Jump to content



E-shop το μεγαλειο σου


zefiroth

Recommended Posts

παντως εκανες χαζομαρα που δεχτηκες τους green μιας και ειναι πολυ πιο αργοι απο τους blue και τους black... στη θεση σου θα τους ακυρωνα και και αγοραζα τους black/blue από αλλου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Ειλικρινά, κατανοώ να αγοράσεις από το eshop κάτι που δε βρίσκεις πουθενά αλλού, κατανοώ να αγοράσει κάποιος που είναι άσχετος, αλλά να αγοράζει ολόκληρο σύστημα κάποιος από εμάς, είτε το δικό μας forum είτε κάποιο άλλο, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Δεν ξέρω αν είναι πιό φθηνό, αλλά πόσα γλιτώνει κάποιος με ρίσκο μεγάλη ταλαιπωρία είτε στην αγορά είτε, ακόμα χειρότερα, σε περίπτωση προβλήματος αργότερα...;

Link to comment
Share on other sites

Το έχω ποστάρει και σε άλλα φόρουμ, το ποστάρω κι εδώ. Δεν είναι απλά θέμα τύχης το αν θα δυσαρεστηθείς κάποια στιγμή από το e-shop. Είναι σχεδόν στατιστικά αποδεδειγμένο.

Κι εγώ ως ένα σημείο ψώνιζα απροβλημάτιστα από το e-shop μέχρι που δυο απανωτές περιπτώσεις με απομάκρυναν πλήρως.

Ανοίγουν καρτέλες στους πελάτες. Γιατί το κάνουν αυτό;;; Δεν θα έπρεπε να λαμβάνουν υπόψιν την τακτικότητα του εκάστοτε πελάτη;;; Κι όμως δεν το κάνουν.

Από την στιγμή που θα πατήσεις πόδι στην έξοδο του καταστήματος θεωρείσαι κάτι αντίστοιχο του εχθρού. Παίρνω τηλέφωνο στις πωλήσεις και σε 10 δευτερόλεπτα υπάρχει υπάλληλος να με εξυπηρετήσει. Παίρνω στο service και περιμένω τουλάχιστον 10 λεπτά.

Κατά καιρούς βλέπουμε μέλη σε φόρουμ που δεν έχουν πρόβλημα να δηλώσουν πως εργάζονται είτε στο ΠΛΑΙΣΙΟ, είτε στο Multirama (παρεμπιπτόντως και το Multirama έχει γίνει χάλια στο after sales service)... Έχετε δει κάποιον να βγει να πει "Παιδιά, εργάζομαι στο e-shop και τα πράγματα έχουν ως εξής...";;; ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Wizard ... Δε παει ετσι και το ξερεις. Και παντα μη ξεχνας οτι ολοι σκεφτονται "αυτο δε θα συμβει σε μενα"

Εγω προσωπικα εχω αγορασει πολλες φορες και απο πλαισιο και απο το αλλο και δεν ειχα κανενα προβλημα.

Και για να μου λυσεις και μια απορια...Εσυ απο που αγοραζεις τα εξαρτηματα σου?

Link to comment
Share on other sites

τουλαχιστον οτι παρει οταν το παρει θα ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ

Ποιος το εγγυάται αυτό για μαγαζιά αλυσίδες και στην τελική τι να το κάνεις αν είναι να ταλαιπωρηθείς σε περίπτωση προβλήματος;

Και εγώ ήμουν της λογικής "Όσο δεν έχω πρόβλημα με το e-glup αγοράζω από εκεί". Η στραβή έγινε και ήταν και γερή, οπότε το κατάστημα πέθανε από την στιγμή που η συμπεριφορά τους είναι τέτοια που, είσαι ποιο εξασφαλισμένος με μεταχειρισμένο που έχει εγγύηση Πλαισίου, παρά με καινούριο που έχει εγγύηση e-bomb.

