DoctorM Posted December 21, 2004 #1 Posted December 21, 2004 Ρε παιδια ξερεις κανεις τα τελευτεα νεα επι του θεματος??Μπορει να το αγορασει καποιος?Η ακομα δινετε επιλεκτικα σε καποιους και μονο. Ευχαριστω
DoctorM Posted December 21, 2004 Author #3 Posted December 21, 2004 Mολις πηρα απαντηση και απο τον ιδιο,μαλιστα γρηγορα κιολας . Χρονος αναμονης υπαρχει(αγνωστο).καπου 300 θα γινουν.εχουν προτεραιοτητα καποια ατομα στην αρχη.Αυτα για την ωρα
overvolt Posted December 22, 2004 #4 Posted December 22, 2004 Εμενα μου φαινοντε ως οχι και τοσο απαρετιτα τετοια κατασκευασματα . Οι OCZ R2 Platinum , Δεν χρειαζονται πανω απο 2.8 - 2.85 βολτ για να τρεξουν στα 250FSB , αναρωτιεμε λοιπον τι να τα κανω αυτα τα πλακετακια ?? Αφου ειμαι Οκ και σκετος ??
unseen Posted December 22, 2004 #5 Posted December 22, 2004 και αμα εχεις winbond τσιπακια? Βy the way αλλαξε το nickname σου! Δεν σου παει!
voudas Posted December 22, 2004 #6 Posted December 22, 2004 άλλοι τα χρειάζονται, άλλοι όχι... (κ άλλοι νομίζουν ότι τα χρειάζονται)για bh-x (κι όχι μόνο) όπως λέει κι ο unseen τα παραπάνω volts δίνουν ΠΟΛΥ σε oc
DoctorM Posted December 22, 2004 Author #7 Posted December 22, 2004 Πολλα πραγματα στην ζωη δεν τα χρειαζομαστε αλλα τα εχουμε.Ετσι ειναι τα πραγματα για παντου
fotme Posted December 22, 2004 #8 Posted December 22, 2004 Αρχική απάντηση από DoctorM Πολλα πραγματα στην ζωη δεν τα χρειαζομαστε αλλα τα εχουμε.Ετσι ειναι τα πραγματα για παντου Σωστοςςςς αρκει να μην το παραχεδουμε!
overvolt Posted December 22, 2004 #9 Posted December 22, 2004 Αρχική απάντηση από Voudas [Σήμερα, στις 13:46] άλλοι τα χρειάζονται, άλλοι όχι... (κ άλλοι νομίζουν ότι τα χρειάζονται)για bh-x (κι όχι μόνο) όπως λέει κι ο unseen τα παραπάνω volts δίνουν ΠΟΛΥ σε oc Για μισο λεπτο για να μην τρελαθουμε , Η μητρικη μου , δινει στις μνημες μεχρι και 3.2 Βολτ απο την ΜΑΜΑ της .. Αμα εχεται ελλειμα απο ταση στις Μνημες , να σας ριξω μια μπαλαντεζα απο το MSI μου . :devil:
hellrider Posted December 22, 2004 #10 Posted December 22, 2004 Γιατι αμα θες παραπανω απο 3,2 τι κανεις?
zyx Posted December 22, 2004 #11 Posted December 22, 2004 Αρχική απάντηση από Hellrider Γιατι αμα θες παραπανω απο 3,2 τι κανεις? τραβας μπαλαντεζα λολ
hellrider Posted December 22, 2004 #12 Posted December 22, 2004 Απλως εγω προτιμαω να τα εχω σιγουρα απο το maximizer παρα να μονταρω το tagan και να φοβαμαι και βασικα αμα το μονταρω το σιγουρο ειναι οτι δεν θα ξαναπαιξει!!!
Κοπρίτης Posted December 23, 2004 #13 Posted December 23, 2004 Αρχική απάντηση από overvolt [Σήμερα, στις 01:09] Για μισο λεπτο για να μην τρελαθουμε , Η μητρικη μου , δινει στις μνημες μεχρι και 3.2 Βολτ απο την ΜΑΜΑ της .. Αμα εχεται ελλειμα απο ταση στις Μνημες , να σας ριξω μια μπαλαντεζα απο το MSI μου . :devil: ρε Overvolt μηπως εκατσες και τα πολυμετρησες τα volt της μητρικης σου?γιατι και η Max3 μου ελεγε οτι δινει μεχρι 3.2 αλλα μαλλον δινει μεχρι 2.8 και απο κει παει απευθειας στα ασταθη 3.1.....αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη...και φυσικα περι ορεξεως... κολοκυθοπιτα...κοινως, εαν εχεις μνημες που σηκωνουν κτηνοβολτ γιατι να καθεσαι να τις χαιδευεις .....μην προσπαθεις ομως να χαρακτηρισεις ενα προιον αχρηστο απλα επειδη εσυ δεν μπορεις ή δεν θελεις να το χρησιμοποιησεις....
