άνετο σε ψηλότερη θέση (αν και δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορέι να γίνει αφού δεν έχει ελατήρια).

 

Η άλλη διαφορά είναι ότι είναι το τρίτο facelift του μοντέλου, οπότε έχει όλα τα παπατζιλίκια (οθόνη αφής με mirror link εργοστασιακή κλπ.) που δεν υπάρχονυ στο δικό μου + ότι έχει τη νέα γενιά diesel (euro 6b) άρα παίζει και να εκτελωνίζεται ελλάδα και βγάζει 180 άλογα με 4.4 λίτρα μέση κατανάλωση. Δηλαδή έχει αυτονομία 1600 χιλιόμετρα (71 λίτρα ρεζερβουάρ). Αν και δεν συμπαθώ το diesel, βάζω πετρέλαιο vpower πέμπτη (αν θυμάμαι καλά τα diesel) σε προσφορά, πάω ηγουμενίτσα -> ανκόνα, έρχομαι λωζάννη και ξαναβάζω πετρέλαιο σε καμια βδομάδα :p 

  • Like 1
2 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Lets restore some properness to this thread.

 

  Hide contents

image.png

 

 

Χμμμ! L.A.D.A.!

Los Angeles Dynamic Automobile! :hehe:

  • Haha 1
9 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε:

Για θυμηστε μου για αυτό το lada εδώ Ελλάδα που νομίζω ότι ήταν και station ...dragster

 

14 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Hot

 

  Reveal hidden contents

image.png

 

Hotter

 

  Reveal hidden contents

image.png

 

 

Hot είναι το μωρό χωρίς ρόδες. Εντάξει, τρώγεται και αυτό που έχει ρόδες! :hehe:

 

Hotter μου "έχει μείνει" το Nissan 300ZX από ένα συγκριτικό μιας άλλης εποχής μεταξύ του Nissan 300ZX με την BMW 850, στο Car & Driver (αν θυμάμαι καλά)!

Αθλιότητα αυτό το Lada 2105. Το έχω κάνει 2 τετράγωνα πριν από καμιά 20ριά χρόνια, τρόμαξα από τα ανύπαρκτα φρένα.

Το θυμάμαι από καινούριο, το χε ο παππούς μου και μετά το είχε ο πατέρας μου όταν του καβάτζωσα το 309.

Μας το πήρε ο δήμος ενώ είχε πληρωμένα τέλη :hehe: 

 

Βέβαια κουτί, βλέπεις τις γωνίες και το παρκάρεις πανεύκολα. Δεν χρειάζεσαι και γυμναστήριο!

Ήθελα (και θέλω) το Niva, είχα πάρει τη θεά και πήγα μετά να δω το Niva (σχετικά πρόσφατα, 2022), εντάξει είναι ανέκδοτο, η θεά όταν βάζεις πρώτη σκάλα με το κλειδί φέρνει το ηλεκτρικό κάθισμα στη θέση οδήγησης (έχει μια ρύθμιση που το κάνει πιο πίσω για να βγαίνεις πιο άνετα να μη χτυπάς το κεφάλι σου) και στο Niva έπρεπε να σηκωθώ από το κάθισμα για να το ρυθμίσω (χειροκίνητος μηχανισμός προφανώς) γιατί με το βάρος καθόταν και δεν ρύθμιζε :p 

 

Παρ'όλ'αυτά, θυμάμαι σαν παιδί τη διαφορά Skoda 110l -> Lada 2105 -> Peugeot 309 να είναι περίπου της ίδιας κλίμακας, δηλαδή όσο καλύτερο ήταν το 2105 από το 110l τόσο καλύτερο ήταν το 309 από το 2105. Η γενιά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων του τέλους 80 - αρχών 90 είναι ίσως τα πρώτα σοβαρά αυτοκίνητα για μαζική μετακίνηση (δεν λέμε ποτέ για τις ειδικές κατασκευές, αυτές στοίχιζαν πάντα όσο 2-3 κανονικά αυτοκίνητα). 

 

Αυτά με τα youngtimer και η αγάπη προς το παλιό είναι ωραία για όσους δεν έχουν οδηγήσει ποτέ κάτι τόσο κακό και το θυμούνται σαν μια γλυκιά ανάμνηση. Στην πραγματικότητα Lada 2105 κλπ. είναι αυτοκίνητα τεχνολογίας 60s και μάλιστα όχι τα πολύ πρωτοπόρα, τα συμβατικά.

