Jump to content

Recommended Posts

Πάντως τέτοια ώρα προχθές έφυγα για κάτω ... Σε διόδια που πέρασα κατά τη 01.00 είχε μπλόκο μετά ... Και μετά στο γυρνα την επόμενη ημέρα είχε και σε διόδια και στην Εθνική....

Έχουν αυξηθεί πιστεύω ότι ελεγχοι

1 ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Pilot Sport 5

Τα εχω σχεδον 3 χρονια, πιανουν οπως την πρωτη μερα

  • Like 1
(edited)
55 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Τα εχω σχεδον 3 χρονια, πιανουν οπως την πρωτη μερα

Ειναι Και τα ακριβότερα από τα τρία 

Πόσα χλμ τους έχεις κάνει? 

Έγινε επεξεργασία από BloodMage

20K

13 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Ειναι Και τα ακριβότερα από τα τρία 

Ε και? ποσο παραπανω?

 

Κατι Dunlop ειχε οταν το πηρα, με 3η αναβε αντισπιν. Πατησα φρενο σε βρεγμενο και εφυγα 1 μετρο δεξια

(edited)
1 ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Κατι Dunlop ειχε οταν το πηρα, με 3η αναβε αντισπιν. Πατησα φρενο σε βρεγμενο και εφυγα 1 μετρο δεξια

απο Dunlop ειχα και γω αντιστοιχη κακη εμπειρια!

Τωρα που τσεκαρω τιμες παλι βλεπω ελαχιστη διαφορα. 4ε το λαστιχο οποτε κλάν

 

1 ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

20K

εκει στα 20Κ αρχισαν τα PS4 να χανουν κρατημα. Βεβαια παντου διαβαζω οτι τα PS5 δεν εχουν καμια σχεση με τα PS4. Ειναι αρκετα βελτιωμενα

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
4 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

απο Dunlop ειχα και γω αντιστοιχη κακη εμπειρια!

Απορω ομως γιατι η προηγουμενη ειχε βαλει 2 τετραδες απο αυτα. (βρηκα τις αποδειξεις)

Εντάξει αυτά τα supercar μεταμφιεσμένα που βγάζει η τογιότα πλέον ως το κύκνειο άσμα των ... θερμικών δεν παίζονται, αλλά το Cross είναι μια πολύ πιο λογική επιλογή για καθημερινό. Πας και σε μια παραλία με χαλίκι, έχεις την ασφάλειά σου αν σε τρακάρει X5 πατημένη κλπ. Είναι λάθος της Φυσικής να έχεις το αυτοκίνητο ψηλά, χαλάει το κέντρο βάρους αλλά επειδή πλέον είναι όλα (plug in) hybrid και έχουν και 50-100 κιλά τσιμεντο-μπαταρίες στο πάτωμα δεν έχουν τόσο θέμα.

 

Θα πάρεις καινούριο??

Έτσι λέω γιατί τα παντρεύομαι. Θα φύγει ένα C3 και θα υπάρχει το Yaris και το Corolla.

  • Like 1

OK, αν έχεις πολλά αυτοκίνητα μετά πας αλλού. Π.χ. ένα για οικονομία / παρκάρισμα στην πόλη, ένα all around, ένα τζιπ, ένα κάμπριο, ένα youngtimer, ένα oldtimer etc. :p Εσύ βάζεις τις προτεραιότητες, αλλά αν έχεις Corolla και Yaris το Corolla Cross είναι πιο λογικό για να πας προς τζιπάκι, αλλά και το yaris gr-n για να βγάζεις γούστα (γιατί να πάρεις το corolla gr-n, δεν νομίζω ότι θα μπαίνει άλλος μέσα αν το παίρνεις για το gr-n κομμάτι, άντε καμιά go pro :p )

21 λεπτά πριν, το μέλος sstav έγραψε:

να ρωτηξω παρεμβαίνοντας στην κουβέντα σας γνωμες για το aygo? 

 

Όταν το είχα κοιτάξει για καινούριο (όχι για μένα προφανώς) είχε 2 προβλήματα:

1. είναι κουβάς (με ότι αυτό συνεπάγεται - είναι κλεμμένο παντού)

2. είναι αρκετά χαμηλό μπροστά.

 

Τώρα, το 1.0 τογιότα είναι απροβλημάτιστο μοτέρ με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Οπότε από άποψη χιλιομέτρων κάνεις απόσβεση εύκολα. Αν δε του βάλεις και αέριο, κινείσαι ... ηλεκτρικά :p 

To 1.2 όμως με τα 82 άλογα (είναι της PSA το μοτέρ) θα πηγαίνει φέτες, γιατί είναι ελαφρύ αμάξωμα. Αλλά σταματάς να έχεις το πλεονέκτημα του απροβλημάτιστου :p 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.