Jump to content



Ειμαι ασχετος - Βαλτε με στο κολπο


uzumaki

Recommended Posts

Όπως λέει και ο τίτλος είμαι άσχετος με τόσο περίπλοκα(για μένα) θέματα.Σκεφτόμουνα να κάνω ένα overclocking και ζητάω την βοήθεια σας.Πρωτα να κατανοήσω μερικά πράγματα θεωρητικά και μετά πρακτικά.

cpu έχω AMD άθλον64 3500 socket 939 motherboard A8V Deluxe ASUS τροφοδοτικό 400W ram 2x512 στα 166mhz η κάθε μια.

code name:newcastle

technology 0.13μ

voltage 1520V-1552V

core speed 2202.2mhz

multiplier x 11.0

HTT 200.2 mhz

τι αλλα στοιχεια θέλετε να σας πω???

A!το κουτί έχει θερμοκρασία ~22C

cpu fan at ~3054

θερμοκρασία cpu at 44C

μπορεί να γίνει κάτι?τι προτείνεται?A!τρέχω xp

Link to comment
Share on other sites

Αυξησε το ΗΤΤ σε μια λογικη τιμη και δεσ αν εχεις προβληματα σταθεροτητας ή υπερθερμανσης.Εμενα παντως η CPU μου ειναι ~40 βαθμους οταν παιζω απαιτητικα παιχνιδια η με βαριες δουλιες.Και εγω 3,500+ 64αρη εχω αλλα θα τον πειραξ σε κανα μηνα γιατι τωρα τον "στρωνω"

Link to comment
Share on other sites

το διάβασμα δεν ειναι τίποτα.θα τα μάθω όλα απο έξω.χρειαζεται κατι να αλλάξω στο pc όπως το βλέπετε;;;να αλλάξω κατι δευτεροκλασάτο που έχω;;;;μάλλον η RAM ειναι λίγο μουφα.κατι ψιλοασχετο....τα windows64 πότε βγαινουν;;;τι αλλαγές προτείνετε;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Όπως λέει και ο τίτλος είμαι άσχετος με τόσο περίπλοκα(για μένα) θέματα.Σκεφτόμουνα να κάνω ένα overclocking και ζητάω την βοήθεια σας.Πρωτα να κατανοήσω μερικά πράγματα θεωρητικά και μετά πρακτικά.

cpu έχω AMD άθλον64 3500 socket 939 motherboard A8V Deluxe ASUS τροφοδοτικό 400W ram 2x512 στα 166mhz η κάθε μια.

code name:newcastle

technology 0.13μ

voltage 1520V-1552V

core speed 2202.2mhz

multiplier x 11.0

HTT 200.2 mhz

τι αλλα στοιχεια θέλετε να σας πω???

A!το κουτί έχει θερμοκρασία ~22C

cpu fan at ~3054

θερμοκρασία cpu at 44C

μπορεί να γίνει κάτι?τι προτείνεται?A!τρέχω xp

Athlon64 3500+ s939 και newcastle 0.13

Γιατί δεν μου κάθονται καλά? :108: