Jump to content

Recommended Posts

(edited)
56 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Δε καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι τοσο χάλια ένα λάστιχο. Λες και ειναι πλαστικό. 🤷‍♀️

οπως το ειπες! σαν πλαστικο ηταν!!!

μιση ωρα οδηγηση καλοκαιρι 40βαθμους και δεν ειχε ζεσταθει. Ειχε χρειαστει να φρεναρω αποτομα και δεν στραματησε ποτε λες και ημουν πανω σε παγο! Και το ειχα διαβασει τοτε και απο αλλους.

56 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Νομίζω πως λίγο πολύ ότι ισχύει για τα παλαιότερα premium contact που έχω δοκιμάσει, ισχύει και εδώ. Πολύ καλά σε βρεγμένο, κρατάνε λίγο γιατί ειναι μαλακά. Πολύ καλό λάστιχο, αλλά ακριβό. 

 

image.thumb.png.5fed258457267815f8d87929

 

source (το οποίο tyre reviews, έχει γυρω γυρω διαφήμιση good year, αλλά οκ)

 

Βεβαια αλλο premium contact αλλο spoort contact και αλλο ultra contact. τα ultra λενε οτι βγαζουν πολλα χλμ

1 ώρα πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

θυμήθηκα ότι μάλλον θέλουν σταύρωμα τα ελαστικά. Αυτό γίνεται υποχρεωτικά στο συνεργείο της αντιπροσωπείας (για το θέμα εγγύηση) ή σε οποιοδήποτε λαστιχάδικο;

δεν θελουν σταυρωμα (αυτο το θελουν για να μην στα ματιαξει καποιος 😅 ). Μπρος πισω θελουν. Εννοειται το κανεις οπου θελεις δεν χανεις καμια εγγυηση
απλα πρεπει να σου αλλαξουν και τους αισθητηρες για να βλεπεις σωστα τις πιεσεις

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
  • Like 2
4 hours ago, sotiris said:

Αθλιότητα αυτό το Lada 2105. Το έχω κάνει 2 τετράγωνα πριν από καμιά 20ριά χρόνια, τρόμαξα από τα ανύπαρκτα φρένα.

 

 

Είσαι νουμπάς.

 

4 hours ago, sotiris said:

Αυτά με τα youngtimer και η αγάπη προς το παλιό είναι ωραία για όσους δεν έχουν οδηγήσει ποτέ κάτι τόσο κακό και το θυμούνται σαν μια γλυκιά ανάμνηση. Στην πραγματικότητα Lada 2105 κλπ. είναι αυτοκίνητα τεχνολογίας 60s και μάλιστα όχι τα πολύ πρωτοπόρα, τα συμβατικά.

 

Μια χαρά είναι, κανείς δε λέει να τα έχεις για daily.

Εχω κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με το 2105. Είχα ρημάξει ότι στοκ από παλιά 13άρια λάστιχα είχαν τα λαστιχάδικα στην περιοχή όσο το είχα.

Μια χαρά είναι για αυτό που ήταν τότε και είναι ακόμα. Ο κόσμος έχει κάνει και κάνει ακόμα world tours με αυτά και δεν έπαθε κάτι.

Απλά, με καλή οδική συμπεριφορά, ζυγισμένα αυτοκίνητα.

Σε σχέση με τα συγχρονα απαιτούν στοιχειώδη προσοχή και σε μαθαίνουν να χειρίζεσαι ένα όχημα. Ειδικά αν σου αρέσει η αυτοκίνηση δεν υπάρχει καλύτερο πραγμα από ένα απλό αυτοκίνητο για να μάθεις.

Και οταν ακόμα είχε πολλά λαντα και κοστιζαν τίποτα, δεν μπορεις καν να φανταστείς τι μπορεί να σου προσφέρει ένα rwd αμάξι που αγόρασες 100 ευρώ. Από offroad μέχρι drift.

 

4 hours ago, sotiris said:

Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ :hehe: ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει :p 

 

Aπλά είναι παλιό, όχι άθλιο. Γενικά ως κατοχος σιτροέν δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς για VAG, VAZ, BMW, Toyota κλπ. 

