Jump to content



e-shop παει και αυτο.......


steve_m

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Astacus

απλα με εκνευρισε η απαντηση που πηρα, οτι δηθεν μου εκαναν χαρη που ανελαβαν την επισκευη.

Νομίζω υπάρχει κάποιο πρόβλημα διατύπωσης.... Το e-shop ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Ανέλαβε την επικοινωνία με τον ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ παροχέα τεχνικής υποστήριξης ο οποίος είναι η ALMAN ή/και η MDI. Κάτι το οποίο αποτελεί δικό σου μέλημα. Όχι του e-shop το οποίο ΔΕΝ πληρώνεται για αυτό.

:getlost:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από RemAliPasas

1 - Μένω Θεσσαλονίκη και το e-shop είναι Αθήνα. Αυτό μεταφράζεται σε καθυστέρηση, αν φυσικά δεχθεί το e-shop να γίνει αλλαγή.

2 - ’σε που δεν έχω περιθώρια χρόνου να μείνω χωρίς μνήμη, λόγω εργασιών στο πανεπιστημίο.

3 - Και ποιος μου εγγυάται ότι υπάρχει διαθέσιμη η μνήμη platinum στο κατάστημα (που από ότι είδα δεν υπάρχει στο site).

Φυσικά, δεν έχω τίποτα να χάσω αν δοκιμάσω... εκτός από το χρόνο μου...

Λυπάμαι αλλά με τέτοια αντιμετώπιση από τους πελάτες είναι σίγουρο πως κανένα κατάστημα δεν πρόκειται να βελτιωθεί.

Τα μαγαζιά κάνουν λάθη αλλά άν εμείς δεν βάλουμε το χεράκι μας να τα διορθώσουμε οι υπεύθυνοι του καταστήματος ποτέ δεν θα ΔΟΥΝ το ΛΑΘΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RemAliPasas

Όταν τον ρώτησα αν όντως είναι διαθέσιμη η μνήμη platinum (ώστε να μην περιμένω να τους έρθει από το εξωτερικό), μου είπε ναι. Ωστόσω όπως θα δείτε και εσείς στο site δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.

Αυτές δεν είναι?

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.554906

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [11-01-2005 14:06]

Το e-shop δεν επισκευάζει τα laptop. Χάρη σου έκανε που το πήγε στην Alman και δεν πήγες εσύ.

Και γω έτσι νόμιζα φίλε μου, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι!

Πρόσφατα μου χάλασε ένας Maxtor DM9 120GB. Τον είχα πάρει από ένα μαγαζί στη Στουρνάρη (δυστυχώς) το οποίο μου έπεφτε πολύ μακρυά να ξαναπάω να τους το δώσω πίσω, μια που ήταν εντός εγγύησης. Έτσι πήρα τηλέφωνο την αντιπροσωπία που είναι το πολύ 2 χλμ. από το σπίτι μου και τους ρώτησα αν μπορώ να περάσω από εκεί να τους τον δώσω. Και μου απαντάνε προς εκπληξή μου ότι "..δεν μπορούμε να παρακάμψουμε το μαγαζί που τον αγοράσατε γιατί θα γίνει μπέρδεμα και θα πρέπει να το πάτε εσείς ο ίδιος στο μαγαζί εκείνο το οποίο θα αναλάβει να το στείλει μετά σε εμάς, εκτός εαν έχει κλείσει (δεν υπάρχει δηλαδή)..."!

Δεν είπε κανείς οτι όλα τα μαγαζιά πρέπει να έχουν service, φαίνεται όμως οτι αναλαμβάνουν να στείλουν τα χαλασμένα στην αντιπροσωπία. Πάντως το μαγαζί που πήρα τον σκληρό, όταν μου τον αλλάξανε, έγραφε στα χαρτιά ότι έγινε τεχνικός έλεγχος από το μαγαζί στον δίσκο και διαπιστώθηκε πρόβλημα και έτσι ακολούθησε άμεση αντικατάσταση...

Τέλος, πράγματι και μένα μου έχει καθυστερήσει πράγματα από αλλαγή το e-shop, αλλά η καθυστέρηση που παρατηρείται στις αλλαγές θα πρέπει μάλλον να οφείλεται στις αντιπροσωπίες και όχι στα μαγαζιά. Πέρα από αυτό πάντως δεν έχω κανένα άλλο παράπονο από το συγκεκριμένο κατάστημα, που βάζει τα γυαλιά σε πολλούς άσχετους της οδού Στουρνάρη!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Snips [Σήμερα, στις 14:14]

Λυπάμαι αλλά με τέτοια αντιμετώπιση από τους πελάτες είναι σίγουρο πως κανένα κατάστημα δεν πρόκειται να βελτιωθεί.

