TopCLR Τετάρτη at 10:44 πμ #14881 Τετάρτη at 10:44 πμ On 13/10/2025 at 1:52 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Τα ηλεκτρικά είναι τόσο καλύτερα που όταν γίνουν mass produced θα είναι πολυ φτηνοτερα και με καλυτερο εξοπλισμό: Tesla Made The Model Y Standard Cheaper By Adding A Headliner To Hide The Glass Roof | Carscoops WWW.CARSCOOPS.COM Two new affordable EVs debut under the Standard name, cutting a slew of features like the FM/AM radio to bring prices down On 13/10/2025 at 1:52 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: cutting a slew of features like the FM/AM radio to bring prices down Μάλλον θα τα δίνει ο Έλον με στάνταρ σύνδεση starlink και θα έχουν ιντερνετικό ραδιόφωνο. Γι' αυτό βγάλανε τον δέκτη ραδιοφώνου!!! @sotiris Επιτέλους είδα/κατάλαβα ποια είναι η "θεά" που αναφέρεις (δεν ήξερα ποιο αμάξι εννοείς). Εν τω μεταξύ δεν γνωρίζω γρι γερμανικά και έβαλα αυτόματη μετάφραση στην σελίδα που παρέθεσες. Μετάφραση για τα ανέκδοτα! Παράθεση Ενυδατική Αναστολή-NAVI/DAB- Πανοραμική μνήμη Μνήμης Λειτουργίας Μαζικής Λειτουργίας- Μεταφορά Στάθμευσης με το κάθισμα κάμερας πίσω θέασης- Καθήκονα LED Διάρκεια λειτουργίας με το τρέμουλο κουπιών Bi-Xenon 3
sotiris Τετάρτη at 10:54 πμ #14882 Τετάρτη at 10:54 πμ 8 λεπτά πριν, το μέλος TopCLR έγραψε: Μάλλον θα τα δίνει ο Έλον με στάνταρ σύνδεση starlink και θα έχουν ιντερνετικό ραδιόφωνο. Γι' αυτό βγάλανε τον δέκτη ραδιοφώνου!!! @sotiris Επιτέλους είδα/κατάλαβα ποια είναι η "θεά" που αναφέρεις (δεν ήξερα ποιο αμάξι εννοείς). Εν τω μεταξύ δεν γνωρίζω γρι γερμανικά και έβαλα αυτόματη μετάφραση στην σελίδα που παρέθεσες. Μετάφραση για τα ανέκδοτα! Να βοηθήσω Αλλά όπως φαίνεται από την επιλογή που κάνω σε δρόμους, μια cross-tourer θα μου πήγαινε καλύτερα!! 2
TopCLR Τετάρτη at 11:31 πμ #14883 Τετάρτη at 11:31 πμ 35 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Να βοηθήσω Αλλά όπως φαίνεται από την επιλογή που κάνω σε δρόμους, μια cross-tourer θα μου πήγαινε καλύτερα!! Εκτός του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών (λόγω πίσω όγκου/ station wagon) τι παραπάνω έχει; Ούτε ψηλότερο το βλέπω, ούτε τετρακίνητο είναι. Όπως και να έχει, εσύ ξέρεις!
jax7480 Τετάρτη at 11:54 πμ #14884 Τετάρτη at 11:54 πμ 1 ώρα πριν, το μέλος TopCLR έγραψε: Μάλλον θα τα δίνει ο Έλον με στάνταρ σύνδεση starlink και θα έχουν ιντερνετικό ραδιόφωνο. Γι' αυτό βγάλανε τον δέκτη ραδιοφώνου!!! Στη Νορβηγία δε λειτουργεί FM/AM εδώ και 10 χρόνια. Μόνο DAB.