 

Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ :hehe: ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει :p 

  • Haha 1

5 πακιστανοί vs 1 έλληνας. Ρατσιστικό? Δεν ξέρω, επειδή έχω δει πως οδηγάνε σε όλες τις χώρες, ίσως ναι, είμαι.

 

thanatiforo_troxaio4.thumb.webp.b7b39e9c45dddd83d32ed843fe0710e0.webp

 

Στο μπλε επιβάτες 5 Πακιστανοί (ή αλλοδαποί σύμφωνα με άλλα ρεπορτάζ), προφανώς πήγαιναν για δουλειά.

Στο Μαύρο (BMW X5) έλληνας, αυτός λογικά είναι ο πιο ελαφρά τραυματίας αν κρίνω από την κατάσταση του οχήματος.

 

Αυτό που λένε στις ειδήσεις, το μπλε έχασε τον έλεγχο.

Αυτό που βλέπω εγώ είναι αυτοκίνητο τύπου ford mondeo, λογικά με μεγάλο φορτίο (5 άτομα = 350-400 κιλά), όχι ESP, κινέζικα ελαστικά. Είχε ψιλόβροχο, ο άμπαλος πάκμαν γλίστρησε (υπενθυμίζω, οι μισοί δεν θα έπρεπε να φέρουν άδεια οδήγησης, τουλάχιστον με αυτά που έχω δει Αθήνα), 3 νεκροί, 2 σοβαρά τραυματίες (δηλαδή όλοι του μπλε αυτοκινήτου) και δεν διευκρινήζουν για τη X5 που αν φόραγε ζώνη την έβγαλε λάδι (αν δεν φόραγε χαιρετίσματα).

 

Αυτοκίνηση και Μεταναστευτικό ενώνονται σε ένα θέμα.

Επίσης, τα κινέζικα ελαστικά δεν τα πάω καθόλου.

Είχε 2 κινέζικα μπροστά το Fiat Stilo από κλασσικούς γύφτους άγγλους που έπαιρναν ό,τι πιο φτηνό, έμπαινε το ESP όταν έστριβα το τιμόνι και πάταγα γκάζι αρκεί να είχε κάτω λίγη υγρασία (στο UK κάθε μέρα). Κινέζικα ποτέ, ακόμη και το BYD Dolphin που είχα δει ένα φεγγάρι, τους είχα πει στην αντιπροσωπεία ότι εγώ με κινέζικα λάστιχα δεν το παραλαμβάνω :hehe: 

Καλύτερα mid-cost ευρωπαϊκά αν δεν έχουμε λεφτά, Kleber, Barum, Falken etc. Τα Barum-άκια είναι πολύ τίμια, είναι η πρώτη μου επιλογή όταν είμαι τσιγγούνης (αλλιώς μόνο Michelin/Continental/Pirelli) με αυτή τη σειρά προτίμησης.

  • Like 1
2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Αθλιότητα αυτό το Lada 2105. Το έχω κάνει 2 τετράγωνα πριν από καμιά 20ριά χρόνια, τρόμαξα από τα ανύπαρκτα φρένα.

Το θυμάμαι από καινούριο, το χε ο παππούς μου και μετά το είχε ο πατέρας μου όταν του καβάτζωσα το 309.

Μας το πήρε ο δήμος ενώ είχε πληρωμένα τέλη :hehe: 

 

Βέβαια κουτί, βλέπεις τις γωνίες και το παρκάρεις πανεύκολα. Δεν χρειάζεσαι και γυμναστήριο!

Ήθελα (και θέλω) το Niva, είχα πάρει τη θεά και πήγα μετά να δω το Niva (σχετικά πρόσφατα, 2022), εντάξει είναι ανέκδοτο, η θεά όταν βάζεις πρώτη σκάλα με το κλειδί φέρνει το ηλεκτρικό κάθισμα στη θέση οδήγησης (έχει μια ρύθμιση που το κάνει πιο πίσω για να βγαίνεις πιο άνετα να μη χτυπάς το κεφάλι σου) και στο Niva έπρεπε να σηκωθώ από το κάθισμα για να το ρυθμίσω (χειροκίνητος μηχανισμός προφανώς) γιατί με το βάρος καθόταν και δεν ρύθμιζε :p 

 

Παρ'όλ'αυτά, θυμάμαι σαν παιδί τη διαφορά Skoda 110l -> Lada 2105 -> Peugeot 309 να είναι περίπου της ίδιας κλίμακας, δηλαδή όσο καλύτερο ήταν το 2105 από το 110l τόσο καλύτερο ήταν το 309 από το 2105. Η γενιά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων του τέλους 80 - αρχών 90 είναι ίσως τα πρώτα σοβαρά αυτοκίνητα για μαζική μετακίνηση (δεν λέμε ποτέ για τις ειδικές κατασκευές, αυτές στοίχιζαν πάντα όσο 2-3 κανονικά αυτοκίνητα). 

