Jump to content



ποια καταστήματα στην Αθήνα έχουν καλό RMA;


Recommended Posts

Όταν πρωτοκοιτάξαμε το πρόβλημα του, 2-3 μαγαζιά την είχαν ακόμη και έγραφαν 3 χρόνια.

Οι κάρτες της Palit που υπάρχουν τώρα, έχουν 3 χρόνια σε κάποια καταστήματα, 2 σε άλλα (ναι, τα ίδια ακριβώς μοντέλα) και σε κάποια 1. Νομίζω παίζει κάτι με κάποια μαγαζιά και ρίχνουν ονομαστικά την εγγύηση. Δεν μπορεί να δίνει 2 η εταιρεία και κάποιοι να την ανεβάζουν. Οι 12-μηνίτες για παραεισαγωγείς μου κάνουν :p

Πάντως και 2 να είναι, δεν μου είπαν αυτό στο κατάστημα. Μου είπαν εφόσον είναι σε σύστημα εμείς δώσαμε εγγύηση για το σύνολο και δεν ισχύει άλλη. Τέλος πάντων, ξαναγράφω, θα περιμένω εκ του αποτελέσματος.

εχω την εντυπωση οτι η palit εδινε παντα 2 χρονια (το ιδιο και το πλαισιο) και τον τελευταιο χρονο αρχισε να δινει 3...

Αλλα οταν πηρες το μηχανημα 99% εδινε 2 χρονια.

Αυτοι στο Πλαισιο σου ειπαν το πρωτο πραγμα που τους βολευε, δεν πηγαν καν στο δευτερο σταδιο να δουν ποση εγγυηση ειχε η καρτα αρα δεν εχει σημασια η απαντηση τους.

Αν καποια λιγα μαγαζια εχουν ακομα σελιδα απο παλια της καρτας και δειχνουν 3 χρονια πολυ πιθανον να ειναι λαθος.

Δε κανω το δικηγορο του Πλαισιου, δε τους εχω καμια εκτιμηση αφου εχουν μετατραπει τα τελευταια χρονια σε ενα απο τα πιο απαραδεκτα μαγαζια στο θεμα RMA, απλα επειδη ειμαι σιγουρος για αυτο που σου γραφω, το λεω για να μην ζοριζεσαι αδικα ενδεχομενως...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το θέμα το είδα μόλις τώρα, με αφορμή το μήνυμα του @hurin, οπότε κάνω και μια σύντομη ανασκόπηση στο παραπάνω πριν του απαντήσω.

 

Κάθε έμπορος  (είτε το ΠΛΑΙΣΙΟ είτε το GUARANTY) είναι υποχρεωμένος να προσφέρει τουλάχιστον την προβλεπόμενη 2ετή εγγύηση σε κάθε προϊόν που πουλά. Μέσα σε αυτό το διάστημα, για οτιδήποτε προκύψει μιλάμε αποκλειστικά με τον προμηθευτή, εκτός αν αποφασίσουμε ότι μας συμφέρει περισσότερο να πάμε κατευθείαν στον κατασκευαστή. Όποιος πουλά το προϊόν είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει για ό,τι χρειάζεται στα πλαίσια της εγγύησης και μάλιστα μέσα σε εύλογο χρόνο. Ειδικά αν εγγράφως προσφέρει εγγύηση μεγαλύτερη της διετούς, τότε η υποχρέωσή του επεκτείνεται για όλο το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο παραστατικό.

 

Από την άλλη, αν ο κατασκευαστή (ενδεικτικά η PALIT) δίνει πχ 5 χρόνια εγγύηση και ο έμπορος μόνο τα υποχρεωτικά 2 (όπως δικαιούται), είμαστε αναγκασμένοι να καταφύγουμε στον κατασκευαστή για το υπόλοιπο της εγγύησης πέραν των δύο ετών και να ακολουθήσουμε τη διαδικασία που εκείνος προβλέπει.

 

Μπορούμε να συζητήσουμε κατά πόσο ο @Shade Of Purple μπορεί να έπεσε θύμα παραπλαντητικής διαφήμισης αν πχ στη σελίδα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ έγραφε "3 χρόνια εγγύηση κατασκευαστή", αλλά αν δεν έχει κάποιο παραστατικό που να το αποδεικνύει, είναι δύσκολο να το επικαλεστεί.