Οι Green είναι ωραίοι δίσκοι για εξωτερικές θήκες και γενικά σαν δίσκοι αποθήκευσης. Αθόρυβοι επίσης.

Link to comment
Share on other sites

τουλαχιστον οτι παρει οταν το παρει θα ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ

Ουδέποτε έχω πάρει μεταχειρισμένο από το Πλαίσιο. Αλλά δε με ενδιαφέρει κιόλας τη στιγμή που:

1. Θα έχει εγγύηση καινούριου

2. Θα είναι σαν καινούριο

3. Αν το πάω πίσω σε 7 ημέρες θα μου δώσουν τα χρήματά μου πίσω

4. Αν πάθει κάτι, θα αλλαχθεί άμεσα

Wizard ... Δε παει ετσι και το ξερεις. Και παντα μη ξεχνας οτι ολοι σκεφτονται "αυτο δε θα συμβει σε μενα"

Να το σκέφτεσαι γενικά, ναι. Αλλά με τόσα πολλά παράπονα, νομίζω είναι πλάνη.

Εγω προσωπικα εχω αγορασει πολλες φορες και απο πλαισιο και απο το αλλο και δεν ειχα κανενα προβλημα.

Να που έκανες την αρχή...

Και για να μου λυσεις και μια απορια...Εσυ απο που αγοραζεις τα εξαρτηματα σου?

Περιμένεις να κάνω διαφήμιση; Πάντως δεν αγοράζω από το eshop, γιατί οι 3 τελευταίες αγορές που έγιναν "αναγκαστικά" από εκεί, ήταν κι οι τρεις προβληματικές.

Link to comment
Share on other sites

Ουδέποτε έχω πάρει μεταχειρισμένο από το Πλαίσιο. Αλλά δε με ενδιαφέρει κιόλας τη στιγμή που:

1. Θα έχει εγγύηση καινούριου

2. Θα είναι σαν καινούριο

3. Αν το πάω πίσω σε 7 ημέρες θα μου δώσουν τα χρήματά μου πίσω

4. Αν πάθει κάτι, θα αλλαχθεί άμεσα

Ειναι σαν τον αντρα μιας γυναικας που τον απαταει βεβαιωμενα "Ποτέ δεν θα το μαθει αλλα και αν το μαθει θα πει ελα μωρε δεν πειραζει μαγειρευει καλα τουλαχιστον....." fine by me

1. Οκ και εγω πουλαω τα μεταχειρισμενα μου parts με εγγυηση καινουργιου

2. Σαν καινουργιο = ανεμηστηρακια με σκονη σε μητρικες ή vga......χαλαρωμενοι συνδεσμοι...

3. Εχεις παρει πολλες φορες "ζεστο" χρημα στο χερι?

4. Πλεον το κανουν ολοι και το e-shop μαζι αν πας μετα απο μια βδομαδα απ την ημερα αγορας και ειναι DOA

και: μοιρασου την γνωση σου μας (απο που να ψωνιζουμε) δεν ειναι διαφημιση ισα ισα προσφορα στο κοινωνικο συνολο

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν υπάρχει λόγος για τριβές σχετικά με το από που θα αγοράζουμε. Αν θέλει κάποιος να παίρνει από το e-shop καλώς. Μόνο μη βγεί αργότερα κι ενώ υπάρχει το thread εδώ και καιρό να μας πεί την πατάτα που έκανε και ότι το μετάνιωσε. Επίσης το thread ανοίχθηκε για αυτούς που την πάτησαν από το e-shop και μη βγαίνετε μερικοί να κάνετε το δικηγόρο του διαβόλου για το συγκεκριμένο κατάστημα, ειδάλλως να έρθουν οι 3-4 χιλιάδες που εξυπηρετούνται κάθε μέρα και όλα είναι οκ να ποστάρουν τι ωραίο που είναι το μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Όταν κάποιος ανοίγει ένα thread λέγοντας ότι έχει πρόβλημα με το e-plop η πρώτη αντίδραση που εισπράττει είναι

"Εσύ φταις που αγόρασες από εκεί"

Αυτό είναι κατόρθωμα και νομίζω είναι και το μοναδικό μαγαζί που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο και μάλιστα σε μια χώρα που είμαστε συνηθισμένοι σε προβλήματα με μαγαζιά.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως τα ιδια ειχα παθει και εγω πριν 3 χρονια περιπου. Μισα στο Πλαισιο - μισα στο e-shop.

