Jump to content



ποια καταστήματα στην Αθήνα έχουν καλό RMA;


Recommended Posts

το guarantee δεν έχει RMA.

 

είναι επικός παραεισαγωγέας και απλά δεν αναλαμβάνει τίποτα. πολλά απ' τα δευτερεύοντα πράγματα που πουλάει (πχ. bulk HDD) είναι ΟΕΜ και δεν έχουν καν εγγύηση σαν εξάρτημα με το serial στο site της εταιρείας γιατί έχουν την εγγύηση του Vendor. την οποία εφόσον ο vendor αγνοείτε ούτε αυτή έχεις ουσιαστικά. :lol:

 

Αν σε κάποια προιόντα δεν έχεις θέμα να αγοράσεις γνωρίζοντας 0 support και ~0 εγγύηση προχωράς γιατί συνήθως είναι οι φτηνότεροι. Αλλιώς μακριά. Είναι αρκετά "shady" για τα γούστα μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να επιβεβαιώσω την εντύπωσή σου, τους συγκεκριμένους τους προτιμώ μόνο επειδή είναι κοντά μου και έχουν συνήθως τις χαμηλότερες τιμές στο skroutz.

 

Δε θα έλεγα ότι είναι ούτε φιλικοί ούτε εξυπηρετικοί, σου δίνουν το προϊόν και σε στέλνουν στο "ταμείο" όπου αν καταφέρεις να φτάσεις από τον χαμό που επικρατεί, ο τύπος σε αγνοεί και μιλάει στο τηλέφωνο με προμηθευτές κλπ. Είχα σκεφτεί να φύγω χωρίς να πληρώσω  :p

Ούτε cool και ανθρώπινοι, σε μικροσκοπικό χώρο που είναι ακόμα μικρότερος από τα εμπορεύματα, καπνίζουν κανονικά μέσα σα να μη συμβαίνει τίποτα.

 

Αυτό που πρόσεξα σε αυτούς και δεν ξέρω αν είναι νορμάλ είναι ότι άλλο όνομα έχουν στην ταμπέλα έξω από το κατάστημα, άλλο στη σακούλα και άλλο στο skroutz (Mega Euronics, Mega Electrics, Guaranty, Μπαρμπα Μήτσος κλπ).

 

Σχετικά με το θέμα, δε μου έχει χρειαστεί RMA από αυτούς και δεν τρέφω πολλές προσδοκίες

Έτσι είναι όπως τα λες απλά έχω άλλα standard από εσένα.

Τα τελευταία δύο χρόνια κυκλοφορώ πολύ συχνά σε καταστήματα. Συνήθως ρούχων. Δεν φαντάζεσαι τι έχω ακούσει. Έχω ρίξει πολύ τις προσδοκίες μου στο τι είναι cool/ανθρώπινο/φιλικό. Αν δεν μου μιλάνε με ύφος, δεν μου φορτώνονται, δεν προσπαθούν να μου πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, και με αφήνουν απλά να χαζέψω και δεν με ενοχλούν μέχρι να ζητήσω αυτό που θέλω, είμαι χαρούμενος.

Την πρόσεξα κι εγώ την ταμπέλα. Θυμίζε μια παλιά αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών σπιτιού (τύπου Κοστόβολος). Ίσως να ήταν άλλο κατάστημα εκεί πιο μπροστά και απλά χώσανε 3 γραφεία, κάτι ράφια, και ξεκινήσανε. Το domain τους λέει πως βγήκε live το 2012.

 

Δε θα έλεγα ότι είναι ούτε φιλικοί ούτε εξυπηρετικοί, σου δίνουν το προϊόν και σε στέλνουν στο "ταμείο" όπου αν καταφέρεις να φτάσεις από τον χαμό που επικρατεί, ο τύπος σε αγνοεί και μιλάει στο τηλέφωνο με προμηθευτές κλπ. Είχα σκεφτεί να φύγω χωρίς να πληρώσω :p

Μάλλον και κάποιος άλλος το σκέφτηκε, και μετά το έκανε κι όλας, γιατί εμένα μου είπε πρώτα να πληρώσω και μετά να πάω για να πάρω το προϊόν :p

το guarantee δεν έχει RMA.