Τα μαγαζιά κάνουν λάθη αλλά άν εμείς δεν βάλουμε το χεράκι μας να τα διορθώσουμε οι υπεύθυνοι του καταστήματος ποτέ δεν θα ΔΟΥΝ το ΛΑΘΟΣ.

Αγαπητέ Snips,

και το χεράκι μου έβαλα, και τηλ. πήρα, και περίμενα υπεραστικό κανένα 10λεπτο συνολικά. Και από Δευτέρα θα τους στείλω πίσω τη μνήμη με courrier, και θα είμαι κανα 4ήμερο χωρίς pc.

Εντάξει δε λέω ότι είμαι και τέλειος, αλλά το να παραγγέλνεις κάτι και να σου στέλνουν κάτι άλλο είναι σφάλμα κορυφής. Δε θα τους κατηγορούσα αν μου έστελναν κάτι που δεν θα λειτουργούσε - ενταξεί, τότε μπορεί να μην έφταιγαν αυτοί αλλά το courrier, και χίλιοι άλλοι λόγοι.

Εδώ να πώ ότι, όντως, οι υπέυθυνοι του e-shop μου μίλησαν με περίσση ευγένεια. Αυτό είναι κάτι που το εκτιμώ.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι ειναι αυτα που ακουω...??

παντα επικοινωνεις ΠΡΩΤΑ με το μαγαζι απο οπου αγορασες το προιον και μετα με την αντιπροσωπεια. Επιπλεον τα περισσοτερα σοβαρα καταστηματα αναλαμβανουν εξολοκληρου την αποστολη και παραλαβη του προιοντος προς και απο την αντιπροσωπεια.

(οσο ειναι στην εγγυηση ολα αυτα γινονται δωρεαν)

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω σε αυτο και νομιζω πως ολοι διαφωνουν...Το οτι το e-shop δεν πληρωνεται γι να επικοινωνησει ειναι λαθος αφου στο ποσοστο κερδους που ειχε απο την πωληση περιλαμβανονται τα παντα. Α και κατι ακομα το eshop δεν τα επισκευαζει στην αλμαν αλλα στην acer ιταλιας (στο Μιλανο). Μηπως θα επρεπε να κανω φροντιστηριο ιταλικα και μετα να τους παρω?

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Νομίζω υπάρχει κάποιο πρόβλημα διατύπωσης.... Το e-shop ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Ανέλαβε την επικοινωνία με τον ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ παροχέα τεχνικής υποστήριξης ο οποίος είναι η ALMAN ή/και η MDI. Κάτι το οποίο αποτελεί δικό σου μέλημα. Όχι του e-shop το οποίο ΔΕΝ πληρώνεται για αυτό.

:getlost:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni [14-01-2005 02:09]

Χαμένος δεν βγαίνεις αν στο μέλλον είναι να ξαναπάρεις πράγματα από αυτούς. Οι άνθρωποι μιλιούνται όχι όπως άλλοι.

Αυτό είναι σίγουρο παιδιά! Τα άτομα μου αλλάξαν τη (λάθος) μνήμη στο πι και φι!! Είναι ευγενικότατοι και με αντιμετώπησαν σαν κύριο. Τι να πω, παίρνω πίσω τα όποια αρνητικά σχόλια τους αφιέρωσα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Astacus

Διαφωνω σε αυτο και νομιζω πως ολοι διαφωνουν...Το οτι το e-shop δεν πληρωνεται γι να επικοινωνησει ειναι λαθος αφου στο ποσοστο κερδους που ειχε απο την πωληση περιλαμβανονται τα παντα. Α και κατι ακομα το eshop δεν τα επισκευαζει στην αλμαν αλλα στην acer ιταλιας (στο Μιλανο). Μηπως θα επρεπε να κανω φροντιστηριο ιταλικα και μετα να τους παρω?

Nαι, κι εγώ διαφωνώ με τη λογική αυτή. Αλλά πραγματικά δε έχει σημασία αν διαφωνείς γιατί εγώ δε λέω την άποψή μου αλλά το καθεστώς που ισχύει. Αν δεν κατάλαβες τι εννοώ, τότε πρέπει να δεις το τελευταίο post μου που είναι ακριβώς πριν το δικό σου και που προφνώς δεν είδες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.