 

Οπότε, επιστρέφοντας στο πιο πρόσφατο ερώτημα: για τουλάχιστον 2 χρόνια ή όσο γράφει το GUARANTY για την κάρτα σου, απευθύνεσαι σε αυτούς. Μετά από εκείνη τη στιγμή, απευθύνεσαι στην SAPPHIRE.

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Το θέμα το είδα μόλις τώρα, με αφορμή το μήνυμα του @hurin, οπότε κάνω και μια σύντομη ανασκόπηση στο παραπάνω πριν του απαντήσω.

 

Κάθε έμπορος  (είτε το ΠΛΑΙΣΙΟ είτε το GUARANTY) είναι υποχρεωμένος να προσφέρει τουλάχιστον την προβλεπόμενη 2ετή εγγύηση σε κάθε προϊόν που πουλά. Μέσα σε αυτό το διάστημα, για οτιδήποτε προκύψει μιλάμε αποκλειστικά με τον προμηθευτή, εκτός αν αποφασίσουμε ότι μας συμφέρει περισσότερο να πάμε κατευθείαν στον κατασκευαστή. Όποιος πουλά το προϊόν είναι υποχρεωμένος να μεριμνήσει για ό,τι χρειάζεται στα πλαίσια της εγγύησης και μάλιστα μέσα σε εύλογο χρόνο. Ειδικά αν εγγράφως προσφέρει εγγύηση μεγαλύτερη της διετούς, τότε η υποχρέωσή του επεκτείνεται για όλο το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο παραστατικό.

 

Από την άλλη, αν ο κατασκευαστή (ενδεικτικά η PALIT) δίνει πχ 5 χρόνια εγγύηση και ο έμπορος μόνο τα υποχρεωτικά 2 (όπως δικαιούται), είμαστε αναγκασμένοι να καταφύγουμε στον κατασκευαστή για το υπόλοιπο της εγγύησης πέραν των δύο ετών και να ακολουθήσουμε τη διαδικασία που εκείνος προβλέπει.

 

Μπορούμε να συζητήσουμε κατά πόσο ο @Shade Of Purple μπορεί να έπεσε θύμα παραπλαντητικής διαφήμισης αν πχ στη σελίδα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ έγραφε "3 χρόνια εγγύηση κατασκευαστή", αλλά αν δεν έχει κάποιο παραστατικό που να το αποδεικνύει, είναι δύσκολο να το επικαλεστεί.

 

Οπότε, επιστρέφοντας στο πιο πρόσφατο ερώτημα: για τουλάχιστον 2 χρόνια ή όσο γράφει το GUARANTY για την κάρτα σου, απευθύνεσαι σε αυτούς. Μετά από εκείνη τη στιγμή, απευθύνεσαι στην SAPPHIRE.

 

 

Το νόμο τον γνωρίζω, αλλά υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα καταστρατήγησής του. Ρωτώ για να μάθω το aftersales του συγκεκριμένου μαγαζιού, καθώς οι κριτικές στο skroutz αναφέρονται μόνο σε αργοπορία παράδοσης των προιόντων και όχι σε RMA.

 

Link to comment
Share on other sites

@hurin η μοναδική εμπειρία που έχω με αυτό το μαγαζί είναι από ένα μετεωρολογικό σταθμό που αγόρασα στα 25€ περίπου. Επειδή δε δούλευε σωστά τον επέστρεψα για να τον στείλουν στην αντιπροσωπεία. Δε σημείωσαν τίποτα από τα στοιχεία μου παρόλο που με διαβεβαίωσαν ότι θα το αναλάβουν και ποτέ δε με πήραν τηλέφωνο ξανά για να με ενημερώσουν ή να μου δώσουν καινούριο.  Επειδή το ποσό ήταν μικρό και έπειτα μετακόμισα από Αθήνα, δεν ασχολήθηκα, αλλά ποτέ δεν θα ξαναπάρω από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλημέρα,

γνώμες για το συγκεκριμένο κατάστημα Priveshop.gr αν έχετε αγοράσει, από εξυπηρέτηση και service(rma)?

Στο skroutz βλέπω ότι υπάρχει 3+ χρόνια και αρκετές θετικές αξιολογήσεις.

Ευχαριστώ.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.