είναι επικός παραεισαγωγέας και απλά δεν αναλαμβάνει τίποτα. πολλά απ' τα δευτερεύοντα πράγματα που πουλάει (πχ. bulk HDD) είναι ΟΕΜ και δεν έχουν καν εγγύηση σαν εξάρτημα με το serial στο site της εταιρείας γιατί έχουν την εγγύηση του Vendor. την οποία εφόσον ο vendor αγνοείτε ούτε αυτή έχεις ουσιαστικά. :lol:

Αν σε κάποια προιόντα δεν έχεις θέμα να αγοράσεις γνωρίζοντας 0 support και ~0 εγγύηση προχωράς γιατί συνήθως είναι οι φτηνότεροι. Αλλιώς μακριά. Είναι αρκετά "shady" για τα γούστα μου.

Δηλαδή στην RAM που αγόρασα δεν έχω εγγύηση ακόμα κι αν την στείλω στην Crucial;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα την μνήμη στο site της Crucial. Μάλλον ήταν το part number (όλες οι πανομιότυπες μνήμες) όχι το serial number (η συγκεκριμένη από τις πανομοιότυπες).

Κι εγώ συμφωνώ πως με μνήμη είναι δύσκολο να είναι OEM - αφού είχαν και την συσκευασία τους. Με δίσκο είναι αλλίως.

Ένα ενδιαφέρον σημείο: ένας δίσκος που αγόρασα από Πλαίο το 2008 λέει πάνω OEM :p

 

This drive is manufactured by Seagate for OEM distribution. For product information or technical support, please contact your system OEM.

Έγινε επεξεργασία από swapjim
Link to comment
Share on other sites

Για το Cosmodata υπηρχε ολοκληρο αποκλειστικο thread στο παλιο PCtech.gr στις αρχες της περασμενης δεκαετιας.... νομιζω ειναι το πρωτο μαγαζι που "εφτιαξε ονομα" για τη χειριστη συμπεριφορα του.... Η ειρωνια ειναι εγγυημενη απο τους μπακαληδες που απλωνουν την πραματεια τους στο πεζοδρομιο της Στουρναρη.  

Μια απο τις πιο ευχαριστες βολτες μου στην περιοχη ηταν οταν εκεινη την εποχη ηθελα να αγορασω εναν Western Digital Caviar 200gb IDE και τον ειχε 10 ευρω ακριβοτερα απο το Πλαισιο (οταν ακομα το Πλαισιο ηταν κομπιουτερομαγαζο με φυσιολογικες τιμες και οχι Κοτσοβολος που απευθυνεται στους ασχετους). Η ειρωνια τους λοιπον οτι αποκλειεται να τον εχω βρει φτηνοτερα και να παω να παρω αποκει (που και καλα δεν υπαρχει) με αναγκασε να παω να τον ψωνησω απο Πλαισιο, και να γυρισω σε αυτους (δυστυχως επεσα στην αναγκη τους γιατι ηθελα ενα μαυρο floppy και δεν ειχε αλλου) και να τους κολλησω την αποδειξη στη μουρη (οχι απο μονος μου, αλλα οταν με νεα ειρωνια με ρωτησε αν ψωνισα απο αλλου σιγουρος οτι αποκλειεται)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

το guarantee δεν έχει RMA.

 

είναι επικός παραεισαγωγέας και απλά δεν αναλαμβάνει τίποτα. πολλά απ' τα δευτερεύοντα πράγματα που πουλάει (πχ. bulk HDD) είναι ΟΕΜ και δεν έχουν καν εγγύηση σαν εξάρτημα με το serial στο site της εταιρείας γιατί έχουν την εγγύηση του Vendor. την οποία εφόσον ο vendor αγνοείτε ούτε αυτή έχεις ουσιαστικά. :lol:

 

Αν σε κάποια προιόντα δεν έχεις θέμα να αγοράσεις γνωρίζοντας 0 support και ~0 εγγύηση προχωράς γιατί συνήθως είναι οι φτηνότεροι. Αλλιώς μακριά. Είναι αρκετά "shady" για τα γούστα μου.

Δηλαδή για New products δεν υπάρχει καμία εγγύηση στα προϊόντα? τότε τι σκατά έχουν 1 σελίδα για RMA και DOA?

Εγώ πήρα έναν 850 EVO 500ρι 0 ώρες λειτουργίας στις γιορτές και το παρήγγειλα Πέμπτη μεσημέρι και Παρασκευή πρωί ήταν Λάρισα. Όσο αναφορά την παράδοση ήταν πολύ άμεσοι. Ελπίζω να μην έχω πάρε δώσε με RMA...