navaho7 Τετάρτη at 12:05 μμ #14885 Τετάρτη at 12:05 μμ 10 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε: Στη Νορβηγία δε λειτουργεί FM/AM εδώ και 10 χρόνια. Μόνο DAB. Μόνο DAB? Κουράγιο, τι να πω
sotiris Τετάρτη at 12:14 μμ #14886 Τετάρτη at 12:14 μμ 37 λεπτά πριν, το μέλος TopCLR έγραψε: Εκτός του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών (λόγω πίσω όγκου/ station wagon) τι παραπάνω έχει; Ούτε ψηλότερο το βλέπω, ούτε τετρακίνητο είναι. Όπως και να έχει, εσύ ξέρεις! Το cross tourer έχει λίγο ψηλότερη ρύθμιση στις αναρτήσεις. Εμένα ρυθμίζει σε 4 σκάλες, αλλά στις 2 μεσαίες είναι usable, η τέρμα πάνω είναι για να καβαλήσεις κάνα βράχο (όπως στη φωτό) και η τέρμα κάτω για να φορτώσεις τσιμέντα και να μη σε πιάσει η μέση σου. Στις 2 usable κάθεται ψηλότερα, οπότε υποθέτω ότι θα είναι πιο άνετο σε ψηλότερη θέση (αν και δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορέι να γίνει αφού δεν έχει ελατήρια). Η άλλη διαφορά είναι ότι είναι το τρίτο facelift του μοντέλου, οπότε έχει όλα τα παπατζιλίκια (οθόνη αφής με mirror link εργοστασιακή κλπ.) που δεν υπάρχονυ στο δικό μου + ότι έχει τη νέα γενιά diesel (euro 6b) άρα παίζει και να εκτελωνίζεται ελλάδα και βγάζει 180 άλογα με 4.4 λίτρα μέση κατανάλωση. Δηλαδή έχει αυτονομία 1600 χιλιόμετρα (71 λίτρα ρεζερβουάρ). Αν και δεν συμπαθώ το diesel, βάζω πετρέλαιο vpower πέμπτη (αν θυμάμαι καλά τα diesel) σε προσφορά, πάω ηγουμενίτσα -> ανκόνα, έρχομαι λωζάννη και ξαναβάζω πετρέλαιο σε καμια βδομάδα 1
Cyber_Cookie Τετάρτη at 05:58 μμ #14887 Τετάρτη at 05:58 μμ Lets restore some properness to this thread. Spoiler 1 1
TopCLR Τετάρτη at 06:03 μμ #14888 Τετάρτη at 06:03 μμ 2 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Lets restore some properness to this thread. Hide contents Χμμμ! L.A.D.A.! Los Angeles Dynamic Automobile! 1
Cyber_Cookie Τετάρτη at 07:07 μμ #14889 Τετάρτη at 07:07 μμ 52 minutes ago, TopCLR said: Χμμμ! L.A.D.A.! Los Angeles Dynamic Automobile! Hot Spoiler Hotter Spoiler 2
f117 Τετάρτη at 11:31 μμ #14890 Τετάρτη at 11:31 μμ Για θυμηστε μου για αυτό το lada εδώ Ελλάδα που νομίζω ότι ήταν και station ...dragster
Lakisss Χθες στις 09:13 πμ #14891 Χθες στις 09:13 πμ 9 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε: Για θυμηστε μου για αυτό το lada εδώ Ελλάδα που νομίζω ότι ήταν και station ...dragster
TopCLR 23 ώρες πριν #14892 23 ώρες πριν 14 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Hot Reveal hidden contents Hotter Reveal hidden contents Hot είναι το μωρό χωρίς ρόδες. Εντάξει, τρώγεται και αυτό που έχει ρόδες! Hotter μου "έχει μείνει" το Nissan 300ZX από ένα συγκριτικό μιας άλλης εποχής μεταξύ του Nissan 300ZX με την BMW 850, στο Car & Driver (αν θυμάμαι καλά)!
HotPeanut 16 ώρες πριν #14893 16 ώρες πριν 23 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Lets restore some properness to this thread. Reveal hidden contents https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a0ewddO_460svav1.mp4 5
sotiris 4 ώρες πριν #14894 4 ώρες πριν Αθλιότητα αυτό το Lada 2105. Το έχω κάνει 2 τετράγωνα πριν από καμιά 20ριά χρόνια, τρόμαξα από τα ανύπαρκτα φρένα. Το θυμάμαι από καινούριο, το χε ο παππούς μου και μετά το είχε ο πατέρας μου όταν του καβάτζωσα το 309. Μας το πήρε ο δήμος ενώ είχε πληρωμένα τέλη Βέβαια κουτί, βλέπεις τις γωνίες και το παρκάρεις πανεύκολα. Δεν χρειάζεσαι και γυμναστήριο! Ήθελα (και θέλω) το Niva, είχα πάρει τη θεά και πήγα μετά να δω το Niva (σχετικά πρόσφατα, 2022), εντάξει είναι ανέκδοτο, η θεά όταν βάζεις πρώτη σκάλα με το κλειδί φέρνει το ηλεκτρικό κάθισμα στη θέση οδήγησης (έχει μια ρύθμιση που το κάνει πιο πίσω για να βγαίνεις πιο άνετα να μη χτυπάς το κεφάλι σου) και στο Niva έπρεπε να σηκωθώ από το κάθισμα για να το ρυθμίσω (χειροκίνητος μηχανισμός προφανώς) γιατί με το βάρος καθόταν και δεν ρύθμιζε Παρ'όλ'αυτά, θυμάμαι σαν παιδί τη διαφορά Skoda 110l -> Lada 2105 -> Peugeot 309 να είναι περίπου της ίδιας κλίμακας, δηλαδή όσο καλύτερο ήταν το 2105 από το 110l τόσο καλύτερο ήταν το 309 από το 2105. Η γενιά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων του τέλους 80 - αρχών 90 είναι ίσως τα πρώτα σοβαρά αυτοκίνητα για μαζική μετακίνηση (δεν λέμε ποτέ για τις ειδικές κατασκευές, αυτές στοίχιζαν πάντα όσο 2-3 κανονικά αυτοκίνητα). Αυτά με τα youngtimer και η αγάπη προς το παλιό είναι ωραία για όσους δεν έχουν οδηγήσει ποτέ κάτι τόσο κακό και το θυμούνται σαν μια γλυκιά ανάμνηση. Στην πραγματικότητα Lada 2105 κλπ. είναι αυτοκίνητα τεχνολογίας 60s και μάλιστα όχι τα πολύ πρωτοπόρα, τα συμβατικά. Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει 1
sotiris 3 ώρες πριν #14895 3 ώρες πριν 5 πακιστανοί vs 1 έλληνας. Ρατσιστικό? Δεν ξέρω, επειδή έχω δει πως οδηγάνε σε όλες τις χώρες, ίσως ναι, είμαι. Στο μπλε επιβάτες 5 Πακιστανοί (ή αλλοδαποί σύμφωνα με άλλα ρεπορτάζ), προφανώς πήγαιναν για δουλειά. Στο Μαύρο (BMW X5) έλληνας, αυτός λογικά είναι ο πιο ελαφρά τραυματίας αν κρίνω από την κατάσταση του οχήματος. Αυτό που λένε στις ειδήσεις, το μπλε έχασε τον έλεγχο. Αυτό που βλέπω εγώ είναι αυτοκίνητο τύπου ford mondeo, λογικά με μεγάλο φορτίο (5 άτομα = 350-400 κιλά), όχι ESP, κινέζικα ελαστικά. Είχε ψιλόβροχο, ο άμπαλος πάκμαν γλίστρησε (υπενθυμίζω, οι μισοί δεν θα έπρεπε να φέρουν άδεια οδήγησης, τουλάχιστον με αυτά που έχω δει Αθήνα), 3 νεκροί, 2 σοβαρά τραυματίες (δηλαδή όλοι του μπλε αυτοκινήτου) και δεν διευκρινήζουν για τη X5 που αν φόραγε ζώνη την έβγαλε λάδι (αν δεν φόραγε χαιρετίσματα). Αυτοκίνηση και Μεταναστευτικό ενώνονται σε ένα θέμα. Επίσης, τα κινέζικα ελαστικά δεν τα πάω καθόλου. Είχε 2 κινέζικα μπροστά το Fiat Stilo από κλασσικούς γύφτους άγγλους που έπαιρναν ό,τι πιο φτηνό, έμπαινε το ESP όταν έστριβα το τιμόνι και πάταγα γκάζι αρκεί να είχε κάτω λίγη υγρασία (στο UK κάθε μέρα). Κινέζικα ποτέ, ακόμη και το BYD Dolphin που είχα δει ένα φεγγάρι, τους είχα πει στην αντιπροσωπεία ότι εγώ με κινέζικα λάστιχα δεν το παραλαμβάνω Καλύτερα mid-cost ευρωπαϊκά αν δεν έχουμε λεφτά, Kleber, Barum, Falken etc. Τα Barum-άκια είναι πολύ τίμια, είναι η πρώτη μου επιλογή όταν είμαι τσιγγούνης (αλλιώς μόνο Michelin/Continental/Pirelli) με αυτή τη σειρά προτίμησης. 1
Lakisss 1 ώρα πριν #14896 1 ώρα πριν 2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Αθλιότητα αυτό το Lada 2105. Το έχω κάνει 2 τετράγωνα πριν από καμιά 20ριά χρόνια, τρόμαξα από τα ανύπαρκτα φρένα. Το θυμάμαι από καινούριο, το χε ο παππούς μου και μετά το είχε ο πατέρας μου όταν του καβάτζωσα το 309. Μας το πήρε ο δήμος ενώ είχε πληρωμένα τέλη Βέβαια κουτί, βλέπεις τις γωνίες και το παρκάρεις πανεύκολα. Δεν χρειάζεσαι και γυμναστήριο! Ήθελα (και θέλω) το Niva, είχα πάρει τη θεά και πήγα μετά να δω το Niva (σχετικά πρόσφατα, 2022), εντάξει είναι ανέκδοτο, η θεά όταν βάζεις πρώτη σκάλα με το κλειδί φέρνει το ηλεκτρικό κάθισμα στη θέση