 

Αυτά με τα youngtimer και η αγάπη προς το παλιό είναι ωραία για όσους δεν έχουν οδηγήσει ποτέ κάτι τόσο κακό και το θυμούνται σαν μια γλυκιά ανάμνηση. Στην πραγματικότητα Lada 2105 κλπ. είναι αυτοκίνητα τεχνολογίας 60s και μάλιστα όχι τα πολύ πρωτοπόρα, τα συμβατικά.

 

Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ :hehe: ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει :p 

Εγώ σέβομαι και το 2105 και το vw t1 ( είχαμε το t2, σπάνιο πλέον το t1). Αυτά τα αυτοκίνητα έβγαλαν μεροκάματο και σπούδασαν παιδιά. Ήταν τόσο όσο απλά, ώστε να κάνουν την δουλειά τους, και την έκαναν άριστα. Τα αδικείς. 

Μιας και το εφερε η κουβεντα για λαστιχα. Ειμαι σε αναζητηση και εχω ψηλοκαταληξει στα goodyear eagle f1 asymmetric 6. Για πειτε γνωμες. Το μονο αρνητικο που καταφερα να βρω ειναι οτι καποιοι λενε οτι δεν βγαζουν πολλα χιλιομετρα. Κατι το οποιο ειναι σχετικο γιατι και τα michelin pilot sport 4 που εχω τωρα στα 20Κ χλμ εχασε το κρατημα του παρολο που ειχε αρκετη γομα ακομα.

Pireli δεν ξαναβαζω ειχα βαλει παλιοτερα κατι P zero nero και ηταν χαλια. Κοιταγα τα continental ultracontact αλλα λενε οτι ειναι ενα κλικ κατω απο τα asymmetric 6

έφτασα τις 13k χλμ (σε 20 μήνες :p ) στο yaris και θυμήθηκα ότι μάλλον θέλουν σταύρωμα τα ελαστικά. Αυτό γίνεται υποχρεωτικά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας (για το θέμα εγγύηση) ή σε οποιοδήποτε λαστιχάδικο;

24 minutes ago, BloodMage said:

P zero nero

 

Δε καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι τοσο χάλια ένα λάστιχο. Λες και ειναι πλαστικό. 🤷‍♀️

 

 

24 minutes ago, BloodMage said:

Κοιταγα τα continental ultracontact αλλα λενε οτι ειναι ενα κλικ κατω απο τα asymmetric 6

 

Νομίζω πως λίγο πολύ ότι ισχύει για τα παλαιότερα premium contact που έχω δοκιμάσει, ισχύει και εδώ. Πολύ καλά σε βρεγμένο, κρατάνε λίγο γιατί ειναι μαλακά. Πολύ καλό λάστιχο, αλλά ακριβό. 

 

image.thumb.png.5fed258457267815f8d87929

 

source (το οποίο tyre reviews, έχει γυρω γυρω διαφήμιση good year, αλλά οκ)

 

 

 

6 minutes ago, navaho7 said:

έφτασα τις 13k χλμ (σε 20 μήνες :p ) στο yaris και θυμήθηκα ότι μάλλον θέλουν σταύρωμα τα ελαστικά. Αυτό γίνεται υποχρεωτικά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας (για το θέμα εγγύηση) ή σε οποιοδήποτε λαστιχάδικο;

 

13 χιλιάδες είμαι στο τρίμηνο. Τι το πήρες το εργαλείο αμα δε το κουνάς;

20 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

13 χιλιάδες είμαι στο τρίμηνο. Τι το πήρες το εργαλείο αμα δε το κουνάς;

 

ε, με την εγκυμοσύνη και τον πρώτο καιρό με το παιδί κόπηκαν τα ταξίδια. Σπίτι δουλειά σούπερ μάρκετ (και αυτό όχι πάντα) ηταν η φάση τον περισσότερο καιρό

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.