Jump to content



πως είναι το RMA του You;


Recommended Posts

Θα στήσω ένα καινούριο PC και πολλά από τα πράγματα που θέλω τα έχει το You (you.gr).

Την τελευταία φορά που αγόρασα πράγματα πήγα στο Πλαίσιο γιατί έχει καταπληκτικό RMA. Τους δίνεις motherboard + CPU (αν πχ τις μνήμες τις έχεις πάρει από αλλού) και θα το τεστάρουν. Κι αν έχει πρόβλημα θα στο αλλάξουν ή θα σου πιστώσουν να πάρεις κάτι άλλο.

Το You πως είναι σ' αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Θα στήσω ένα καινούριο PC και πολλά από τα πράγματα που θέλω τα έχει το You (you.gr). Την τελευταία φορά που αγόρασα πράγματα πήγα στο Πλαίσιο γιατί έχει καταπληκτικό RMA. Τους δίνεις motherboard + CPU (αν πχ τις μνήμες τις έχεις πάρει από αλλού) και θα το τεστάρουν. Κι αν έχει πρόβλημα θα στο αλλάξουν ή θα σου πιστώσουν να πάρεις κάτι άλλο. Το You πως είναι σ' αυτό;

:hmm:

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Δυο φορες χρειαστηκε να κανω rma στο you κ δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα.Μου αλλαξανε και τις δυο φορες τον δισκο!Οσο γ το πλαισιο που το χρειαστηκα μια φορα κ αυτοι μου αλλαξανε τον postville(εχει 4 χρονια)..

Link to comment
Share on other sites

πρωί πρωι το διαβαζα και βγήκε ο καφές απ'την μυτη,..

Εμένα με ρωτούσε ενας βοηθός μου στο γραφειο γιατι γελάω σαν χάχας. Του έδειξα το γιατι και διπλώθηκε στα 2 απο τα γέλια.....

Link to comment
Share on other sites

παντως κακα τα ψεματα το παιδι δεν εχει αδικο.

τα παλια καλα χρονια του πλασιου ηταν αψογοι σε τεχνικη υποστηριξη.

οποτε μην το γελατε.

Άσε τα παλιά καλά χρόνια. Το οτι ήταν καλοι κάποτε, αυτό δεν τους δίνει άφεση αμαρτιών και για το τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλαίσιο έχει επίσημη γραμμή να εκμεταλλεύεται τους αδαής πελάτες προσφέροντας τους άμεση αντικατάσταση μεν αλλά με πίστωση σχεδόν της μισής αξίας του "χαλασμένου" εντός εγγύησης προιόντος. Αν ο πελάτης δεν δεχτεί και πιέσει τότε θα γίνει το κανονικό RMA με αντικατάσταση του ΙΔΙΟΥ προιόντος απλά θα πάρει μήνα χαλαρά μπορεί και περισσότερο. Αυτο είναι το καταπληκτικό RMA.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πλαίσιο έχει επίσημη γραμμή να εκμεταλλεύεται τους αδαής πελάτες προσφέροντας τους άμεση αντικατάσταση μεν αλλά με πίστωση σχεδόν της μισής αξίας του "χαλασμένου" εντός εγγύησης προιόντος. Αν ο πελάτης δεν δεχτεί και πιέσει τότε θα γίνει το κανονικό RMA με αντικατάσταση του ΙΔΙΟΥ προιόντος απλά θα πάρει μήνα χαλαρά μπορεί και περισσότερο. Αυτο είναι το καταπληκτικό RMA.

Ok. Αυτό εξηγεί γιατί σχεδόν έπνιξα 4 ανθρώπους σήμερα το πρωί :p

Τελευταία φορά που χρειάστηκα RMA ήταν το 2008, οπότε στο μεταξύ αλάξανε την συμπεριφορά τους;

Μεγάλη μ*****α αν το κάνουν αυτό. Εκμετάλευση κανονικά. Και 1 μήνα για αντικατάσταση; Τι έγινε στο Πλαίσιο; Έχω δει που έχουν πλέον πολλά προϊόντα με το δικό τους brandname κι αυτό με είχε χαλάσει να φτάσουν τόσο χαμηλά;

Οπότε όπως καταλαβαίνω καλύτερα You παρά Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι και ανάλογα την περίπτωση του RMA. Αν το χαλασμένο αντικείμενο πωλείται ακόμα, σε ποια τιμή πωλείται, αν υπάρχει κάποιο ισάξιο/αντίστοιχο προϊόν κλπ. Σε δική μου περίπτωση πριν από λίγους μήνες, ήταν αρκετά απλή διαδικασία. Χαλασμένο router tplink, το έλεγξαν εκείνη την ώρα και μέσα σε 10 λεπτά μου πρότειναν ή καινούριο (το ίδιο) από το ράφι ή αγοράζω ότι θέλω με τα 60 ευρώ που κόστιζε το router, όπου τύχαινε να είναι και η ίδια τιμή που το είχα αγοράσει.

 

Ε, όταν είναι για κάτι vga 3ετίας που δεν υπάρχουν και είχαν κοστίσει κάτι 300άρια τόοοοοοτε... Εκεί χαλάει :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.