1 hour ago, BloodMage said:

ultracontact

 

A δεν ειδα ποτε οτι μιλας για ultra. :hehe:

  • Haha 2

Αυτό με τα λάστιχα έχει 2 έξτρα παραμέτρους:

1. τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει οπότε τα τρώνε αρκετά περισσότερο

2. πολλοί κατασκευαστές έχουν για κάποιο λόγο αλλάξει τις παλιές καλές γόμες που είχαν και τα λάστιχά τους δεν βγάζουν τα ελληνικά καλοκαίρια.

 

Εγώ έπινα νερό στο όνομα της Michelin, τα PE2 τα είχα λιώσει και με πολύ επιθετική οδήγηση και μου είχαν κρατήσει 3ετία, και όταν έβαλα τα PE3 τά χασα στο πρώτο καλοκαίρι. Μετά η πουντάρα φόραγε barum-άκια. Τα P Zero Nero που έβαλα το 2014 στο Stilo ήταν απίστευτα λάστιχα, απίστευτα καλή συμπεριφορά / κρατήματα κλπ. Δεν τα άλλαξα ποτέ. Στο Mito δεν θυμάμαι καν τι λάστιχα φόραγε, ήταν επώνυμα (νομίζω continental) αλλά με 1.3 90PS diesel να το βράσω. Ούτε να το θυμάμαι δεν θέλω αυτό το αυτοκίνητο. Η θεά τώρα 245 45 18 εργοστασιακά, όταν έφαγα τα Falken Azenis που φόραγε, πήγα και πήρα ένα σετάκι ζαντολάστιχα από marketplace 17ρες Michelin καινούρια στα 300 ευρώ από ένα παιδί που είχε παραγγείλει το 3008 με 18ρες και η αντιπροσωπεία του δωσε τις 17 ρες για την αποθήκη. Δεν θυμάμαι καν αν είναι michelin ή continental, νομίζω είναι Michelin Primacy. Εννοείται κι αυτά τα κατέβασε στα 10.000 χλμ, οπότε τώρα τα κανα μπρος πίσω. Η θεά τα τρώει τα λάστιχα, θέλει ανά 20.000, και όταν λέμε τα τρώει, χάνεται το πέλμα. Τώρα αν το πατάς πολύ και παίζεις τη ζωή σου κορώνα γράμματα (δεδομένου ότι σε μπροστοκίνητο αν είσαι στα βουνά με 150 1 λάστιχο είναι που σε σώζει από το γκρέμι, είτε το μπροστά αριστερά είτε το μπροστά δεξιά) εγώ θα έβαζα μόνο Michelin / Continental / Pirelli (δεν εμπιστεύομαι GoodYear τόσο πολύ). 

 

Κι εγώ ψάχνομαι τώρα για χειμερινά ή all weather μήπως φέρω το αμάξι προς τα εδώ, τα καλά είναι περίπου στα 180 ευρώ το λάστιχο :p 

5 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Αθλιότητα αυτό το Lada 2105. Το έχω κάνει 2 τετράγωνα πριν από καμιά 20ριά χρόνια, τρόμαξα από τα ανύπαρκτα φρένα.

Το θυμάμαι από καινούριο, το χε ο παππούς μου και μετά το είχε ο πατέρας μου όταν του καβάτζωσα το 309.

Μας το πήρε ο δήμος ενώ είχε πληρωμένα τέλη :hehe: 

 

Βέβαια κουτί, βλέπεις τις γωνίες και το παρκάρεις πανεύκολα. Δεν χρειάζεσαι και γυμναστήριο!

Ήθελα (και θέλω) το Niva, είχα πάρει τη θεά και πήγα μετά να δω το Niva (σχετικά πρόσφατα, 2022), εντάξει είναι ανέκδοτο, η θεά όταν βάζεις πρώτη σκάλα με το κλειδί φέρνει το ηλεκτρικό κάθισμα στη θέση οδήγησης (έχει μια ρύθμιση που το κάνει πιο πίσω για να βγαίνεις πιο άνετα να μη χτυπάς το κεφάλι σου) και στο Niva έπρεπε να σηκωθώ από το κάθισμα για να το ρυθμίσω (χειροκίνητος μηχανισμός προφανώς) γιατί με το βάρος καθόταν και δεν ρύθμιζε :p 

 

Παρ'όλ'αυτά, θυμάμαι σαν παιδί τη διαφορά Skoda 110l -> Lada 2105 -> Peugeot 309 να είναι περίπου της ίδιας κλίμακας, δηλαδή όσο καλύτερο ήταν το 2105 από το 110l τόσο καλύτερο ήταν το 309 από το 2105. Η γενιά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων του τέλους 80 - αρχών 90 είναι ίσως τα πρώτα σοβαρά αυτοκίνητα για μαζική μετακίνηση (δεν λέμε ποτέ για τις ειδικές κατασκευές, αυτές στοίχιζαν πάντα όσο 2-3 κανονικά αυτοκίνητα). 