Του Πλαισιου ηρθαν την επομενη μερα, του e-shop εφευγε το πρωι το φορτηγο με τα πραγματα αλλα σε μενα δεν ερχοταν ποτε. Αυτο εγινε επι 3 μερες ωσπου την 4η μερα τους απειλησα οτι θα ακυρωσω την παραγγελια. Το μεσημερι τα ειχα ολα.

Απο τοτε e-shop τερμα απο μενα. Μονο μικρα πραγματακια (κανα USB-ανεμιστηρα κτλ γιατι εχει μεγαλη ποικιλια). Και αυτα με παραλαβη απο το καταστημα.

Μεχρι να κατσει στραβη, μενω στο Πλαισιο. Αμα κατσει και εκει, βλεπουμε:033:

Link to comment
Share on other sites

Το "απο αυριο" σε "αυριο" συνεχιζεται οποτε δεν ανεχομαι αλλη κοροιδια...

Αν μεχρι το απογευμα που θα ξανατηλεφωνησω δεν εχει φυγει η παραγγελια μου ωστε να ειναι εδω την Δευτερα... θα την ακυρωσω...

Θα μου παρει λιγο την Δευτερα ξανα μανα να βρω αλλα καταστηματα αλλα θα το προτιμισω απο το να δωσω τα λεφτα μου σε αυτους που μου βγαλανε τον καρκινο 7μερες τωρα.

Και ολα αυτα γιατι πριν λιγο που μιλησα για αλλη μια φορα μαζι τους μου ειπαν ..."θα φυγει την Δευτερα..θα τα χεις την ΤΡΙΤΗ"

sad bad true...

Anyway !

Τα πραγματακια τα βρηκα τα πιο πολλα εκτος του CASE στο πλαισιο οπου και θα τα παραγγειλω τελικα...

Σκεφτικα μιας και το support του E-Shop εκλεισε για Σαββατο (την κανανε τη δουλεια τους τα παιδια μια χαρα ) να στειλω το παρακατω email.

Πως σας φαινεται ?

"Παρακαλω οπως να γινει αλλαγη της παραγγελιας με αριθμο (Αριθμος Παραγελιας)

Εκτος απο το PER.808559 ANTEC TWELVE HUNDRED BLACK που επιθυμω πλεον να παραλαβω , ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ.

Στην ιστοσελιδα με την εξελιξη της παραγγελιας οπως φαινεται απο της 23 του μηνος και πλεον το θεμα εχει μεινει στασιμο και οι καθημερινες υποσχεσεις για την αποστολη της παραγγελιας δεν πραγματοποιηθηκαν ποτε εως τωρα. Αυτο το πραγμα οδηγησε στην παραπανω ενεργεια μου.

Οτιδηποτε αλλο σταλθει περας του PER.808559 ANTEC TWELVE HUNDRED BLACK ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ.

Ευχαριστω

(Ονομα).

Υγ. Θα παρακαλουσα για επιβεβαιωση αυτης της αλλαγης να γινει ενα τηλεφωνημα στο (Κινητο) (Θα προσπαθησω και εγω να επικοινωνησω μαζι σας την Δευτερα το πρωι"

(Μπηκε και η παραγγελια στο Πλαισιο... το comment που εκανα στο κομματι των "ΣΧΟΛΙΩΝ" μαλλον θα τους κανει να γελασουν... :p )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πριν απο ενα χρονο ανοιξα καρτελα στο Β2Β του e-shop.

