Jump to content



My Dual TEC rig revisited (many pics)


darkCount

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από hipro5

Βρε παιδιά...........μην το παιδεύετε πολύ το πράμα.........Chilled water και Peltier πάνε καλά, αλλά ΚΑΙ οικονομικά πλέον δε συμφέρει, αλλά και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ΠΑΛΙ ΔΕΝ πρόκειται να δείτε......Αυτό θα γινόταν μόνο αν η πλάκα που ψύχει τη CPU, ήταν πολύ μικρή με επικεντρωμένη την ψύξη της........ ;)

ναι εδω το κοστος ξεπερναει κατα αρκετα θα ελεγα το direct die και δεν το πιανει σε αποδοση

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Ναι σωστά τα λέει ο hipro.

Εκτός αν έχεις έναν δωρεάν τρόπο να έχεις συνέχεια κρύο νερό στο κύκλωμα δεν συμφέρει για να πας -

Έκανα τη δοκιμή χθες με ένα μεγάλο παγάκι. Μέχρι τους 15.5 έφτασε το νερο και μετα άρχισε να λιώνει γρήγορα ο πάγος και να ανεβαίνει η θερμοκρασία του νερού και του coldplate ταυτόχρονα.

Ακολουθούν φωτό σε idle κατάσταση με 2.075(βιος) vcore στα 2714Mhz

post-694-1416071848,5891_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Αρχική απάντηση από hipro5

Βρε παιδιά...........μην το παιδεύετε πολύ το πράμα.........Chilled water και Peltier πάνε καλά, αλλά ΚΑΙ οικονομικά πλέον δε συμφέρει, αλλά και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ΠΑΛΙ ΔΕΝ πρόκειται να δείτε......Αυτό θα γινόταν μόνο αν η πλάκα που ψύχει τη CPU, ήταν πολύ μικρή με επικεντρωμένη την ψύξη της........ ;)

Δηλαδή για κάποιον που έχει ήδη υδρόψυξη και θέλει να πάει σε κάτι καλύτερο χωρίς πάρα πολλά χρήματα δεν αξίζει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

η μπαταρια του αυτοκινητου ναι μεν μπορει να βγαλει τοσα αμπερ αλλα ειναι στιγμιαιο ρευμα

υπολογισε οτι ειναι μεγιστο 60 Ah δηλαδη δινει 60 αμπερ για μια ωρα και μετα πεθαινει

400 αμπερ μεχρι να εκφορτιστει και την πεθανες τη μπαταρια

μετα θα θελει 2 μερες σερι φορτιση και παλι παιζει να μην ξανασυνελθει ποτε

οση ενεργεια χανει η μπαταρια , η μαλλον οση ισχυ χανει τοση πρεπει να παιρνει κιολας για να μενει φορτισμενη και μαλιστα σε ταση 13,8 βολτ αλλιως δεν φορτιζει

στο αμαξι υπαρχει ενας εναλακτης που δινει 50-60 αμπερ στα 13,8 βολτ και ετσι απο τη στιγμη που το αμαξι παρει μπροστα η μπαταρια ειναι αχρηστη .

γιαυτο και εχει τοσο πολυ στιγμιαιο ρευμα για να μπορεσει να βαλει μπροστα το αμαξι με τη μιζα η οποια τραβαει τα κερατα απο αμπερ , νομιζω 150 ανετα

Ομως για λιγα ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

οπως βλεπεις τα πραγματα ειναι ζορικα

ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι να την χρησιμοποιησει , μια χαρα τα καταφερνει με 1 καλο τροφοδοτικο...

Link to comment
Share on other sites

ε ναι

το ενα ειναι αμπερ , το αλλο αμπερωρια

αμπερ ειναι στιγμιαια τιμη της εντασης του ρευματος

αμπερωρια ειναι τιμη σταθερης εντασης του ρευματος για συγκεκριμενο χρονικο διστημα

κατι χοντρικα σαν "χωρητικοτητα σε αμπερ " μπακαλικα εντελως .

ποσα αμπερ μπορεις να δινεις σταθερα για μια ωρα , μια μιση ωρα τα διπλα ,για ενα τεταρτο τα τετραπλα κτλ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.