Jump to content



[WAMTA CUP] Season 1 - Race 1 (27/01/2016 @Vallelunga)


akis_z80

Recommended Posts

Mια που ο Ιάσονας μπήκε κανονικά σε ομάδα, μπορεί να μπει ο Κυριάκος αναπληρωματικός μου σε περίπτωση που χάσω κανένα αγώνα να μην κρεμάσω τον Anthemius?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οκ, τα βρήκαμε με τον Κυριάκο, σε περίπτωση που δεν μπορώ να πάρω μέρος σε κάποιο αγώνα θα με αντικαταστήσει (επάξια θέλω να πιστεύω[emoji14])

Έγινε επεξεργασία από gchristod
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οκ, τα βρήκαμε με τον Κυριάκο, σε περίπτωση που δεν μπορώ να πάρω μέρος σε κάποιο αγώνα θα με αντικαταστήσει (επάξια θέλω να πιστεύω[emoji14])

"Αν ειναι δυνατον"να μου το λες οσο πιο νωρις μπορεις για να προλαβαινω να προετοιμαστω...  :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στοιχεία αγώνα:

Ημερομηνία: Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016
Practice: 20:30 (30 λεπτά)
Qualify: 21:00 (15 λεπτά) απαγορεύεται το ESC-> back to pits*
Race: 22 γύροι , standing start.

Όπως είπαμε, το fuel rate θα είναι ρυθμισμένο ώστε να μη χρειαστεί pitstop για το Fiat.

 

*με λίγα λόγια το inlap στα pits είναι υποχρεωτικό. Δηλαδή κάνουμε outlap από τα pits, στη συνέχεια ακολουθούν οι γρήγοροι γύροι και μετά πρέπει να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο με ασφάλεια μέσα στο pit lane.

Παράδειγμα: Αν θέλουμε να κάνουμε 1 hotlap, πρέπει να έχουμε βάλει αρκετή βενζίνη ώστε το αυτοκίνητο να κάνει 3 γύρους.

Στο outlap και στο inlap προσέχουμε πολύ να μην ενοχλούμε όσους βρίσκονται σε γρήγορο γύρο.

 

Μια καλή ιδέα είναι να έχουμε ενεργοποιημένο και το track map application ώστε να μπορούμε να διακρίνουμε αν έχουμε αυτοκίνητα μπροστά ή πίσω μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά η λοτους πιο πολυ μου αρέσει γμτ :p

Αν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο πες.. Συννενοηθείτε με Σωκράτη και περιμένω μήνυμα!

 

Άκη πόσο πήγε το fuel rate? (να υποθέσω κάπου στο 65% ??? )

Αν ρωτάς για να υπολογίσεις βενζίνη, στο practice θα έχουμε αρκετό χρόνο για να δούμε πόση θα χρειαστούμε.

Αρκεί να κάνεις 2-3 γρήγορους γύρους και το AC θα βγάλει σωστή πρόβλεψη.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση πιο γενικη αλλα πηρα αφορμη το παρακατω

 

 

απαγορεύεται το ESC-> back to pits*

με λίγα λόγια το inlap στα pits είναι υποχρεωτικό. Δηλαδή κάνουμε outlap από τα pits, στη συνέχεια ακολουθούν οι γρήγοροι γύροι και μετά πρέπει να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο με ασφάλεια μέσα στο pit lane.

Παράδειγμα: Αν θέλουμε να κάνουμε 1 hotlap, πρέπει να έχουμε βάλει αρκετή βενζίνη ώστε το αυτοκίνητο να κάνει 3 γύρους.

Στο outlap και στο inlap προσέχουμε πολύ να μην ενοχλούμε όσους βρίσκονται σε γρήγορο γύρο.

 

Οταν λοιπον καποιος κανει γρηγορο γυρο και μετα τον αργο για να επιστρεψει στα πιτ, αφου μπει στο pit lane εκει αυτοματα σταματαει στο box του,ή εκει παταει esc?

Βλακεια ακουγεται ετσι οπως το ρωταω αλλα ειλικρινα δεν ξερω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στο pitlane επιτρέπεται το esc - back to pits (για practice/qualify μιλάμε). Είναι ο μόνος τρόπος να ξαναεμφανιστεί η οθόνη του car setup.

 

Κάποιος είχε ρωτήσει γιατί το κάνουμε όλο αυτό. Το κάνουμε απλά για να είναι πιο ρεαλιστική η διαδικασία του qual και το race.

 

Kάτι ακόμα: Αν τυχόν κάποιος τρακάρει ή μείνει από βενζίνη και δεν μπορεί να επιστρέψει κανονικά στα pits, τότε πατάει μεν esc->back to pits, αλλά δεν επιτρέπεται να ξαναβγεί στην πίστα για αυτό το session.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στο pitlane επιτρέπεται το esc - back to pits (για practice/qualify μιλάμε). Είναι ο μόνος τρόπος να ξαναεμφανιστεί η οθόνη του car setup.

 

Κάποιος είχε ρωτήσει γιατί το κάνουμε όλο αυτό. Το κάνουμε απλά για να είναι πιο ρεαλιστική η διαδικασία του qual και το race.

 

Kάτι ακόμα: Αν τυχόν κάποιος τρακάρει ή μείνει από βενζίνη και δεν μπορεί να επιστρέψει κανονικά στα pits, τότε πατάει μεν esc->back to pits, αλλά δεν επιτρέπεται να ξαναβγεί στην πίστα για αυτό το session.

 

Super SOS

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά ναι. Στην πράξη δε θα πάρουμε το κεφάλι κανενός αν κάνει και κανένα back to pits στο practice και μετά ξαναβγεί στην πίστα.

Σε qualify-race απαγορεύεται αυστηρά όμως!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.