οδήγησης (έχει μια ρύθμιση που το κάνει πιο πίσω για να βγαίνεις πιο άνετα να μη χτυπάς το κεφάλι σου) και στο Niva έπρεπε να σηκωθώ από το κάθισμα για να το ρυθμίσω (χειροκίνητος μηχανισμός προφανώς) γιατί με το βάρος καθόταν και δεν ρύθμιζε Παρ'όλ'αυτά, θυμάμαι σαν παιδί τη διαφορά Skoda 110l -> Lada 2105 -> Peugeot 309 να είναι περίπου της ίδιας κλίμακας, δηλαδή όσο καλύτερο ήταν το 2105 από το 110l τόσο καλύτερο ήταν το 309 από το 2105. Η γενιά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων του τέλους 80 - αρχών 90 είναι ίσως τα πρώτα σοβαρά αυτοκίνητα για μαζική μετακίνηση (δεν λέμε ποτέ για τις ειδικές κατασκευές, αυτές στοίχιζαν πάντα όσο 2-3 κανονικά αυτοκίνητα). Αυτά με τα youngtimer και η αγάπη προς το παλιό είναι ωραία για όσους δεν έχουν οδηγήσει ποτέ κάτι τόσο κακό και το θυμούνται σαν μια γλυκιά ανάμνηση. Στην πραγματικότητα Lada 2105 κλπ. είναι αυτοκίνητα τεχνολογίας 60s και μάλιστα όχι τα πολύ πρωτοπόρα, τα συμβατικά. Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει Εγώ σέβομαι και το 2105 και το vw t1 ( είχαμε το t2, σπάνιο πλέον το t1). Αυτά τα αυτοκίνητα έβγαλαν μεροκάματο και σπούδασαν παιδιά. Ήταν τόσο όσο απλά, ώστε να κάνουν την δουλειά τους, και την έκαναν άριστα. Τα αδικείς.
BloodMage 1 ώρα πριν #14897 1 ώρα πριν Μιας και το εφερε η κουβεντα για λαστιχα. Ειμαι σε αναζητηση και εχω ψηλοκαταληξει στα goodyear eagle f1 asymmetric 6. Για πειτε γνωμες. Το μονο αρνητικο που καταφερα να βρω ειναι οτι καποιοι λενε οτι δεν βγαζουν πολλα χιλιομετρα. Κατι το οποιο ειναι σχετικο γιατι και τα michelin pilot sport 4 που εχω τωρα στα 20Κ χλμ εχασε το κρατημα του παρολο που ειχε αρκετη γομα ακομα. Pireli δεν ξαναβαζω ειχα βαλει παλιοτερα κατι P zero nero και ηταν χαλια. Κοιταγα τα continental ultracontact αλλα λενε οτι ειναι ενα κλικ κατω απο τα asymmetric 6
navaho7 1 ώρα πριν #14898 1 ώρα πριν έφτασα τις 13k χλμ (σε 20 μήνες ) στο yaris και θυμήθηκα ότι μάλλον θέλουν σταύρωμα τα ελαστικά. Αυτό γίνεται υποχρεωτικά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας (για το θέμα εγγύηση) ή σε οποιοδήποτε λαστιχάδικο;
Cyber_Cookie 1 ώρα πριν #14899 1 ώρα πριν 24 minutes ago, BloodMage said: P zero nero Δε καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι τοσο χάλια ένα λάστιχο. Λες και ειναι πλαστικό. 24 minutes ago, BloodMage said: Κοιταγα τα continental ultracontact αλλα λενε οτι ειναι ενα κλικ κατω απο τα asymmetric 6 Νομίζω πως λίγο πολύ ότι ισχύει για τα παλαιότερα premium contact που έχω δοκιμάσει, ισχύει και εδώ. Πολύ καλά σε βρεγμένο, κρατάνε λίγο γιατί ειναι μαλακά. Πολύ καλό λάστιχο, αλλά ακριβό. source (το οποίο tyre reviews, έχει γυρω γυρω διαφήμιση good year, αλλά οκ) 6 minutes ago, navaho7 said: έφτασα τις 13k χλμ (σε 20 μήνες ) στο yaris και θυμήθηκα ότι μάλλον θέλουν σταύρωμα τα ελαστικά. Αυτό γίνεται υποχρεωτικά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας (για το θέμα εγγύηση) ή σε οποιοδήποτε λαστιχάδικο; 13 χιλιάδες είμαι στο τρίμηνο. Τι το πήρες το εργαλείο αμα δε το κουνάς;
navaho7 55 λεπτά πριν #14900 55 λεπτά πριν 20 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: 13 χιλιάδες είμαι στο τρίμηνο. Τι το πήρες το εργαλείο αμα δε το κουνάς; ε, με την εγκυμοσύνη και τον πρώτο καιρό με το παιδί κόπηκαν τα ταξίδια. Σπίτι δουλειά σούπερ μάρκετ (και αυτό όχι πάντα) ηταν η φάση τον περισσότερο καιρό 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now