Jump to content



RMA στο Computeruniverse.net


Larry

Recommended Posts

Έχει κάνει κανείς RMA στο συγκεκριμένο κατάστημα για να περιγράψει την διαδικασία;

 

Μου ήρθε μια ψόφια evga 1060 sc, αλλά στο site τους είναι λίγο συγκεχημένες οι πληροφορίες για RMA. Τους έχω στείλει και email, αλλά δεν μου έχουν απαντήσει εδώ και 48 ώρες.

 

Το μόνο που βασικά χρειάζομαι είναι το OK για να τους τη στείλω πίσω και ένα prepaid label, που από αυτά που διάβασα είναι κάτι που κάνουν.

 

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι η evga ξηγιέται ντόμπρα(και απαντά σε emails) και μου είπαν μπορώ να στείλω την κάρτα σε αυτούς για απευθείας αντικατάσταση αν το κατάστημα συνεχίσει να πετάει χαρταετό.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για το rma δεν μπορώ να σου πω, αλλά γενικά την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη απαντάνε.

 

Για την evga τώρα αν πρόσεξες και στην συσκευασία εσωτερικά της κάρτας αναφέρουν να μην επιστραφεί η κάρτα στο κατάστημα, αλλά απευθείας σ'αυτούς.

Ποιο γρήγορα θα εξυπηρετηθείς απ'την evga παρά να μεσολαβήσει το κατάστημα (αναφέρομαι στον χρόνο που θα κάνει να πάει και να σου έρθει η κάρτα).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Τους έχω στείλει 3 email, και δεν έχω λάβει απάντηση σε κανένα. Ούτε ένα "Κρίμα, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα." 

Έστειλα ήδη την κάρτα πίσω στην evga και πάλι καλά τα μεταφορικά δεν ήταν τραγικά με ΕΛΤΑ.

Πάντως άλλη φορά αγορά κατευθείαν από την πηγή.

 

Τώρα σκέφτομαι να πρήζω κάθε λίγες μέρες να μου δώσουν τα μεταφορικά που έδωσα για να τη στείλω πίσω στην EVGA, αφού ούτως ή άλλως αν το έστελνα σε αυτούς θα μου έβαζαν το paid return label.

 

Είχα πληρώσει με amazon payments και δεν έχω δει αν εκεί έχει όπως το paypal να ανοίξεις case. Ίσως θέλει κάτι τέτοιο μπας και ξυπνήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο γνωρίζω τα μεταφορικά για να στείλεις κάτι για rma είτε στην evga (νομίζω γύρω στα 15€) είτε computeruniverse  δεν στα επιστρέφουν.

Τώρα για το παραπάνω κατάστημα στείλε το email υπόψιν αυτού Volker Schmidt-Moritz Customer Service (ελπίζω να σου απαντήσουν),

λογικά εδώ το στέλνεις info@computeruniverse.net  ?

 

Μήπως έχουν πάει διακοπές κι αυτοί :p και υπολειτουργούν

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

11,20€ πήγαν τα μεταφορικά για να τη στείλω πίσω, σαν συστημένη επιστολή και όχι σαν δέμα.

 

Έστειλα και στο info@computeruniverse.net και στο retoure@computeruniverse.net, τίποτα, λες και πάει στο spam.

 

Αν δες εδώ: https://www.computeruniverse.net/en/group/widerruf/ , λέει πάνω από 40€ αξία βάζουν αυτοί τα μεταφορικά.

 

Βέβαια είναι για withdrawal/cancellation, αλλά στην τελική θα μπορούσα να το κάνω έτσι γιατί αυτό που μου έστειλαν δεν δουλεύει και δεν το θέλω.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από τις 12/08 που είχε έρθει η κάρτα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

 

Όταν είχα πάρει το υπόλοιπο σύστημα το Νοέμβρη, ήταν πολύ εξυπηρετικοί και γρήγοροι στην επικοινωνία με email. Τώρα γιατί πετάνε χαρταετό δεν ξέρω. Αλλά μια εβδομάδα για να απαντήσουν σε ένα email είναι τραγικό.

 

Δεν με πολυχαλάει (εκτός από το έξτρα κόστος να στείλω την κάρτα στην EVGA) γιατί έχω ακόμα την 280χ μέχρι το τέλος του μήνα που πρέπει να την δώσω. Μέχρι τότε ελπίζω να έχει έρθει από EVGA για να μην μείνω από κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου απάντησαν από το retoure@computeruniverse.net, λέγοντας να στείλω την κάρτα σε αυτούς και να την προωθήσουν στην EVGA.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 


Shipping method

Please send the item to be returned in a parcel, postage paid and sufficiently insured. Please use a shipping method that includes at least an identcode or tracking number, so it can be traced if necessary.