Δηλαδή έτσι όπως τα λες εγώ καταλαβαίνω ότι παίζουν κορόνα γράμματα να τους έρθουν προϊόντα τα οποία ο αγοραστής να μην χρειαστεί DOA. Υπάρχουν τέτοια καταστήματα ακόμα? Αν ναι, πρέπει αυτοί που έχουν θέματα να απευθυνθούν στην ένωση των καταναλωτών. Στην τελική μετά δεν έχεις εγγύηση από την κάθε εταιρία? (Για σοβαρές μιλάμε samsung κτλ.). Όχι ότι είναι σωστό απλά να έχεις ένα backup...

Εκτός αν μιλάς για OEM και μόνο.

Έγινε επεξεργασία από Nemesis89
Link to comment
Share on other sites

παντως για το PC1.gr που αναφερθηκαν καποια αρνητικα σχολια, για να ειμαστε δικαιοι να πω και εγω την μοναδικη και θετικη φορα που τους χρειαστηκα.

Πριν λιγους μηνες πηρα εναν Bitfenix Spectre Pro 230mm ανεμιστηρα απο αυτους στα 18ε. Ο ανεμιστηρας εκανε ενα ελαφρυ κροταλισμα που ηταν αντιληπτο μονο σε κατω απο 40% των στροφων του (αλλιως το καλυπτε ο θορυβος του) και γενικα σε πολυ υσηχο περιβαλλον και κοντα στο αυτι σου.

 

Χωρις να εχω εμπειρια απο αλλον ιδιο δεν ηξερα καν αν ετσι συμπεριφερονται ολοι, αλλα με ενοχλουσε γιατι ειχα προσπαθησει να φτιαξω πολυ ησυχο μηχανημα το οποιο ειχα στα 50cm απο το αυτι μου.

 

Παω λοιπον να τον αλλαξω εντος εγγυησης και ημουν σχεδον βεβαιος οτι θα τον παρουν θα τον ελεγξουν και δε θα βρουν τιποτα στραβο οποτε θα τον γυρισουν πισω σαν "μια χαρα ειναι δε ξερουμε τι μας λες" λογω της φυσης του προβληματος, και τρεχα γυρευε να αποδειξεις αυτο που λες.

 

Τον πηγα ωστοσο, και τονισα σε αυτον που παρελαβε οτι ειναι σε χαμηλες στροφες, πρεπει α εισαι κοντα κλπ και οτι "δε θα ασχολιομουνα για εναν ανεμιστηρα, αλλα εκανε 18ε οχι 5....αμαρτια ειναι". Προς εκπληξη μου αντικαασταθηκε με αλλο κομματι που ηταν αριστο!

 

Απο το παραπανω δεν εξαγω το συμπερασμα οτι το μαγαζι ειναι αριστο, αλλα οτι μεγαλο ρολο παιδια παιζει και η αντιπροσωπια στις συμπεριφορες τους. Για τα bitfenix ετυχε ο τοπικος εισαγωγεας να ειναι "σωστος" οποτε με καλυψανε χωρις πολλα πολλα. Κατα τ'αλλα δεν αμφιβαλω οτι απο τη στιγμη που το PC1 ειναι θυγατρικη του θρυλικου (σε θεματα εξυπηρετησης) κιτρινομαγαζου σιγουρα δεν ειναι καλες οι πιθανοτητες σου... αλλα να αναφερουμε και κανα θετικο περιστατικο οταν υπαρχει για να ειμαστε σωστοι!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως από cosmodata περιστερι έχω καλη εμπειρία απο ηχεία edifier και monitor..

Έλεγχο και αντικατάσταση τηβ επόμενη μέρα.

Έγινε επεξεργασία από Andrewk
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω μια ερώτηση πολιτικής RMA: ο εξάδελφος μου αγόρασε προ 2,5 ετών σύστημα χτισμένο από το "Πλαίσιο" (μην αρχίσετε τα "καλά να πάθει" κτλ). Η κάρτα γραφικών του είχε πρόβλημα, αλλά καθώς πρακτικά δεν την χρησιμοποιούσε, άργησε να το "νοιώσει". Όταν πήγαμε την κάρτα στο Πλαίσιο μας άρχισαν της ιστορίες ότι το σύστημα έχει εγγύηση 2 ετών ώς όλο, και η κάρτα είναι εκτός εγγύησης. Στο επιχείρημα ότι η κάρτα έχει εγγύηση 3 ετών, επέμεναν πως η δική τους 2ετής εγγύηση προσπερνά αυτή του κατασκευαστή και μπορεί να χρεωθούμε. Για μένα η μετάφραση είναι "άν στο στήσουμε εμείς, τα μέρη χάνουν τμήμα της εγγυήσεως τους". Άν χάλαγαν οι μνήμες που έχουν εφ' όρου ζωής, τί θα μου έλεγαν; Φαντάζομαι τα ίδια.