Overclocker Posted December 23, 2004 #14 Posted December 23, 2004 Υπαρχουν μομπο που δινουν μεχρι 2.9 μονο!!!Εκει θα κανει θαυματα το (ακριβουτσικο) μαραφετι του χιπροοοο...Υ.Γ:Χιπρο μην με ξεχασεις για τις μνημες που σου ελεγα....
Alexandros Posted December 23, 2004 #15 Posted December 23, 2004 Ti να πει και η IC7 που δινει μεχρι 2.8 απο Βιος αλλα στην πραγματικοτητα 2.73 (ισως και πιο κατω) σκετη απογοητευση.. Τα μαξιμαιζερ ειναι ωραια εργαλεια. Ουτε να μονταρεις και να ρισκαρεις ουτε τιποτα. Καθαρες δουλειες χωρις να αφηνεις ιχνη...
Shidokanjohn Posted December 24, 2004 #16 Posted December 24, 2004 Αρχική απάντηση από Κοπρίτης ρε Overvolt μηπως εκατσες και τα πολυμετρησες τα volt της μητρικης σου?γιατι και η Max3 μου ελεγε οτι δινει μεχρι 3.2 αλλα μαλλον δινει μεχρι 2.8 και απο κει παει απευθειας στα ασταθη 3.1.....αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη...και φυσικα περι ορεξεως... κολοκυθοπιτα...κοινως, εαν εχεις μνημες που σηκωνουν κτηνοβολτ γιατι να καθεσαι να τις χαιδευεις .....μην προσπαθεις ομως να χαρακτηρισεις ενα προιον αχρηστο απλα επειδη εσυ δεν μπορεις ή δεν θελεις να το χρησιμοποιησεις.... θα συμφωνησω σε ολα με τον γειτονα μου..
overvolt Posted December 26, 2004 #17 Posted December 26, 2004 Κατά αρχήν , χωρίς να έχω την όρεξη να κάνω τον δάσκαλο , θα πω ότι για 90% αστάθειας στα βολτ ευθύνεται το τροφοδοτικό . Τα ηλεκτρονικά πάνω στις μητρικές , είναι φτιαγμένα με τρομερή ακρίβεια . 140 ευροπουλα έδωσα για το HEC 525 , το βάρος του είναι 1.1/2 κιλά , βγάζει από τη μάνα του 2 πλεξούδες με 4 Molex σε καθεμία , και ξεχωριστά τροφοδοσίες για 1.44 .Είναι γνήσιο 450αρη , και 525 Μαχ . Μου είπανε και μένα , ότι παίζουν τα βολτ στη δική μου μητρική , και εγώ σου λέω ότι στο δικό μου μηχάνημα τα βολτ είναι κολλημένα !! Μόνο στον επεξεργαστή είδα 0.10 βολτ παίξιμο , αλλά δεν είδα να επηρεάζει καθόλου την σταθερότητα , τουλάχιστον μέχρι τώρα .
Shidokanjohn Posted December 26, 2004 #18 Posted December 26, 2004 Ασους και σταθερες τασεις???Πρεπει να εισαι ο μονος στον κοσμο που το ειδε αυτο.Επισης το maximizer δεν ειναι για να εχεις σταθερες τασεις αλλα παραπανω ταση στις μνημες.
doctor Posted December 26, 2004 #19 Posted December 26, 2004 @overvolt .......Συγνώμη δηλαδή αν δεν ειναι σοβαρή η πτωση τασης 0,1 Volt τοτε ποια είναι;;;;Το συγκεκριμενο mobo ισως εχει σαν ....μοναδικο μειονεκτημα το Vdroop!Εσένα ισως δεν σε επηρεάζει τοσο στα 3,8 Ghz και στον Northwood .Σε Prescott όμως και πάνω από 4Ghz θες Vdroop mod ......για να συνεχίσεις!!!!!
voudas Posted December 26, 2004 #20 Posted December 26, 2004 0.1v απόκλιση είναι μεγάλη... και αν ανέβεις κι άλλο κάνει ακόμα μεγαλύτερη...πχ εμένα με 1.775 από bios, δίνει 1.9 σε idle και 1.65 σε full load!!! p4p800dlx...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.