 

Shipping costs

In case of a revocation of a purchase with a value of 40,- Euro or lower, the shipping costs for the return shipment are at your expense. Otherwise computeruniverse will bear the expenses for a STANDARD POST shipment (if you select some sort of express shipping, the difference is at your expense) within 6 months after purchase date. Please let us have a photocopy of the receipt for the postage paid, so we can refund the disbursed amount. Please note that we will NOT accept parcels that have been sent unstamped or C.O.D.

 

Documents

Please always include a short letter regarding your preferred course of action and a photocopy of the invoice (if at all possible; otherwise please state at least customer number and/or invoice number). If you’re sending in defective merchandise, it will always make sense to also include a detailed error description, any previous correspondence with us or the original manufacturer of the product and all existing reference and RMA numbers. In case of doubt we’d have to subsequently request them from you, which may needlessly delay the processing of your return.

 

Packaging

Please note that packing the merchandise in an additional neutral box for shipping is absolutely essential. A deterioration or damaging of the product or its original packaging caused by a lack of a proper packaging will usually result in a reduction of any credit received or billing of the damage. Should the merchandise have been delivered without additional packaging in the first place, packing it in an additional box and/or wrapping is of course not necessary.

 

Your return will be processed immediately after we’ve received it and will be forwarded to the manufacturer for guarantee handling.
 
 


Τους εξήγησα ότι την έχω στείλει ο ίδιος και θέλω να αποζημιωθώ για το κόστος αποστολής αφού ξεκάθαρα στο παραπάνω λέει ότι αναλαμβάνουν αυτοί το κόστος για αντικείμενα μεγαλύτερης αξίας των 40€ και επισύναψα και την απόδειξη just in case.

Αμέσως έλαβα email ότι το σύστημα τους έχει παραδώσει πνεύμα.

 

 

 

 

 
 


Dear customer

 

We hereby acknowledge the receipt of your inquiry. We regret to say that due to increased inquiry volumes the response time can temporarily be longer for questions about warranty cases, returns and other claims. Please do not repeat your message despite that, so we can keep inquiry volumes and processing times as short as possible under the circumstances. You will definitely receive a reply, even if this comes a bit later than can normally be expected from us. We apologize for any inconvenience caused and will do what we can to reply to all inquiries as quickly as possible. Please bear with us during these busy times. Your kind patience and understanding will be appreciated.

 

The computeruniverse Team
 
 

 

Έγινε επεξεργασία από Larry
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όχι, και τις 2 φορές που έχω παραγγείλει από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω διαλέξει την απλή αποστολή.

 

Από όσο ξέρω στις αποστολές εξωτερικού έχει μικρή σημασία στον χρόνο παράδοσης, τουλάχιστον στο γερμανικό amazon.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 10 ημερολογιακές κάνει για επαρχία.

Με ΕΛΤΑ courier συνεργάζεται, μπορείς να συνεχίσεις το tracking από το site των ΕΛΤΑ, με το που σου γράψει η DHL ότι έφυγε για εξωτερικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 24 λεπτά, το μέλος Larry έγραψε:

Γύρω στις 10 ημερολογιακές κάνει για επαρχία.

Με ΕΛΤΑ courier συνεργάζεται, μπορείς να συνεχίσεις το tracking από το site των ΕΛΤΑ, με το που σου γράψει η DHL ότι έφυγε για εξωτερικό.

Δηλαδή θα μου έρθει κάποιο email από DHL? ( Ωχ ταχυδρομείο? είναι και λίγο χαζούληδες ( να το πω ευγενικά μη πω τίποτε άλλο ) εδώ πέρα στο νησί τα ΕΛΤΑ )

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σου έρθει email, στο tracking της DHL θα σου δείξει ότι έφυγε από Γερμανία και ότι θα παραδοθεί στα ΕΛΤΑ, από εκεί και μετά μπορείς να το δεις στο site των ΕΛΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

To premium shipping δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο.

Απλά αντί για την στανταρ κούτα που βάζουν τη συσκευασία, βάζουν μία αρκετά μεγαλύτερη με πολύ χαρτί μέσα. Δεν έχει να κάνει με το χρόνο παράδοσης.

Ο χρόνος παράδοσης είναι 8-10 ημερολογιακές μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι θα σου στείλει με mail. Μου το είχε στείλει την επόμενη της παραγγελίας νομίζω.

Και όταν έρθει Ελλάδα θα βάλεις τον αριθμό σου στο tracking των ένδοξων ΕΛΤΑ

http://www.elta.gr/en-us/personal/tracktrace.aspx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.