Με τα πολλά την κάρτα την δέχθηκαν για να την στείλουν στον κατασκευαστή, αλλά άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο χρέωσης μας. Καθώς ο ξάδελφος δεν πολυασχολείται, έστειλα mail στον κατασκευαστή, ενημερώνοντας τους για αυτήν την πολιτική και ρωτώντας τους άν οι τοπικοί έμποροι μπορούν να ακυρώνουν κατά βούληση την εγγύηση τους. Περιμένω απάντηση τους τώρα.

Γενικά δεν είχα πρόβλημα με το RMA του Πλαισίου στο παρελθόν (1-2 περιπτώσεις τακτοποιήθηκαν σύντομα), πέραν κάποιων ιστοριών που είχα ακούσει, ότι προβληματικά κομμάτια επιστρέφουν στα ράφια.

Με την σειρά μου να βάλω +1 στα σχόλια για το MSystems, αλλά και στο θέμα με την άνοδο των τιμών του.

Link to comment
Share on other sites

Στο επιχείρημα ότι η κάρτα έχει εγγύηση 3 ετών, επέμεναν πως η δική τους 2ετής εγγύηση προσπερνά αυτή του κατασκευαστή και μπορεί να χρεωθούμε. Για μένα η μετάφραση είναι "άν στο στήσουμε εμείς, τα μέρη χάνουν τμήμα της εγγυήσεως τους". Άν χάλαγαν οι μνήμες που έχουν εφ' όρου ζωής, τί θα μου έλεγαν; Φαντάζομαι τα ίδια.
 

Την παπ...τζα την προφορική που σας είπαν, έπρεπε να την ζητήσετε γραπτώς με σφραγίδα καταστήματος και να προχωρήσετε με καταγγελία.

 

Ποια είναι η κάρτα?

 

μας άρχισαν της ιστορίες ότι το σύστημα έχει εγγύηση 2 ετών ώς όλο, και η κάρτα είναι εκτός εγγύησης.

*τι αναφέρει στο χαρτί της εγγύησης που υπέγραψε με τους όρους και τι καλύπτει δεν είμαι σίγουρος αλλά θα έκανα

αυτό που σου λέω στην αρχή.

Link to comment
Share on other sites

@idonthave: Άν μας πουν για χρέωση κατά την παραλαβή, θα ζητήσω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, δίκαιο έχεις πάντως, απλά δεν ξέρω άν είναι γενικότερη πρακτική στα έτοιμα συστήματα.

Η κάρτα είναι μια GTX660.

Δεν έχω ιδέα άν υπέγραψε κάποιο χαρτί. Γενικά τα έτοιμα συστήματα έχουν όντως 2ετή εγγύηση εκεί, αλλά το θέμα είναι αν αυτή ακυρώνει ή όχι την -μεγαλύτερη- εργοστασιακή ή άν είναι απλά εγγύηση καλής λειτουργίας του συνόλου.

Link to comment
Share on other sites

Πάρτε τηλέφωνο ΓΓΚ να τους πείτε αυτά που περιγράφεις παραπάνω και θα σας πουν τι μπορείτε να κάνετε.

Ρώτησε τον αν έχει υπογράψει και κάποιο χαρτί για την εγγύηση και αν ναι τι γράφει στους όρους, να το πείτε κι αυτό στην ΓΓΚ.