 

Αυτά με τα youngtimer και η αγάπη προς το παλιό είναι ωραία για όσους δεν έχουν οδηγήσει ποτέ κάτι τόσο κακό και το θυμούνται σαν μια γλυκιά ανάμνηση. Στην πραγματικότητα Lada 2105 κλπ. είναι αυτοκίνητα τεχνολογίας 60s και μάλιστα όχι τα πολύ πρωτοπόρα, τα συμβατικά.

 

Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ :hehe: ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει :p 

 

Πλάκα πλάκα αν θες χώμα και παραλίες πάρε ένα terios, φαίνεται διαστημόπλοιο σε σχέση με το niva.

Το άλμα στην αυτοκίνηση που περιγράφεις δεν θα ξανασυμβεί, είναι αντίστοιχο με το άλμα στους υπολογιστές που συνέβη αρχές του αιώνα.

 

2 ώρες πριν, το μέλος Lakisss έγραψε:

Εγώ σέβομαι και το 2105 και το vw t1 ( είχαμε το t2, σπάνιο πλέον το t1). Αυτά τα αυτοκίνητα έβγαλαν μεροκάματο και σπούδασαν παιδιά. Ήταν τόσο όσο απλά, ώστε να κάνουν την δουλειά τους, και την έκαναν άριστα. Τα αδικείς. 

 

Ισχύει, έχουν γίνει snowflakes και θέλουν κάθισμα με μασάζ τώρα :p

(ντάξει η νοσταλγία μας κάνει να ξεχνάμε τα άσχημα)

 

2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

13 χιλιάδες είμαι στο τρίμηνο. Τι το πήρες το εργαλείο αμα δε το κουνάς;

 

Στο τρίμηνο; Εγώ θέλω ενάμιση χρόνο..

 

50 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Σε σχέση με τα συγχρονα απαιτούν στοιχειώδη προσοχή και σε μαθαίνουν να χειρίζεσαι ένα όχημα. Ειδικά αν σου αρέσει η αυτοκίνηση δεν υπάρχει καλύτερο πραγμα από ένα απλό αυτοκίνητο για να μάθεις.

 

Ισχύει αυτό 100% αλλά νομίζω ο σημερινός νέος οδηγός δεν ενδιαφέρεται να μάθει, απλά να μετακινηθεί ή/και να πουλήσει μούρη.

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

1. τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει οπότε τα τρώνε αρκετά περισσότερο

με 1250 κιλα που ειναι το δικο μου δενπιστευω να φταιει αυτο

7 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

 

Πήγα και έναν βόρειο πόλο ρε αφού.

 

image.png

 

Πιάσανε τόπο τα μπιτκόνια!

  • Haha 5
5 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Η θεά τα τρώει τα λάστιχα, θέλει ανά 20.000, και όταν λέμε τα τρώει, χάνεται το πέλμα.

Απο ευθυγραμμιση πώς παει?

10 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

5 πακιστανοί vs 1 έλληνας. Ρατσιστικό? Δεν ξέρω, επειδή έχω δει πως οδηγάνε σε όλες τις χώρες, ίσως ναι, είμαι.

 

thanatiforo_troxaio4.thumb.webp.b7b39e9c45dddd83d32ed843fe0710e0.webp

 

Στο μπλε επιβάτες 5 Πακιστανοί (ή αλλοδαποί σύμφωνα με άλλα ρεπορτάζ), προφανώς πήγαιναν για δουλειά.

Στο Μαύρο (BMW X5) έλληνας, αυτός λογικά είναι ο πιο ελαφρά τραυματίας αν κρίνω από την κατάσταση του οχήματος.

 

Αυτό που λένε στις ειδήσεις, το μπλε έχασε τον έλεγχο.