Παραγγειλα, δυστυχως τηλεφωνικα αλλα με την ειδοποιηση οτι η συνομιλια μου ενδεχεται να καταγραφεται(δηλαδη αν μας συμφερει καταγραφεται αλλοιως οχι?)ενα φαξ με τη διαβεβαιωση οτι δεν εχει μεταφορικα και θα το εχω την επομενη.

Το ελαβα μετα απο τρεις μερες με χρεωση μεταφορικων. Οταν εψαξα να βρω υπευθυνο (παντα τηλεφωνικα) μετα απο κανα τεταρτο αναμονης και περασμα απο τον εναν στον αλλο μου βεβαιωσαν οτι θα συμψηφιστει στην επομενη παραγγελια. Τους εστειλα και μειλ παραπονουμενος για αυτο, και βεβαια δεν ελαβα ποτε απαντηση.

Ευτυχως το φαξ δουλευει χωρις προβλημα...

Την περασμενη εβδομαδα ειπα ας ξαναπροσπαθησω να δω αν διορθωθηκε τιποτα.

Στελνω μειλ με την συνθεση του PC που θελω και ενα Laptop συνολικης αξιας 3000 ευρω, και ζητω προσφορα κλπ.

Κανα δυο μερες αργοτερα λεω ΄Δε τους παιρνω και ενα τηλεφωνο?΄

Απαντηση του πωλητη Β2Β : 'Επειδη δεν εχετε ροη η καρτελα σας δεν ισχυει πλεον'. Το μειλ σας εχει προωθηθει στο τμημα πωλησεων (Των κοινων θνητων).

Ο.Κ λεω, εχετε δικιο αλλα κοιταξατε γιατι δεν εχει 'ροη' ο λογαριασμος μου. Μηπως λαβατε κανενα παραπονο απο μενα? Τι μου απαντησατε? Και εν πασει περιπτωσει να ξανανοιξω μια καρτελα.

Απαντηση: 'Λοιπουμαστε αλλα το μειλ σας εχει προωθηθει στο τμημα πωλησεων και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα παραπανω'

Πολυ καλα τι λετε?

Τελικα τα πηρα απο το Πλαισιο, καμμια 30 ευρω φθηνοτερα απο τιμες καταλογου (Internet) και με Πιστωση!

Α! και οι κοπελες του τηλ κεντρου ηταν ευγενεστατες (ασχετες αλλα ευγενεστατες). Πρεπει να με πηραν περι τα 10 τηλεφωνα για να βεβαιωσουν συμβατοτητες, να αναπροσαροσουν τιμες κλπ.

Αυτα

Χαρης

Υ.Γ Επειδη δεν ειναι, ισως, σωστο να αναφερω ονοματα καταστηματων και εγω να ειμαι ανωνυμος κυριε Moderator αν επιθυμητε τα πληρη στοιχεια μου ατη διαθεση σας.

Link to comment
Share on other sites

παντως και γω με το e-shop παντα προβληματα ειχα.μου εχει γινει rma μια φορα αλλα περιμενα 15 μερες.απλα τραγικοι πηρα 2 12 fans δεν τα ανοιξα τα πηγα πισω την αλλη μερα και περιμενα εκει 30 λεπτα για να τους παρουν τηλ για να παρουν εγκριση.....τα fans κοστιζαν 8ε...ποτε ξανα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εμένα πάλι η τελευταία μου αγορά ήταν τραγελαφική.

Δεν είχε μέσα το κουτάκι αυτά που έπρεπε,ντράιβερς κ μάνουαλ,όπως δηλωνόταν στο σάιτ του κατασκευαστή.-η αγορά ήταν ένας σάτα κοντρόλερ-

Με βάση τα όσα διαβάζω κλασικό από μέρους τους.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.