 

*gtx660 ανάλογα και ποιας εταιρίας είναι μπορεί να έχει 2 ή 3 χρόνια εγγύηση.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω μια ερώτηση πολιτικής RMA: ο εξάδελφος μου αγόρασε προ 2,5 ετών σύστημα χτισμένο από το "Πλαίσιο" (μην αρχίσετε τα "καλά να πάθει" κτλ). Η κάρτα γραφικών του είχε πρόβλημα, αλλά καθώς πρακτικά δεν την χρησιμοποιούσε, άργησε να το "νοιώσει". Όταν πήγαμε την κάρτα στο Πλαίσιο μας άρχισαν της ιστορίες ότι το σύστημα έχει εγγύηση 2 ετών ώς όλο, και η κάρτα είναι εκτός εγγύησης. Στο επιχείρημα ότι η κάρτα έχει εγγύηση 3 ετών, επέμεναν πως η δική τους 2ετής εγγύηση προσπερνά αυτή του κατασκευαστή και μπορεί να χρεωθούμε. Για μένα η μετάφραση είναι "άν στο στήσουμε εμείς, τα μέρη χάνουν τμήμα της εγγυήσεως τους". Άν χάλαγαν οι μνήμες που έχουν εφ' όρου ζωής, τί θα μου έλεγαν; Φαντάζομαι τα ίδια.

Με τα πολλά την κάρτα την δέχθηκαν για να την στείλουν στον κατασκευαστή, αλλά άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο χρέωσης μας. Καθώς ο ξάδελφος δεν πολυασχολείται, έστειλα mail στον κατασκευαστή, ενημερώνοντας τους για αυτήν την πολιτική και ρωτώντας τους άν οι τοπικοί έμποροι μπορούν να ακυρώνουν κατά βούληση την εγγύηση τους. Περιμένω απάντηση τους τώρα.

Γενικά δεν είχα πρόβλημα με το RMA του Πλαισίου στο παρελθόν (1-2 περιπτώσεις τακτοποιήθηκαν σύντομα), πέραν κάποιων ιστοριών που είχα ακούσει, ότι προβληματικά κομμάτια επιστρέφουν στα ράφια.

Με την σειρά μου να βάλω +1 στα σχόλια για το MSystems, αλλά και στο θέμα με την άνοδο των τιμών του.

Δυστυχως θα ακουσεις αυτο που δε θες, το " καλα να παθεις" γιατι οντως εχουν πατημα αν σου εδιναν 2 χρονια εγγυηση σε ολο το συστημα. Αλλωστε απο αυτην την τακτικη μπορουν να ισχυριστουν οτι επωφελεισαι κιολας σε εξαρτηματα που τυχον ειχαν 1 χρονο εγγυηση.Για να μη μιλησουμε καν για το πως η καρτα ηταν χαλασμενη απο την αρχη αλλα ο εξαδελφος το καταλαβε μετα απο 2 χρονια...

Ακουγομαι λιγο αυστηρος γιατι εχω στον περιγυρο μου τετοια ατομα που βαριουνται να ασχοληθουν και παρα τις παρενεσεις μου αναβαλουν καταστασεις στη λογικη "αφου δουλευει μωρε που να τρεχω στο service κλπ και να μεινω χωρις μηχανημα 10 μερες κλπ" και μετα τρεχουν και δε φτανουν...Πχ εχω ενα τετοιο γνωστο που ειχε παρει lg οθονη με εμφανεστατο καμενο pixel και ενω η αντιπροσωπια εδινε 0pixel εγγυηση βαριοταν να ασχοληθει, αλλα κατοπιν εορτης οταν πηγε να την πουλησει και δε την επαιρνε κανεις γκρινιαζε...

Συνεπως σε μεγαλο βαθμο θεωρω οτι τους αξιζουν αυτα που παθαινουν.

Η συμβουλη μου αποκει και περα ειναι να κοιταξεις την αποδειξη αν λεει μονο 1αντικειμενο πχ turbox cererus 3 στα 600€ η αν εχει λιστα με ολα τα εξαρτηματα και τις τιμες τους. Αν ισχυει το πρωτο δε μπορεις να κανεις τιποτα...ενω αν ισχυει το δευτερο και η εταιρεια της καρτας δινει οντως 3 χρονια εγγυηση, μπορεις εστω να παρακαμψεις το πλαισιο και να κινηθεις απευθειας με την εταιρεια/αντιπροσωπια η να απαιτησςις μεσω της εταιρειας το πλαισιο να τηρησει την εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και τους δύο σας.

Στην απόδειξη ήταν αναλυτικά η σύνθεση και τιμή ανά κομμάτι. Η πραγματική εγγύηση της κάρτας διασταυρώθηκε με το συγκεκριμένο μοντέλο (κατά μάρκα, κωδικό κτλ), σε άλλα καταστήματα (πλέον νομίζω δεν υπάρχει στην Ελλάδα).