Αυτό που βλέπω εγώ είναι αυτοκίνητο τύπου ford mondeo, λογικά με μεγάλο φορτίο (5 άτομα = 350-400 κιλά), όχι ESP, κινέζικα ελαστικά. Είχε ψιλόβροχο, ο άμπαλος πάκμαν γλίστρησε (υπενθυμίζω, οι μισοί δεν θα έπρεπε να φέρουν άδεια οδήγησης, τουλάχιστον με αυτά που έχω δει Αθήνα), 3 νεκροί, 2 σοβαρά τραυματίες (δηλαδή όλοι του μπλε αυτοκινήτου) και δεν διευκρινήζουν για τη X5 που αν φόραγε ζώνη την έβγαλε λάδι (αν δεν φόραγε χαιρετίσματα).

 

Αυτοκίνηση και Μεταναστευτικό ενώνονται σε ένα θέμα.

Επίσης, τα κινέζικα ελαστικά δεν τα πάω καθόλου.

Είχε 2 κινέζικα μπροστά το Fiat Stilo από κλασσικούς γύφτους άγγλους που έπαιρναν ό,τι πιο φτηνό, έμπαινε το ESP όταν έστριβα το τιμόνι και πάταγα γκάζι αρκεί να είχε κάτω λίγη υγρασία (στο UK κάθε μέρα). Κινέζικα ποτέ, ακόμη και το BYD Dolphin που είχα δει ένα φεγγάρι, τους είχα πει στην αντιπροσωπεία ότι εγώ με κινέζικα λάστιχα δεν το παραλαμβάνω :hehe: 

Καλύτερα mid-cost ευρωπαϊκά αν δεν έχουμε λεφτά, Kleber, Barum, Falken etc. Τα Barum-άκια είναι πολύ τίμια, είναι η πρώτη μου επιλογή όταν είμαι τσιγγούνης (αλλιώς μόνο Michelin/Continental/Pirelli) με αυτή τη σειρά προτίμησης.

 

Corolla ήταν.

  • Agree 1

Επίσης:

 

WWW.IN.GR

Ο οδηγός που επέβαινε μόνος του στο αυτοκίνητο και τραυματίστηκε ελαφρά...

 

3 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Are you reconsidering your life choices?

 

Suspicious Monkey GIF by MOODMAN

  • Agree 1

Είπα να μη γράψω ότι ήταν τουοτα για να μη με πείτε εγκαθετο :hehe:

Φάνηκε η ανωτερότητα του Γερμανού άλλη μια φορά 

12 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Τα ίδια και χειρότερα έχω να πω για το VW T1 που έχω και θέλω να ανακατασκευάσω, αυτό κι αν είνια αθλιότητα. Είναι χειρότερο κι από το Skoda 110l. Πάναργο, θορυβώδες, ανύπαρκτα φρένα, για να μιζάρει πρέπει να είσαι ο χουντίνι (τελευταία φορά το βάλαμε μπροστά όταν ήμουν 15 χρονών, προ 27-28 ετών, και ήθελε κλειδί, κουμπί αντλίας βενζίνης + σύριγγα με βενζίνη στο καρμπυρατέρ :hehe: ) αλλά οκ είναι τόσο άθλιο που σε κερδίζει :p 

Ξερω καποιον που το θελει αν θες να απαλλαγεις

  • Haha 2
25 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Είπα να μη γράψω ότι ήταν τουοτα για να μη με πείτε εγκαθετο :hehe:

Φάνηκε η ανωτερότητα του Γερμανού άλλη μια φορά 

 

23 χρονών αμάξι με τανκ.

  • Like 2
11 minutes ago, HotPeanut said:

 

23 χρονών αμάξι με τανκ.

 

ναι αλλα BMW = Γερμανικο και οπελ = γερμανικο αρα είμαι οσο ασφαλής μέσα στο Astra μου του 2001 όσο ο αλλος στην ολοκαινουρια X5 του. 

Kαι εσύ έχεις τενεκε του 2025 που είναι ίδιος με το Corolla του 2001. 

  • Haha 2

Πάντως η σύγκρουση δεν πρέπει να έγινε με υπερβολική ταχύτητα, οι καμπίνες φαίνονται οκ. Ίδιας εποχή είναι και τα δύο, δεν ήταν καινούριο το Χ5.

Αν φορούσαν ζώνη στο κορόλα πιστεύω δεν θα είχαν σκοτωθεί..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.