Στην απόδειξη υπάρχει η σημείωση "Οι συνθέσεις Turbo-X συνοδεύονται με 2 έτη εγγύηση της Πλαίσιο Computers". Η σύνθεση, λοιπόν. Τα επιμέρους;

Ο ξάδελφος είναι άσχετος και το χρησιμοποιούσε για επεξεργασία μουσικής. Ούτε που κατάλαβε ότι η κάρτα έτρεχε σταθερά σε ψηλές θερμοκρασίες. Μόλις άρχισε να του κάνει σβησίματα το σύστημα, παγώματα και θόρυβο κτλ με φώναξε. Έ, δεν ήταν θέμα σκόνης στην ψύκτρα. Η κάρτα πήγε στην εταιρεία, ξαναγύρισε και τώρα ξαναπάει καθώς η "επισκευή" τους δεν ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική.

Το ανέκδοτο είναι ότι δεν την χρειαζόταν την κάρτα εξ' αρχής, απλά του την πούλησαν μαζί. Τώρα είναι μια χαρά με την ενσωματωμένη.

Τέλος πάντων, ας δούμε πρώτα...

Έγινε επεξεργασία από Shade Of Purple
Link to comment
Share on other sites

Του πουλησαν εναν κουβα με πορτοκαλια και αυτος τον πηρε , μετα απο 2μιση χρονια κοιταξε τον κουβα και ειδε ενα χαλασμενο μανταρινι . 

Τι ακριβος παει να πει "ασχετος" , "δεν με νοιαζει" , κτλ κτλ παρομοιες ερωτησεις .? 

Να φανταστω οτι στο αμαξι του ξερει μονο τι μαρκα ειναι , ολα τα υπολοιπα στα @@@@ , εφοσον φυσικα κανει "την δουλεια του " 

 

 

 

Shade of purple , ελπιζω να μην τα πηρες προσωπικα , αλλα καθε μερα βγαινουν τοπικς με τετοια θεματακια και τραβαω τα βυζια μου

Η προσωπικη μου συμβουλη ειναι την επομενη φορα που θα σε ρωτησει καποιος που εχει αγορασει γουρουνι στο σακι , ειτε αυτο ειναι υπολογιστης ειτε τοστιερα , για βοηθεια .Απαντα απλα "δεν ξερω" 

Link to comment
Share on other sites

@Blinky: Η NE5X66001049-1060F της Palit. Επίτηδες δεν την ανέφερα προηγουμένως, καθώς από την δική μου κάρτα της ίδιας εταιρείας είμαι πολύ ευχαριστημένος. Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια, όμως.

 

@kpetros: Το θέμα δεν προσφέρεται για γκρίνια "τον κορόιδεψαν κι είναι καλό παιδί κτλ", αλλά για πολιτικές RMA και ξεφύγαμε.

Δεν μπορώ να πω "κόψε τον λαιμό σου τώρα", σε κανένα, πόσο μάλλον σε δικό μου άνθρωπο. Επιπλέον, ο καθένας έχει το πεδίο του (και καλό είναι να ρωτάει όταν δεν ξέρει). Δεν ξέρουμε όλοι τα πάντα. Αν μου πουλήσουν ελαττωματικό θερμοσίφωνα, ίσως να μην το πάρω χαμπάρι μέχρι να αρχίσει να μην ζεσταίνει καθόλου - ή να πάθω ηλεκτροπληξία :p

Link to comment
Share on other sites

Όταν πρωτοκοιτάξαμε το πρόβλημα του, 2-3 μαγαζιά την είχαν ακόμη και έγραφαν 3 χρόνια.

Οι κάρτες της Palit που υπάρχουν τώρα, έχουν 3 χρόνια σε κάποια καταστήματα, 2 σε άλλα (ναι, τα ίδια ακριβώς μοντέλα) και σε κάποια 1. Νομίζω παίζει κάτι με κάποια μαγαζιά και ρίχνουν ονομαστικά την εγγύηση. Δεν μπορεί να δίνει 2 η εταιρεία και κάποιοι να την ανεβάζουν. Οι 12-μηνίτες για παραεισαγωγείς μου κάνουν :p

Πάντως και 2 να είναι, δεν μου είπαν αυτό στο κατάστημα. Μου είπαν εφόσον είναι σε σύστημα εμείς δώσαμε εγγύηση για το σύνολο και δεν ισχύει άλλη. Τέλος πάντων, ξαναγράφω, θα περιμένω εκ του αποτελέσματος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.